abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:31:00 #1
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140745443
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:34:44 #2
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140745566
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:18 schreef Snorror het volgende:

[..]

Ja klopt. Heb hier ook al veel over nagedacht. Maar ik blijf alles uitstellen en hoewel ik weet dat ik daarmee mezelf benadeel blijf ik het doen. Alle oplossingen blijven daarmee theorie.
Ik ben het nog niet genoeg zat.
Er is denk ik een breekpunt op komst die ik zal moeten ervaren voordat ik EINDELIJK actie onderneem.

Weet trouwens niet de regels van zo'n topic voortzetten. Deze wordt zo gesloten helaas.
Waarom begin je nu niet?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_140754520
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waarom begin je nu niet?
Denk het bang zijn voor het onbekende en extreem uitstel gedrag wat ik bij alles heb.
Ben wel van plan morgen toch maar eens de huisarts te bellen, heb geen reden om het niet te doen.
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:10:07 #4
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140754720
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Snorror het volgende:

[..]

Denk het bang zijn voor het onbekende en extreem uitstel gedrag wat ik bij alles heb.
Ben wel van plan morgen toch maar eens de huisarts te bellen, heb geen reden om het niet te doen.
Kom een keertje langs in Den Haag, ik wil je best helpen om een eerste stap te zetten. Hoef er verder niets voor.
pi_140757026
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Kom een keertje langs in Den Haag, ik wil je best helpen om een eerste stap te zetten. Hoef er verder niets voor.
thx das aardig, zal het zeker in mn achterhoofd houden.
pi_140761448
quote:

Goed idee en wens je veel succes.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140772717
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Goed idee en wens je veel succes.
Thx en is gedaan.
Had wel enorm kriebels, ook weer een "onbekende" situatie.
Maar de stap is iig gezet.
Nu maar weer aan het werk haha.
pi_140773003
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:14 schreef Snorror het volgende:

[..]

Thx en is gedaan.
^O^
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140777951
quote:

[..]

Dat gevoel herken ik :@ Heb ik trouwens niet alleen met vrouwen ook met allerlei situaties.

Gewoon doen en er niet over nadenken werkt meestal wel.
pi_140778172
Trouwens ik haat sporten ben ik de enigste hier? Ik werk in de elektrotechniek dus krijg al genoeg beweging, laat staan om nog naar de sport school te gaan.

Ik vraag me af wat ik als 32 jarige als andere opties hebt om vrouwen te meeten. Vraag me af tinder nog wat doet alhoewel dat zon vlees markt lijkt.
pi_140778374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef AlterEg0 het volgende:
Trouwens ik haat sporten ben ik de enigste hier? Ik werk in de elektrotechniek dus krijg al genoeg beweging, laat staan om nog naar de sport school te gaan.

Ik vraag me af wat ik als 32 jarige als andere opties hebt om vrouwen te meeten. Vraag me af tinder nog wat doet alhoewel dat zon vlees markt lijkt.
Ik zou het thuis niet zo erg vinden. Sportschool is ook niks voor mij.

En waar je vrouwen ontmoet weet ik ook niet, ben nogal een huismus
pi_140778464
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:49 schreef Snorror het volgende:

[..]

Ik zou het thuis niet zo erg vinden. Sportschool is ook niks voor mij.

En waar je vrouwen ontmoet weet ik ook niet, ben nogal een huismus
Ik ook helaas vandaar, maar met mijn 32 jaren word het nu toch wel tijd :')
pi_140778502
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:52 schreef AlterEg0 het volgende:

[..]

Ik ook helaas vandaar, maar met mijn 32 jaren word het nu toch wel tijd :')
Datingsite een optie? Of tinder ofzo?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140778551
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Heb dat tinder geprobeerd maar ik krijg steeds een notificatie code die niet werkt beetje vaag. :')

Mja misschien is een dating app wel 1 van de opties. Thanks.
pi_140779061
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Heb het allebei geprobeerd maar ben niet goed in interessante gesprekken en dan wordt je in een "wachtrij" gezet.
Vervolgens geeft de dame in kwestie kort antwoord en krijg je een saai gesprek.

Is natuurlijk maar een persoonlijke ervaring, voor veel mensen is het een goede oplossing.
Ik hoop dat anderen er meer succes bij hebben.
pi_140781148
Hmm ja idd dat klopt wel ik krijg vaak alleen een 'hoi' :') daar reageer ik uberhaupt niet op, vraag me dan af waarom je in godsnaam dan op een datings site zit, de meesten gaan toch af eerst op je uiterlijk en dan komt de interesse pas, op zich niks mis mee maar het word zo saai, :s

DIe korte antwoorden hebben ik ook wel ervaring mee, het lijkt wel of ze willen zeggen geen interesse maar toch maar reageren dat is wel zo aardig. :P
pi_140784507
Mijn ervaring met datingsites is vooral, dat je dan op een gegeven moment wel een 'match' krijgt (en ok die vrouw krijgt dat dus ook van jou)

Het is bij mij alleen geen enkele keer voorgekomen dat dan die vrouw de eerste stap nam om een berichtje te sturen.
Best vreemd eigenlijk als je er als meid om dezelfde reden zit.
Maar het zal wel de man/vrouw verhouding zijn.

Zelfde probleem als je dan eenmaal zelf maar een chat begint en je continu zelf het gesprek op gang moet houden.
één enkel klein dingetje wat ze niet aanstaat en het is next :')

Maargoed misschien heb ik gewoon pech gehad dan.
Desalniettemin heb ik wel leuke gesprekjes gehad ook, alleen daar is nooit wat meer alsdat uitgekomen.
Do what you love, love what you do!
pi_140785043
Gelukkig ben niet de enige.
En inderdaad 1 ding niet naar wens en je concurrenten worden voorgetrokken.

Em de man/vrouw verhouding schijnt en lijkt inderdaad uit balans.

IRL versieren valt me ontzettend zwaar maar heb daar iig nog geloof in als ik wat dingen verander.

Online dating kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen dat het wat gaat worden.
Al moet ik het meer een kans geven.
Ben wel te snel afgehaakt.

En inderdaad die korte antwoorden kan ik niks mee.
Enige goede gesprek kwam met een dame die mij aansprak.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 19:16:55 #19
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140786888
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:53 schreef Snorror het volgende:

IRL versieren valt me ontzettend zwaar maar heb daar iig nog geloof in als ik wat dingen verander.

Internetdaten.. :')

Je issues fixen ^O^
pi_140787136
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:14 schreef Snorror het volgende:

[..]

Thx en is gedaan.
Goed bezig. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:53 schreef Snorror het volgende:

Als je voldoende jouw zelfbeeld hebt kunnen verbeteren (meer zelfvertrouwen), dan zou je beter opteren om IRL te gaan versieren ^O^
  vrijdag 6 juni 2014 @ 19:26:57 #21
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140787145
Vandaag de meest belabberde reactie op straat gekregen trouwens. Nog nooit een chick tegengekomen die er zo'n vies gezicht bij trok. Ik zeg dat ze er leuk uit ziet, reactie (denigrerende blik) ''Ok''. Gooi wat random dingen eruit. Krijg overal Ja, nee, ok op. (haar gezicht staat nog steeds op walging).

''Weet je... Er is een tijdje geleden een gast naar me toe gekomen...... en die zei precies hetzelfde''
''Oh echt, hoe heet hij?'
''Dat weet ik niet meer..... Ik heb hem afgewezen''
''Vond je hem niet chill?''
''Nee, ik ben daar niet van gediend''

Echt zo'n voorburgs bekakt accentje, gadverdamme :p

Verder wel weer 2 dates voor volgende week geregeld. In Gouda, wie had dat gedacht.
pi_140787210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:30 schreef kree het volgende:
Mijn ervaring met datingsites is vooral, dat je dan op een gegeven moment wel een 'match' krijgt (en ok die vrouw krijgt dat dus ook van jou)

Het is bij mij alleen geen enkele keer voorgekomen dat dan die vrouw de eerste stap nam om een berichtje te sturen.
Best vreemd eigenlijk als je er als meid om dezelfde reden zit.
Maar het zal wel de man/vrouw verhouding zijn.

Zelfde probleem als je dan eenmaal zelf maar een chat begint en je continu zelf het gesprek op gang moet houden.
één enkel klein dingetje wat ze niet aanstaat en het is next :')

Maargoed misschien heb ik gewoon pech gehad dan.
Desalniettemin heb ik wel leuke gesprekjes gehad ook, alleen daar is nooit wat meer alsdat uitgekomen.
Vrouwen kom je overal tegen. Just saying :s) Probeer je niet alleen te beperken tot "internet" :')
pi_140789116
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Verder wel weer 2 dates voor volgende week geregeld. In Gouda, wie had dat gedacht.
Netjes, klinkt alsof versieren voor jou wel makkelijk gaat.
pi_140789161
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef complicate het volgende:
[..]

Als je voldoende jouw zelfbeeld hebt kunnen verbeteren (meer zelfvertrouwen), dan zou je beter opteren om IRL te gaan versieren ^O^
Denk dat je daarin gelijk hebt. Moet gewoon wat geduld hebben.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:39:52 #25
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140792914
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef Snorror het volgende:

[..]

Netjes, klinkt alsof versieren voor jou wel makkelijk gaat.
Dat was een jaartje geleden wel anders. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')