Dus je geeft haar gewoon een vuist op haar bek?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef Catch22- het volgende:
Act like a bitch, get treated like a bitch. Ik zal niet schromen met gelijke munt terug te betalen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Gelijke rechten moeten er zijn, maar er zijn ook nog verschillen, toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef TBakkert het volgende:
Het is heel dubbelop en je weet mijn god niet wat alle vrouwen nu eigenlijk willen.
Enerzijds is er vrouwenemancipatie, waardoor je vrouwen gelijke rechten en privileges zou moeten geven. Anderzijds moeten mannen zich nog wel hoffelijk blijven opstellen. Dat valt in mijn ogen niet helemaal te rijmen...
Er zijn nog verschillen, maar het gaat om het principe. Als ik altijd vind dat ik achtergesteld word en ik wil graag hetzelfde behandeld worden als ieder ander, dan betekent dat ook dat ik in negatieve zin hetzelfde behandeld hoor te worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:22 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Gelijke rechten moeten er zijn, maar er zijn ook nog verschillen, toch?
Ik heb het hier ook over een bepaalde slag vrouwen, de meeste vrouwen slaan gelukkig niet.
Dus ook als je minder spierkracht hebt en kleiner bent? We zijn als personen gelijkwaardig, maar dat betekent nog niet dat we dezelfde lichamen hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er zijn nog verschillen, maar het gaat om het principe. Als ik altijd vind dat ik achtergesteld word en ik wil graag hetzelfde behandeld worden als ieder ander, dan betekent dat ook dat ik in negatieve zin hetzelfde behandeld hoor te worden.
Maar je weet toch wel dat vrouwen minder hard slaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou nooit een vrouw slaan uit frustratie/ruzie en dergelijke, maar als er een teef is die een vuist in mijn gezicht plant kan ze het terug verwachten
Had ze eerder aan moeten denken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat vrouwen minder hard slaan?
dus als een slappe man een sterke man slaat, mag de sterke man ook niet terug slaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Klopt, maar als je in een situatie belandt met zo'n vrouw, moet jij natuurlijk de verstandige zijn van de twee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:37 schreef Syntos het volgende:
[..]
Had ze eerder aan moeten denken.
Je zou het ook om kunnen draaien.
Of zij had verstandig moeten zijn door niet te beginnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:38 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Klopt, maar als je in een situatie belandt met zo'n vrouw, moet jij natuurlijk de verstandige zijn van de twee.
Het verschil is dan al minder groot dan tussen de gemiddelde man en de gemiddelde vrouw.'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dus als een slappe man een sterke man slaat, mag de sterke man ook niet terug slaan
En jij verwacht van zo'n vrouw dat ze verstandig is?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:39 schreef Syntos het volgende:
[..]
Of zij had verstandig moeten zijn door niet te beginnen.
Wat is dit voor bullshitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het verschil is dan al minder groot dan tussen de gemiddelde man en de gemiddelde vrouw.'
En het gaat niet alleen om spierkracht, als je een vrouw hard in het gezicht slaat is ze er al meteen erg aan toe, omdat vrouwen nou eenmaal fijnere botten hebben. Het gezicht van een man is meer gebouwd fysieke op confrontaties: zie hoekiger gezicht.
Nee. Maar ik zou me ook niet laten slaan door een raar wijf. Die gaat gewoon tegen de vlakte of ze het leuk vind of niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:41 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En jij verwacht van zo'n vrouw dat ze verstandig is?
Gelijke munt he. Ik ga niet gelijk Badr Hari op die bitchquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus je geeft haar gewoon een vuist op haar bek?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het verschil is dan al minder groot dan tussen de gemiddelde man en de gemiddelde vrouw.'
En het gaat niet alleen om spierkracht, als je een vrouw hard in het gezicht slaat is ze er al meteen erg aan toe, omdat vrouwen nou eenmaal fijnere botten hebben. Het gezicht van een man is meer gebouwd fysieke op confrontaties: zie hoekiger gezicht.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Yalesa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:52 schreef eend112 het volgende:
Natuurlijk sla je een vrouw niet, onder geen enkele omstandigheid.
Is waarheid. Vrouwen zijn gewoon niet gebouwd op fysieke confrontaties. Wist je dat mannelijke armen zo zijn gebouwd dat ze had naar beneden kunnen slaan?quote:
Het is een oneerlijke strijd. Klopt dat zij die is begonnen, maar zou je iemand dan ook terugslaan als je weet dat je veel groter en sterker bent dan de ander?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:44 schreef Syntos het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zou me ook niet laten slaan door een raar wijf. Die gaat gewoon tegen de vlakte of ze het leuk vind of niet.
Dat hele verhaal dat mannen niet fysiek tegen vrouwen mogen zijn is gewoon bullshit als ze zelf begint.
Huh?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Is waarheid. Vrouwen zijn gewoon niet gebouwd op fysieke confrontaties. Wist je dat mannelijke armen zo zijn gebouwd dat ze had naar beneden kunnen slaan?
Ik zal haar door laten slaan tot ze mijn neus breekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het is een oneerlijke strijd. Klopt dat zij die is begonnen, maar zou je iemand dan ook terugslaan als je weet dat je veel groter en sterker bent dan de ander?
Nee, ik bedoel dat mannen gebouwd zijn om beter tegen fysieke confrontaties te kunnen. Lichaam bestaat meer uit spier dan uit vet, sterkere botten en hoekigere bouw, armen zo gebouwd dat ze beter kunnen vechten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Huh?
Waarom zou je naar beneden slaan. En waar zit dat verschil dan in?
Je bent gewoon aan het trollen
Als ze dat weten moeten ze niet de eerste klap geven en anders de consequenties ervan dragenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Is waarheid. Vrouwen zijn gewoon niet gebouwd op fysieke confrontaties. Wist je dat mannelijke armen zo zijn gebouwd dat ze had naar beneden kunnen slaan?
Wat dacht je van haar bij haar polsen vastpakken?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:15 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik zal haar door laten slaan tot ze mijn neus breekt.
Ik zeg al: het is een bepaalde slag vrouwen die slaat. Geen verstandigheid van verwachten. Maar verlaag je jezelf niet als je dan superhard terugslaat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ze dat weten moeten ze niet de eerste klap geven en anders de consequenties ervan dragen
Een arm van een man en een arm van een vrouw zijn toch gewoon hetzelfde. Een man heeft over het algemeen wat meer spierkracht maar dit doet niks af aan het feit dat een arm van een man gewoon identiek is aan die van een vrouw.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mannen gebouwd zijn om beter tegen fysieke confrontaties te kunnen. Lichaam bestaat meer uit spier dan uit vet, sterkere botten en hoekigere bouw, armen zo gebouwd dat ze beter kunnen vechten.
Kortom: een man wint het hoe dan ook vrijwel altijd van een vrouw als het gaat om een fysiek gevecht. Dus mag je als man dan ook terugslaan?
Dat zeg ik toch ook? Tegen de grond er mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar bij haar polsen vastpakken?
Jawel, zelfs onze armen zijn anders gebouwd. De armen van vrouwen zijn bijvoorbeeld een beetje naar buiten gebouwd, waardoor we makkelijker baby's kunnen dragen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Een arm van een man en een arm van een vrouw zijn toch gewoon hetzelfde. Een man heeft over het algemeen wat meer spierkracht maar dit doet niks af aan het feit dat een arm van een man gewoon identiek is aan die van een vrouw.
Ik bedoel haar polsen vastpakken terwijl ze nog staat en niet tegen de grond werken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:21 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Tegen de grond er mee.
Dan nog kan ze trappen en bijten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:27 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik bedoel haar polsen vastpakken terwijl ze nog staat en niet tegen de grond werken.
Ja en? Moet ze maar nadenkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus als een tenger, klein vrouwtje jou een bitchslap geeft, krijgt ze een klap terug?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en? Moet ze maar nadenken
Niet aan de ene kant janken dat ze gelijk behandeld willen worden maar anderzijds wel hoffelijkheid blijven verwachten
Er staat stompquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:30 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus als een tenger, klein vrouwtje jou een bitchslap geeft, krijgt ze een klap terug?
Die communicatie kwam ten einde toen zij haar handen ging gebruiken om haar argumenten kracht bij te zettenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Nee, ik zou een vrouw nooit slaan.
Ik zal haar juist koesteren.
Communicatie is belangrijk.
Heb je al geneukt ondertussen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ja, maar wel vaker. Dus 1 kleine tik =/= 1000 vrouwen petsjesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er staat stomp![]()
Maar een bitchklap zou ik ook niet over mijn kant laten gaan, dan krijgt ze gewoon een pimpslap
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
lol.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:43 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ja, maar wel vaker. Dus 1 kleine tik =/= 1000 vrouwen petsjes
Is hij geen moslim?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Balen joh. Succes met de communicatie.
Denk je dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mannen gebouwd zijn om beter tegen fysieke confrontaties te kunnen. Lichaam bestaat meer uit spier dan uit vet, sterkere botten en hoekigere bouw, armen zo gebouwd dat ze beter kunnen vechten.
Kortom: een man wint het hoe dan ook vrijwel altijd van een vrouw als het gaat om een fysiek gevecht. Dus mag je als man dan ook terugslaan?
Vrijwel altijd. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat?Mijn sparing partner wint 10/10 keer als ik met haar train
Voor jou zou ik wel knielen en je voeten kussen..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:18 schreef Yalesa het volgende:
Beste FOK!'ers,
Je leest hier vaak hatelijke posts over vrouwen. Eventjes terug heeft een man zelfs een topic geopend waarin hij zegt dat hij alle vrouwen gifslangen vindt en dat hij niet zal knielen voor deze duivels.
Maar stel je voor dat zo'n kronkelend duiveltje je slaat, zou je dan terugslaan? Hoe denken mensen anno 2014 over het terugslaan van vrouwen?
Persoonlijk vind ik dat je een vrouw alleen mag slaan als ze een wapen heeft en je serieus in gevaar bent. In andere gevallen kun je gewoon haar handen vastpakken en kan ze niet meer slaan.
Dan zou ik nooit meer mijn voeten wassenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Voor jou zou ik wel knielen en je voeten kussen..
Al draag jij Uggs en wintersokken in de zomer twee weken lang.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:01 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dan zou ik nooit meer mijn voeten wassen
Hoe bedoel je desperatequote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Al draag jij Uggs en wintersokken in de zomer twee weken lang.
Jou voeten blijven hemels ruiken.
Nou, de laatste keer dat ik dat had gedaan roken ze anders niet je-van-het, hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Al draag jij Uggs en wintersokken in de zomer twee weken lang.
Jou voeten blijven hemels ruiken.
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je kunt niet eens tegen een bitchslap...
Geeft niet, ze zullen vast goed smaken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer dat ik dat had gedaan roken ze anders niet je-van-het, hoor.
Topickaapquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Geeft niet, ze zullen vast goed smaken.
Ja en?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:43 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je slaat een meisje meteen terug wanneer ze je een bitchslap geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |