SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg zuipenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
Oh aankomend weekend lang weekend, ik zeg genieten![]()
Moet er nog zoveel kijken heb nog geen idee. Zomaar random titels die nog in de seal in de kast staan;quote:
Arbitrage
Gangster Squad
The Hobbit 2
Goodfellas
Ghostbusters
Big Lebowski
Batman Motion Trilogy![]()
hebben die rode kaarten nog gevolgen voor het WK?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Arbitrage en The Hobbit 2 zijn aanraders. Gangster Squad trouwens ook. Raar dat je Ghostbusters en Goodfellas nog niet gezien hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet er nog zoveel kijken heb nog geen idee. Zomaar random titels die nog in de seal in de kast staan;
Arbitrage
Gangster Squad
The Hobbit 2
Goodfellas
Ghostbusters
Big Lebowski
Batman Motion Trilogy
Verder mag je best zeggen als je ze gedownload hebt hoor.![]()
Ik download nietsquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Arbitrage en The Hobbit 2 zijn aanraders. Gangster Squad trouwens ook. Raar dat je Ghostbusters en Goodfellas nog niet gezien hebt
Verder mag je best zeggen als je ze gedownload hebt hoor.Met series wacht ik ook totdat ze afgelopen zijn dan koop ik zo'n complete box. Heb een hekel aan losse seizoenen
![]()
![]()
neenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
hebben die rode kaarten nog gevolgen voor het WK?![]()
Download je niets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik download nietsMet series wacht ik ook totdat ze afgelopen zijn dan koop ik zo'n complete box. Heb een hekel aan losse seizoenen
Heb jij geld teveel? Of je kijkt echt weinig series. Als ik al die series die ik volg moest kopen en alle films ook had ik aan elke maand maximaal lenen nog niet genoeg joh.![]()
Geld teveel? Valt mee hoor, werken allebeiquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Download je niets?
Heb jij geld teveel? Of je kijkt echt weinig series. Als ik al die series die ik volg moest kopen en alle films ook had ik aan elke maand maximaal lenen nog niet genoeg joh.Ik koop ook vaak spullen om weer te verkopen en daarmee hetgeen te kopen wat ikzelf wil hebben
![]()
![]()
PANDJESMANquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld teveel? Valt mee hoor, werken allebeiIk koop ook vaak spullen om weer te verkopen en daarmee hetgeen te kopen wat ikzelf wil hebben
![]()
Marketing gehaald![]()
![]()
Cijfers die dus alleen om 1 uur 's nachts geupdate worden
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik mis Eriksen en een goede Fischerquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Congratsquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Marketing gehaald![]()
![]()
Cijfers die dus alleen om 1 uur 's nachts geupdate worden
Marketing is ook wel interessant vind ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pretvak iddquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats
Marketing is ook wel interessant vind ik![]()
Ja vind ik ook, maar dit tentamen was gewoon schijtquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats
Marketing is ook wel interessant vind ik
Om kort te zijn: Theorie werd al in deeltoetsen gevraagd, kwam er ook nog een inzicht tentamen: 3 vragen( van 3 deelvragen) over alle colleges, alle stof en dat moest dan inzicht zijn, maar werden gewoon hele tabellen die uit je kop moest kennen gevraagd
Is echt een van de struikelvakken van de opleiding door de belachelijke opzet, qua inhoud interessant ja
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Consumentenmarketing is echt geen pretvakquote:Tis niet Marketing 1 he
Elke dag![]()
Was weer productief in de coop met Freire. Wel ons eerste puntverlies
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Godver wat een stats.
4* skills en weak foot
Als die +30 pace had was die gewoon 85-86 rated.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En een nieuwe held is geboren. Willy.
Tig wedstrijden kutten met Junkie Meireles of Veloso en toen kwam deze man erin en lukte alles. Wint ieder duel en scoorde iedere wedstrijd zo ongeveer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meireles en Veloso zijn twee bazen joh.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tig wedstrijden kutten met Junkie Meireles of Veloso en toen kwam deze man erin en lukte alles. Wint ieder duel en scoorde iedere wedstrijd zo ongeveer
Net twee potjes met mijn Ivoorkust team. Op het moment dat ik Bony wil wisselen, omdat hij er weinig van bakte, maakt hij een goal. Tegenstander ging of naar 'aanvallend' of ik kreeg een momentum switch want vervolgens maakt hij er nog 2TOTS Doumbia blijft een god ook op de vleugel.
![]()
Willyquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tig wedstrijden kutten met Junkie Meireles of Veloso en toen kwam deze man erin en lukte alles. Wint ieder duel en scoorde iedere wedstrijd zo ongeveer![]()
http://www.easports.com/n(...)2014/video/191238692
Wtf is er met de camera aan de hand
En de eerste actie staat er ook niet op![]()
![]()
Jammer dat hij er niet mooi opstaat, was echt een geniale skillgoalquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Willy![]()
http://www.easports.com/n(...)2014/video/191238692
Wtf is er met de camera aan de hand
En de eerste actie staat er ook niet op
ff dit maken, van wie kan ik ff 1.5miljoen lenen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mis Figoquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij er niet mooi opstaat, was echt een geniale skillgoal
[ afbeelding ]
ff dit maken, van wie kan ik ff 1.5miljoen lenen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doe dan met Varela, dan is het wel te maken lijkt mequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij er niet mooi opstaat, was echt een geniale skillgoal
[ afbeelding ]
ff dit maken, van wie kan ik ff 1.5miljoen lenen?![]()
Kom ik nog een half miljoen tekort. Ronaldo nu kopen is ook echt een kutmoment..2 ton gestegen na die crashquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe dan met Varela, dan is het wel te maken lijkt me
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Half miljoen, moet jij wel voor elkaar kunnen krijgen. Niet ergens spelers die je amper gebruikt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom ik nog een half miljoen tekort. Ronaldo nu kopen is ook echt een kutmoment..2 ton gestegen na die crash![]()
Lijkt me een leuke opleidingquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef Freire het volgende:
Marketing
Maar ik doe dan ook een SportMarketing & Management opleiding
Wat wil je ermee gaan doen? Want daar zat ik mee toen ik er destijds naar heb gekeken..beetje beperkte vijver waar je in kan vissen. Al is het nog steeds een prima basis puur voor marketing.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat je dan een snelle zaakwaarnemer wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke opleiding
Wat wil je ermee gaan doen? Want daar zat ik mee toen ik er destijds naar heb gekeken..beetje beperkte vijver waar je in kan vissen. Al is het nog steeds een prima basis puur voor marketing.![]()
Gewoon op een avond Falcao, Aguero en Robben pullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke opleiding
Wat wil je ermee gaan doen? Want daar zat ik mee toen ik er destijds naar heb gekeken..beetje beperkte vijver waar je in kan vissen. Al is het nog steeds een prima basis puur voor marketing.Het heet officieel Commerciële Economie: SportMarketing & Management, op het diploma dat ik uiteindelijk krijg staat ook gewoon Commerciële Economiequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat je dan een snelle zaakwaarnemer wordt.Al mijn lessen hebben alleen betrekking op sport waardoor ik er persoonlijk meer interesse in heb
Kan uiteindelijk dus nog alle kanten op na mijn studie.![]()
Heb nog veel spelers die ik moet verkopen incl SIF Pogba, TOTS Ramsey, IF Hunt, Rooney, Neuer en 2x Reus maar dan heb je het wel. TOTS Shaw kan ik ook wel verkopen. Ben ik niet meer zo enthousiast over en Gibbs speelt nu daar gewoon. Dus dan gaan we wel de goede kant op..maar wel een baggermoment om te verkopen..en heb al veel goede teams. Beetje lastig. Als ik dit dan naast die van Bergkamp en Kluivert leg zal ik daar toch weer meer mee spelen dus dan is het ook zonde. Rui Costa, Ronaldo en Willy lijken me wel echt chill.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Half miljoen, moet jij wel voor elkaar kunnen krijgen. Niet ergens spelers die je amper gebruikt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:29 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Het heet officieel Commerciële Economie: SportMarketing & Management, op het diploma dat ik uiteindelijk krijg staat ook gewoon Commerciële EconomieAl mijn lessen hebben alleen betrekking op sport waardoor ik er persoonlijk meer interesse in heb
Kan uiteindelijk dus nog alle kanten op na mijn studie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Remy heeft ook een ander 'grappig' gifjequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
Dus dat vinden jullie interessant. Ok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gewoon afwisselen dan. Doe ik nu ook, terwijl ik weet dat 1 team gewoon prima looptquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb nog veel spelers die ik moet verkopen incl SIF Pogba, TOTS Ramsey, IF Hunt, Rooney, Neuer en 2x Reus maar dan heb je het wel. TOTS Shaw kan ik ook wel verkopen. Ben ik niet meer zo enthousiast over en Gibbs speelt nu daar gewoon. Dus dan gaan we wel de goede kant op..maar wel een baggermoment om te verkopen..en heb al veel goede teams. Beetje lastig. Als ik dit dan naast die van Bergkamp en Kluivert leg zal ik daar toch weer meer mee spelen dus dan is het ook zonde. Rui Costa, Ronaldo en Willy lijken me wel echt chill.
SIF Pogba koop ik wel van je. Shaw zou zo maar eens kunnen stijgen bij WK, hopen op blessure Baines![]()
![]()
Als ik het ooit maak doe ik het goed en is het de Ronaldo variant, maar denk niet dat het gaat gebeuren. Heb nu ook mijn NL team, 2 Jackson varianten en 2 Kluivert varianten die ik kan afwisselen..dat is het probleem niet. En van de echt dure spelers die ik heb is er niemand van wie ik echt afstand zou willen doen. Misschien dan eerder vd Sar en Rijkaard, al zijn die ook wel tof om juist te bewaren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Remy heeft ook een ander 'grappig' gifje
[..]
Gewoon afwisselen dan. Doe ik nu ook, terwijl ik weet dat 1 team gewoon prima loopt
SIF Pogba koop ik wel van je. Shaw zou zo maar eens kunnen stijgen bij WK, hopen op blessure Baines
First world problems..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon met Varela doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik het ooit maak doe ik het goed en is het de Ronaldo variant, maar denk niet dat het gaat gebeuren. Heb nu ook mijn NL team, 2 Jackson varianten en 2 Kluivert varianten die ik kan afwisselen..dat is het probleem niet. En van de echt dure spelers die ik heb is er niemand van wie ik echt afstand zou willen doen. Misschien dan eerder vd Sar en Rijkaard, al zijn die ook wel tof om juist te bewaren.
First world problems..
Over Remy gesproken:TV
Dit is wel lachen maar ziet er opgezet uit
![]()
Bakkali mag vertrekken bij PSV. Zonde dat het allemaal zo heeft moeten lopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 a 3 miljoen ook maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Bakkali mag vertrekken bij PSV. Zonde dat het allemaal zo heeft moeten lopen
Maarja, vervelend manneke en is echt goed begonnen, maar heeft daarna ook echt niet veel meer laten zien :/Trustequote:
Elke dag![]()
Nog wakker ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Bakkali mag vertrekken bij PSV. Zonde dat het allemaal zo heeft moeten lopenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Kun je Ronaldo niet lenen van DS2?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik het ooit maak doe ik het goed en is het de Ronaldo variant, maar denk niet dat het gaat gebeuren. Heb nu ook mijn NL team, 2 Jackson varianten en 2 Kluivert varianten die ik kan afwisselen..dat is het probleem niet. En van de echt dure spelers die ik heb is er niemand van wie ik echt afstand zou willen doen. Misschien dan eerder vd Sar en Rijkaard, al zijn die ook wel tof om juist te bewaren.
First world problems..![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hadden ze nog wat leuks te zeggen?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die grap is nog ouder dan de foto, dus wat loop je nou hypocriet te doen?quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nog geprikt vannacht, Dutank?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die grap is nog ouder dan de foto, dus wat loop je nou hypocriet te doen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn rechterhand.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog geprikt vannacht, Dutank?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wie zei er ook alweer dat Balotelli slechter was dan Huntelaar? (of ja, dat de lagere rating terecht was)
Die aanname en assist van hem gisteren, zie ik Huntelaar niet doen hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Balotelli is ook slechter dan huntelaar, bekijk de cijfers maar. Daar kan een goede aanname niks aan veranderen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Balotelli slechter was dan Huntelaar? (of ja, dat de lagere rating terecht was)
Die aanname en assist van hem gisteren, zie ik Huntelaar niet doen hoor.![]()
Is goed. Eehm, laten we beginnen met de bankrekeningen van elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Balotelli is ook slechter dan huntelaar, bekijk de cijfers maar. Daar kan een goede aanname niks aan veranderen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kwam 80K te kort voor Ibrahimovic. Toen besloten te investeren in TOTS Dede's. Heb er nu 34, en ze zijn van 16K gestegen naar 20K.
Bij elkaar 680K - 5% tax = 646K Ibrahimovic is nu 800K. Nu kom ik dus 154K te kort voor Ibrahimovic.
Kut spel![]()
![]()
Ik weet alleen dat doelpunten per wedstrijd in de Serie A vergelijken met die in de Eredivisie/La Liga/Bundesliga nergens op slaat...quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is goed. Eehm, laten we beginnen met de bankrekeningen van elkaar te vergelijken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Handelen als een baas, winst boeken maar toch 70K erop achteruit gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik kwam 80K te kort voor Ibrahimovic. Toen besloten te investeren in TOTS Dede's. Heb er nu 34, en ze zijn van 16K gestegen naar 20K.
Bij elkaar 680K - 5% tax = 646K Ibrahimovic is nu 800K. Nu kom ik dus 154K te kort voor Ibrahimovic.
Kut spel
Ik snap het niet helemaal. Is de strekking nu dat Ibra's prijs harder is gestegen dan die van TOTS Dede?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:41 schreef Toefjes het volgende:
Kut spelNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met mijn post wilde ik ook duidelijk maken dat het nergens op slaat om naar de cijfers te kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat doelpunten per wedstrijd in de Serie A vergelijken met die in de Eredivisie/La Liga/Bundesliga nergens op slaat...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Handelen als een baas, winst boeken maar toch 70K erop achteruit gaan.Ja, procentueel gezien wel inderdaadquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Is de strekking nu dat Ibra's prijs harder is gestegen dan die van TOTS Dede?Maar Dede gaat nog wel verder stijgen, met het WK in zicht. Genoeg mensen die straks een Brazil team gaan maken
![]()
Ah, dan snap ik het dus tochquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, procentueel gezien wel inderdaadMaar Dede gaat nog wel verder stijgen, met het WK in zicht. Genoeg mensen die straks een Brazil team gaan maken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Balotelli - Huntelaar.. Balotelli staat er wel op de grote toernooien. Huntelaar is meer een clubspeler. Verder zijn ze echt niet met elkaar te vergelijken denk ik.![]()
Zo ongelofelijk veel scoort Huntelaar ook niet de laatste jaren (net als Balotelli natuurlijk).Feyenoord Rotterdam![]()
Ergens zal het wel moeten als je naar FIFA ingame ratings gaat kijkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
Balotelli - Huntelaar.. Balotelli staat er wel op de grote toernooien. Huntelaar is meer een clubspeler. Verder zijn ze echt niet met elkaar te vergelijken denk ik.
Maar wat ik wel kan zeggen is, dat als Balotelli de mentaliteit van Huntelaar had, dan was hij veruit de beste
Vorig (half)jaar liep hij bij Milan bij 1 op 1. Dit jaar is het natuurlijk een ongelofelijk prut teamquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo ongelofelijk veel scoort Huntelaar ook niet de laatste jaren (net als Balotelli natuurlijk).
Je weet dat iemand objectief is als diegene een discussie heeft over iemand in zijn UI
Tevens, goedemoggelDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is jammer dat Huntelaar nooit een echte kans op een groot toernooi heeft mogen krijgen. Elke keer stond de niet scorende spits van Persie op zijn plek. Dit jaar zal het niet anders zijn waarschijnlijk![]()
![]()
Hij heeft er toch pas op 1 groot toernooi gestaan? Kleine sample welquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
Balotelli - Huntelaar.. Balotelli staat er wel op de grote toernooien. Huntelaar is meer een clubspeler. Verder zijn ze echt niet met elkaar te vergelijken denk ik.
Elke dag![]()
Hij heeft vorig EK meer minuten in de spits gemaakt uiteindelijk dan Van Persie, en dat was ook huilen met de pet op.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef Toefjes het volgende:
Het is jammer dat Huntelaar nooit een echte kans op een groot toernooi heeft mogen krijgen. Elke keer stond de niet scorende spits van Persie op zijn plek. Dit jaar zal het niet anders zijn waarschijnlijkFeyenoord Rotterdam![]()
Tsjah, als je er nooit in staat...quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
Balotelli - Huntelaar.. Balotelli staat er wel op de grote toernooien. Huntelaar is meer een clubspeler. Verder zijn ze echt niet met elkaar te vergelijken denk ik.![]()
Ach ja, het wordt hoe dan ook niks. Gewoon keihard zuipen voor de wedstrijd en dan zal het door je lamme toeter vast nog wel meevallen hoe slecht het is.
Feyenoord Rotterdam![]()
Meerdere bondscoaches zelfs.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar niet de capaciteiten gehad om de bondscoach te overtuigen.Het staat buiten kijf dat Balotelli een veel grote talent is, dan Huntelaar ooit is geweest. Ongeacht het aantal doelpunten dat Huntelaar in Mickey Mouse competities heeft gescoord, als de Eredivisie en de Jupiler Leaguequote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je weet dat iemand objectief is als diegene een discussie heeft over iemand in zijn UI
Tevens, goedemoggel
Btw, zoveel ten opzichte van dat halfjaar ervoor is er qua team niet veranderd bij Milan toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig (half)jaar liep hij bij Milan bij 1 op 1. Dit jaar is het natuurlijk een ongelofelijk prut team
Elke dag![]()
Misschien een veel groter talent, maar hij presteert niet of nauwelijks. Dan komt Huntelaar dus tot een hogere rating in Fifa (waar deze discussie mee begon)quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meerdere bondscoaches zelfs.
[..]
Het staat buiten kijf dat Balotelli een veel grote talent is, dan Huntelaar ooit is geweest. Ongeacht het aantal doelpunten dat Huntelaar in Mickey Mouse competities heeft gescoord, als de Eredivisie en de Jupiler LeagueDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Halve team geblesseerd en het was al een te oud team. Overigens waren ze in de periode Seedorf het 3e of 4e best presterende team van de Serie A, alleen was het daarvoor al te veel verkloot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Btw, zoveel ten opzichte van dat halfjaar ervoor is er qua team niet veranderd bij Milan toch?
En Balotelli persoonlijk scoorde in dat half jaar veel penalty's en dit jaar mist hij die ook nog![]()
![]()
Dat er verjongd moet worden staat buiten kijf, maar volgens mij is het niveau niet echt anders nu dan een jaar geleden. Ook niet met die blessures en wie daarvoor in de plaats het team in kwamen (op El Sha na dan)quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Halve team geblesseerd en het was al een te oud team.
En Balotelli persoonlijk scoorde in dat half jaar veel penalty's en dit jaar mist hij die ook nogDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ok, wat dat team betreft heb je misschien gelijk, maar dan is het toch alleen maar knapper dat hij nog zoveel scoort?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat er verjongd moet worden staat buiten kijf, maar volgens mij is het niveau niet echt anders nu dan een jaar geleden. Ook niet met die blessures en wie daarvoor in de plaats het team in kwamen (op El Sha na dan)
Ik geef toe dat ik niet helemaal objectief ben
Bakkesquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:11 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze nog nog nog?![]()
zullen we anders zijn statistieken vergelijkenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De sshhh is een universele taalquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Denken dat Mario Nederlands spreekt
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
zullen we anders zijn statistieken vergelijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap best dat je een beetje een stijve plasser krijgt van balo, maar om nou serieus de kunsten van pirlo en balo te gaan vergelijken aan de hand van statistieken
kom op zeg.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met die 6quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]ik snap best dat je een beetje een stijve plasser krijgt van balo, maar om nou serieus de kunsten van pirlo en balo te gaan vergelijken aan de hand van statistieken
kom op zeg.
-smilies probeerde ik mijn sarcasme duidelijk te maken
Poker, heb je die final table van Event 13 gezien?![]()
![]()
2-7 draw lowball
Elke dag![]()
duidelijk niet geluktquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met die 6-smilies probeerde ik mijn sarcasme duidelijk te maken
gr gr sheldonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
duidelijk niet gelukt
gr gr sheldon
Deze was wel vrij duidelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
duidelijk niet gelukt
gr gr sheldon![]()
sukkelquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arschlog! Schweinhun!
gr gr degene die ook afstudeert![]()
D vergeten gr grquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arschlog! Schweinhun!
gr gr degene die ook afstudeert![]()
rustig maar straks zijn we op een 80 weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arschlog! Schweinhun!
gr gr degene die ook afstudeertPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoe lang ben jij inmiddels al niet bezig met afstuderen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arschlog! Schweinhun!
gr gr degene die ook afstudeert
Te lang.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
hoe lang ben jij inmiddels al niet bezig met afstuderen?![]()
Van Persie had heel dat toernooi niet moeten spelen wat was die tering slecht zegquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij heeft vorig EK meer minuten in de spits gemaakt uiteindelijk dan Van Persie, en dat was ook huilen met de pet op.![]()
Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij bent echt een dom stuk stront![]()
Grandescoquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij bent echt een dom stuk stront![]()
![]()
R&P / Negerin als vriendin, wil geen zwarte kinderen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
ONZ / Zou je een vrouw ooit terugslaan? Nog meer entertainment.
Deze is ook leuk, maar net als het topic dat jij postte: te lang om alles terug te lezen
GJE en Thye postten in dat topic.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
R&P / Negerin als vriendin, wil geen zwarte kinderen.
Deze is ook leuk, maar net als het topic dat jij postte: te lang om alles terug te lezen![]()
Ik zag het inderdaad. Daarom ging ik ook meteen weer weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
GJE en Thye postten in dat topic.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het bier is niet om te zuipen, maar toffe actie. Als dit echt is tenminstequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Freire het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10154689991302355
Wie is deze engnek? Wel fantastisch gemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Freire het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10154689991302355
Feyenoord Rotterdam![]()
De Chief Oranje Officer (quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie is deze engnek? Wel fantastisch gemaakt.) van Heineken. Ze speelden ook geniaal in op de uitverkochte roy donders pakken bij de Jumbo
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arschlog! Schweinhun!
gr gr degene die ook afstudeert
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zag er ook eentje van Heineken; Wij zijn nooit opquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:48 schreef Freire het volgende:
[..]
De Chief Oranje Officer () van Heineken. Ze speelden ook geniaal in op de uitverkochte roy donders pakken bij de Jumbo
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een onzin. Sla hem eens op z'n smoel ofzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij pakt steeds mijn laptop af en dan post hij hierDat met gr gr heb ik er zelf onder gezet.
Ik sla geen mensen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sla hem eens op z'n smoel ofzo.![]()
jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)rlanders_dansen.html
Dans jij ook zo hipsterboi?bazenfeestjes. Vooral buiten.
Geen punt dus troll.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is er met jou, je post nog meer als een mongool dan je normaal doet![]()
roykequote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Alweer deze grapWel veel mensen die er intrappen btw
Je profiel foto.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
toch schrok ik er weer ff vanquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Alweer deze grapWel veel mensen die er intrappen btw
Op die leeftijd hoef je nog geen ID kaart.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom stoer doen silly wankerquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Alsof GJE ooit vrouwen tegenkomt in zijn leven.
![]()
GJE?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ken die gastIs een ex van een vriendin van mij.
![]()
Hardop lachen om een tweet van Lindgren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
Hey geef je energie moet je nog uit eten tijdens het WK met je ouders?![]()
Zolang je alles voor alleen vrienden heb valt er toch weinig te zien.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee had alleen wat gebroken. Gebeurt hem wel vaker.
Een Limburger wel.![]()
Verkeerde aanname Thad. Werkt wel voor een Limburgs bedrijf maar is het niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.
Een Limburger wel.![]()
Waar word op gebaseerd of je een wedstrijd wint of niet?
Krijg eerste helft alles tegen met beslissingen van de scheids en hij scoort ofc in min 45.
Heeft iemand de naam van de maker van ultimate team?![]()
De genen die de meeste doelpunten scoort wint.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:49 schreef Pino0 het volgende:
Waar word op gebaseerd of je een wedstrijd wint of niet?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is al besloten voordat de wedstrijd begint. Wist wel dat er scripting was bij normale online Seasons maar een team zoveel voordeel?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De genen die de meeste doelpunten scoort wint.![]()
Ik heb nu ook nba 2k14 . Was gratis vor Playstationquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.
Een Limburger wel.![]()
Helaas heb ik een xbox anders konden we een potje doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb nu ook nba 2k14 . Was gratis vor PlaystationJij hebt next gen 2k14 die is beter
MyCareer beginnen, is leuk![]()
Nee jonge, is voor de ps3. Sony is veel te gierig om de next gen versie uit te delen. Maar wel een prima instapmodel, ik snap nameklijk nog helemaal niks van NBA.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Helaas heb ik een xbox anders konden we een potje doenJij hebt next gen 2k14 die is beter
MyCareer beginnen, is leuk![]()
Leer je vrij snel. Ik wist er ook vrijwel niks van toen ik nba2k14 op de ps4 kocht. Maar is wel tofquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jonge, is voor de ps3. Sony is veel te gierig om de next gen versie uit te delen. Maar wel een prima instapmodel, ik snap nameklijk nog helemaal niks van NBA.Mycareer is erg leuk. En is juist wel weer eens leuk om op 0 te moeten beginnen met een spel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Stoereboiiquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:49 schreef Pino0 het volgende:
Waar word op gebaseerd of je een wedstrijd wint of niet?
Krijg eerste helft alles tegen met beslissingen van de scheids en hij scoort ofc in min 45.
Heeft iemand de naam van de maker van ultimate team?![]()
Hoi pino.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:51 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het is al besloten voordat de wedstrijd begint. Wist wel dat er scripting was bij normale online Seasons maar een team zoveel voordeel?![]()
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)fs97dDe_CiMJmEUA4nh_ Messi mist.
O, nu zie ik het pas, die verdediger schiet de bal nog net weg
[ Bericht 26% gewijzigd door DarkSonic2 op 05-06-2014 14:19:13 ]![]()
We hebben Rolland Garros gewonnen![]()
Met een importfransoos maar toch
Elke dag![]()
Jean-Julien Rojerquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
We hebben Rolland Garros gewonnen![]()
Met een importfransoos maar toch
Ik had er nog nooit van gehoord![]()
![]()
Niet? Ik trouwens ook alleen omdat hij de laatste jaren volgens mij ook wat Davis Cup-potjes heeft afgewerkt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jean-Julien Rojer
Ik had er nog nooit van gehoordNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wel, want hij is bij de Davis Cup ook altijd een van de dubbelspelers, en in interviews naderhand kan hij niet eens in het Nederlands antwoordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jean-Julien Rojer
Ik had er nog nooit van gehoord
Elke dag![]()
Ik zat gisteren in de trein en ik zag 2 chicks selfies maken. Mensen die selfies maken in de trein
O sorry, verkeerde reeks.![]()
Was zeker weer je afstudeermattiequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat gisteren in de trein en ik zag 2 chicks selfies maken. Mensen die selfies maken in de trein
O sorry, verkeerde reeks.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit was ik zelf.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was zeker weer je afstudeermattie![]()
Zelfde land links in WC Fut zijn dus 2.5 chem links en niet 2, zoals eerder in dit topic gesuggereerd wasDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh noes. Als dit nou eens een goed teken is richting fut15quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zelfde land links in WC Fut zijn dus 2.5 chem links en niet 2, zoals eerder in dit topic gesuggereerd was![]()
![]()
Wat is daar mis mee? Ik maak altijd selfies in de trein.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
O sorry, verkeerde reeks.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik maak altijd selfies in de trein."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ook met rare gezichtsuitdrukkingen? Duckface enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik maak altijd selfies in de trein.![]()
Tuurlijk anders ben je echt niet stoer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook met rare gezichtsuitdrukkingen? Duckface enzo.![]()
Ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook met rare gezichtsuitdrukkingen? Duckface enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hardop lachen om een tweet van Lindgren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb een shirt van de beste man besteld onlangs."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Die hype niet snappenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap de hype rondom selfies en alle varianten niet..
Echt ... jongen....![]()
Ik heb Kozlov in een team. Ik snap niet waarom die reviewer hem een 1 geeft.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb een shirt van de beste man besteld onlangs.![]()
Ik ben dan ook niet hip.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die hype niet snappen.
Echt ... jongen....![]()
Ik snap de hype ook niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die hype niet snappen.
Echt ... jongen....![]()
Kom er niet.quote:
Ook niet via mobiel, browser of ingame.
Straks heb ik een ip ban maar ligt vast aan mijn soms vage host.![]()
![]()
Praat geen poep. Hij spreekt prima Nederlands. Google maar een interviewquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wel, want hij is bij de Davis Cup ook altijd een van de dubbelspelers, en in interviews naderhand kan hij niet eens in het Nederlands antwoorden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blami elbij?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef Rijst het volgende:
Dit heb ik trouwens gister gegeten. Kip met stront verpakt in een wrap.
[ afbeelding ]![]()
Ik had hem in een gold-team, deed het best verdienstelijk op CAM.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Kozlov in een team. Ik snap niet waarom die reviewer hem een 1 geeft.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dfdquote:Wanne koning. Geniaal kapsel juist.
Toen ik hem in een interview zag met Haase sprak hij geen Nederlands en moest Haase het voor hem vertalen. Misschien dat hij inmiddels Nederlands spreektquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Praat geen poep. Hij spreekt prima Nederlands. Google maar een interview
Edit: Blijkbaar had ik het fout, of heb ik iets heel lang geleden ooit gezien, want in 2012 sprak hij idd ook gewoon Nederlands
[ Bericht 8% gewijzigd door Timmy_Turner op 05-06-2014 16:35:42 ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
net belde er iemand van "microsoft" uit maleisie om mij te vertellen dat mijn laptop ieder moment kon gaan crashen. Ik moest allemaal gekke dingen invullen bij uitvoeren :p![]()
De selfiehype niet snappen.![]()
Niets lekkerder dan wakker worden en een inbox vol met Patjen-selfies te hebben.
Kijk maar uit. Voor je het weet ben je je lavezzi kwijt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:30 schreef Roypsv het volgende:
net belde er iemand van "microsoft" uit maleisie om mij te vertellen dat mijn laptop ieder moment kon gaan crashen. Ik moest allemaal gekke dingen invullen bij uitvoeren :pDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Komt die samen met jou uit de kast?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jajaja! Mijn juichpak ligt klaar!
Pure jaloezie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt die samen met jou uit de kast?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij gaat die serieus aandoen?quote:
Elke dag![]()
Die is wel op zijn plek ja na gisteravondquote:
Elke dag![]()
Toen had potsie wat biertjes opquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is wel op zijn plek ja na gisteravond![]()
Daar hebben wij in Eindhoven een heel mooi woord voorquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie weet. Lees nu ff goed: pas vanaf 23 juni op te halen
Elke dag![]()
Er is een verschil tussen er uit zien als een mongool, en je gedragen als een mongool. En ik kan hem altijd nog gebruiken voor carnaval.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar hebben wij in Eindhoven een heel mooi woord voorNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als wat ga je dan verkleed? Lekker origineel ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen er uit zien als een mongool, en je gedragen als een mongool. En ik kan hem altijd nog gebruiken voor carnaval.Maar 250k in omloop
Elke dag![]()
Altijd al eens tot een select groepje willen behorenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als wat ga je dan verkleed? Lekker origineel ookMaar 250k in omloop
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan ligt Nederland er al uitquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie weet. Lees nu ff goed: pas vanaf 23 juni op te halen![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu nog ff die pet kopen en dan loopt onze Pots er voortaan zo bij bij de Jumbo:
[ afbeelding ]
*let ook op wiegelende heup*![]()
![]()
1 miljoen fut coins kosten nog maar 30 pond
Elke dag![]()
Ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
1 miljoen fut coins kosten nog maar 30 pond![]()
Mooi man. 'S avonds mijn pak inruilen voor zo'n huispakquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu nog ff die pet kopen en dan loopt onze Pots er voortaan zo bij bij de Jumbo:
[ afbeelding ]
*let ook op wiegelende heup*
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gordijnen dicht hoop ik, niemand wil jou zo zienquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man. 'S avonds mijn pak inruilen voor zo'n huispak![]()
Echt leuk, een disconnect tijdens het voorfilmpje van de wedstrijd en zelfs dan al een DNF krijgen
EA
Elke dag![]()
Dat sowieso, ongeacht huispak of gewone klerenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gordijnen dicht hoop ik, niemand wil jou zo zien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb gisteren online wat potjes met een BSG team gespeeld en hij scoorde elke wedstrijd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had hem in een gold-team, deed het best verdienstelijk op CAM.![]()
Dat zal wel ja. En dan buren die :' Het houdt niet op, niet vanzelf.' aan het zingen zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat sowieso, ongeacht huispak of gewone kleren
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. En dan buren die :' Het houdt niet op, niet vanzelf.' aan het zingen zijn
Sinds wij naast hen wonen, hebben mijn buren de rolluiken 24/7 omlaag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Revontulet heeft Ronaldo al 2 keer gediscardEn ik krijg m maar niet.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een 9 zekerquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bijnaquote:Veel hoge cijfers, dus zullen wel gratis punten zijn gegeven.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat soort mensenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
BijnaVeel hoge cijfers, dus zullen wel gratis punten zijn gegeven.
Elke studie heeft ze wel.![]()
Ik wilde dit net zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat soort mensen
Elke studie heeft ze wel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Iedereen klaagde over dit tentamen dus het was eenmaligquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat soort mensen
Elke studie heeft ze wel.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
oh lordtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 05-06-2014 om 17:25:08As a ‘thank you’ for your patience today, we have a surprise for you - coming in under 5 minutes! reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wowie!quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:26 schreef Reemi het volgende:
oh lordtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 05-06-2014 om 17:25:08As a ‘thank you’ for your patience today, we have a surprise for you - coming in under 5 minutes! reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maver schiet uit stilstand 29 meter omhoog van opwindingquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:26 schreef Reemi het volgende:
![]()
Free Hat, Free Hat Free Hat!!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:26 schreef Reemi het volgende:
Elke dag![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 05-06-2014 om 17:27:06The surprise isn't free packs. Just throwing that out there now. reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Second squad, Second squad, second squad !!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:27 schreef Reemi het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 05-06-2014 om 17:27:06The surprise isn't free packs. Just throwing that out there now. reageer retweet
echt, voor de ogen van zn puppie
![]()
Patience met wat eigenlijk?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Servers waren nog erger naar de tering dan normaal, blijkbaar.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oh ik dacht dat dat aan mijn internet lagquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Servers waren nog erger naar de tering dan normaal, blijkbaar.
Idd wel een paar disconnect gehad voor het eerst in een maandDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
6 min geledenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:26 schreef Reemi het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:31 schreef Reemi het volgende:
https://www.facebook.com/(...)89287&type=2&theater_______________________________
Wat een surprise.Zo'n tyfus trailer die er elk jaar hetzelfde uitziet en waar je geen fuck aan hebt
![]()
hier zaten we met ze allen op te wachtenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:31 schreef Reemi het volgende:
https://www.facebook.com/(...)89287&type=2&theater_______________________________
Wat een surprise.![]()
En daar 2 seconden vanquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Zo'n tyfus trailer die er elk jaar hetzelfde uitziet en waar je geen fuck aan hebt
Geweldige verrassing.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
omgomgomgDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had toch liever free packs.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Een trailer van 2 secquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:38 schreef Toefjes het volgende:
Wat was de verrassing? Ik zit op mn werk, kan niet alles aanklikkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat gaat niet meer gebeurenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar natuurlijk niet web app trading fixen.![]()
Toch wel mooi hoe EA een reclamefilmpje voor zichzelf als een cadeautje voor ons brengt.
EA = GODDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
lapoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: