zou dan ook aan het toetsenbord kunnen liggen. bij mij werkt het namelijk welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Photomorti het volgende:
[..]
werkt dat? gewoon enter ingedrukt houden oh dat wist ik helemaal niet.
Ga het even proberen! thnx voor de tip
edit :
Nope werkt niet enter ingedrukt houden doet helemaal niks , is ook niks over te vinden op google
hmm ik denk het , misschien doet bij jouw enter ingedrukt houden wel een soort van rapidfire enter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:42 schreef Convict het volgende:
[..]
zou dan ook aan het toetsenbord kunnen liggen. bij mij werkt het namelijk wel
Vooral niet willen snappen dat ik hetzelfde zeg maar dat ik de drogredenatie van Verbal aan de kaak stel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Echt kerel, je weet dat er mensen zijn die die bugs die er in zitten niet zo erg vinden en dat het gewoon speelbaar is?
Nee, ik voel me genaaid aangezien er nog enkele elementaire bugs (kill message bijvoorbeeld, waarom dat nog steeds random is is me een raadsel) in BF4 zitten terwijl de volgende aangekondigd wordt. Dat heeft weinig weg van mening opdringen.quote:Dat jij het een rampentrein vindt weten we nu wel. En dat je niet geld aan rampen uitmoet geven snappen we ook. Maar het probleem is dat jij je mening nu even opdringt aan de rest.
Nee, je wilt gewoon mijn humeur bedervenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral niet willen snappen dat ik hetzelfde zeg maar dat ik de drogredenatie van Verbal aan de kaak stel.
Of je zegt gewoon dat je het (ondanks wat kleine foutjes) prima naar je zin hebt met BF4quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, je wilt gewoon mijn humeur bederven
Lukt je niet, want je bent geen FOK!-mod.
V.
Volgens mij ben ik daar meer dan duidelijk over de laatste wekenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon dat je het (ondanks wat kleine foutjes) prima naar je zin hebt met BF4
Die bestaat nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:09 schreef Flitskikker het volgende:
Is de link waarmee je instant toegang krijgt tot de Hardline-bčta (dus geen mail of invite) al langsgeweest?
verkapt "zie mij iets hebben wat jullie niet hebben en no way dat ik dan de link ga posten"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder mail of invite.
Zoek op Google naar GyiqPyK8 en je vindt de instructies en de link in de eerste hit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
verkapt "zie mij iets hebben wat jullie niet hebben en no way dat ik dan de link ga posten"
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder mail of invite.
Heb dat formulier ooit ingevuld maar nooit meer wat van gehoord.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]Je hoeft alleen maar je geboorte datum in te vullen en je systeem te selecteren
dan krijg je automagisch toegang
Ook niet, niet dat het boeit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb dat formulier ooit ingevuld maar nooit meer wat van gehoord.
Nu maar even proberen.
Had je deze al gezien ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:34 schreef ems. het volgende:
Dus. Alles ging zo lang goed en nu kan hij opeens Origin op een geen manier meer ontdekken terwijl origin verder zonder problemen opstart. Heb al origin gereinstalled, heb al BF4 compleet eraf gegooid en opnieuw gedownload, web plugins alles. maar krijg nog steeds "Origin is not installed and is required to play, please reinstall origin".
Heb niets veranderd, heb niets nieuws geinstalleerd. De avond ervoor liep hij nog als een trein en nu kan origin niet meer gevonden worden terwijl het gewoon runt, dus
Iemand enig fucking idee?
Ja. Geen verandering.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:50 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Had je deze al gezien ?
http://help.ea.com/en/art(...)aunch-battlefield-3/
macro'squote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef Photomorti het volgende:
vehicle spawn macro werktmouse5 ingedrukt houden en hij klinkt m1 met een tussenpauze van 0.04 seconden , versla dat maar eens handmatig
gimme those boats
Thja ik gebruik ze niet om kills mee te maken puur als ik in een vehicle wil spawnen als eerstequote:
Dus je hebt een voordeel, douche.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:31 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Thja ik gebruik ze niet om kills mee te maken puur als ik in een vehicle wil spawnen als eerste
Lamequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef Photomorti het volgende:
vehicle spawn macro werktmouse5 ingedrukt houden en hij klinkt m1 met een tussenpauze van 0.04 seconden , versla dat maar eens handmatig
gimme those boats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |