quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we er maar mee stoppen Ronald heeft gesproken.
hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we er maar mee stoppen Ronald heeft gesproken.
Dan hoop ik dat jij gister niet pittig gegeten hebt want dan komt die burn-out er zo zeker.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga maar eens schijten. Ik zit tegen een burnout aan hier.
[..]
Je paint was mooier
Alsof MOD's luisteren naar iemand met een dermate heftige hersenbeschadiging dat ze graag Amerikaanse sporten bekijken anders dan wulpse cheerleaders.quote:
Spanje straft Oranje sowieso af.quote:
Bulgarije is een lelijk land, there, I said it.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof MOD's luisteren naar iemand met een dermate heftige hersenbeschadiging dat ze graag Amerikaanse sporten bekijken anders dan wulpse cheerleaders.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bulgarije is een lelijk land, there, I said it.
nou ik wist niet dat het zo slecht was, die andere 2 oefenwedstrijden niet gezienquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Spanje straft Oranje sowieso af.
Alsof zo'n oefenpotje tegen Wales ook maar iets zegt dat we niet al wisten.
Ik kijk zoveel wedstrijden als mogelijk, is qua tijden dit keer wat moeilijkerquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
Geen van de wedstrijden gezien. Niets gemist. WK lekker Belgia kijken.
Klopt ja. Sommige wedstrijden beginnen hier pas om twee uur in de nachtquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk zoveel wedstrijden als mogelijk, is qua tijden dit keer wat moeilijker
Zijn toch juist heerlijke tijden? Alleen die wedstrijd om 3 uur 's nachts misschien, maar dat is toch in het weekend.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk zoveel wedstrijden als mogelijk, is qua tijden dit keer wat moeilijker
die middernacht wedstrijden als je er al 2 gezien hebt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn toch juist heerlijke tijden? Alleen die wedstrijd om 3 uur 's nachts misschien, maar dat is toch in het weekend.
Tijdens het vorige WK waren de wedstrijden in de middag, dat was ook niet heel goed gepland omdat iedereen dan op school of werk zit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
qua tijden is het prima, niet perfect met werk maar mis maar een paar potjes behoudens mijn Best Kept Secret-uitje
Ooh dat hou ik wel vol hoor. Zeker als het allemaal leuke potjes zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
die middernacht wedstrijden als je er al 2 gezien hebt?
grapjas.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens het vorige WK waren de wedstrijden in de middag, dat was ook niet heel goed gepland omdat iedereen dan op school of werk zit.
goed puntquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang je zelf niet renteniert zou ik er geen grapjes over maken, karma heet dat
Nou dat is niet zo moeilijk ik heb geen dotterquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf hotter dan je dotter.
Was al bezig maar ben nu weg. Anders blijf ik zittenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik verwacht een daadkrachtig optreden van je in het Honduras topic
Oh gekots en zo. Niet echt nodig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurde er in het Honduras topic?
Ah klasse Karinquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Was al bezig maar ben nu weg. Anders blijf ik zittenSchiet René of Typisch maar aan dan ;')
Hé doe even normaal ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:22 schreef Karina het volgende:
Die van JR sloeg ook nergens opOK laptop gaat nu aan de tv dus ik kan niet meer typen boys.
Details graag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah klasse Karin
Die van JR hoefde trouwens van mij niet weg, maar boeit verder niet
Ging meer om de misplaatste posts van liselotte![]()
Wil je op de hoogte blijven van de laatste gebeurtenissen omtrent Honduras, moet je het topic in de gaten houden.quote:
Ik snap er ook helemaal niks van. Onbegrijpelijk dat Honduras negatieve associaties bij bepaalde users oproeptquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe durft die Liselotto te haten op Honduras, helemaal kapot maken die persoon.
Pics mogen per DMquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is Liselotte? Is ze geefbaar?
Van het Japan is Kawaii topic blijft ze af ja!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van. Onbegrijpelijk dat Honduras negatieve associaties bij bepaalde users oproept![]()
Begon ook al in het Chili topic van Cava
Al gedaan. Die Facebook is er pas sinds 12 april.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga de Ik bied de helft facebook helemaal doorlezen.
koquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang men maar van het Spanjetopic afblijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |