SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg zuipenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
Oh aankomend weekend lang weekend, ik zeg genieten![]()
Moet er nog zoveel kijken heb nog geen idee. Zomaar random titels die nog in de seal in de kast staan;quote:
Arbitrage
Gangster Squad
The Hobbit 2
Goodfellas
Ghostbusters
Big Lebowski
Batman Motion Trilogy![]()
hebben die rode kaarten nog gevolgen voor het WK?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Arbitrage en The Hobbit 2 zijn aanraders. Gangster Squad trouwens ook. Raar dat je Ghostbusters en Goodfellas nog niet gezien hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet er nog zoveel kijken heb nog geen idee. Zomaar random titels die nog in de seal in de kast staan;
Arbitrage
Gangster Squad
The Hobbit 2
Goodfellas
Ghostbusters
Big Lebowski
Batman Motion Trilogy
Verder mag je best zeggen als je ze gedownload hebt hoor.![]()
Ik download nietsquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Arbitrage en The Hobbit 2 zijn aanraders. Gangster Squad trouwens ook. Raar dat je Ghostbusters en Goodfellas nog niet gezien hebt
Verder mag je best zeggen als je ze gedownload hebt hoor.Met series wacht ik ook totdat ze afgelopen zijn dan koop ik zo'n complete box. Heb een hekel aan losse seizoenen
![]()
![]()
neenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
hebben die rode kaarten nog gevolgen voor het WK?![]()
Download je niets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik download nietsMet series wacht ik ook totdat ze afgelopen zijn dan koop ik zo'n complete box. Heb een hekel aan losse seizoenen
Heb jij geld teveel? Of je kijkt echt weinig series. Als ik al die series die ik volg moest kopen en alle films ook had ik aan elke maand maximaal lenen nog niet genoeg joh.![]()
Geld teveel? Valt mee hoor, werken allebeiquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Download je niets?
Heb jij geld teveel? Of je kijkt echt weinig series. Als ik al die series die ik volg moest kopen en alle films ook had ik aan elke maand maximaal lenen nog niet genoeg joh.Ik koop ook vaak spullen om weer te verkopen en daarmee hetgeen te kopen wat ikzelf wil hebben
![]()
![]()
PANDJESMANquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld teveel? Valt mee hoor, werken allebeiIk koop ook vaak spullen om weer te verkopen en daarmee hetgeen te kopen wat ikzelf wil hebben
![]()
Marketing gehaald![]()
![]()
Cijfers die dus alleen om 1 uur 's nachts geupdate worden
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik mis Eriksen en een goede Fischerquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Congratsquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Marketing gehaald![]()
![]()
Cijfers die dus alleen om 1 uur 's nachts geupdate worden
Marketing is ook wel interessant vind ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pretvak iddquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats
Marketing is ook wel interessant vind ik![]()
Ja vind ik ook, maar dit tentamen was gewoon schijtquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats
Marketing is ook wel interessant vind ik
Om kort te zijn: Theorie werd al in deeltoetsen gevraagd, kwam er ook nog een inzicht tentamen: 3 vragen( van 3 deelvragen) over alle colleges, alle stof en dat moest dan inzicht zijn, maar werden gewoon hele tabellen die uit je kop moest kennen gevraagd
Is echt een van de struikelvakken van de opleiding door de belachelijke opzet, qua inhoud interessant ja
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Consumentenmarketing is echt geen pretvakquote:Tis niet Marketing 1 he
Elke dag![]()
Was weer productief in de coop met Freire. Wel ons eerste puntverlies
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Godver wat een stats.
4* skills en weak foot
Als die +30 pace had was die gewoon 85-86 rated.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En een nieuwe held is geboren. Willy.
Tig wedstrijden kutten met Junkie Meireles of Veloso en toen kwam deze man erin en lukte alles. Wint ieder duel en scoorde iedere wedstrijd zo ongeveer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meireles en Veloso zijn twee bazen joh.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tig wedstrijden kutten met Junkie Meireles of Veloso en toen kwam deze man erin en lukte alles. Wint ieder duel en scoorde iedere wedstrijd zo ongeveer
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Net twee potjes met mijn Ivoorkust team. Op het moment dat ik Bony wil wisselen, omdat hij er weinig van bakte, maakt hij een goal. Tegenstander ging of naar 'aanvallend' of ik kreeg een momentum switch want vervolgens maakt hij er nog 2TOTS Doumbia blijft een god ook op de vleugel.
![]()
Willyquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Tig wedstrijden kutten met Junkie Meireles of Veloso en toen kwam deze man erin en lukte alles. Wint ieder duel en scoorde iedere wedstrijd zo ongeveer![]()
http://www.easports.com/n(...)2014/video/191238692
Wtf is er met de camera aan de hand
En de eerste actie staat er ook niet op![]()
![]()
Jammer dat hij er niet mooi opstaat, was echt een geniale skillgoalquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Willy![]()
http://www.easports.com/n(...)2014/video/191238692
Wtf is er met de camera aan de hand
En de eerste actie staat er ook niet op
ff dit maken, van wie kan ik ff 1.5miljoen lenen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mis Figoquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij er niet mooi opstaat, was echt een geniale skillgoal
[ afbeelding ]
ff dit maken, van wie kan ik ff 1.5miljoen lenen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doe dan met Varela, dan is het wel te maken lijkt mequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij er niet mooi opstaat, was echt een geniale skillgoal
[ afbeelding ]
ff dit maken, van wie kan ik ff 1.5miljoen lenen?![]()
Kom ik nog een half miljoen tekort. Ronaldo nu kopen is ook echt een kutmoment..2 ton gestegen na die crashquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe dan met Varela, dan is het wel te maken lijkt me
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Half miljoen, moet jij wel voor elkaar kunnen krijgen. Niet ergens spelers die je amper gebruikt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom ik nog een half miljoen tekort. Ronaldo nu kopen is ook echt een kutmoment..2 ton gestegen na die crash![]()
Lijkt me een leuke opleidingquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef Freire het volgende:
Marketing
Maar ik doe dan ook een SportMarketing & Management opleiding
Wat wil je ermee gaan doen? Want daar zat ik mee toen ik er destijds naar heb gekeken..beetje beperkte vijver waar je in kan vissen. Al is het nog steeds een prima basis puur voor marketing.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat je dan een snelle zaakwaarnemer wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke opleiding
Wat wil je ermee gaan doen? Want daar zat ik mee toen ik er destijds naar heb gekeken..beetje beperkte vijver waar je in kan vissen. Al is het nog steeds een prima basis puur voor marketing.![]()
Gewoon op een avond Falcao, Aguero en Robben pullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke opleiding
Wat wil je ermee gaan doen? Want daar zat ik mee toen ik er destijds naar heb gekeken..beetje beperkte vijver waar je in kan vissen. Al is het nog steeds een prima basis puur voor marketing.Het heet officieel Commerciële Economie: SportMarketing & Management, op het diploma dat ik uiteindelijk krijg staat ook gewoon Commerciële Economiequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat je dan een snelle zaakwaarnemer wordt.Al mijn lessen hebben alleen betrekking op sport waardoor ik er persoonlijk meer interesse in heb
Kan uiteindelijk dus nog alle kanten op na mijn studie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: