SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg zuipenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
Oh aankomend weekend lang weekend, ik zeg genieten![]()
Moet er nog zoveel kijken heb nog geen idee. Zomaar random titels die nog in de seal in de kast staan;quote:
Arbitrage
Gangster Squad
The Hobbit 2
Goodfellas
Ghostbusters
Big Lebowski
Batman Motion Trilogy![]()
hebben die rode kaarten nog gevolgen voor het WK?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Arbitrage en The Hobbit 2 zijn aanraders. Gangster Squad trouwens ook. Raar dat je Ghostbusters en Goodfellas nog niet gezien hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet er nog zoveel kijken heb nog geen idee. Zomaar random titels die nog in de seal in de kast staan;
Arbitrage
Gangster Squad
The Hobbit 2
Goodfellas
Ghostbusters
Big Lebowski
Batman Motion Trilogy
Verder mag je best zeggen als je ze gedownload hebt hoor.![]()
Ik download nietsquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Arbitrage en The Hobbit 2 zijn aanraders. Gangster Squad trouwens ook. Raar dat je Ghostbusters en Goodfellas nog niet gezien hebt
Verder mag je best zeggen als je ze gedownload hebt hoor.Met series wacht ik ook totdat ze afgelopen zijn dan koop ik zo'n complete box. Heb een hekel aan losse seizoenen
![]()
![]()
neenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
hebben die rode kaarten nog gevolgen voor het WK?![]()
Download je niets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik download nietsMet series wacht ik ook totdat ze afgelopen zijn dan koop ik zo'n complete box. Heb een hekel aan losse seizoenen
Heb jij geld teveel? Of je kijkt echt weinig series. Als ik al die series die ik volg moest kopen en alle films ook had ik aan elke maand maximaal lenen nog niet genoeg joh.![]()
Geld teveel? Valt mee hoor, werken allebeiquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Download je niets?
Heb jij geld teveel? Of je kijkt echt weinig series. Als ik al die series die ik volg moest kopen en alle films ook had ik aan elke maand maximaal lenen nog niet genoeg joh.Ik koop ook vaak spullen om weer te verkopen en daarmee hetgeen te kopen wat ikzelf wil hebben
![]()
![]()
PANDJESMANquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld teveel? Valt mee hoor, werken allebeiIk koop ook vaak spullen om weer te verkopen en daarmee hetgeen te kopen wat ikzelf wil hebben
![]()
Marketing gehaald![]()
![]()
Cijfers die dus alleen om 1 uur 's nachts geupdate worden
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik mis Eriksen en een goede Fischerquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Congratsquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Marketing gehaald![]()
![]()
Cijfers die dus alleen om 1 uur 's nachts geupdate worden
Marketing is ook wel interessant vind ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pretvak iddquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats
Marketing is ook wel interessant vind ik![]()
Ja vind ik ook, maar dit tentamen was gewoon schijtquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats
Marketing is ook wel interessant vind ik
Om kort te zijn: Theorie werd al in deeltoetsen gevraagd, kwam er ook nog een inzicht tentamen: 3 vragen( van 3 deelvragen) over alle colleges, alle stof en dat moest dan inzicht zijn, maar werden gewoon hele tabellen die uit je kop moest kennen gevraagd
Is echt een van de struikelvakken van de opleiding door de belachelijke opzet, qua inhoud interessant ja
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Consumentenmarketing is echt geen pretvakquote:Tis niet Marketing 1 he
Elke dag![]()
Was weer productief in de coop met Freire. Wel ons eerste puntverlies
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Godver wat een stats.
4* skills en weak foot
Als die +30 pace had was die gewoon 85-86 rated.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En een nieuwe held is geboren. Willy.
Tig wedstrijden kutten met Junkie Meireles of Veloso en toen kwam deze man erin en lukte alles. Wint ieder duel en scoorde iedere wedstrijd zo ongeveer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meireles en Veloso zijn twee bazen joh.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tig wedstrijden kutten met Junkie Meireles of Veloso en toen kwam deze man erin en lukte alles. Wint ieder duel en scoorde iedere wedstrijd zo ongeveer
Net twee potjes met mijn Ivoorkust team. Op het moment dat ik Bony wil wisselen, omdat hij er weinig van bakte, maakt hij een goal. Tegenstander ging of naar 'aanvallend' of ik kreeg een momentum switch want vervolgens maakt hij er nog 2TOTS Doumbia blijft een god ook op de vleugel.
![]()
Willyquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tig wedstrijden kutten met Junkie Meireles of Veloso en toen kwam deze man erin en lukte alles. Wint ieder duel en scoorde iedere wedstrijd zo ongeveer![]()
http://www.easports.com/n(...)2014/video/191238692
Wtf is er met de camera aan de hand
En de eerste actie staat er ook niet op![]()
![]()
Jammer dat hij er niet mooi opstaat, was echt een geniale skillgoalquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Willy![]()
http://www.easports.com/n(...)2014/video/191238692
Wtf is er met de camera aan de hand
En de eerste actie staat er ook niet op
ff dit maken, van wie kan ik ff 1.5miljoen lenen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mis Figoquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij er niet mooi opstaat, was echt een geniale skillgoal
[ afbeelding ]
ff dit maken, van wie kan ik ff 1.5miljoen lenen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doe dan met Varela, dan is het wel te maken lijkt mequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij er niet mooi opstaat, was echt een geniale skillgoal
[ afbeelding ]
ff dit maken, van wie kan ik ff 1.5miljoen lenen?![]()
Kom ik nog een half miljoen tekort. Ronaldo nu kopen is ook echt een kutmoment..2 ton gestegen na die crashquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe dan met Varela, dan is het wel te maken lijkt me
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Half miljoen, moet jij wel voor elkaar kunnen krijgen. Niet ergens spelers die je amper gebruikt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom ik nog een half miljoen tekort. Ronaldo nu kopen is ook echt een kutmoment..2 ton gestegen na die crash![]()
Lijkt me een leuke opleidingquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef Freire het volgende:
Marketing
Maar ik doe dan ook een SportMarketing & Management opleiding
Wat wil je ermee gaan doen? Want daar zat ik mee toen ik er destijds naar heb gekeken..beetje beperkte vijver waar je in kan vissen. Al is het nog steeds een prima basis puur voor marketing.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat je dan een snelle zaakwaarnemer wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke opleiding
Wat wil je ermee gaan doen? Want daar zat ik mee toen ik er destijds naar heb gekeken..beetje beperkte vijver waar je in kan vissen. Al is het nog steeds een prima basis puur voor marketing.![]()
Gewoon op een avond Falcao, Aguero en Robben pullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke opleiding
Wat wil je ermee gaan doen? Want daar zat ik mee toen ik er destijds naar heb gekeken..beetje beperkte vijver waar je in kan vissen. Al is het nog steeds een prima basis puur voor marketing.Het heet officieel Commerciële Economie: SportMarketing & Management, op het diploma dat ik uiteindelijk krijg staat ook gewoon Commerciële Economiequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat je dan een snelle zaakwaarnemer wordt.Al mijn lessen hebben alleen betrekking op sport waardoor ik er persoonlijk meer interesse in heb
Kan uiteindelijk dus nog alle kanten op na mijn studie.![]()
Heb nog veel spelers die ik moet verkopen incl SIF Pogba, TOTS Ramsey, IF Hunt, Rooney, Neuer en 2x Reus maar dan heb je het wel. TOTS Shaw kan ik ook wel verkopen. Ben ik niet meer zo enthousiast over en Gibbs speelt nu daar gewoon. Dus dan gaan we wel de goede kant op..maar wel een baggermoment om te verkopen..en heb al veel goede teams. Beetje lastig. Als ik dit dan naast die van Bergkamp en Kluivert leg zal ik daar toch weer meer mee spelen dus dan is het ook zonde. Rui Costa, Ronaldo en Willy lijken me wel echt chill.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Half miljoen, moet jij wel voor elkaar kunnen krijgen. Niet ergens spelers die je amper gebruikt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:29 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Het heet officieel Commerciële Economie: SportMarketing & Management, op het diploma dat ik uiteindelijk krijg staat ook gewoon Commerciële EconomieAl mijn lessen hebben alleen betrekking op sport waardoor ik er persoonlijk meer interesse in heb
Kan uiteindelijk dus nog alle kanten op na mijn studie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Remy heeft ook een ander 'grappig' gifjequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
Dus dat vinden jullie interessant. Ok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Gewoon afwisselen dan. Doe ik nu ook, terwijl ik weet dat 1 team gewoon prima looptquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb nog veel spelers die ik moet verkopen incl SIF Pogba, TOTS Ramsey, IF Hunt, Rooney, Neuer en 2x Reus maar dan heb je het wel. TOTS Shaw kan ik ook wel verkopen. Ben ik niet meer zo enthousiast over en Gibbs speelt nu daar gewoon. Dus dan gaan we wel de goede kant op..maar wel een baggermoment om te verkopen..en heb al veel goede teams. Beetje lastig. Als ik dit dan naast die van Bergkamp en Kluivert leg zal ik daar toch weer meer mee spelen dus dan is het ook zonde. Rui Costa, Ronaldo en Willy lijken me wel echt chill.
SIF Pogba koop ik wel van je. Shaw zou zo maar eens kunnen stijgen bij WK, hopen op blessure Baines![]()
![]()
Als ik het ooit maak doe ik het goed en is het de Ronaldo variant, maar denk niet dat het gaat gebeuren. Heb nu ook mijn NL team, 2 Jackson varianten en 2 Kluivert varianten die ik kan afwisselen..dat is het probleem niet. En van de echt dure spelers die ik heb is er niemand van wie ik echt afstand zou willen doen. Misschien dan eerder vd Sar en Rijkaard, al zijn die ook wel tof om juist te bewaren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Remy heeft ook een ander 'grappig' gifje
[..]
Gewoon afwisselen dan. Doe ik nu ook, terwijl ik weet dat 1 team gewoon prima loopt
SIF Pogba koop ik wel van je. Shaw zou zo maar eens kunnen stijgen bij WK, hopen op blessure Baines
First world problems..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon met Varela doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik het ooit maak doe ik het goed en is het de Ronaldo variant, maar denk niet dat het gaat gebeuren. Heb nu ook mijn NL team, 2 Jackson varianten en 2 Kluivert varianten die ik kan afwisselen..dat is het probleem niet. En van de echt dure spelers die ik heb is er niemand van wie ik echt afstand zou willen doen. Misschien dan eerder vd Sar en Rijkaard, al zijn die ook wel tof om juist te bewaren.
First world problems..
Over Remy gesproken:TV
Dit is wel lachen maar ziet er opgezet uit
![]()
Bakkali mag vertrekken bij PSV. Zonde dat het allemaal zo heeft moeten lopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 a 3 miljoen ook maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Bakkali mag vertrekken bij PSV. Zonde dat het allemaal zo heeft moeten lopen
Maarja, vervelend manneke en is echt goed begonnen, maar heeft daarna ook echt niet veel meer laten zien :/Trustequote:
Elke dag![]()
Nog wakker ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Bakkali mag vertrekken bij PSV. Zonde dat het allemaal zo heeft moeten lopenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Kun je Ronaldo niet lenen van DS2?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik het ooit maak doe ik het goed en is het de Ronaldo variant, maar denk niet dat het gaat gebeuren. Heb nu ook mijn NL team, 2 Jackson varianten en 2 Kluivert varianten die ik kan afwisselen..dat is het probleem niet. En van de echt dure spelers die ik heb is er niemand van wie ik echt afstand zou willen doen. Misschien dan eerder vd Sar en Rijkaard, al zijn die ook wel tof om juist te bewaren.
First world problems..![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hadden ze nog wat leuks te zeggen?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die grap is nog ouder dan de foto, dus wat loop je nou hypocriet te doen?quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nog geprikt vannacht, Dutank?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die grap is nog ouder dan de foto, dus wat loop je nou hypocriet te doen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn rechterhand.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog geprikt vannacht, Dutank?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wie zei er ook alweer dat Balotelli slechter was dan Huntelaar? (of ja, dat de lagere rating terecht was)
Die aanname en assist van hem gisteren, zie ik Huntelaar niet doen hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Balotelli is ook slechter dan huntelaar, bekijk de cijfers maar. Daar kan een goede aanname niks aan veranderen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef DuTank het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Balotelli slechter was dan Huntelaar? (of ja, dat de lagere rating terecht was)
Die aanname en assist van hem gisteren, zie ik Huntelaar niet doen hoor.![]()
Is goed. Eehm, laten we beginnen met de bankrekeningen van elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Balotelli is ook slechter dan huntelaar, bekijk de cijfers maar. Daar kan een goede aanname niks aan veranderen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kwam 80K te kort voor Ibrahimovic. Toen besloten te investeren in TOTS Dede's. Heb er nu 34, en ze zijn van 16K gestegen naar 20K.
Bij elkaar 680K - 5% tax = 646K Ibrahimovic is nu 800K. Nu kom ik dus 154K te kort voor Ibrahimovic.
Kut spel![]()
![]()
Ik weet alleen dat doelpunten per wedstrijd in de Serie A vergelijken met die in de Eredivisie/La Liga/Bundesliga nergens op slaat...quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is goed. Eehm, laten we beginnen met de bankrekeningen van elkaar te vergelijken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Handelen als een baas, winst boeken maar toch 70K erop achteruit gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:41 schreef Toefjes het volgende:
Ik kwam 80K te kort voor Ibrahimovic. Toen besloten te investeren in TOTS Dede's. Heb er nu 34, en ze zijn van 16K gestegen naar 20K.
Bij elkaar 680K - 5% tax = 646K Ibrahimovic is nu 800K. Nu kom ik dus 154K te kort voor Ibrahimovic.
Kut spel
Ik snap het niet helemaal. Is de strekking nu dat Ibra's prijs harder is gestegen dan die van TOTS Dede?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:41 schreef Toefjes het volgende:
Kut spelNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met mijn post wilde ik ook duidelijk maken dat het nergens op slaat om naar de cijfers te kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat doelpunten per wedstrijd in de Serie A vergelijken met die in de Eredivisie/La Liga/Bundesliga nergens op slaat...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Handelen als een baas, winst boeken maar toch 70K erop achteruit gaan.Ja, procentueel gezien wel inderdaadquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Is de strekking nu dat Ibra's prijs harder is gestegen dan die van TOTS Dede?Maar Dede gaat nog wel verder stijgen, met het WK in zicht. Genoeg mensen die straks een Brazil team gaan maken
![]()
Ah, dan snap ik het dus tochquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, procentueel gezien wel inderdaadMaar Dede gaat nog wel verder stijgen, met het WK in zicht. Genoeg mensen die straks een Brazil team gaan maken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Balotelli - Huntelaar.. Balotelli staat er wel op de grote toernooien. Huntelaar is meer een clubspeler. Verder zijn ze echt niet met elkaar te vergelijken denk ik.![]()
Zo ongelofelijk veel scoort Huntelaar ook niet de laatste jaren (net als Balotelli natuurlijk).Feyenoord Rotterdam![]()
Ergens zal het wel moeten als je naar FIFA ingame ratings gaat kijkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
Balotelli - Huntelaar.. Balotelli staat er wel op de grote toernooien. Huntelaar is meer een clubspeler. Verder zijn ze echt niet met elkaar te vergelijken denk ik.
Maar wat ik wel kan zeggen is, dat als Balotelli de mentaliteit van Huntelaar had, dan was hij veruit de beste
Vorig (half)jaar liep hij bij Milan bij 1 op 1. Dit jaar is het natuurlijk een ongelofelijk prut teamquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo ongelofelijk veel scoort Huntelaar ook niet de laatste jaren (net als Balotelli natuurlijk).
Je weet dat iemand objectief is als diegene een discussie heeft over iemand in zijn UI
Tevens, goedemoggelDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is jammer dat Huntelaar nooit een echte kans op een groot toernooi heeft mogen krijgen. Elke keer stond de niet scorende spits van Persie op zijn plek. Dit jaar zal het niet anders zijn waarschijnlijk![]()
![]()
Hij heeft er toch pas op 1 groot toernooi gestaan? Kleine sample welquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
Balotelli - Huntelaar.. Balotelli staat er wel op de grote toernooien. Huntelaar is meer een clubspeler. Verder zijn ze echt niet met elkaar te vergelijken denk ik.
Elke dag![]()
Hij heeft vorig EK meer minuten in de spits gemaakt uiteindelijk dan Van Persie, en dat was ook huilen met de pet op.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef Toefjes het volgende:
Het is jammer dat Huntelaar nooit een echte kans op een groot toernooi heeft mogen krijgen. Elke keer stond de niet scorende spits van Persie op zijn plek. Dit jaar zal het niet anders zijn waarschijnlijkFeyenoord Rotterdam![]()
Tsjah, als je er nooit in staat...quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
Balotelli - Huntelaar.. Balotelli staat er wel op de grote toernooien. Huntelaar is meer een clubspeler. Verder zijn ze echt niet met elkaar te vergelijken denk ik.![]()
Ach ja, het wordt hoe dan ook niks. Gewoon keihard zuipen voor de wedstrijd en dan zal het door je lamme toeter vast nog wel meevallen hoe slecht het is.
Feyenoord Rotterdam![]()
Meerdere bondscoaches zelfs.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar niet de capaciteiten gehad om de bondscoach te overtuigen.Het staat buiten kijf dat Balotelli een veel grote talent is, dan Huntelaar ooit is geweest. Ongeacht het aantal doelpunten dat Huntelaar in Mickey Mouse competities heeft gescoord, als de Eredivisie en de Jupiler Leaguequote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je weet dat iemand objectief is als diegene een discussie heeft over iemand in zijn UI
Tevens, goedemoggel
Btw, zoveel ten opzichte van dat halfjaar ervoor is er qua team niet veranderd bij Milan toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig (half)jaar liep hij bij Milan bij 1 op 1. Dit jaar is het natuurlijk een ongelofelijk prut team
Elke dag![]()
Misschien een veel groter talent, maar hij presteert niet of nauwelijks. Dan komt Huntelaar dus tot een hogere rating in Fifa (waar deze discussie mee begon)quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meerdere bondscoaches zelfs.
[..]
Het staat buiten kijf dat Balotelli een veel grote talent is, dan Huntelaar ooit is geweest. Ongeacht het aantal doelpunten dat Huntelaar in Mickey Mouse competities heeft gescoord, als de Eredivisie en de Jupiler LeagueDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Halve team geblesseerd en het was al een te oud team. Overigens waren ze in de periode Seedorf het 3e of 4e best presterende team van de Serie A, alleen was het daarvoor al te veel verkloot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Btw, zoveel ten opzichte van dat halfjaar ervoor is er qua team niet veranderd bij Milan toch?
En Balotelli persoonlijk scoorde in dat half jaar veel penalty's en dit jaar mist hij die ook nog![]()
![]()
Dat er verjongd moet worden staat buiten kijf, maar volgens mij is het niveau niet echt anders nu dan een jaar geleden. Ook niet met die blessures en wie daarvoor in de plaats het team in kwamen (op El Sha na dan)quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Halve team geblesseerd en het was al een te oud team.
En Balotelli persoonlijk scoorde in dat half jaar veel penalty's en dit jaar mist hij die ook nogDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ok, wat dat team betreft heb je misschien gelijk, maar dan is het toch alleen maar knapper dat hij nog zoveel scoort?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat er verjongd moet worden staat buiten kijf, maar volgens mij is het niveau niet echt anders nu dan een jaar geleden. Ook niet met die blessures en wie daarvoor in de plaats het team in kwamen (op El Sha na dan)
Ik geef toe dat ik niet helemaal objectief ben
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: