Jep.quote:
Gewoon; doen.quote:
Neuh, ik wilde sowieso naar Latijns-Amerika, maar na de warmte, hartelijkheid, hulpvaardigheid en gastvrijheid bij deze zeer mooie mensen gezien te hebben, wist ik waar ik wezen moest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je dacht gewoon, laat ik naar colombia emigreren voor de lol?
inspirationeelquote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde sowieso naar Latijns-Amerika, maar na de warmte, hartelijkheid, hulpvaardigheid en gastvrijheid bij deze zeer mooie mensen gezien te hebben, wist ik waar ik wezen moest.
Zie voor meer, ook BNW-puntjes.quote:
veel landen laten hun 2e keeper ook een oefenwedstrijd keepen. Ospina keepte daarna weer tegen Jordanië. Tegen NL en België was hij geblesseerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef Dr.Smoke het volgende:
Is Ospina nou zeker de eerste keeper? Waarom speelde in plaats van hem Modragon dan tegen Senegal?
Zullen we Nederland dan ook maar Nuderland noemen? Bakken er toch ook/wel niets van immers.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Colombia, columbia, like care...
Ze gaan er niets van bakken.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef clavier het volgende:
[..]
Zullen we Nederland dan ook maar Nuderland noemen? Bakken er toch ook/wel niets van immers.
Ja.quote:
El Turco stond met zijn 43 jaar prima te keepen.quote:Waarom speelde in plaats van hem Mondragon dan tegen Senegal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |