Dus je geeft haar gewoon een vuist op haar bek?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef Catch22- het volgende:
Act like a bitch, get treated like a bitch. Ik zal niet schromen met gelijke munt terug te betalen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Gelijke rechten moeten er zijn, maar er zijn ook nog verschillen, toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef TBakkert het volgende:
Het is heel dubbelop en je weet mijn god niet wat alle vrouwen nu eigenlijk willen.
Enerzijds is er vrouwenemancipatie, waardoor je vrouwen gelijke rechten en privileges zou moeten geven. Anderzijds moeten mannen zich nog wel hoffelijk blijven opstellen. Dat valt in mijn ogen niet helemaal te rijmen...
Er zijn nog verschillen, maar het gaat om het principe. Als ik altijd vind dat ik achtergesteld word en ik wil graag hetzelfde behandeld worden als ieder ander, dan betekent dat ook dat ik in negatieve zin hetzelfde behandeld hoor te worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:22 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Gelijke rechten moeten er zijn, maar er zijn ook nog verschillen, toch?
Ik heb het hier ook over een bepaalde slag vrouwen, de meeste vrouwen slaan gelukkig niet.
Dus ook als je minder spierkracht hebt en kleiner bent? We zijn als personen gelijkwaardig, maar dat betekent nog niet dat we dezelfde lichamen hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er zijn nog verschillen, maar het gaat om het principe. Als ik altijd vind dat ik achtergesteld word en ik wil graag hetzelfde behandeld worden als ieder ander, dan betekent dat ook dat ik in negatieve zin hetzelfde behandeld hoor te worden.
Maar je weet toch wel dat vrouwen minder hard slaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou nooit een vrouw slaan uit frustratie/ruzie en dergelijke, maar als er een teef is die een vuist in mijn gezicht plant kan ze het terug verwachten
Had ze eerder aan moeten denken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat vrouwen minder hard slaan?
dus als een slappe man een sterke man slaat, mag de sterke man ook niet terug slaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Klopt, maar als je in een situatie belandt met zo'n vrouw, moet jij natuurlijk de verstandige zijn van de twee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:37 schreef Syntos het volgende:
[..]
Had ze eerder aan moeten denken.
Je zou het ook om kunnen draaien.
Of zij had verstandig moeten zijn door niet te beginnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:38 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Klopt, maar als je in een situatie belandt met zo'n vrouw, moet jij natuurlijk de verstandige zijn van de twee.
Het verschil is dan al minder groot dan tussen de gemiddelde man en de gemiddelde vrouw.'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dus als een slappe man een sterke man slaat, mag de sterke man ook niet terug slaan
En jij verwacht van zo'n vrouw dat ze verstandig is?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:39 schreef Syntos het volgende:
[..]
Of zij had verstandig moeten zijn door niet te beginnen.
Wat is dit voor bullshitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het verschil is dan al minder groot dan tussen de gemiddelde man en de gemiddelde vrouw.'
En het gaat niet alleen om spierkracht, als je een vrouw hard in het gezicht slaat is ze er al meteen erg aan toe, omdat vrouwen nou eenmaal fijnere botten hebben. Het gezicht van een man is meer gebouwd fysieke op confrontaties: zie hoekiger gezicht.
Nee. Maar ik zou me ook niet laten slaan door een raar wijf. Die gaat gewoon tegen de vlakte of ze het leuk vind of niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:41 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En jij verwacht van zo'n vrouw dat ze verstandig is?
Gelijke munt he. Ik ga niet gelijk Badr Hari op die bitchquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus je geeft haar gewoon een vuist op haar bek?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het verschil is dan al minder groot dan tussen de gemiddelde man en de gemiddelde vrouw.'
En het gaat niet alleen om spierkracht, als je een vrouw hard in het gezicht slaat is ze er al meteen erg aan toe, omdat vrouwen nou eenmaal fijnere botten hebben. Het gezicht van een man is meer gebouwd fysieke op confrontaties: zie hoekiger gezicht.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Yalesa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:52 schreef eend112 het volgende:
Natuurlijk sla je een vrouw niet, onder geen enkele omstandigheid.
Is waarheid. Vrouwen zijn gewoon niet gebouwd op fysieke confrontaties. Wist je dat mannelijke armen zo zijn gebouwd dat ze had naar beneden kunnen slaan?quote:
Het is een oneerlijke strijd. Klopt dat zij die is begonnen, maar zou je iemand dan ook terugslaan als je weet dat je veel groter en sterker bent dan de ander?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:44 schreef Syntos het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zou me ook niet laten slaan door een raar wijf. Die gaat gewoon tegen de vlakte of ze het leuk vind of niet.
Dat hele verhaal dat mannen niet fysiek tegen vrouwen mogen zijn is gewoon bullshit als ze zelf begint.
Huh?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Is waarheid. Vrouwen zijn gewoon niet gebouwd op fysieke confrontaties. Wist je dat mannelijke armen zo zijn gebouwd dat ze had naar beneden kunnen slaan?
Ik zal haar door laten slaan tot ze mijn neus breekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het is een oneerlijke strijd. Klopt dat zij die is begonnen, maar zou je iemand dan ook terugslaan als je weet dat je veel groter en sterker bent dan de ander?
Nee, ik bedoel dat mannen gebouwd zijn om beter tegen fysieke confrontaties te kunnen. Lichaam bestaat meer uit spier dan uit vet, sterkere botten en hoekigere bouw, armen zo gebouwd dat ze beter kunnen vechten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Huh?
Waarom zou je naar beneden slaan. En waar zit dat verschil dan in?
Je bent gewoon aan het trollen
Als ze dat weten moeten ze niet de eerste klap geven en anders de consequenties ervan dragenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Is waarheid. Vrouwen zijn gewoon niet gebouwd op fysieke confrontaties. Wist je dat mannelijke armen zo zijn gebouwd dat ze had naar beneden kunnen slaan?
Wat dacht je van haar bij haar polsen vastpakken?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:15 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik zal haar door laten slaan tot ze mijn neus breekt.
Ik zeg al: het is een bepaalde slag vrouwen die slaat. Geen verstandigheid van verwachten. Maar verlaag je jezelf niet als je dan superhard terugslaat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ze dat weten moeten ze niet de eerste klap geven en anders de consequenties ervan dragen
Een arm van een man en een arm van een vrouw zijn toch gewoon hetzelfde. Een man heeft over het algemeen wat meer spierkracht maar dit doet niks af aan het feit dat een arm van een man gewoon identiek is aan die van een vrouw.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mannen gebouwd zijn om beter tegen fysieke confrontaties te kunnen. Lichaam bestaat meer uit spier dan uit vet, sterkere botten en hoekigere bouw, armen zo gebouwd dat ze beter kunnen vechten.
Kortom: een man wint het hoe dan ook vrijwel altijd van een vrouw als het gaat om een fysiek gevecht. Dus mag je als man dan ook terugslaan?
Dat zeg ik toch ook? Tegen de grond er mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar bij haar polsen vastpakken?
Jawel, zelfs onze armen zijn anders gebouwd. De armen van vrouwen zijn bijvoorbeeld een beetje naar buiten gebouwd, waardoor we makkelijker baby's kunnen dragen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Een arm van een man en een arm van een vrouw zijn toch gewoon hetzelfde. Een man heeft over het algemeen wat meer spierkracht maar dit doet niks af aan het feit dat een arm van een man gewoon identiek is aan die van een vrouw.
Ik bedoel haar polsen vastpakken terwijl ze nog staat en niet tegen de grond werken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:21 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Tegen de grond er mee.
Dan nog kan ze trappen en bijten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:27 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik bedoel haar polsen vastpakken terwijl ze nog staat en niet tegen de grond werken.
Ja en? Moet ze maar nadenkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus als een tenger, klein vrouwtje jou een bitchslap geeft, krijgt ze een klap terug?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en? Moet ze maar nadenken
Niet aan de ene kant janken dat ze gelijk behandeld willen worden maar anderzijds wel hoffelijkheid blijven verwachten
Er staat stompquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:30 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus als een tenger, klein vrouwtje jou een bitchslap geeft, krijgt ze een klap terug?
Die communicatie kwam ten einde toen zij haar handen ging gebruiken om haar argumenten kracht bij te zettenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Nee, ik zou een vrouw nooit slaan.
Ik zal haar juist koesteren.
Communicatie is belangrijk.
Heb je al geneukt ondertussen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ja, maar wel vaker. Dus 1 kleine tik =/= 1000 vrouwen petsjesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er staat stomp![]()
Maar een bitchklap zou ik ook niet over mijn kant laten gaan, dan krijgt ze gewoon een pimpslap
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
lol.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:43 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ja, maar wel vaker. Dus 1 kleine tik =/= 1000 vrouwen petsjes
Is hij geen moslim?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Balen joh. Succes met de communicatie.
Denk je dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mannen gebouwd zijn om beter tegen fysieke confrontaties te kunnen. Lichaam bestaat meer uit spier dan uit vet, sterkere botten en hoekigere bouw, armen zo gebouwd dat ze beter kunnen vechten.
Kortom: een man wint het hoe dan ook vrijwel altijd van een vrouw als het gaat om een fysiek gevecht. Dus mag je als man dan ook terugslaan?
Vrijwel altijd. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat?Mijn sparing partner wint 10/10 keer als ik met haar train
Voor jou zou ik wel knielen en je voeten kussen..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:18 schreef Yalesa het volgende:
Beste FOK!'ers,
Je leest hier vaak hatelijke posts over vrouwen. Eventjes terug heeft een man zelfs een topic geopend waarin hij zegt dat hij alle vrouwen gifslangen vindt en dat hij niet zal knielen voor deze duivels.
Maar stel je voor dat zo'n kronkelend duiveltje je slaat, zou je dan terugslaan? Hoe denken mensen anno 2014 over het terugslaan van vrouwen?
Persoonlijk vind ik dat je een vrouw alleen mag slaan als ze een wapen heeft en je serieus in gevaar bent. In andere gevallen kun je gewoon haar handen vastpakken en kan ze niet meer slaan.
Dan zou ik nooit meer mijn voeten wassenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Voor jou zou ik wel knielen en je voeten kussen..
Al draag jij Uggs en wintersokken in de zomer twee weken lang.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:01 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dan zou ik nooit meer mijn voeten wassen
Hoe bedoel je desperatequote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Al draag jij Uggs en wintersokken in de zomer twee weken lang.
Jou voeten blijven hemels ruiken.
Nou, de laatste keer dat ik dat had gedaan roken ze anders niet je-van-het, hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Al draag jij Uggs en wintersokken in de zomer twee weken lang.
Jou voeten blijven hemels ruiken.
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je kunt niet eens tegen een bitchslap...
Geeft niet, ze zullen vast goed smaken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer dat ik dat had gedaan roken ze anders niet je-van-het, hoor.
Topickaapquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Geeft niet, ze zullen vast goed smaken.
Ja en?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:43 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je slaat een meisje meteen terug wanneer ze je een bitchslap geeft.
Ik denk dat je veel respect verliest als je een meisje in haar gezicht bitchslapt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om pijn, ook om respect
Dus uit een soort drang naar respect ga je vrouwen slaan? Lekker averechts effect krijg je danquote:
Mep een kind dan ook terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:56 schreef LookAtMe het volgende:
Elk mens is gelijk dus zo'n wijf gewoon terug meppen.
dom ben jijquote:
Die zijn nog niet ontwikkeld en weten niet wat ze doen.quote:
Kinderen is een ander verhaal,quote:
Vrouwen ook nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:07 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Die zijn nog niet ontwikkeld en weten niet wat ze doen.
Vind ik ook, maar de wet is het daar niet mee eens.quote:
Bij gebrek aan inhoudelijke argumenten kom je met dit soort nietszeggende berichten?quote:
En dan verwijt je mij een gebrek aan argumenten? Lees je eigen posts eens: kkdom ben jij, hypocriet wijf.quote:
Haha je blijft met hetzelfde aankomenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En dan verwijt je mij een gebrek aan argumenten? Lees je eigen posts eens: kkdom ben jij, hypocriet wijf.
