Had je een bevestiging in de mail gekregen?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef fyah het volgende:
Ik heb de beta in Origin staan, maar wanneer ik play druk dan kom ik op de hardline site die me zegt dat ik kan inschrijven voor de beta, zoals ik al gedaan heb.
Bij mij stond de beta er eerst in, om vervolgens te verdwijnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef fyah het volgende:
Ik heb de beta in Origin staan, maar wanneer ik play druk dan kom ik op de hardline site die me zegt dat ik kan inschrijven voor de beta, zoals ik al gedaan heb.
Dat ziet EA toch anders, met een voorintekenprijs van 70 euroquote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:22 schreef Friday12 het volgende:
Beta is wel grappig maar ik vind dat het meer een DLC is van BF4 dan een nieuwe game
Deze komt over enkele maanden al uit. Dan gaan ze echt niet veel meer aan de graphics doen. Ik vind het iig geen 60 euro waard. Misschien koop ik wel ergens een goedkope key voor 25 wanneer de prijs zakt. Het voelt heel erg als een BF4 DLC met mindere visuals. Criminelen die spotten met militaire handgebaren? Eh.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:03 schreef Verbal het volgende:
...met dat verschil dat de BF4-beta ongeveer een maand voor release kwam (waardoor hij de facto zinloos was, want wat voor problemen kun je er in die korte tijd uitfietsen?)
Dit is 3 maanden eerder in het proces, dus verbaast mij niet dat het er minder uitziet.
V.
Schijnt dat de nadruk ook wel heel erg komt te liggen op achtervolgingen (uit ramen hangen en op elkaar schieten) en wat ik hoorde was dat ze zich nog extra gaan toeleggen op een betere netcode om die achtervolgingen beter aan te laten voelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef Catkiller het volgende:
Nouhouuu, ik wil ook een beta.![]()
Ik voel er ook weinig voor, soldaatje spelen is toch leuker en gevarieerder dan agentje spelen lijkt mij.
Nier direct het spel de schuld geven. Draaien de PnkBstrA en PnkBstrB services wel?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:29 schreef Photomorti het volgende:
vies teringspel godverdomme , punkbuster geupdate gebeurd het weer zelfde gezeik als vorige keer
nu kan ik pas weer battlefield spelen tot ze de volgende patch uitbrengen.
Is idd eerder PB dan het spel. Ik heb tijden onbegrijpelijk PB-gezeik gehad met CoD4, maar dat lag echt bij PB.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:21 schreef Photomorti het volgende:
en het is weer begonnen hoor
ERROR
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Photomorti' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed
dit is denk al de 20ste keer wat een vies goor pleuris spel en wel lekker werken aan andere games vuile teringmongolen
OUF?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Photomorti het volgende:
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: You got kicked for using bad language!
het woord hitler mag niet? wuuutt wat een pauperspel
ja man haha die admins zijn allemaal zeer kwetsbare jongeren die al van slag raken van het woord poepquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
OUF?
Ik wilde daar gisteren typen "fucking shotguns", maar voor ik de 'i' had aangeraakt was ik al terug in Battlelog wegens "bad language"
V.
Bij ''peop'' kicken ze ook al want het vermijden van language filterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ja man haha die admins zijn allemaal zeer kwetsbare jongeren die al van slag raken van het woord poep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |