Ik ben verliefdquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kwam die foto met Will Smith ook tegen toen ik zocht op foto's op twitter maar wie is die man in dat Oranje shirt?
Uber Nederlander kan niet eens dansen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:07 schreef firefly3 het volgende:
Hopelijk zijn ze er snel uit, dan hoeven we dat domme dansje niet meer aan te zien.
Ik heb Mark Rutte nog niet in een Nederlands elftal shirt gezien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee.
De meneer hier in het midden is de president:
[ afbeelding ]
Ik hoop Colombia, ik denk Brazilië met een klein verschil.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:44 schreef Perrin het volgende:
* Perrin is al een beetje zenuwachtig voor de wedstrijd.
Ik voorspel: 1-1 ruststand, 2-3 eindstand
Hij was/is in Medellín en ten tijden van die foto's zat de VS er nog in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:47 schreef Godshand het volgende:
Colombia gaat zeker winnen, dit Brazilië is niet het Brazilië ten tijde van Ronaldo
Maar, waarom Will Smith fan? Of maar voor Colombia nadat de US is uitgeschakeld?
Geil wijf is dat ja. Wel al oud geloof ik. Kan me nog herinneren dat ze in four brothers speelde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even in de gaten houden vanavond.
[..]
Ik heb Mark Rutte nog niet in een Nederlands elftal shirt gezien.
42 jaar op 10 juli, valt wel mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Geil wijf is dat ja. Wel al oud geloof ik. Kan me nog herinneren dat ze in four brothers speelde.
Nee, dat is Twitter.quote:
Ze hadden zich beter op voetbal moeten concentreren in plaats van dansenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Uber Nederlander kan niet eens dansen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze hadden zich beter op voetbal moeten concentreren in plaats van dansen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |