abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140738029
Ten eerste wil ik zeggen dat ik niet aan het trollen of iets dergelijk ben. Ook ben ik er niet zeker van dat ik geen zwarte kinderen wil.

Ik heb nu drie maanden een vriendin, ze is in Nederland geboren maar haar grootouders komen uit Sierra Leone. Ze is prachtig en ik ben verliefd op haar.

Ook al is het veel te vroeg om in onze relatie over kinderen te beginnen, wil ik er toch met iemand anders over hebben. Tijdens het uitgaan was ik met mijn maten aan het geinen over ieders vriendinnen. Op een gegeven moment was ik aan de beurt. Dat als ik kinderen met mijn vriendin zou hebben, dat er niets van terug valt te zien van mijn blanke huid, blauwe ogen en blond haar.

De volgende dag ging ik daar nog eens over nadenken en ik kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk helemaal geen zwarte kinderen wil. Althans, ik zou het raar of jammer vinden als mijn kind in mijn armen ligt, dat ik er vervolgens naar kijk en totaal geen overeenkomst is met mijzelf. Mijn blonde haren, blauwe ogen of blanke huid zal hij nooit hebben. Alles wordt overspoelt door die dominante eigenschappen van mijn vriendin.

Nu spoken er dus allerlei vragen in mijn hoofd:

- ZIjn mijn gedachtes raar? Zouden jullie geen problemen hebben met zwarte kinderen als jullie zelf ook blank zijn?

- ZIjn dit racistische gedachten?
pi_140738095
Neehoor, ik snap jou gedachte wel.

Ben zeker niet racistisch, maar ik ben blank, en mijn kinderen wil ik ook graag blank hebben.
pi_140738150
Inderdaad, kinderen van een blanke man en een donkere vrouw worden per definitie exact zoals de moeder. Zo werkt het namelijk.
pi_140738183
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:45 schreef Cart_A1993 het volgende:

Ben zeker niet racistisch, maar ik ben blank, en mijn kinderen wil ik ook graag blank hebben.
Dit is absoluut wel rascistisch. Vind het echt kort door de bocht om zo te denken. Als je van iemand houd dan ga je daar voor en dan wil je alles met haar delen inclusief de genen. Als je dat niet wil dat hou je ook niet van haar, ga dan aub een melkfles scoren als het huidskleurtje zo belangrijk is.

Bah word helemaal naar van dit topic en dit soort mensen, zo vreselijk kortzichtig. Liever een donker mooi kind van een vrouw waar je van houd dan een melkfles kind van een vrouw waar je eigenlijk niet helemaal van houd maar wel blank is.
pi_140738212
ts is viese vuile rasict
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_140738222
Dat heb ik met roodharigen :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:49:20 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140738223
Ik snap je gedachten ergens wel, ook al is het natuurlijk niet zeker dat ze niks van jou mee zullen krijgen qua uiterlijk. Maar heb er geen oplossing voor :P
pi_140738238
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit is absoluut wel rascistisch. Vind het echt kort door de bocht om zo te denken. Als je van iemand houd dan ga je daar voor en dan wil je alles met haar delen inclusief de genen. Als je dat niet wil dat hou je ook niet van haar, ga dan aub een melkfles scoren als het huidskleurtje zo belangrijk is.

Bah word helemaal naar van dit topic en dit soort mensen, zo vreselijk kortzichtig. Liever een donker mooi kind van een vrouw waar je van houd dan een melkfles kind van een vrouw waar je eigenlijk niet helemaal van houd maar wel blank is.
Hoezo is dit racistisch, vind zwarte kindjes hartstikke schattig hoor. Heb ook genoeg buitenlandse vrienden. Maar ik heb een idee over hoe mijn gezin er later uitziet, en dat is met een roomblanke huid.
pi_140738245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:45 schreef Cart_A1993 het volgende:

:')

Dit is juist een schoolvoorbeeld van racisme...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:50:03 #10
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_140738248
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:43 schreef Bozepiemel het volgende:
Dat als ik kinderen met mijn vriendin zou hebben, dat er niets van terug valt te zien van mijn blanke huid, blauwe ogen en blond haar.

:

Mijn blonde haren, blauwe ogen of blanke huid zal hij nooit hebben. Alles wordt overspoelt door die dominante eigenschappen van mijn vriendin.
Waar haal je die baarlijke onzin vandaan ? Niet opgelet bij biologie, of is de staat van het biologie-onderwijs tegenwoordig al net zo slecht als de rest van de vakken ?

Je kan uit zo'n mix de meest aparte combinaties krijgen, blanke kinderen met zwart kroeshaar, lichtbruine kinderen, kinderen die zwarter zijn dan de moeder, donkere kinderen met blond haar, enz.
quote:
- ZIjn dit racistische gedachten?
Wel enigzins.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:50:34 #11
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140738263
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit is absoluut wel rascistisch.
Als TS racistisch was had ie toch geen zwarte vriendin? :') Hij wil gewoon graag zichzelf terugzien in zijn kinderen (wat ik wel begrijp) en de kans dat dat in dit geval gebeurt is nou eenmaal relatief klein.
pi_140738280
Ik vind negerkindjes altijd wel schattig. En ze worden halfbloedjes dan, dat zijn altijd mooie mensen. En misschien kan je zoon dan NBA speler worden en jouw pensioen verdienen met zijn miljoenensalaris
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:51:24 #13
361899 thom_05
Ondertitel
pi_140738293
Ok dan.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:51:29 #14
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_140738295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:50 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Als TS racistisch was had ie toch geen zwarte vriendin? :') Hij wil gewoon graag zichzelf terugzien in zijn kinderen (wat ik wel begrijp) en de kans dat dat in dit geval gebeurt is nou eenmaal relatief klein.
dat hij een zwarte vriendin heeft is gewoon een dekmantel voor zijn extreem rechtse racistische opvattingen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:51:32 #15
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_140738298
http://www.film1.nl/images/portrait/original/84025.jpg

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2014 10:56:33 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_140738299
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:49 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Waarom is dat racistisch, leg me dat eens uit. Als ik blanke kinderen wil, ben ik racistisch?
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:52:47 #17
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140738327
Overigens vind ik kindjes met een beetje bruine huid en krulletjes super schattig O+
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:53:05 #18
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_140738337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:49 schreef Cart_A1993 het volgende:

[..]

Hoezo is dit racistisch, vind zwarte kindjes hartstikke schattig hoor. Heb ook genoeg buitenlandse vrienden. Maar ik heb een idee over hoe mijn gezin er later uitziet, en dat is met een roomblanke huid.
Het zou geen zak uit moeten maken, het gaat erom dat je om iemand geeft en lief hebt, niet om de kleur!
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:54:45 #19
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_140738393
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:53 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Het zou geen zak uit moeten maken, het gaat erom dat je om iemand geeft en lief hebt, niet om de kleur!
Dus het zou jou ook totaal niet uitmaken of je een kind met een downie uiterlijk krijgt of een knap kind? Kom nou, iedereen heeft z'n voorkeuren en dat heeft niet per definitie wat met racisme te maken.
pi_140738394
quote:

[..]

En je ze het allerbeste toewenst wat je kan bieden, en tja blanke kinderen hebben het (helaas waar) makkelijker in de wereld dan donkere..
pi_140738398
quote:

[..]

Dat is ook ook zo. Maar volgensmij heb ik zelf de keuze met welke kleur ras ik me eigen voortplant toch? En dat is bij mij blank.

Dat dit racistisch word ervaren vind ik persoonlijk erg vreemd, aangezien dat puur een keuze vanuit mij eigen is. Mocht het voorkomen dat ik later op een of andere manier toch een gekleurde baby krijg, zou ik deze met liefde opvoeden, daar gaat het niet over.

Maar ik heb de keuze, en ik kies blank.
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:55:10 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140738405
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:51 schreef Cart_A1993 het volgende:

[..]

Waarom is dat racistisch, leg me dat eens uit. Als ik blanke kinderen wil, ben ik racistisch?
Ja, weet je wel wat racisme is? :') Je zegt nog net niet: Ik vind het blanke ras mooier dan het zwarte ras...dat is toch niet racistisch? :?

TS, als ik jou was zou ik het uitmaken. Kindjes zijn geen speelgoed wat je helemaal naar je eigen smaak kunt bouwen. Kinderen krijg je omdat jij verliefd bent om je vriendin, en je vriendin op jou. En als uiting van die liefde krijg je samen kinderen die het beste van die twee wereld verenigt. Dit is nl. ook een behoorlijke diss naar je vriendin, want je vindt haar blijkbaar dus niet mooi.
Gourmetten of steengrillen?
pi_140738429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, weet je wel wat racisme is? :') Je zegt nog net niet: Ik vind het blanke ras mooier dan het zwarte ras...dat is toch niet racistisch? :?

TS, als ik jou was zou ik het uitmaken. Kindjes zijn geen speelgoed wat je helemaal naar je eigen smaak kunt bouwen. Kinderen krijg je omdat jij verliefd bent om je vriendin, en je vriendin op jou. En als uiting van die liefde krijg je samen kinderen die het beste van die twee wereld verenigt. Dit is nl. ook een behoorlijke diss naar je vriendin, want je vindt haar blijkbaar dus niet mooi.
Ik zeg niet dat ik het blanke ras mooier vind. Ik zeg alleen dat ik wil dat mijn kinderen mijn huidskleur hebben. Niks raars aan als je het mij vraagt.
pi_140738438
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:49 schreef The_stranger het volgende:

[..]

donderdag 5 juni 2014 @ 10:56:22 #25
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_140738447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:50 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ben zelf blank en heb een blanke vader. Wel heb ik halve ooms die surinaams zijn, broers van mijn vader. Ja ze zijn donker en ja zeker dat mijn donkere ooms heel erg op mijn blanke vader lijken. Behalve de kleur, dus waar gaat het nou eigenlijk over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')