Geeft dat je energie of zo?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef Catch22- het volgende:
Act like a bitch, get treated like a bitch. Ik zal niet schromen met gelijke munt terug te betalen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
De pot verwijt de ketel...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha je blijft met hetzelfde aankomen
Zoals ik zei, bij gebrek aan inhoudelijke argumenten ga je nietszeggende berichten plaatsen
Klopt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:15 schreef Driepink het volgende:
Het word geloof ik tijd voor een slotje.
Catch is dan ook een triest, gefrustreerd, zielig ventje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik ken geen man die jou niet eens flink zou willen meppen. Maar ja, je kan ook veel hebben met je speklaag. Bovendien ben je een echt kutwijf, dus dat rechtvaardigt het ook wel weer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Als je als man een vrouw slaat ben je gewoon echt debiel triest. Het laagste van het laagste, niet eens waard om te bestaan. Hoe low van you go?
Hèhè, rustig. Wat is dit nou weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ken geen man die jou niet eens flink zou willen meppen. Maar ja, je kan ook veel hebben met je speklaag. Bovendien ben je een echt kutwijf, dus dat rechtvaardigt het ook wel weer.
Held!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ook een gefrustreerd iemand. Hij denkt dat ik me er iets van aantrek, terwijl ik alleen maar moet lachen als ik weer zo'n voorspelbare post lees.quote:
Dat staan er ook nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:05 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus uit een soort drang naar respect ga je vrouwen slaan? Lekker averechts effect krijg je dan
Jijquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Als je als man een vrouw slaat ben je gewoon echt debiel triest. Het laagste van het laagste, niet eens waard om te bestaan. How low van you go?
Kinderen slaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kinderen is een ander verhaal,
0-10 = niet slaan
11-14 = handen pakken en beetje dreigen te meppen, dan houden ze meestal wel op
14+ = beetje dreigen helpt dan vaak niet meer en gewoon meppen.
technisch zijn ze nog kind, maar ze denken graag van niet.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Als een vrouw mij in mijn ballen schopt krijgt ze gewoon kopstoot hoor.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Licht eraan. Als het m'n vriendin ofzo is niet, als het een willekeurige vrouw op straat is zal ik haar niet anders behandelen dan een man, maar ik sla sowieso niet snel terug. Dus de ander vaker weg en loop dan weg.
Waarom sla je niet snel terugquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ligt eraan. Als het m'n vriendin ofzo is niet, als het een willekeurige vrouw op straat is zal ik haar niet anders behandelen dan een man, maar ik sla sowieso niet snel terug. Dus de ander vaker weg en loop dan weg.
Ga je doenvanavquote:
nee, gewoon met de platte hand vol op haar kaak, zal ze leren...dat manwijf, want lieve vrouwtjes slaan nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Waarom zou je een vrouw niet mogen slaan als zij jou een vuist in het gezicht geeft?.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:18 schreef Yalesa het volgende:
Beste FOK!'ers,
Je leest hier vaak hatelijke posts over vrouwen. Eventjes terug heeft een man zelfs een topic geopend waarin hij zegt dat hij alle vrouwen gifslangen vindt en dat hij niet zal knielen voor deze duivels.
Maar stel je voor dat zo'n kronkelend duiveltje je slaat, zou je dan terugslaan? Hoe denken mensen anno 2014 over het terugslaan van vrouwen?
Persoonlijk vind ik dat je een vrouw alleen mag slaan als ze een wapen heeft en je serieus in gevaar bent. In andere gevallen kun je gewoon haar handen vastpakken en kan ze niet meer slaan.
Dan pak ik mijn gun.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:27 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes als je dit soort vrouwen even om wil duwen
=>
.
Sowieso je laten slaanisquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nooit contact met vrouwen. Dus weet niet.
hahahah samen man w8quote:
Ze hebben vaak niet eens door dat het geen indruk maakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:47 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ook een gefrustreerd iemand. Hij denkt dat ik me er iets van aantrek, terwijl ik alleen maar moet lachen als ik weer zo'n voorspelbare post lees.
Dan vergeet je dat die man van 63 kg klappen wel beter kan incasseren dan vrouwen, heeft ook te maken met bouw, het gaat niet alleen om spierkracht. Als je een vrouw vol in haar gezicht mept, is ze er in het gezicht erger aan toe dan een man dat zou zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:47 schreef hearmeout het volgende:
Al die mensen die hier roepen dat je een vrouw niet mag terugslaan omdat ze fysiek minder sterk zijn gaan aan het feit voorbij dat er ook mannen zijn die minder sterk kunnen zijn dan de aangevallen man in kwestie.
Mag je een man van 63 kg dan ook niet terug slaan? Omdat je vrijwel zeker het gevecht wint?
Onderscheid maken op gewicht / spierkracht vind ik dan ook niet terecht. Onderscheid op sekse tot op zekere hoogte wel, maar niet als een of andere bitch je vol in het gezicht slaat met de vuist. Dan mag ze hem van mij ook gewoon terug krijgen.
Dus als een vrouw jou een bitchslap geeft zonder dat ze daar volgens jou een goede reden voor heeft, krijgt ze een vuist in haar gezicht terug? Ik betwijfel of de heren hier in werkelijkheid net zo zouden reageren als dat ze hier beweren: namelijk vuist of zelfs ook maar een bitchslap teruggeven.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:37 schreef Awsom het volgende:
bitchslap oké, maar een vuist kan ze terug verwachten. Voor de bitchslap moet ook wel een reden zijn, anders komt die ook terug in vuistvorm![]()
Zozo, boosheid.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:08 schreef NieuweNier het volgende:
1 keer gehad dat een chick me probeerde te slaan.
Ik heb haar handjes vastgehouden en haar verbaal helemaal de grond in gewerkt. Tot huilens toe en vervolgens lekker verder.
Ik ga geen vrouwen slaan wanneer het niet nodig is (ook geen gozers trouwens, geweld) maar als je mij aanvalt zorg ik er wel voor dat de ander erger kapot is. Zo kapot mogelijk.
Dus volgens jou mag een man niet terug slaan wanneer een bitch de eerste klap uitdeelt. En hij mag ook niet verbaal reageren op een klap?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:31 schreef Yalesa het volgende:
En ik zou er maar niet zo trots op zijn dat je haar aan het huilen hebt gemaakt met je woorden.
Gaat toch om het principequote:Op zondag 1 juni 2014 14:27 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dan vergeet je dat die man van 63 kg klappen wel beter kan incasseren dan vrouwen, heeft ook te maken met bouw, het gaat niet alleen om spierkracht. Als je een vrouw vol in haar gezicht mept, is ze er in het gezicht erger aan toe dan een man dat zou zijn.
Verbaal reageren is iets anders dan iemand zo erg kwetsen dat ze begint te huilen en er nog trots op zijn ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus volgens jou mag een man niet terug slaan wanneer een bitch de eerste klap uitdeelt. En hij mag ook niet verbaal reageren op een klap?
Niet zo zwart-wit denken.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus volgens jou mag een man niet terug slaan wanneer een bitch de eerste klap uitdeelt. En hij mag ook niet verbaal reageren op een klap?
We moeten maar gewoon stil zijn en weglopen?
Bitch please
Ik geef meer om feiten.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat toch om het principe
Jou ontgaat alles een beetje denk ik
Waarom? Als je zelf geen klappen wilt moet je ze simpelweg ook niet uitdelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:40 schreef Yalesa het volgende:
En ik vind het belachelijk als een man met volle vuist terug gaat slaan na een bitchslap of als hij zelfs een bitchslap terug gaat geven.
Hahahquote:Op zondag 1 juni 2014 14:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik geef meer om feiten.
En maak je maar geen zorgen over mij.
Ga lekker op de vrouw spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hahah
Je bent een hypocriet wijf. Wel klappen uitdelen maar janken als je ze moet vangen
Reageer eens inhoudelijkquote:
Dat moeten ze maar van te voren bedenken, als een mager mannetje een klap geeft aan een spierbundel, en het mager mannetje krijgt een klap terug, is dat toch ook terecht?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie, maar ze moet niet gaan huilen als ze een vuist terugkrijgt, ja. Slaan doe je maar op het tennisveld.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:29 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus als een vrouw jou een bitchslap geeft zonder dat ze daar volgens jou een goede reden voor heeft, krijgt ze een vuist in haar gezicht terug? Ik betwijfel of de heren hier in werkelijkheid net zo zouden reageren als dat ze hier beweren: namelijk vuist of zelfs ook maar een bitchslap teruggeven.
Hier hebben we het al over gehad, lees maar terug voor mijn tegenargument.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat moeten ze maar van te voren bedenken, als een mager mannetje een klap geeft aan een spierbundel, en het mager mannetje krijgt een klap terug, is dat toch ook terecht?
Zozo, een moraalridder, hier op FOK!quote:Op zondag 1 juni 2014 14:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Zozo, boosheid.
En ik zou er maar niet zo trots op zijn dat je haar aan het huilen hebt gemaakt met je woorden.
In klb zouden mensen sowieso gaan kankeren, maar nu ook. Dus het maakt niet uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef PartyHard het volgende:
Waarom staat dit eigenlijk niet in KLB? Het is meer een klacht dan wat anders
Maar nu staat er een topic van zo'n kutmoraalridder in ONZquote:Op zondag 1 juni 2014 21:03 schreef T-JaY het volgende:
[..]
In klb zouden mensen sowieso gaan kankeren, maar nu ook. Dus het maakt niet uit.
We klappen hun jwz matjequote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Maar nu staat er een topic van zo'n kutmoraalridder in ONZ
Nee, het is een vraag.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef PartyHard het volgende:
Waarom staat dit eigenlijk niet in KLB? Het is meer een klacht dan wat anders
De reacties zijn inderdaad KLB-waardig.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:03 schreef T-JaY het volgende:
[..]
In klb zouden mensen sowieso gaan kankeren, maar nu ook. Dus het maakt niet uit.
Types als jullie hebben een kutmoraalridder nodig.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Maar nu staat er een topic van zo'n kutmoraalridder in ONZ
Nee hoor, tegenargumenten: vrouwen kunnen minder goed incasseren, niet gebouwd op fysieke confrontaties...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:07 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Maar de dingen die je erop antwoordt zijn eerder klachten
Als je een topic wil maken, doe dat niet in ONZ.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Types als jullie hebben een kutmoraalridder nodig.
En kssssttt... als je wilt schelden, doe je dat niet in mijn topic.
Daar moeten ze aan denken voordat ze slaanquote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenargumenten: vrouwen kunnen minder goed incasseren, niet gebouwd op fysieke confrontaties...
Denken dat dat type vrouwen helder nadenktquote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Daar moeten ze aan denken voordat ze slaan
Dan leren ze nadenken, ze mogen blij zijn dat ik ze dan geen vlindermes in de keel zetquote:Op zondag 1 juni 2014 21:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Denken dat dat type vrouwen helder nadenkt
Ik bel me wahed autocouruurs en die blaffen haar vol met een 9mili deaglequote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dan leren ze nadenken, ze mogen blij zijn dat ik ze dan geen vlindermes in de keel zet
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Ik bel me wahed autocouruurs en die blaffen haar vol met een 9mili deagle
We zijn uitgesproken.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dan leren ze nadenken, ze mogen blij zijn dat ik ze dan geen vlindermes in de keel zet
Que?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenargumenten: vrouwen kunnen minder goed incasseren, niet gebouwd op fysieke confrontaties...
En anders krijg ik een mes in mijn keel?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef PartyHard het volgende:
[..]
We zijn pas uitgespreauken als ik dat zeg, potverdriedubbeltjes nog an toe
Nee, ik leg je aan een ketting in mijn kelderquote:Op zondag 1 juni 2014 21:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En anders krijg ik een mes in mijn keel?
Dan leren ze maar helder na te denken voordat ze zoiets doms doen. Kom op hey. Als je iemand een mep verkoopt, kun je er ook eentje terug verwachten. Of je nu een vrouw bent of man, dat maakt geen hol.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Denken dat dat type vrouwen helder nadenkt
Vrouwenemancipatie is gebeurd. We moeten terug de tijd in.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:23 schreef T-JaY het volgende:
Vrouwen hebben anno 2014 een veel te grote obsessie voor femifascisme. In mijn tijd in 1823 hadden ze geeneens stemrecht en moest ze mijn 17 kinderen opvoeden. Wat is er gebeurt dat het nu zo is![]()
![]()
Stem op de FOK! partij ?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Vrouwenemancipatie is gebeurd. We moeten terug de tijd in.
Als we verder terug gaan in de tijd wordt water afgeschaft en drinken we 24/7 bierquote:Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk meer dingen verbeteren![]()
"Gratis bier voor alle mannen vanaf 12 jaar"
+ gesubsidieerd vlees in de supermarktquote:Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk meer dingen verbeteren![]()
"Gratis bier voor alle mannen vanaf 12 jaar"
Waarom houden we het bij opium?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:32 schreef T-JaY het volgende:
De opiumwetgeving maken we natuurlijk ook legaal.
We schaffen de politie af en stellen een krijgswet inquote:Op zondag 1 juni 2014 21:34 schreef T-JaY het volgende:
Ook een nieuw politie uniform.. Want dit is *kuch kankerleluhkk kuch*
Exact! Ook moeten we moderne wapens meenemen als we terug de tijd in gaan, mocht het uit de hand lopenquote:
Wel nog dat je nog net kan ademen natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 21:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En anders krijg ik een mes in mijn keel?
Tommyguns zijn zooooo 1943quote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef T-JaY het volgende:
Alle FOK!ers zijn toch HC in 3 delig pak? En een bolhoed op? Uiteraard hebben ze allemaal een Tommygun voor als het echt gevaarlijk wordt.
Waarom ook niet gelijk alle kernraketten meenemen? Zie je al die mensen uit de middeleeuwen al kijken naar die raketten die ook als een soort groene lichtbundel dienenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:01 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Tommyguns zijn zooooo 1943
We nemen semi-automatische m15's mee
Kernraketten gaat weer net iets te ver, het punt is dat mannen zich vroeger gaan ontwikkelen om die gifslangen in toom te houdenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:04 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Waarom ook niet gelijk alle kernraketten meenemen? Zie je al die mensen uit de middeleeuwen al kijken naar die raketten die ook als een soort groene lichtbundel dienen
Of mammoeten en sabeltandtijgers. Dan nemen we die bitch ook mee zodat ze kan zien hoe vrouwen zich horen te gedragen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:06 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Kernraketten gaat weer net iets te ver, het punt is dat mannen zich vroeger gaan ontwikkelen om die gifslangen in toom te houden
Oprotten met dit ongein.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Of mammoeten en sabeltandtijgers. Dan nemen we die bitch ook mee zodat ze kan zien hoe vrouwen zich horen te gedragen.
Als m'n leven er van af hangt wordt er niet alleen geslagenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik werkelijk in gevaar ben. En mijn leven hangt er van af, dan sla ik terug.
Ik zou d'r de kelder ingeduwd hebbenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:57 schreef Remqo het volgende:
Ik herinner me wel akkevietjes met mijn ex, waarbij ik haar van me afduwde.
Zij werd natuurlijk boos omdat ik haar agressief benaderde.
Mijn antwoord op dat, wees blij dat je geen vent bent, anders kreeg je een vuist in je gezicht.
Stel dat ze je laatste pizzapunt pakt, zou je haar dan slaan?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik werkelijk in gevaar ben. En mijn leven hangt er van af, dan sla ik terug.
Dat heb ik in zekere zin ook gedaan, afduwen mag, slaan niet.quote:
ik zou je steunen remqo, we be independent men we dont need no woman in our lifes xx god bless y'allquote:Op maandag 2 juni 2014 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik in zekere zin ook gedaan, afduwen mag, slaan niet.
Keihard aanpakken die handel, even laten zien dat je ook best zonder dat wijf kan.
http://www.liveleak.com/view?i=f59_1401453258quote:Op maandag 2 juni 2014 00:12 schreef T-JaY het volgende:
Slaan met een stok schijnt ook goed te helpen. Volgende keer maar eens proberen.
Oprotten met dit topic + user.quote:
Ik ging toen ook best wel ver, want we waren samen op vakantie.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik zou je steunen remqo, we be independent men we dont need no woman in our lifes xx god bless y'all
Eerst een draai om de oren.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:30 schreef chroestjov het volgende:
Is net als met kinderen, als ze om klappen vragen dan moet je ze gewoon geven.
Dan een pets voor de billen om ze zindelijk te krijgen.quote:
Dan hoort het ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of de polsjes vastpakken.quote:Op maandag 2 juni 2014 06:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, een schouderduw is meestal voldoende maar er zijn uitzonderingen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:30 schreef chroestjov het volgende:
Is net als met kinderen, als ze om klappen vragen dan moet je ze gewoon geven.
Als ik haar was geweest, had ik gewoon mijn koffers gepakt en was ik opgerot.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ging toen ook best wel ver, want we waren samen op vakantie.
Ik had eerder in die stad een leuke chica ontmoet, waar mijn ex wel vrede mee had.
Mij ex heeft een grote bek, maar was van mij afhankelijk, daarom besloot ik ook even alleen op stap te gaan en haar lekker in het hotel laten zitten. Tja best gemeen van mij, maar zij moest even een lesje krijgen, ik heb het over een golddigger.
Toen zij er achter kwam dat ik een zilveren ketting voor die chica heb gekocht, gingen ineens die beentjes wijd. De hoer, mijn ex, als het glimt gaan de beentjes open, dat mag je toch wel slaan?
Kijk dat mods altijd joúw topics sluiten omdat je bagger "produceert", betekent nog niet dat er hier een topickaap moet plaatsvinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:21 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Oprotten met dit topic + user.
Godverdomme, je post dit in ONZ en je verwacht serieuze reacties?
Ga je schamen.
grgr
uhm die zijn er helaas.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik zou het lachen vinden als de vrouw het zou winnen van de man bij een gevecht.
heb je mijn pohi doorgezocht?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Kijk dat mods altijd joúw topics sluiten omdat je bagger "produceert", betekent nog niet dat er hier een topickaap moet plaatsvinden.
jij gaat regelmatig op de vuist met vrouwen?quote:Op maandag 2 juni 2014 06:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, een schouderduw is meestal voldoende maar er zijn uitzonderingen.
Met jou kan ik praten..quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
Feminisme he, en aangezien ik de rechten van de vrouw respecteer.
Volle Vuistslag recht op der gezicht![]()
Ja, waarom zou je het niet doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:18 schreef Yalesa het volgende:
Maar stel je voor dat zo'n kronkelend duiveltje je slaat, zou je dan terugslaan?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan inhoudelijke argumenten kom je met dit soort nietszeggende berichten?
quote:
quote:
quote:
Alleen de kat, mits hij het verdient.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sla nooit mensen dus ook geen vrouwen.
Met je controller toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen de kat, mits hij het verdient.
Oh een plaatje van een doorsnee vrouw, laat ik dan even een plaatje posten van een doorsnee manquote:
Lopen genoeg fat bitches rond die gewoon op je gaan zitten als je een grote bek hebt, dus ja, 'doorsnee' zegt niet zoveel. Vrouwen heb je in zoveel vormen en maten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:43 schreef Drakire het volgende:
[..]
Oh een plaatje van een doorsnee vrouw, laat ik dan even een plaatje posten van een doorsnee man
[ afbeelding ]
Que?
Juist.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:51 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
[..]
Lopen genoeg fat bitches rond die gewoon op je gaan zitten als je een grote bek hebt, dus ja, 'doorsnee' zegt niet zoveel. Vrouwen heb je in zoveel vormen en maten.
O really? doe hier is een plaatje of een filmpje van posten want ik denk niet dat iemand dit ooit heeft zien gebeurenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:51 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
[..]
Lopen genoeg fat bitches rond die gewoon op je gaan zitten als je een grote bek hebt, dus ja, 'doorsnee' zegt niet zoveel. Vrouwen heb je in zoveel vormen en maten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |