quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:45 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja kom net van haar terug!
-24 uurze gaf haar adres dus eerst even een en ander opgezocht of het wel echt was!
Leuke avond gehad! Wat gedronken op haar studenten kamertje daarna het bed, bank en tafel van dichtbij bekeken..
Die zijn er genoeg hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:37 schreef yats het volgende:
[..]Dat soort vrouwen zouden er meer moeten zijn
Helaas. Zo een is er maar eentje. En ze is nu op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:37 schreef yats het volgende:
[..]Dat soort vrouwen zouden er meer moeten zijn
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Helaas. Zo een is er maar eentje. En ze is nu op.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jawel hoor.. Ze roept vanzelf wel een keer als ze mij wil zien en anders next.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zo geslaagd dat je nog een keer wilt of iets anders?
[..]
[..]
Foto!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Had eerst haar allemaal plat achterover, heb het nu meer een beetje recht overeind en kort
Kan het altijd voorstellenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Bewaar een stukje voor yats anders. Welk lichaamsdeel heb je niet gelikt?
Nee. We hebben allemaal de update nog niet meegekregenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Hier al bekend dat je via Tinder foto's kan sturen als op de snapchat manier?
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)matches-sturen.dhtml
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. We hebben allemaal de update nog niet meegekregen
Nu weet jij ook weer waar je staat BT!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nu weet jij ook weer waar je staat BT!
Nog een leuke match gehad?
Ik had het serieus nog niet mee gekregenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. We hebben allemaal de update nog niet meegekregen
Dus jij bent niet aan de "yats"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Ik Tinder nooit meer eigenlijk.. binnekort maar even kijken hoe de update bevalt. Ik heb wel goede contactjes overgehouden aan mijn matches.. dus ik zit niet stil
Aan de wat?quote:
Het regent weer matches zie ik, Silenius. Maar ik moest daarvoor wel eerst opnieuw inloggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:55 schreef Silenus het volgende:
"Flink aan de yats zijn" is een oud-Hollands spreekwoord wat zoveel betekent als "Gedurende lange tijd droog staan."
Het is op zich wel lekker weer idd, maar wat-de-fuck doet jou beslissen om dat in dit topic te melden?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:28 schreef Kutmanager het volgende:
Godverdomme wat een weer
Kan bijna een ei bakken op mijn hoofd wel :p
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:55 schreef Silenus het volgende:
"Flink aan de yats zijn" is een oud-Hollands spreekwoord wat zoveel betekent als "Gedurende lange tijd droog staan."
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het is op zich wel lekker weer idd, maar wat-de-fuck doet jou beslissen om dat in dit topic te melden?
Gast, wat is er mis met jou?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat moet het toch fijn zijn om als hunk op tinder te zitten.
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gast, wat is er mis met jou?
Veel mensen zeggen dat je lekker bent aka je bent een hunk en je bent zoals normaal weer de Calimero aan het spelen.
Dat het niet altijd lekker loopt met de meiden is een bekend fenomeen, daar heb ik als hunk last van zoverre ik er last van ondervind en vele mannen hier ondanks dat mooie, oh ik heb wel 7 matches (*kuch BT/Mortaxx kuch*.
Vrouwen willen allemaal neuken (en liefde en kusjekroel) maar hebben een luxepostitie zeker als de meeste vrouwen 3 a 4 mannen hebben die op hun geilen.
Je kansen pakken, versieren en praten kom je al heel ver mee ipv huilen.
Jongen, niks mis met jouw uiterlijk, blijkbaar wel met je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat moet het toch fijn zijn om als hunk op tinder te zitten.
i dare to disagreequote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gast, wat is er mis met jou?
Veel mensen zeggen dat je lekker bent aka je bent een hunk
watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:37 schreef wickedmen het volgende:
oh ik heb wel 7 matches (*kuch BT/Mortaxx kuch
Net even gekeken op Tinder en hij doet er inderdaad een stuk langer over. Hij kan niet eens foto's laden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
sinds de update loopt tinder zo vaak vast ugh
krijg zo m'n nieuwe mobiel binnen dus ben benieuwd of het daar op ook zo is
zal met een paar dagen wel weer over zijn denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Net even gekeken op Tinder en hij doet er inderdaad een stuk langer over. Hij kan niet eens foto's laden.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je niet bij iedereen wilt slapen waar je seks mee hebt? Das iig mijn ervaring.
Nadat het hele gebeuren gebeurd is wil ik meestal zo snel mogelijk weer weg
Ik vind dat eigenlijk juist wel chill altijd. Ook wel eens niet gedaan hoor, maar ik voel me dan altijd een soort van schuldig ofzo. Al vindt zo'n meid het misschien ook wel chill, eigenlijk best wel krom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Slapen doe ik niet. Gewoon even chillen na de sex en dan lekker naar huis eigen bed in!
watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat eigenlijk juist wel chill altijd. Ook wel eens niet gedaan hoor, maar ik voel me dan altijd een soort van schuldig ofzo. Al vindt zo'n meid het misschien ook wel chill, eigenlijk best wel krom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |