Of je zegt gewoon dat je het (ondanks wat kleine foutjes) prima naar je zin hebt met BF4quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, je wilt gewoon mijn humeur bederven
Lukt je niet, want je bent geen FOK!-mod.
V.
Volgens mij ben ik daar meer dan duidelijk over de laatste wekenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon dat je het (ondanks wat kleine foutjes) prima naar je zin hebt met BF4
Die bestaat nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:09 schreef Flitskikker het volgende:
Is de link waarmee je instant toegang krijgt tot de Hardline-bèta (dus geen mail of invite) al langsgeweest?
verkapt "zie mij iets hebben wat jullie niet hebben en no way dat ik dan de link ga posten"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder mail of invite.
Zoek op Google naar GyiqPyK8 en je vindt de instructies en de link in de eerste hit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
verkapt "zie mij iets hebben wat jullie niet hebben en no way dat ik dan de link ga posten"
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder mail of invite.
Heb dat formulier ooit ingevuld maar nooit meer wat van gehoord.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]Je hoeft alleen maar je geboorte datum in te vullen en je systeem te selecteren
dan krijg je automagisch toegang
Ook niet, niet dat het boeit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb dat formulier ooit ingevuld maar nooit meer wat van gehoord.
Nu maar even proberen.
Had je deze al gezien ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:34 schreef ems. het volgende:
Dus. Alles ging zo lang goed en nu kan hij opeens Origin op een geen manier meer ontdekken terwijl origin verder zonder problemen opstart. Heb al origin gereinstalled, heb al BF4 compleet eraf gegooid en opnieuw gedownload, web plugins alles. maar krijg nog steeds "Origin is not installed and is required to play, please reinstall origin".
Heb niets veranderd, heb niets nieuws geinstalleerd. De avond ervoor liep hij nog als een trein en nu kan origin niet meer gevonden worden terwijl het gewoon runt, dus
Iemand enig fucking idee?
Ja. Geen verandering.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:50 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Had je deze al gezien ?
http://help.ea.com/en/art(...)aunch-battlefield-3/
macro'squote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef Photomorti het volgende:
vehicle spawn macro werktmouse5 ingedrukt houden en hij klinkt m1 met een tussenpauze van 0.04 seconden , versla dat maar eens handmatig
gimme those boats
Thja ik gebruik ze niet om kills mee te maken puur als ik in een vehicle wil spawnen als eerstequote:
Dus je hebt een voordeel, douche.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:31 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Thja ik gebruik ze niet om kills mee te maken puur als ik in een vehicle wil spawnen als eerste
Lamequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef Photomorti het volgende:
vehicle spawn macro werktmouse5 ingedrukt houden en hij klinkt m1 met een tussenpauze van 0.04 seconden , versla dat maar eens handmatig
gimme those boats
boeiend , beter als als een gek op m1 lopen rammen of enter/spatiebalkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus je hebt een voordeel, douche.
ja dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus je hebt een voordeel, douche.
ja die had ik dus hiervoorquote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Och, continu op spatie rammen is de moeite niet.
Mooier als zo'n kut macro die je hele magazijn ook nog ff leegjammert als je spawnt
Zak hooi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef Photomorti het volgende:
[..]
boeiend , beter als als een gek op m1 lopen rammen of enter/spatiebalk
Iedereen die geen macro heeft vist achter het net?quote:
Is het wat? Heb ook beta toegang, ben hem nu aan het downloadenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder mail of invite.
Exact. Er zijn ook bepaalde muizen waar je de muzzle-climb automagisch mee kunt compenseren bijvoorbeeld, ook een macro.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Macro's zijn gewoon cheats, je hebt een voordeel tov anderen
Ja die vissen achter het net hahahahahaha geweldig! speelde gisteren even een potje naval strike en zo een dude in de chat pfff morti why are you allways faster then me when the boat spawns?quote:Op zondag 15 juni 2014 09:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zak hooi.
[..]
Iedereen die geen macro heeft vist achter het net?
Voertuig selecteren, andere hand op de enter, zo moeilijk is het niet.
Stoer hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 13:33 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja die vissen achter het net hahahahahaha geweldig! speelde gisteren even een potje naval strike en zo een dude in de chat pfff morti why are you allways faster then me when the boat spawns?
heb maar gezegd dat ik hele snelle vingers heb
...en je maar afvragen waarom je af en toe van servers wordt getrapt...quote:Op zondag 15 juni 2014 13:33 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja die vissen achter het net hahahahahaha geweldig! speelde gisteren even een potje naval strike en zo een dude in de chat pfff morti why are you allways faster then me when the boat spawns?
heb maar gezegd dat ik hele snelle vingers heb
Ik ben nog nooit van een server afgetrapt omdat ik op een voertuig wacht.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en je maar afvragen waarom je af en toe van servers wordt getrapt...![]()
Zal aan je sportieve spelmentaliteit liggen.
V.
Als het het je niet bevalt ga je toch lekker weg?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van een server afgetrapt omdat ik op een voertuig wacht.
wel een stel huilbaby's op fok trouwens poeh poeh
hmmm heeft weinig zin, hij is al 5 keer weg gegaanquote:Op zondag 15 juni 2014 20:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als het het je niet bevalt ga je toch lekker weg?
Awww, dat wil ik ookquote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Maar mijn toetsenbord heeft wel mooie lichtjes!!!!
Ik loop met de shorty 12G rond, kan een rotzooi wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Handgun, mikken op benen, twee keer schieten als het kan. Daarna herhalen indien nodig of voorzien van commentaar.
En geen sidearm?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik loop met de shorty 12G rond, kan een rotzooi worden
G15 zeker ?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb ook macro's maar ik zou niet weten waar ik ze voor moet gebruiken![]()
Maar mijn toetsenbord heeft wel mooie lichtjes!!!!
Nou ik speel momenteel veel rush. En dan kom je je vijand dicht in het oog te staan. Ik heb al een SCAR-H voor het automatisch vuur, wanneer ik in krappe hoekjes opereer switch ik naar de 12 gauge om motherfuckers met 1 schot te doen verdwijnen terwijl ik de mcom armquote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En geen sidearm?
Edit: nee dus, scheelt dat ik die nog niet heb en fire rate prefereer over damage per lading in de meeste situaties...
G18 of een redelijke middenmoter doet daar voldoende in. Maar ik gebruik mijn bipod LMG de laatste tijd ook als sniper én assaultriflequote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Nou ik speel momenteel veel rush. En dan kom je je vijand dicht in het oog te staan. Ik heb al een SCAR-H voor het automatisch vuur, wanneer ik in krappe hoekjes opereer switch ik naar de 12 gauge om motherfuckers met 1 schot te doen verdwijnen terwijl ik de mcom arm
Ja, dat kan. Als je HC speelt, wat ik (nog) niet doe. Gisteren weer even geprobeerd op die Highway-map. Word constant afgeknald door lui die ik niet zie. Dus eerst: spel onder de knie, maps leren kennen en uplevelen. Dan HC.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Handgun, mikken op benen, twee keer schieten als het kan. Daarna herhalen indien nodig of voorzien van commentaar.
Eindelijk overgestapt op 4 ja?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:05 schreef Verbal het volgende:
Echt, het is dra-ma-tisch af en toe. Dat je compleet leeg bent, en maar achter supports aan loopt te rennen of ze je PRETTY PLEASE???? wat ammo willen geven. Al ga je VOOR ze staan en drie keer in hun bek "AMMO" brullen, ze gaan alleen op je staan schieten of je uit de weg wilt gaan, lastige vlieg.
Echt, dan wil ik zware dingen naar mijn monitor gaan keilen...
Maar gelukkig werd het meer dan goed gemaakt op een andere server
V.
Mensen die dit grappig vindenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
en ik dolgraag ALLAAAHUU AKBAAAAAR vlak voor de impact had willen roepen
Wat is daar mis meequote:
Ik heb gewoon geen gevoel voor humor denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is daar mis meebeetje satire kan geen kwaad.
Als je bijvoorbeeld zelf een moslim bent kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vindt neequote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen gevoel voor humor denk ik.
Ehw, je weet dus niet eens wat het betekend ?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld zelf een moslim bent kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vindt nee![]()
Jawel.. God is groot. Maar dit is ernstig offtopicquote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ehw, je weet dus niet eens wat het betekend ?
Het is het spawnscherm huilkleutertje zal ik ff wat zakdoekjes voor je kopen? Ik gebruik toch geen macro om perfect mee te kunnen tapschieten of wat dan ook of ik nou zelf de hele tijd m1 klik of ik laat de computer dat voor me dan wat is het probleem? ik zie het niet zo als het gaat om een voertuig spawnquote:Op zondag 15 juni 2014 19:56 schreef Verbal het volgende:
Hoezo huilies? Speel gewoon het spel, zonder trucjes, wat is daar moeilijk aan?
Had ik ook zo'n hekel aan in CoD4... van die knakkers die hun muiswiel de schietknop hadden gemaakt, en vervolgens hun Deagle als machinegeweer gingen gebruiken...
Ja het kan... maar niet zeiken als het niet wordt gewaardeerd door andere spelers.
V.
Ik reageer daar altijd op door de schieter in kwestie een headshot te geven.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Daarnaast kun je dus medkits afdwingen door gewoon een teammember in zijn been te schieten, vreemd genoeg reageren ze daar sneller op dan 100x MEDIC!
zeker een punkbuster kick?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik reageer daar altijd op door de schieter in kwestie een headshot te geven.
edit: Ik bedoel natuurlijk reageerDE, want ik kan al een paar dagen niet meer battlefielden en nergens op internet kom ik een oplossing tegen
Nee, zie hierboven.quote:
Zeg vleesgeworden treurwilg, ik weet niet wat je probeert... My First Flame? Don't quit the day job... mijn oma was nog een betere flamer dan jij.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Het is het spawnscherm huilkleutertje zal ik ff wat zakdoekjes voor je kopen? Ik gebruik toch geen macro om perfect mee te kunnen tapschieten of wat dan ook of ik nou zelf de hele tijd m1 klik of ik laat de computer dat voor me dan wat is het probleem? ik zie het niet zo als het gaat om een voertuig spawn
404.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:43 schreef cherrycoke het volgende:
ik was aan het graven en kwam dit tegen
http://battlelog.battlefield.com/bf4/veteranprogram
iemand?
Negerwat? Als je een beetje de smerige trucjes kent dan ben je nauwelijks uit de lucht te krijgen terwijl je slagkracht best groot is (enkele volley aan raketjes kan een tank lamleggen).quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat wel een voordeel tov 3 is is dat vliegtuigen en choppers niet meer zo faggot overpowered zijn.
Yup, of met miniguns vanaf een kilometer afstand je voor je flikker schieten terwijl als ik achter een minigun zit ik nog geen deuk in een pakje boter weet te slaan op meer dan tien meter als ik rondgevlogen wordt, zelfs niet als ik ze vol op zou moeten raken gezien mijn aim en lead.quote:Ik heb echt een hekel aan die stinksokken met 100 service stars in vliegtuigen en choppers die altijd 60-4 als score hebben.
In 4 is het even lastig om eerlijk te zijn, al is het maar omdat die klootzakken vaak net buiten bereik vliegen, de reload van AA-raketten voor voetvolk tergend traag is en enige vorm van auto-repairs door wat dan ook je damage nagenoeg teniet doet. Als ik vlieg ben ik snel stuk iig, als ik een heli neer wil halen heb ik het nakijken als ik alleen ben in mijn opvatting.quote:In 3 is het lastig om ze neer te halen, in 4 lukt het me zo. Ik mis wel de voicechat aangezien ik laatst een volle scout chopper te pakken had (5 kills) en ik dolgraag ALLAAAHUU AKBAAAAAR vlak voor de impact had willen roepen
Verzonnen verhaal, een scout heli passen maar vier personen in.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
In 3 is het lastig om ze neer te halen, in 4 lukt het me zo. Ik mis wel de voicechat aangezien ik laatst een volle scout chopper te pakken had (5 kills)
Ik denk dat hij transport bedoeldquote:Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verzonnen verhaal, een scout heli passen maar vier personen in.
Ik vind je ook best zielig. Je loopt al... wat... een week te kloten en nu nog eens twee weken?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef ems. het volgende:
Zullen we de basisschool-retoriek achterwege laten zodat iedereen zich volledig kan richten op medelijden met mij opbrengen?
Jaja dat ding met de miniguns aan de zijkant, die onmogelijk neer te halen zijn als er een engineer in zitquote:Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verzonnen verhaal, een scout heli passen maar vier personen in.
Je kan ook kits van de grond op pakken van gasten die dood gegaan zijn... niet optimaal maar je kan verderquote:Op maandag 16 juni 2014 11:05 schreef Verbal het volgende:
Echt, het is dra-ma-tisch af en toe. Dat je compleet leeg bent, en maar achter supports aan loopt te rennen of ze je PRETTY PLEASE???? wat ammo willen geven. Al ga je VOOR ze staan en drie keer in hun bek "AMMO" brullen, ze gaan alleen op je staan schieten of je uit de weg wilt gaan, lastige vlieg.
Echt, dan wil ik zware dingen naar mijn monitor gaan keilen...
Maar gelukkig werd het meer dan goed gemaakt op een andere server
V.
Ja, da's waar... Het is me een keer gelukt toen de rest van mijn squad was neergemaaid om de switch te maken en er twee te revivenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:24 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Je kan ook kits van de grond op pakken van gasten die dood gegaan zijn... niet optimaal maar je kan verder
Plannen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef cherrycoke het volgende:
Battlefield 4 - 64 slots¤ 54,40 is dit per maand? i3D btw
Je klinkt alsof je dit te duur vindt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef cherrycoke het volgende:
Battlefield 4 - 64 slots¤ 54,40 is dit per maand? i3D btw
Ja en als je een betere computer hebt heb je ook een voordeel tov anderen. Boeienquote:Op zondag 15 juni 2014 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Macro's zijn gewoon cheats, je hebt een voordeel tov anderen
bewijsquote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef Photomorti het volgende:
i did it!
ik behoor tot de top 10% van beste bf4 spelers ter wereld maja logisch natuurlijk met mijn macro haha
Dat is niet echt te vergelijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en als je een betere computer hebt heb je ook een voordeel tov anderen. Boeien
Ehm ja echt wel. Als ik op 4k@60fps stabiel op een 30" 4k scherm vs 720P@30fps instabiel op 17" scherm en het is 1vs1 dan is de kans groter dat ik win omdat ik geen laggy game en/of meer zie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is niet echt te vergelijken
Je hoeft natuurlijk niet max settings te draaien als je een crap pc hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ehm ja echt wel. Als ik op 4k@60fps stabiel op een 30" 4k scherm vs 720P@30fps instabiel op 17" scherm en het is 1vs1 dan is de kans groter dat ik win omdat ik geen laggy game en/of meer zie.
Lagere settings = nadeligquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet max settings te draaien als je een crap pc hebt.
quote:
Dat is wel top qua score, zegt niks qua hoe goed je bentquote:
Staat er niet duidelijk bijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je dit te duur vindt.
ja maar het is wel lachenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is wel top qua score, zegt niks qua hoe goed je bent. Ik zit bij de top 6%, en zo goed ben ik nou ook weer niet.
Ye zelfde hier, met 480 ofzo uur is het een aardige kluif je kd te verhogenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:13 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ja maar het is wel lachen
Jammer dat ik zo slecht begon in battlefield ik haal nu altijd scores van zowiezo boven de 2 kdr en vaak ook 3+ maar het duurt lang om ook maar een 0.1 puntje hoger te scoren na zoveel uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |