Waarom begin je nu niet?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:18 schreef Snorror het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb hier ook al veel over nagedacht. Maar ik blijf alles uitstellen en hoewel ik weet dat ik daarmee mezelf benadeel blijf ik het doen. Alle oplossingen blijven daarmee theorie.
Ik ben het nog niet genoeg zat.
Er is denk ik een breekpunt op komst die ik zal moeten ervaren voordat ik EINDELIJK actie onderneem.
Weet trouwens niet de regels van zo'n topic voortzetten. Deze wordt zo gesloten helaas.
Denk het bang zijn voor het onbekende en extreem uitstel gedrag wat ik bij alles heb.quote:
Kom een keertje langs in Den Haag, ik wil je best helpen om een eerste stap te zetten. Hoef er verder niets voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Snorror het volgende:
[..]
Denk het bang zijn voor het onbekende en extreem uitstel gedrag wat ik bij alles heb.
Ben wel van plan morgen toch maar eens de huisarts te bellen, heb geen reden om het niet te doen.
thx das aardig, zal het zeker in mn achterhoofd houden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kom een keertje langs in Den Haag, ik wil je best helpen om een eerste stap te zetten. Hoef er verder niets voor.
Goed idee en wens je veel succes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Snorror het volgende:
Ben wel van plan morgen toch maar eens de huisarts te bellen, heb geen reden om het niet te doen.
Thx en is gedaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed idee en wens je veel succes.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:14 schreef Snorror het volgende:
[..]
Thx en is gedaan.
Had wel enorm kriebels, ook weer een "onbekende" situatie.
Maar de stap is iig gezet.
Nu maar weer aan het werk haha.
Dat gevoel herken ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Snorror het volgende:
[..]
Denk het bang zijn voor het onbekende en extreem uitstel gedrag wat ik bij alles heb.
Ik zou het thuis niet zo erg vinden. Sportschool is ook niks voor mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef AlterEg0 het volgende:
Trouwens ik haat sporten ben ik de enigste hier? Ik werk in de elektrotechniek dus krijg al genoeg beweging, laat staan om nog naar de sport school te gaan.
Ik vraag me af wat ik als 32 jarige als andere opties hebt om vrouwen te meeten. Vraag me af tinder nog wat doet alhoewel dat zon vlees markt lijkt.
Ik ook helaas vandaar, maar met mijn 32 jaren word het nu toch wel tijdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:49 schreef Snorror het volgende:
[..]
Ik zou het thuis niet zo erg vinden. Sportschool is ook niks voor mij.
En waar je vrouwen ontmoet weet ik ook niet, ben nogal een huismus
Datingsite een optie? Of tinder ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:52 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
Ik ook helaas vandaar, maar met mijn 32 jaren word het nu toch wel tijd
Heb dat tinder geprobeerd maar ik krijg steeds een notificatie code die niet werkt beetje vaag.quote:
Heb het allebei geprobeerd maar ben niet goed in interessante gesprekken en dan wordt je in een "wachtrij" gezet.quote:
Internetdaten..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:53 schreef Snorror het volgende:
Gelukkig ben niet de enige.
En inderdaad 1 ding niet naar wens en je concurrenten worden voorgetrokken.
Em de man/vrouw verhouding schijnt en lijkt inderdaad uit balans.
IRL versieren valt me ontzettend zwaar maar heb daar iig nog geloof in als ik wat dingen verander.
Online dating kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen dat het wat gaat worden.
Al moet ik het meer een kans geven.
Ben wel te snel afgehaakt.
En inderdaad die korte antwoorden kan ik niks mee.
Enige goede gesprek kwam met een dame die mij aansprak.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:14 schreef Snorror het volgende:
[..]
Thx en is gedaan.
Had wel enorm kriebels, ook weer een "onbekende" situatie.
Maar de stap is iig gezet.
Nu maar weer aan het werk haha.
Als je voldoende jouw zelfbeeld hebt kunnen verbeteren (meer zelfvertrouwen), dan zou je beter opteren om IRL te gaan versierenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:53 schreef Snorror het volgende:
Gelukkig ben niet de enige.
En inderdaad 1 ding niet naar wens en je concurrenten worden voorgetrokken.
Em de man/vrouw verhouding schijnt en lijkt inderdaad uit balans.
IRL versieren valt me ontzettend zwaar maar heb daar iig nog geloof in als ik wat dingen verander.
Online dating kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen dat het wat gaat worden.
Al moet ik het meer een kans geven.
Ben wel te snel afgehaakt.
En inderdaad die korte antwoorden kan ik niks mee.
Enige goede gesprek kwam met een dame die mij aansprak.
Vrouwen kom je overal tegen. Just sayingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:30 schreef kree het volgende:
Mijn ervaring met datingsites is vooral, dat je dan op een gegeven moment wel een 'match' krijgt (en ok die vrouw krijgt dat dus ook van jou)
Het is bij mij alleen geen enkele keer voorgekomen dat dan die vrouw de eerste stap nam om een berichtje te sturen.
Best vreemd eigenlijk als je er als meid om dezelfde reden zit.
Maar het zal wel de man/vrouw verhouding zijn.
Zelfde probleem als je dan eenmaal zelf maar een chat begint en je continu zelf het gesprek op gang moet houden.
één enkel klein dingetje wat ze niet aanstaat en het is next
Maargoed misschien heb ik gewoon pech gehad dan.
Desalniettemin heb ik wel leuke gesprekjes gehad ook, alleen daar is nooit wat meer alsdat uitgekomen.
Netjes, klinkt alsof versieren voor jou wel makkelijk gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Verder wel weer 2 dates voor volgende week geregeld. In Gouda, wie had dat gedacht.
Denk dat je daarin gelijk hebt. Moet gewoon wat geduld hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je voldoende jouw zelfbeeld hebt kunnen verbeteren (meer zelfvertrouwen), dan zou je beter opteren om IRL te gaan versieren
Dat was een jaartje geleden wel anders.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef Snorror het volgende:
[..]
Netjes, klinkt alsof versieren voor jou wel makkelijk gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |