abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140796693
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:18 schreef kree het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik zie het ook niet als enige optie.
Maar wel als een optie.
Het bij voorbaat uitsluiten omdat het internet is is ook nergens voor nodig.
Net zo goed als dat je zomaar iemand op straat kan treffen waarmee het klikt kan het net zo goed via een dating site zijn.

Maar, het idee hebben (zoals meerdere hier al zeggen) dat een dating site dan maar de oplossing is als het 'in het echt' niet lukt kun je ook wel aardig vergeten :P

Het is meer als je in je sociale kring gewoon weinig nog vrijgezelle meiden van je leeftijd hebt dat je dat wel wat kunt uitbreiden door gewoon een datingsite te proberen en wie weet tref je het.
Of niet :)
Of je neemt zo veel mogelijk deel aan sociale activiteiten waar er wel vrijgezellen/vrouwen komen etc. Dan zie je direct de persoon, voel je de klik , leer je ook jouw sociale skills te verbeteren etc. :)

Alle wegen leiden naar Rome. :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140797526
:')
  zaterdag 7 juni 2014 @ 01:09:09 #53
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_140797560
Het beste is nog steeds een meid op een nette manier/toon aan te spreken.
Succes iedereen!
pi_140797620
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:09 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Het beste is nog steeds een meid op een nette manier/toon aan te spreken.
Succes iedereen!
:') !
  zaterdag 7 juni 2014 @ 01:12:33 #55
417037 MarokkaanseHeld
pi_140797634
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:12 schreef complicate het volgende:

[..]

:') !
Liefde kan mooi zijn, maar ook pijnlijk heb ik gemerkt.
;(
pi_140797641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Liefde kan mooi zijn, maar ook pijnlijk heb ik gemerkt.
;(
Ga maar verder trollen in jouw andere topics. :W
  zaterdag 7 juni 2014 @ 01:14:02 #57
417037 MarokkaanseHeld
pi_140797660
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Ga maar verder trollen in jouw andere topics. :W
Joh.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 01:21:24 #58
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_140797792
Hey complicate, hoe is het leven? :)
En altijd het laatste woord.
pi_140797816
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Hey complicate, hoe is het leven? :)
Heyla, BlauweTijger! Heel goed en met jou? Nog chicks versierd? Of terug bij jouw ex? :P
  zaterdag 7 juni 2014 @ 01:23:45 #60
371833 BlauweTijger
pi_140797840
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Heyla, BlauweTijger! Heel goed en met jou? Nog chicks versierd? Of terug bij jouw ex? :P
Hehe.. :D Goed geheugen!! En nee, niet terug bij mijn ex en dat is nog steeds de beste keus. Ik ben niet zo zeer van de ene naar de andere chick aan het gaan, maar ik zit niet stil ;). Heb wat Tinderdames gehad, in de club wat ontmoet en zo nu en dan komt er een oude 'kennis' in beeld :D Gaat prima zo!

Jij geluk in de liefde?
pi_140797938
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:23 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Hehe.. :D Goed geheugen!! En nee, niet terug bij mijn ex en dat is nog steeds de beste keus. Ik ben niet zo zeer van de ene naar de andere chick aan het gaan, maar ik zit niet stil ;). Heb wat Tinderdames gehad, in de club wat ontmoet en zo nu en dan komt er een oude 'kennis' in beeld :D Gaat prima zo!

Jij geluk in de liefde?
Fijn om te horen! Ja hoor, ben een tijdje iemand aan het daten en het gaat héél goed, zeker om dat hij verlegen was in het begin, maar na een tijdje bleek hij een stille watertje met diepe gronden te zijn. haha :P
Na jouw ex, nog niemand jouw hart kunnen veroveren? Of geniet je gewoon van jouw vrijgezellen leven? O+
  zaterdag 7 juni 2014 @ 01:30:06 #62
371833 BlauweTijger
pi_140797977
Klinkt leuk!! Hoop dat het wat wordt :)

quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef complicate het volgende:
Na jouw ex, nog niemand jouw hart kunnen veroveren? Of geniet je gewoon van jouw vrijgezellen leven?
Nee, er is nu wel iemand in beeld maar ik weet niet of ik dat wel verder wil laten lopen. Ben er inderdaad een beetje klaar mee. (Iets vast) Ook met het oog op de zomer blijf ik voorlopig nog even vrijgezel ;) Ik ga nu slapen, morgen een drukke dag! Ik kom hier nog wel een keertje langs. *O*

xx
pi_140798027
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Klinkt leuk!! Hoop dat het wat wordt :)

[..]

Nee, er is nu wel iemand in beeld maar ik weet niet of ik dat wel verder wil laten lopen. Ben er inderdaad een beetje klaar mee. (Iets vast) Ook met het oog op de zomer blijf ik voorlopig nog even vrijgezel ;) Ik ga nu slapen, morgen een drukke dag! Ik kom hier nog wel een keertje langs. *O*

xx
Okidoki :W :*
pi_140899310
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, ik heb je gelezen. En het is in ieder geval niet mijn ervaring, aan die 100 matches kom ik in een goede week ook wel. Komt ook nog bij dat ze in een hoop gevallen zelf het gesprek openen. Ergo; het werkt hier prima en dus is het handig.
Misschien ben je wel heel erg knap :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140899943
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien ben je wel heel erg knap :)
Heb 'm niet in het echt gezien, maar heeft erg goede charismatische foto's.
pi_141355685
Blijkbaar hebben na 176 tenenkrommende delen inmiddels zelfs de meest notoire angsthazen geleerd om rechtop te lopen. Goed bezig allemaal. ^O^
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:58:31 #67
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141356450
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Blijkbaar hebben na 176 tenenkrommende delen inmiddels zelfs de meest notoire angsthazen geleerd om rechtop te lopen. Goed bezig allemaal. ^O^
Heeft die alpha-training toch geholpen. Zelf post ik hier overigens ook nauwelijks meer. Ik ben nog steeds geen goede versierder, maar dat interesseert me momenteel ook niet zo.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141357096
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dank je wel he
pi_141357582
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef yats het volgende:

[..]

Heeft die alpha-training toch geholpen. Zelf post ik hier overigens ook nauwelijks meer. Ik ben nog steeds geen goede versierder, maar dat interesseert me momenteel ook niet zo.
Heb je nu verder al wat met die twee Belgen gedaan, jij ouwe dickswinger? Complicate kan je vast wel van verdere tips voorzien waar het de invasie van het Vlaamse heuvellandschap betreft. Da's toch al de Goedele Liekens van dit topic geworden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dank je wel he
Jou schaar ik daar als pimp van Putte niet onder, Faxie. Jij beukt je bij tijd en wijle helemaal stuk op fok-punani heb ik begrepen. Komt wel goed met jou. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_141357686
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je nu verder al wat met die twee Belgen gedaan, jij ouwe dickswinger? Complicate kan je vast wel van verdere tips voorzien waar het de invasie van het Vlaamse heuvellandschap betreft. Da's toch al de Goedele Liekens van dit topic geworden.

[..]

Jou schaar ik daar als pimp van Putte niet onder, Faxie. Jij beukt je bij tijd en wijle helemaal stuk op fok-punani heb ik begrepen. Komt wel goed met jou. :7
Complicate is even niet beschikbaar denk ik. Die is druk bezig met haar eigen heuvel die beklommen wordt.

Ik vraag me af welke punani dat moge zijn dan :')
  zaterdag 21 juni 2014 @ 00:22:40 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141357720
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

_O- Ik denk niet dat ik daar tips voor nodig heb. Het Vlaamse heuvellandschap is vast niet anders dan het Limburgse, en daar heb ik genoeg ervaring op mogen doen. Maar nee, ik ben er (nog) niet langs geweest. Misschien over 1,5 maand als de leukste van de twee weer thuis is. De uitnodiging heb ik in ieder geval al binnen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141364396
Leuk om te horen dat bovenstaande users gelukkig(er) in de liefde zijn geworden. Voor mij geldt dat helaas niet. Het meisje dat ik in januari heb leren kennen - daar ben ik eigenlijk alleen maar verliefder op geworden ondanks dat ze voor mij te jong (20) is en al een vriend heeft. Dat laatste heeft ze nog altijd zelf niet tegen mij verteld, en daarnaast doet ze wel veel pogingen om de aandacht van mij vast te houden. Tijdens de wedstrijd Nederland - Spanje heeft ze een half uur naast me gestaan en ik kon alleen maar denken dat ik graag wat doelpunten van oranje had willen inruilen voor nog een kusje van haar.
Maar ik ken haar zachte lippen inmiddels en ik weet dat ik niet alleen een likje wil, ik wil haar helemaal en voor mezelf. Het is echter nog realistischer dat Pasen en Pinksteren op dezelfde dag gaan vallen als dat wij een fatsoenlijke relatie krijgen en bovendien is haar huidige vriend gewoon eigenlijk best wel een aardige gozer.
Kortom ik moet mijn gevoel nog overtuigen dat het echt zo is.
pi_141365242
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:29 schreef jaha het volgende:
Leuk om te horen dat bovenstaande users gelukkig(er) in de liefde zijn geworden. Voor mij geldt dat helaas niet. Het meisje dat ik in januari heb leren kennen - daar ben ik eigenlijk alleen maar verliefder op geworden ondanks dat ze voor mij te jong (20) is en al een vriend heeft. Dat laatste heeft ze nog altijd zelf niet tegen mij verteld, en daarnaast doet ze wel veel pogingen om de aandacht van mij vast te houden. Tijdens de wedstrijd Nederland - Spanje heeft ze een half uur naast me gestaan en ik kon alleen maar denken dat ik graag wat doelpunten van oranje had willen inruilen voor nog een kusje van haar.
Maar ik ken haar zachte lippen inmiddels en ik weet dat ik niet alleen een likje wil, ik wil haar helemaal en voor mezelf. Het is echter nog realistischer dat Pasen en Pinksteren op dezelfde dag gaan vallen als dat wij een fatsoenlijke relatie krijgen en bovendien is haar huidige vriend gewoon eigenlijk best wel een aardige gozer.
Richt je op andere vrouwen dan is ze zo uit je hoofd.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:17:50 #74
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_141366646
O+ Bij mij gaat het goed
pi_141367985
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:29 schreef jaha het volgende:
Jaha toch, dit is niet de eerste keer dat je in zo een situatie belandt. Je creëert een monoloog in plaats van een dialoog, héél jammer. Door een dialoog te creëeren kan je vaak zien dat dingen niet zijn zoals ze lijken. Leer met vrouwen praten.
en stop met in je hoofd te leven.

Je baseert je vaak (zoals met dat ander meisje van een tijdje geleden) op veronderstellingen en zo blijf je alleen maar met jezelf praten in plaats van met de betreffende vrouw Ze heeft je dus nog niet verteld dat ze een vriendje heeft , je hebt haar gezoend en ze zoekt jouw aandacht.
OK, dat is 1 ding. Maar dan in plaats haar daarmee te confronteren/praten, maak je al conclusies over hoe JIJ het waarneemt en hoe het zal aflopen in de negatieve context.

Misschien heb je een minderwaardigheidscomplex, waardoor je steeds blijft denken dat iedere vrouw beter "verdient" dan met jou te zijn, alsof het een utopie is dat een vrouw jou zou "beminnen".
Waarom? Je hebt toch ook troeven??

Man man man, en dan zeggen dat vrouwen niet duidelijk communiceren. Wie denk jij dat in dit geval hints geeft in plaats van duidelijk te zijn? JIJ!
Dus ofwel praat je duidelijk met haar om te weten te komen of ze echt een vriendje heeft, (het kan ook maar een scharrel zijn). Ofwel richt je jouw aandacht op een andere vrouw. Probleem blijft dat jouw kans om terug in hetzelfde "patroon" te belanden groot is.

En jou "kennend" weet ik dat je het toch niet gaat doen, maar toch zou je dat ooit eens moeten doen, Jaha. Anders ga je altijd hetzelfde resultaat krijgen. Dit begint op een patroon te lijken. Dus als je merkt en beseft dat jouw aanpak (monoloog) niet werkt, zoek/probeer je gewoon een ander aanpak (dialoog) of iets anders.

Je kan moeilijk hetzelfde blijven doen en hopen/verwachten dat je een ander resultaat bekomt. :)

Ik wil niet lullig doen, maar ik vind het jammer dat je in dat vicieuze cirkeltje blijft hangen. :{
Probeer in jezelf te geloven. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')