Waarom begin je nu niet?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:18 schreef Snorror het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb hier ook al veel over nagedacht. Maar ik blijf alles uitstellen en hoewel ik weet dat ik daarmee mezelf benadeel blijf ik het doen. Alle oplossingen blijven daarmee theorie.
Ik ben het nog niet genoeg zat.
Er is denk ik een breekpunt op komst die ik zal moeten ervaren voordat ik EINDELIJK actie onderneem.
Weet trouwens niet de regels van zo'n topic voortzetten. Deze wordt zo gesloten helaas.
Denk het bang zijn voor het onbekende en extreem uitstel gedrag wat ik bij alles heb.quote:
Kom een keertje langs in Den Haag, ik wil je best helpen om een eerste stap te zetten. Hoef er verder niets voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Snorror het volgende:
[..]
Denk het bang zijn voor het onbekende en extreem uitstel gedrag wat ik bij alles heb.
Ben wel van plan morgen toch maar eens de huisarts te bellen, heb geen reden om het niet te doen.
thx das aardig, zal het zeker in mn achterhoofd houden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kom een keertje langs in Den Haag, ik wil je best helpen om een eerste stap te zetten. Hoef er verder niets voor.
Goed idee en wens je veel succes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Snorror het volgende:
Ben wel van plan morgen toch maar eens de huisarts te bellen, heb geen reden om het niet te doen.
Thx en is gedaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed idee en wens je veel succes.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:14 schreef Snorror het volgende:
[..]
Thx en is gedaan.
Had wel enorm kriebels, ook weer een "onbekende" situatie.
Maar de stap is iig gezet.
Nu maar weer aan het werk haha.
Dat gevoel herken ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Snorror het volgende:
[..]
Denk het bang zijn voor het onbekende en extreem uitstel gedrag wat ik bij alles heb.
Ik zou het thuis niet zo erg vinden. Sportschool is ook niks voor mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef AlterEg0 het volgende:
Trouwens ik haat sporten ben ik de enigste hier? Ik werk in de elektrotechniek dus krijg al genoeg beweging, laat staan om nog naar de sport school te gaan.
Ik vraag me af wat ik als 32 jarige als andere opties hebt om vrouwen te meeten. Vraag me af tinder nog wat doet alhoewel dat zon vlees markt lijkt.
Ik ook helaas vandaar, maar met mijn 32 jaren word het nu toch wel tijdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:49 schreef Snorror het volgende:
[..]
Ik zou het thuis niet zo erg vinden. Sportschool is ook niks voor mij.
En waar je vrouwen ontmoet weet ik ook niet, ben nogal een huismus
Datingsite een optie? Of tinder ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:52 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
Ik ook helaas vandaar, maar met mijn 32 jaren word het nu toch wel tijd
Heb dat tinder geprobeerd maar ik krijg steeds een notificatie code die niet werkt beetje vaag.quote:
Heb het allebei geprobeerd maar ben niet goed in interessante gesprekken en dan wordt je in een "wachtrij" gezet.quote:
Internetdaten..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:53 schreef Snorror het volgende:
Gelukkig ben niet de enige.
En inderdaad 1 ding niet naar wens en je concurrenten worden voorgetrokken.
Em de man/vrouw verhouding schijnt en lijkt inderdaad uit balans.
IRL versieren valt me ontzettend zwaar maar heb daar iig nog geloof in als ik wat dingen verander.
Online dating kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen dat het wat gaat worden.
Al moet ik het meer een kans geven.
Ben wel te snel afgehaakt.
En inderdaad die korte antwoorden kan ik niks mee.
Enige goede gesprek kwam met een dame die mij aansprak.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:14 schreef Snorror het volgende:
[..]
Thx en is gedaan.
Had wel enorm kriebels, ook weer een "onbekende" situatie.
Maar de stap is iig gezet.
Nu maar weer aan het werk haha.
Als je voldoende jouw zelfbeeld hebt kunnen verbeteren (meer zelfvertrouwen), dan zou je beter opteren om IRL te gaan versierenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:53 schreef Snorror het volgende:
IRL versieren valt me ontzettend zwaar maar heb daar iig nog geloof in als ik wat dingen verander.
Vrouwen kom je overal tegen. Just sayingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:30 schreef kree het volgende:
Mijn ervaring met datingsites is vooral, dat je dan op een gegeven moment wel een 'match' krijgt (en ok die vrouw krijgt dat dus ook van jou)
Het is bij mij alleen geen enkele keer voorgekomen dat dan die vrouw de eerste stap nam om een berichtje te sturen.
Best vreemd eigenlijk als je er als meid om dezelfde reden zit.
Maar het zal wel de man/vrouw verhouding zijn.
Zelfde probleem als je dan eenmaal zelf maar een chat begint en je continu zelf het gesprek op gang moet houden.
één enkel klein dingetje wat ze niet aanstaat en het is next
Maargoed misschien heb ik gewoon pech gehad dan.
Desalniettemin heb ik wel leuke gesprekjes gehad ook, alleen daar is nooit wat meer alsdat uitgekomen.
Netjes, klinkt alsof versieren voor jou wel makkelijk gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Verder wel weer 2 dates voor volgende week geregeld. In Gouda, wie had dat gedacht.
Denk dat je daarin gelijk hebt. Moet gewoon wat geduld hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je voldoende jouw zelfbeeld hebt kunnen verbeteren (meer zelfvertrouwen), dan zou je beter opteren om IRL te gaan versieren
Dat was een jaartje geleden wel anders.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef Snorror het volgende:
[..]
Netjes, klinkt alsof versieren voor jou wel makkelijk gaat.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten hequote:
Internet daten zal voor velen tegenvallen. Je verwacht dat het de oplossing is als het IRL niet lukt maar je hebt vergelijkbare kwaliteiten nodig lijkt het.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten he
Ik zie interetdaten gewoon als een bonus, bovenop de vrouwen die ik tijdens uitgaan ontmoet. Waarom je daar zo panisch over doet snap ik dan weer neit
Panisch is overdreven, ik vind het gewoon zo jammer. Achter je computertje een vrouw uitzoeken die op basis van oppervlakkige gemeenschappelijkheden aan je gelinkt wordt. Bovendien draagt het bij aan de magic pill samenleving. Niets hoeven doen, maar wel het resultaat willen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten he
Ik zie interetdaten gewoon als een bonus, bovenop de vrouwen die ik tijdens uitgaan ontmoet. Waarom je daar zo panisch over doet snap ik dan weer neit
Weh, internet dating werkt juist niet voor mannen, aanbod man vs vrouw ligt enorm scheef.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:02 schreef Snorror het volgende:
[..]
Internet daten zal voor velen tegenvallen. Je verwacht dat het de oplossing is als het IRL niet lukt maar je hebt vergelijkbare kwaliteiten nodig lijkt het.
Iig voor mij en meerdere posters hier was het toch tegenvallen.
Dus lees mijn post hiervoor, dat internet dating zal alleen maar slecht voor je zelfvertrouwen zijn, je krijgt er geen leuke gesprekken, dat ligt niet aan jou maar aan dat internet dating. (voordat je dat slechte resultaat op jezelf gaat botvieren)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:53 schreef Snorror het volgende:
Helemaal mee eens was ook teleurgesteld erin lijkt zo ideaal als je het hoord.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus lees mijn post hiervoor, dat internet dating zal alleen maar slecht voor je zelfvertrouwen zijn, je krijgt er geen leuke gesprekken, dat ligt niet aan jou maar aan dat internet dating. (voordat je dat slechte resultaat op jezelf gaat botvieren)
Je moet het ook zeker niet als substituut zien, maar als extra wat ludovico hierboven ook al post. Ik verwacht ook niet dat ik mijn nieuwe liefde zal gaan vinden via tinder ofzo, maar je doet er wel veel ervaring op met vrouwen en dat is zeker heel leerzaam.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Panisch is overdreven, ik vind het gewoon zo jammer. Achter je computertje een vrouw uitzoeken die op basis van oppervlakkige gemeenschappelijkheden aan je gelinkt wordt. Bovendien draagt het bij aan de magic pill samenleving. Niets hoeven doen, maar wel het resultaat willen.
Velen in een ander topic zullen het met je oneens zijn gok ik zo. Ik ken er die zich in de gekste bochten wringen om uberhaupt maar response te krijgen van vrouwen. Daarbij, wat versta je onder resultaat?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Panisch is overdreven, ik vind het gewoon zo jammer. Achter je computertje een vrouw uitzoeken die op basis van oppervlakkige gemeenschappelijkheden aan je gelinkt wordt. Bovendien draagt het bij aan de magic pill samenleving. Niets hoeven doen, maar wel het resultaat willen.
We zijn het verder eens. Wellicht vatte je m'n post verkeerd op. Ik heb het over de mensen die geen vrouwen kunnen krijgen, en dan de datingsite-wereld opzoeken (zoals velen in dit topic).quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Je moet het ook zeker niet als substituut zien, maar als extra wat ludovico hierboven ook al post. Ik verwacht ook niet dat ik mijn nieuwe liefde zal gaan vinden via tinder ofzo, maar je doet er wel veel ervaring op met vrouwen en dat is zeker heel leerzaam.
Die vallen tijdens de date zelf net zo hard door de mand, of denk je dat het dan ineens op magische wijze wel lukt? Met de in drommen klaarstaande concurrentie?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
We zijn het verder eens. Wellicht vatte je m'n post verkeerd op. Ik heb het over de mensen die geen vrouwen kunnen krijgen, en dan de datingsite-wereld opzoeken (zoals velen in dit topic).
Het pickup topic bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Velen in een ander topic zullen het met je oneens zijn gok ik zo. Ik ken er die zich in de gekste bochten wringen om uberhaupt maar response te krijgen van vrouwen. Daarbij, wat versta je onder resultaat?
Ik denk niet dat je m'n post goed leest. Ik ben ''tegen'' datingsites, niet voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die vallen tijdens de date zelf net zo hard door de mand, of denk je dat het dan ineens op magische wijze wel lukt? Met de in drommen klaarstaande concurrentie?
Ik bedoelde het datingtopic en de tinderreeks. Maar de liefde van je leven ga je uberhaupt niet ontmoeten via een datingsite of je moet uitzonderlijk geluk hebben. Het is daarentegen wel handig om contacten op te doen en zoals iemand eerder zei, je manier van doen met vrouwen wat bij te schaven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het pickup topic bedoel je?
Resultaat versta ik onder de liefde van je leven ontmoeten.
Ik denk dat je de mijne niet goed leest. Jij stelt dat als het mensen in het ''echie'' niet lukt, ze dan maar hun toevlucht zoeken in datingsites en dat een vrouw versieren dan ineens wel makkelijk is. Daar zet ik dan een vraagteken bij. Ik denk dat juist die mensen nogal teleurgesteld gaan worden namelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je m'n post goed leest. Ik ben ''tegen'' datingsites, niet voor.
Hoe is het handig? Ik hoor van menig man dat de responses op tinder helemaal niks zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik bedoelde het datingtopic en de tinderreeks. Maar de liefde van je leven ga je uberhaupt niet ontmoeten via een datingsite of je moet uitzonderlijk geluk hebben. Het is daarentegen wel handig om contacten op te doen en zoals iemand eerder zei, je manier van doen met vrouwen wat bij te schaven.
Ik heb nergens gezegd dat ik het een goede werkende oplossing vind voor hun probleem. Integendeel. Zoals je al zegt, zelfs als je dan zo'n meisje mee op date krijgt, begin je alsnog van voor af aan. Als jij niet weet hoe je een vrouw op natuurlijke wijze aan kunt trekken, val je door de mand.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mijne niet goed leest. Jij stelt dat als het mensen in het ''echie'' niet lukt, ze dan maar hun toevlucht zoeken in datingsites en dat een vrouw versieren dan ineens wel makkelijk is. Daar zet ik dan een vraagteken bij. Ik denk dat juist die mensen nogal teleurgesteld gaan worden namelijk.
Om eens wat mensen te spreken die je in je dagelijkse leven niet tegen het lijf loopt. Je moet het gewoon zien als verbreding van je mogelijkheden, niet als dé manier om een relatie te vinden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe is het handig? Ik hoor van menig man dat de responses op tinder helemaal niks zijn.
Dat laatste klopt inderdaad. Vandaar dat het er nogal vol zit met frusties.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik het een goede werkende oplossing vind voor hun probleem. Integendeel. Zoals je al zegt, zelfs als je dan zo'n meisje mee op date krijgt, begin je alsnog van voor af aan. Als jij niet weet hoe je een vrouw op natuurlijke wijze aan kunt trekken, val je door de mand.
Lees je niet wat ik net typte of wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Om eens wat mensen te spreken die je in je dagelijkse leven niet tegen het lijf loopt. Je moet het gewoon zien als verbreding van je mogelijkheden, niet als dé manier om een relatie te vinden.
Ja, ik heb je gelezen. En het is in ieder geval niet mijn ervaring, aan die 100 matches kom ik in een goede week ook wel. Komt ook nog bij dat ze in een hoop gevallen zelf het gesprek openen. Ergo; het werkt hier prima en dus is het handig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lees je niet wat ik net typte of wat?
Nogmaals, de responses zijn slecht naar wat ik gehoord heb, vrouwen krijgen 100 matches in een week en een man misschien 5.
Betekent dus dat die vrouw met 20 mannen bezig is waar jij dan in je eentje een gesprekje uit probeert te halen.
Dat weet ik, ik zie het ook niet als enige optie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Vrouwen kom je overal tegen. Just sayingProbeer je niet alleen te beperken tot "internet"
![]()
Daar is een topic voor. R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8quote:
Of je neemt zo veel mogelijk deel aan sociale activiteiten waar er wel vrijgezellen/vrouwen komen etc. Dan zie je direct de persoon, voel je de klik , leer je ook jouw sociale skills te verbeteren etc.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik zie het ook niet als enige optie.
Maar wel als een optie.
Het bij voorbaat uitsluiten omdat het internet is is ook nergens voor nodig.
Net zo goed als dat je zomaar iemand op straat kan treffen waarmee het klikt kan het net zo goed via een dating site zijn.
Maar, het idee hebben (zoals meerdere hier al zeggen) dat een dating site dan maar de oplossing is als het 'in het echt' niet lukt kun je ook wel aardig vergeten
Het is meer als je in je sociale kring gewoon weinig nog vrijgezelle meiden van je leeftijd hebt dat je dat wel wat kunt uitbreiden door gewoon een datingsite te proberen en wie weet tref je het.
Of niet
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:09 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Het beste is nog steeds een meid op een nette manier/toon aan te spreken.
Succes iedereen!
Ga maar verder trollen in jouw andere topics.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Liefde kan mooi zijn, maar ook pijnlijk heb ik gemerkt.
Joh.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga maar verder trollen in jouw andere topics.
Heyla, BlauweTijger! Heel goed en met jou? Nog chicks versierd? Of terug bij jouw ex?quote:
Hehe..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Heyla, BlauweTijger! Heel goed en met jou? Nog chicks versierd? Of terug bij jouw ex?
Fijn om te horen! Ja hoor, ben een tijdje iemand aan het daten en het gaat héél goed, zeker om dat hij verlegen was in het begin, maar na een tijdje bleek hij een stille watertje met diepe gronden te zijn. hahaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehe..Goed geheugen!! En nee, niet terug bij mijn ex en dat is nog steeds de beste keus. Ik ben niet zo zeer van de ene naar de andere chick aan het gaan, maar ik zit niet stil
. Heb wat Tinderdames gehad, in de club wat ontmoet en zo nu en dan komt er een oude 'kennis' in beeld
Gaat prima zo!
Jij geluk in de liefde?
Nee, er is nu wel iemand in beeld maar ik weet niet of ik dat wel verder wil laten lopen. Ben er inderdaad een beetje klaar mee. (Iets vast) Ook met het oog op de zomer blijf ik voorlopig nog even vrijgezelquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef complicate het volgende:
Na jouw ex, nog niemand jouw hart kunnen veroveren? Of geniet je gewoon van jouw vrijgezellen leven?
Okidokiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Klinkt leuk!! Hoop dat het wat wordt
[..]
Nee, er is nu wel iemand in beeld maar ik weet niet of ik dat wel verder wil laten lopen. Ben er inderdaad een beetje klaar mee. (Iets vast) Ook met het oog op de zomer blijf ik voorlopig nog even vrijgezelIk ga nu slapen, morgen een drukke dag! Ik kom hier nog wel een keertje langs.
![]()
xx
Misschien ben je wel heel erg knapquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik heb je gelezen. En het is in ieder geval niet mijn ervaring, aan die 100 matches kom ik in een goede week ook wel. Komt ook nog bij dat ze in een hoop gevallen zelf het gesprek openen. Ergo; het werkt hier prima en dus is het handig.
Heeft die alpha-training toch geholpen. Zelf post ik hier overigens ook nauwelijks meer. Ik ben nog steeds geen goede versierder, maar dat interesseert me momenteel ook niet zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Blijkbaar hebben na 176 tenenkrommende delen inmiddels zelfs de meest notoire angsthazen geleerd om rechtop te lopen. Goed bezig allemaal.
Dank je wel hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Blijkbaar hebben na 176 tenenkrommende delen inmiddels zelfs de meest notoire angsthazen geleerd om rechtop te lopen. Goed bezig allemaal.
Heb je nu verder al wat met die twee Belgen gedaan, jij ouwe dickswinger? Complicate kan je vast wel van verdere tips voorzien waar het de invasie van het Vlaamse heuvellandschap betreft. Da's toch al de Goedele Liekens van dit topic geworden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Heeft die alpha-training toch geholpen. Zelf post ik hier overigens ook nauwelijks meer. Ik ben nog steeds geen goede versierder, maar dat interesseert me momenteel ook niet zo.
Jou schaar ik daar als pimp van Putte niet onder, Faxie. Jij beukt je bij tijd en wijle helemaal stuk op fok-punani heb ik begrepen. Komt wel goed met jou.quote:
Complicate is even niet beschikbaar denk ik. Die is druk bezig met haar eigen heuvel die beklommen wordt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je nu verder al wat met die twee Belgen gedaan, jij ouwe dickswinger? Complicate kan je vast wel van verdere tips voorzien waar het de invasie van het Vlaamse heuvellandschap betreft. Da's toch al de Goedele Liekens van dit topic geworden.
[..]
Jou schaar ik daar als pimp van Putte niet onder, Faxie. Jij beukt je bij tijd en wijle helemaal stuk op fok-punani heb ik begrepen. Komt wel goed met jou.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je nu verder al wat met die twee Belgen gedaan, jij ouwe dickswinger? Complicate kan je vast wel van verdere tips voorzien waar het de invasie van het Vlaamse heuvellandschap betreft. Da's toch al de Goedele Liekens van dit topic geworden.
Richt je op andere vrouwen dan is ze zo uit je hoofd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:29 schreef jaha het volgende:
Leuk om te horen dat bovenstaande users gelukkig(er) in de liefde zijn geworden. Voor mij geldt dat helaas niet. Het meisje dat ik in januari heb leren kennen - daar ben ik eigenlijk alleen maar verliefder op geworden ondanks dat ze voor mij te jong (20) is en al een vriend heeft. Dat laatste heeft ze nog altijd zelf niet tegen mij verteld, en daarnaast doet ze wel veel pogingen om de aandacht van mij vast te houden. Tijdens de wedstrijd Nederland - Spanje heeft ze een half uur naast me gestaan en ik kon alleen maar denken dat ik graag wat doelpunten van oranje had willen inruilen voor nog een kusje van haar.
Maar ik ken haar zachte lippen inmiddels en ik weet dat ik niet alleen een likje wil, ik wil haar helemaal en voor mezelf. Het is echter nog realistischer dat Pasen en Pinksteren op dezelfde dag gaan vallen als dat wij een fatsoenlijke relatie krijgen en bovendien is haar huidige vriend gewoon eigenlijk best wel een aardige gozer.
Kortom ik moet mijn gevoel nog overtuigen dat het echt zo is.
Jaha toch, dit is niet de eerste keer dat je in zo een situatie belandt. Je creëert een monoloog in plaats van een dialoog, héél jammer. Door een dialoog te creëeren kan je vaak zien dat dingen niet zijn zoals ze lijken. Leer met vrouwen praten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:29 schreef jaha het volgende:
Leuk om te horen dat bovenstaande users gelukkig(er) in de liefde zijn geworden. Voor mij geldt dat helaas niet. Het meisje dat ik in januari heb leren kennen - daar ben ik eigenlijk alleen maar verliefder op geworden ondanks dat ze voor mij te jong (20) is en al een vriend heeft. Dat laatste heeft ze nog altijd zelf niet tegen mij verteld, en daarnaast doet ze wel veel pogingen om de aandacht van mij vast te houden. Tijdens de wedstrijd Nederland - Spanje heeft ze een half uur naast me gestaan en ik kon alleen maar denken dat ik graag wat doelpunten van oranje had willen inruilen voor nog een kusje van haar.
Maar ik ken haar zachte lippen inmiddels en ik weet dat ik niet alleen een likje wil, ik wil haar helemaal en voor mezelf. Het is echter nog realistischer dat Pasen en Pinksteren op dezelfde dag gaan vallen als dat wij een fatsoenlijke relatie krijgen en bovendien is haar huidige vriend gewoon eigenlijk best wel een aardige gozer.
Mwah, gelukkig in de liefde wil ik het niet noemen, maar ik ben er gewoon minder mee bezig de laatste tijd en blijkbaar werkt dat. Ik ouwehoer een beetje als ik een leuke vrouw tref en zie verder wel hoe of wat. Dat kan ik je van harte aanraden, hoezeer ik ook weet hoe het voelt als je een onbeantwoorde crush hebt (dat had ik een tijdje terug zelf ook). Het geeft rust, en misschien is dat nu net wat je nodig hebt. Als ik jouw tekst zo lees heb je last van hetzelfde probleem als ik had, je denkt teveel na over dingen i.p.v. gewoon maar iets te doen. Ik hoop van harte dat je deze rust vind, die liefde komt dan vanzelf wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:29 schreef jaha het volgende:
Gadverdamme man. De needyness druipt er van af.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:29 schreef jaha het volgende:
[u]Maar ik ken haar zachte lippen inmiddels en ik weet dat ik niet alleen een likje wil, ik wil haar helemaal en voor mezelf[/u]. Het is echter nog realistischer dat Pasen en Pinksteren op dezelfde dag gaan vallen als dat wij een fatsoenlijke relatie krijgen en bovendien is haar huidige vriend gewoon eigenlijk best wel een aardige gozer.
De hersenen van vrouwen daar werken gewoon hetzelfde hoor. Beter zoek je het bij jezelf ipv de vrouwen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:01 schreef jaha het volgende:
Is inderdaad pathetisch, maar ik ben dan ook een gevoelsmens. Daarom match ik in principe nooit met Nederlandse vrouwen. Zij was een uitzondering, maar wat mij betreft blijft het daarbij. Ik ga voortaan gewoon naar Italië of Zuid-Frankrijk voor een leuke tijd met leuke vrouwen.
Of je probeert als een volwassene met je probleem te dealen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:37 schreef jaha het volgende:
Ze kunnen de pot op. Het is graag of niet. Nou kennelijk ben ik de ideale boksbal en daar leen ik me niet voor.
Dan laat ik liever een escort komen.
Fuckin' n00b. Een beetje normaal functionerend mens heeft die voorgescripte boekjesshit niet nodig.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Gadverdamme man. De needyness druipt er van af.
''There is just one thing creepier than learning pickup. NOT learning pickup''
Klinkt dat verhaal normaal voor jou?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 02:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fuckin' n00b. Een beetje normaal functionerend mens heeft die voorgescripte boekjesshit niet nodig.
Nee maar (zie OP) :quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klinkt dat verhaal normaal voor jou?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen.
Dan mag ik hopen dat je tenminste in Frankrijk en/of Italië in staat zal zijn een dialoog te voeren.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:01 schreef jaha het volgende:
Is inderdaad pathetisch, maar ik ben dan ook een gevoelsmens. Daarom match ik in principe nooit met Nederlandse vrouwen. Zij was een uitzondering, maar wat mij betreft blijft het daarbij. Ik ga voortaan gewoon naar Italië of Zuid-Frankrijk voor een leuke tijd met leuke vrouwen.
Denken dat gasten die pickup leren dat doen mbv pickup linesquote:
Denken dat ik dat denk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Denken dat gasten die pickup leren dat doen mbv pickup lines
ah ik moest gewoon wat frustratie van me afschrijven. Gaat nu weer beterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je tenminste in Frankrijk en/of Italië in staat zal zijn een dialoog te voeren.
Ik hoop dat je beseft dat dit niet gaat om gevoelsmens zijn of niet, je hebt een minderwaardigheidscomplex, tenminste in jouw verhalen kom je zo over.
Hahaha zo ver was ik dan weer welquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef Cue_ het volgende:
Als je dat al doet, geef dan niet de massageolie midden in het restaurant. Niet elke vrouw kan dat waarderen
Oh leuk, Jel!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:30 schreef jelfrikandel het volgende:
Ff een vraagje voor de dames hierzo (hosselbazen mogen ook hun mening kwijt uiteraard)
Oké ik heb nu dus sinds kort een vriendin, het is nog heel pril, pas enkele dagen. Nu is zij binnenkort jarig en was mijn idee om haar een soort pakket ofzo met massage oliën etc te geven. We hadden het daar laatst over en ze wil wel eens een goede massage van mij.
Is dit een geschikt cadeau denken jullie?
Uiteraard wil ik het geven als we samen ergens fijn zijn, mss neem ik haar mee uit eten ofzo, dat weet ik nog niet.
I know, niet het goede topic maar ik lees hier wel eens mee en reageer zo nu en dan :p
Hoe oud is zij?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:42 schreef badschaap het volgende:
Ik ben nu met een meisje bezig sinds afgelopen zaterdag, op examenfeestje heb ik wel wat van haar geproefd![]()
Maar nu geeft zij dus een examenfeestje.
Is een doos bonbons een goed cadeau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |