Valt mee, je kan idd uit ramen hangen enzo, maar zoveel ziek ik dat (nog) niet gebruikt worden, kan ook met de gamemodes te maken hebben. Hardline tot nu toe is in ieder geval vermakelijk, en nét iets anders, terwijl het wel de battlefield feel heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Schijnt dat de nadruk ook wel heel erg komt te liggen op achtervolgingen (uit ramen hangen en op elkaar schieten) en wat ik hoorde was dat ze zich nog extra gaan toeleggen op een betere netcode om die achtervolgingen beter aan te laten voelen.
V.
En dan nog, je speelt om iemands anders server. De server van de clan waar ik bij zit heeft het ook hoor. Blijf je schelden/vloeken/weet ik wat kun je gewoon oprotten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:41 schreef VelitoX het volgende:
Servers met language filters zijn zowieso wel gay, tis gvd een 16+ / 18+ (hangt van regio af) game.
Och, als dat het ergste is, vind ik het best.. Ze zijn zelf actief aan het meespelen en vind het tot nu toe wel een prettige server.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ja man haha die admins zijn allemaal zeer kwetsbare jongeren die al van slag raken van het woord poep
Dat sowieso, al is een tempban voor 'fucking' ook wel harsh. Magoed, zoals gezegd: als dat het ergste is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:51 schreef Johnny Blaze het volgende:
Als je je nu gewoon normaal gedraagt, dan heb je de minste kans om gekickt te worden.
True... maar soms valt je oog erop... zeker als admins in kapitalen "JEW, JEW" lopen te spammen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef ems. het volgende:
Als je je nu niet bezig houdt met de chat die hoofdzakelijk bewoond wordt door pubers en maagden van 30 jaar en ouder kan je je geheel focussen op de game
V.twitter:Battlefield twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 20:31:29Such an incredible demand for #BFHardline Beta access. Pumped to see everyone excited. Working on getting more PC & PS4 players in today. reageer retweet
Mischien toch maar weer installeren nu ze kiddie filters hebben blijkbaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:51 schreef Johnny Blaze het volgende:
Als je je nu gewoon normaal gedraagt, dan heb je de minste kans om gekickt te worden.
Waarom zou je total open access verwachten? Ze hadden het toch echt over een CLOSED beta (om mee te beginnen).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:46 schreef Catkiller het volgende:
Zou tijd worden. De BF4 beta kon ik tenminste gewoon op toen die werd gelaunched, stelletje prutsers dit, kan nooit goed komen met dat spel!
Dat ze BF4 eens fixen ja.quote:
V.quote:HET IS TIJD OM TE GAMEN!
Gefeliciteerd! Je hebt toegang tot de gesloten bèta van Battlefield Hardline. Begin meteen met het spelen van een agent of crimineel.
Tis gewoon bf4quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:40 schreef Photomorti het volgende:
yesss ik heb beta accesga hem nu downloaden!
Lage ping en vehicle enterknop ingedrukt houden gaat dan alsnog van jou winnenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:42 schreef Photomorti het volgende:
Ik ben ook ff aan het proberen om een rapid fire m1 macro te maken die als ik de knop indruk hij 30 seconden lang non stop m1 klikt met een pause van 0.1 seconden zodat ik als ik bijvoorbeeld met een attack boat wil spelen ik de muis op de vehicle spawn kan zetten en dan de macro activeer zodat ik gewoon met me telefoon kan spelen ofzo en dan zodra de boat spawned ik hem meteen krijg.
ff kijken of het lukt
Nee, mijn naam was de ene keer oranje, de andere keer zwart. En dat testte ik even door een paar posts. Maar dat had met refresh te maken. Sorry.quote:
Voelde idd aan als een dlc. Owee als ze voor dit spel 60 euro gaan vragenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:36 schreef Photomorti het volgende:
mehh het voelt als een bf4 dlc , cops and robbers thema is best wel tof en de gamemode blood money is erg tof.
Ik denk dat ik hem wel ga kopen bij launch puur om het feit dat je toch wart moet spelen
Dat vragen ze. Dat ga ik er nooit voor betalen. Voel me al genoeg in de reet geneukt met bf4.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voelde idd aan als een dlc. Owee als ze voor dit spel 60 euro gaan vragen
Ik heb BF4 Premium afgelopen maand gekocht voor 55 euro. Voel me niet bekocht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat vragen ze. Dat ga ik er nooit voor betalen. Voel me al genoeg in de reet geneukt met bf4.
Mensen die sinds dag 1 spelen hebben meestal 20 euro meer betaald, voelen zich niet bekocht maar wel genaaid door een on-af product (nog steeds!) en de directe aankondiging van een volgende battlefield.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb BF4 Premium afgelopen maand gekocht voor 55 euro. Voel me niet bekocht.
V.
werkt dat? gewoon enter ingedrukt houden oh dat wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Lage ping en vehicle enterknop ingedrukt houden gaat dan alsnog van jou winnen
Snap ik. Ik voel mij ook minder genaaid omdat ik bewust gewacht heb tot het speelbaarder was dan day 1. Mede omdat ik dergelijke verhalen ook over BF3 had gehoord (waar ik met mijn aanschaf, vorig jaar februari, heerlijk laat mee wasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mensen die sinds dag 1 spelen hebben meestal 20 euro meer betaald, voelen zich niet bekocht maar wel genaaid door een on-af product (nog steeds!) en de directe aankondiging van een volgende battlefield.
Je snapt dat je na rato gewoon evenveel problemen voor je geld hebt he? Wat je nu doet is het afkopen van je eigen geweten door jezelf voor te liegenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Snap ik. Ik voel mij ook minder genaaid omdat ik bewust gewacht heb tot het speelbaarder was dan day 1.
BF3 draaide binnen een maand zoals het nu werkt, maar loopt alweer minder dan BC2.quote:Mede omdat ik dergelijke verhalen ook over BF3 had gehoord (waar ik met mijn aanschaf, vorig jaar februari, heerlijk laat mee was)
V.
Ik zie dat andersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je snapt dat je na rato gewoon evenveel problemen voor je geld hebt he? Wat je nu doet is het afkopen van je eigen geweten door jezelf voor te liegen
En je hebt nog steeds veel bugs. Ergo, voor 20 euro verschil heb je slechts een paar bugs afgekocht maar draait het verder nog even beroerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zie dat anders
Ik heb namelijk geen 110 (of 90, of 75) euro betaald voor de premium, maar een stuk minder.
Zoals ik al zei: je liegt jezelf voor omdat je gevoel dan beter is. Niks mis mee, maar het product is voor 90-95% hetzelfde als de releaseversie. Daarnaast loop je qua progressie tamelijk achter.quote:en inmiddels zijn er wat updates gedaan, dus heb ik mij een paar maanden minder bekocht gevoeld dan anderen die wel de volle mep neertelden en die blijkbaar heel veel ergernissen hebben gehad.
V.
Echt kerel, je weet dat er mensen zijn die die bugs die er in zitten niet zo erg vinden en dat het gewoon speelbaar is?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Je snapt dat je na rato gewoon evenveel problemen voor je geld hebt he? Wat je nu doet is het afkopen van je eigen geweten door jezelf voor te liegen
zou dan ook aan het toetsenbord kunnen liggen. bij mij werkt het namelijk welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Photomorti het volgende:
[..]
werkt dat? gewoon enter ingedrukt houden oh dat wist ik helemaal niet.
Ga het even proberen! thnx voor de tip
edit :
Nope werkt niet enter ingedrukt houden doet helemaal niks , is ook niks over te vinden op google
hmm ik denk het , misschien doet bij jouw enter ingedrukt houden wel een soort van rapidfire enter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:42 schreef Convict het volgende:
[..]
zou dan ook aan het toetsenbord kunnen liggen. bij mij werkt het namelijk wel
Vooral niet willen snappen dat ik hetzelfde zeg maar dat ik de drogredenatie van Verbal aan de kaak stel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Echt kerel, je weet dat er mensen zijn die die bugs die er in zitten niet zo erg vinden en dat het gewoon speelbaar is?
Nee, ik voel me genaaid aangezien er nog enkele elementaire bugs (kill message bijvoorbeeld, waarom dat nog steeds random is is me een raadsel) in BF4 zitten terwijl de volgende aangekondigd wordt. Dat heeft weinig weg van mening opdringen.quote:Dat jij het een rampentrein vindt weten we nu wel. En dat je niet geld aan rampen uitmoet geven snappen we ook. Maar het probleem is dat jij je mening nu even opdringt aan de rest.
Nee, je wilt gewoon mijn humeur bedervenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral niet willen snappen dat ik hetzelfde zeg maar dat ik de drogredenatie van Verbal aan de kaak stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |