SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ransaap is Ruud, Billy is de zaadcontainer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee. Net werd gezegd, dat dat Billy haar bijnaam was. Dat dus. Ze moeten nu toch echt een eigen bijnaam krijgen. Wel zo makkelijk hahaha.
Dat zal wel B12 zijn. Ik gebruik 60.000 ADH per dag, en er is geen mug of muskiet die het waagt om mij te steken (en ik kan het weten, want ik kom net uit de tropen). Ik hoef me nooit in te smeren met antimuggenzooi.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Welke vitamine b is het die een mugafstotende geur afscheidt?
nee buiten, achter de loods.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy en Ruud zijn aan het roken in de stal?
goeie tt, zelf verzonnen ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Het is wel bewezen. Ik ben te lui om het na te kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zal wel B12 zijn. Ik gebruik 60.000 ADH per dag, en er is geen mug of muskiet die het waagt om mij te steken (en ik kan het weten, want ik kom net uit de tropen). Ik hoef me nooit in te smeren met antimuggenzooi.
Maar volgens mij is het nooit bewezen, dat het ook werkelijk zo is.
In het geval van Lot snap ik het wel. Muggen leggen namelijk eitjes in stilstaand (dood) water en die zure grot van haar is dus een prima broedplaats.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is wel bewezen. Ik ben te lui om het na te kijken.
Dat laatste idd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik nou gek? Ik zie ze aan tafel zitten. Of zijn ze net weer terug.
Het gaat om het steken van muggen. Of bijten die krengen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
In het geval van Lot snap ik het wel. Muggen leggen namelijk eitjes in stilstaand (dood) water en die zure grot van haar is dus een prima broedplaats.
Net weer terug.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik nou gek? Ik zie ze aan tafel zitten. Of zijn ze net weer terug.
"Mensen die minder gebeten worden maskeren waarschijnlijk de ‘lekkere luchtjes’ in hun zweet. B-vitamines zouden de lichaamsgeur van mensen zodanig veranderen dat we niet meer ‘aantrekkelijk’ zijn voor muggen. In sommige B-vitamines zit zwavel, dat de lichaamsgeur zou veranderen. Het weinige onderzoek naar de relatie tussen vitamine B en muggenbeten heeft nog geen wetenschappelijk verband aangetoond. Hoewel dat bewijs voorlopig ontbreekt, zijn er toch veel mensen die baat hebben bij extra vitamine B: ‘Muggen steken mij niet als ik een week voor vertrek en dagelijks tijdens mijn vakantie een vitamine B-tablet neem’, laat iemand weten op onze facebook-pagina. Vroeger dacht men dat er maar één vitamine B was. Later bleek vitamine B uit meerdere afzonderlijke vitamines te bestaan. Belangrijke bronnen van B-vitamines zijn zuivel, vlees(waren), groenten, fruit en graanproducten."quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is wel bewezen. Ik ben te lui om het na te kijken.
ff wat smeer erop en gaan met die paarspuntigedertigcentimeterkloppendeswansquote:
Ze steken ook helemaal niet, ze zuigen. Ze verdoven de huid een beetje met een weekmaker ( vandaar de bult later ) en zuigen dan bloed door de huid heen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het gaat om het steken van muggen. Of bijten die krengen?
Sprayen helpt sowieso niet.
welke persoonlijkheid van billy is dat van de 100000quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef RobbieRonald het volgende:
Billy is er trots op dat ze makkelijk beïnvloedbaar is
YOLOquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff wat smeer erop en gaan met die paarspuntigedertigcentimeterkloppendeswans
Ik heb de namen genoteerd die het meest genoemd worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:39 schreef rico80 het volgende:
Schrijf je wel mee Luna? Blonde Teek is dus ook Billy
Isa = Islabiela?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Luna1956 het volgende:
We hebben dus
De FLES
Het VARKEN
De ZAADCONTAINER
De RANSAAP
De BOUWVAKKER
De AARDPEER
De ZWERVER.
HERR enz.
De STUGGE
De OUWE
De TREKPOP
POMPIE
Het SNOTJOCH
Isa, Aike hebben nog geen vast 'troetelnaampje' Er worden er vele geroepen, maar het zou leuk zijn als we een keiharde leuke naam kunnen bedenken voor die 2 meiden.
Onzin, er is een vitamine B die muggen, bij hoge dosis van je weghoudt.. Niet alleen muggen, je kunt het zelf ook ruiken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
"Mensen die minder gebeten worden maskeren waarschijnlijk de ‘lekkere luchtjes’ in hun zweet. B-vitamines zouden de lichaamsgeur van mensen zodanig veranderen dat we niet meer ‘aantrekkelijk’ zijn voor muggen. In sommige B-vitamines zit zwavel, dat de lichaamsgeur zou veranderen. Het weinige onderzoek naar de relatie tussen vitamine B en muggenbeten heeft nog geen wetenschappelijk verband aangetoond. Hoewel dat bewijs voorlopig ontbreekt, zijn er toch veel mensen die baat hebben bij extra vitamine B: ‘Muggen steken mij niet als ik een week voor vertrek en dagelijks tijdens mijn vakantie een vitamine B-tablet neem’, laat iemand weten op onze facebook-pagina. Vroeger dacht men dat er maar één vitamine B was. Later bleek vitamine B uit meerdere afzonderlijke vitamines te bestaan. Belangrijke bronnen van B-vitamines zijn zuivel, vlees(waren), groenten, fruit en graanproducten."
http://www.vitamine-info.(...)es-195/#.U4-gESh9nAI
De FLES in je anusquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Luna1956 het volgende:
We hebben dus
De FLES
Het VARKEN
De ZAADCONTAINER
De RANSAAP
De BOUWVAKKER
De AARDPEER
De ZWERVER.
HERR enz.
De STUGGE
De OUWE
De TREKPOP
POMPIE
Het SNOTJOCH
Isa, Aike hebben nog geen vast 'troetelnaampje' Er worden er vele geroepen, maar het zou leuk zijn als we een keiharde leuke naam kunnen bedenken voor die 2 meiden.
Het kan niet lang meer duren voor ze zichzelf weer eens tegenspreekt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
welke persoonlijkheid van billy is dat van de 100000
Dan is het niet B12quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onzin, er is een vitamine B die muggen, bij hoge dosis van je weghoudt.. Niet alleen muggen, je kunt het zelf ook ruiken.
Alles wat die Billy uitkraamt is spiegelen en wat ze maakt is kopiëren (poging).quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Degene die tegenover mij staat en een spelletje speelt staat meer voor lul dan ik.
Jij staat het meest voor lul, spel of geen spel.
Billy is een wandelende contradictie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Het kan niet lang meer duren voor ze zichzelf weer eens tegenspreekt.
Van de week hoorde ik op TV, dat mensen die bier drinken meer gestoken worden. Dus zal De Fles vanavond wel de lul zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze steken ook helemaal niet, ze zuigen. Ze verdoven de huid een beetje met een weekmaker ( vandaar de bult later ) en zuigen dan bloed door de huid heen.
Het heeft ook veel te maken met je ademhaling. Ze komen op CO2 af, en bij sommigen is dat meer dan bij anderen. Vandaar de "zoet bloed" fabel.
Ik ga het voor je nakijken, ik kom er op terug.quote:
met of zonder anus ?quote:
Zal wel van dat gesnurk en gehijg zijn dan..quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Van de week hoorde ik op TV, dat mensen die bier drinken ook meer gestoken worden. Dus zal De Fles vanavond ook wel de lul zijn
Ik weet vrij veel over B vitaminen, dus ik vrees dat je erg lang gaat zoeken naar dat bewijs.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga het voor je nakijken, ik kom er op terug.
Emil moet ff wat pikken gaan zuigen voor zn eiwit tekortquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:44 schreef Baconbus het volgende:
Ruud doet alsof Emil een losgeslagen stier is, hoe mooi. Ironie.
Ik vrees minder dan jij.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik weet vrij veel over B vitaminen, dus ik vrees dat je erg lang gaat zoeken naar dat bewijs.
pas op straks word iemand nog geilquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
De FLES in je anus
Het VARKEN in je anus
De ZAADCONTAINER op je anus
De RANSAAP in je reet
De BOUWVAKKER achter je anus
De AARDPEER keihard door je anus
De ZWERVER. heeft geen anus
HERR enz. etc de dubbele anus
De STUGGE oei das lastig veur den anale daad
De OUWE vieze anus
De TREKPOP mmmm vinger anus
POMPIE pompanus altijd goed
Het SNOTJOCH schijt anus
Ik hoor het ook net ja. "Hij keek me aan alsof hij me fucking dubbel wilde vouwen." Over Emils reactie toen Ruud zijn tractor had verkocht. Ja, gek hè, Ruud? Jij zou niet boos worden natuurlijk, en zelfs fysiek.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:44 schreef Baconbus het volgende:
Nee Emil is cool. Samen met Dennis. Op de rest mag je los gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Emil moet ff wat pikken gaan zuigen voor zn eiwit tekort
Ja, volgens Ruud wilde Emil Billy in elkaar slaan met wat wij als een afwerende beweging zagen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:44 schreef Baconbus het volgende:
hij heeft idd als een van de weinig hersens ipv stront in zn kop, maar mijn favo is Lotquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee Emil is cool. Samen met Dennis. Op de rest mag je los gaan.
Grappig he. Geen woord over zijn kutgedrag en dat het verkopen van de tractor absurd was. Neeeeeeeeee, Emil was agressief.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:44 schreef Baconbus het volgende:
Dat b12 is ook onzin toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik weet vrij veel over B vitaminen, dus ik vrees dat je erg lang gaat zoeken naar dat bewijs.
Lot als favo, oh jezusquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij heeft idd als een van de weinig hersens ipv stront in zn kop, maar mijn favo is Lot
Nog niet echt, Ruud wilde volgens de laatste berichten 1 stem op Isa doen, want hij gunde haar de geboorte van het kalfje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:45 schreef Grunge. het volgende:
Is het alweer (nep)goed tussen Ruud en Isa of tolereren ze elkaar gewoon?
Koeyoncé Knowlessquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
hij heeft idd als een van de weinig hersens ipv stront in zn kop, maar mijn favo is Lot
En Dennis herinnert Ruud niet even aan de 'fikse duw'. Slaplul.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik hoor het ook net ja. "Hij keek me aan alsof hij me fucking dubbel wilde vouwen." Over Emils reactie toen Ruud zijn tractor had verkocht. Ja, gek hè, Ruud? Jij zou niet boos worden natuurlijk, en zelfs fysiek.
Ik kreeg het ooit voorgeschreven, één of andere hoge dosis, ik had een allergie en het had een vreselijk penetrante geur, komt goedquote:
Bil vond dat ook en dat meent ze oprechtquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:46 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Grappig he. Geen woord over zijn kutgedrag en dat het verkopen van de tractor absurd was. Neeeeeeeeee, Emil was agressief.
Bedoelde vooral dat hij zelf iemand is die zichzelf niet onder controle heeft.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:46 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Grappig he. Geen woord over zijn kutgedrag en dat het verkopen van de tractor absurd was. Neeeeeeeeee, Emil was agressief.
Apart.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kreeg het ooit voorgeschreven, één of andere hoge dosis, ik had een allergie en het had een vreselijk penetrante geur, komt goed
Hij wil niet dat de anderen weten dat hij met z'n domme harses 9.500 euro verkloot heeft. En hij komt er weer mee weg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een idioot die Ruud. Een Mc Cormick D439 in oorspronkelijke en gave staat kan zomaar 10k. opleveren. Die lammeling lult naar die verstand heeft.
quote:
Juist niet, stond in de bijsluiter.quote:
En je weet zeker dat die B12 en die penetrante geur met elkaar te maken hadden?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kreeg het ooit voorgeschreven, één of andere hoge dosis, ik had een allergie en het had een vreselijk penetrante geur, komt goed
Dat het een stinktablet was?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist niet, stond in de bijsluiter.
Ik weet niet meer wat het precies was, wel een B vitamine in hoge dosis.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
En je weet zeker dat die B12 en die penetrante geur met elkaar te maken hadden?
Was die tractor echt 10K dan???quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij wil niet dat de anderen weten dat hij met z'n domme harses 9.500 euro verkloot heeft. En hij komt er weer mee weg.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat zal geen B12 zijn geweest, dat heeft geen penetrante geur.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee gek, dat het een geur afscheidde.. niet alleen om de muggen van je af te houden.quote:
Die likken elkaar de loods door momenteel. Lau maakt 180 tongslagen per minuutquote:
same herequote:Op donderdag 5 juni 2014 00:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik begrijp niet dat je zo gemeen over iemand kunt spreken en daarna zo ogenschijnlijk oprecht lief tegen iemand kunnen zijn. (Billy nu, Charlotte altijd.)
Sommige B vitamines scheiden een zwavelgeur af. Gewoon zwavel doet dat ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee gek, dat het een geur afscheidde.. niet alleen om de muggen van je af te houden.
Misschien maar eens een schilderijtje op bestelling kopen, van zo'n tractor zodat ze op internet op zoek moeten naar foto's en zo de prijs wel tegenkomenquote:
Het rook als een schoenenkast vol voetschimmel..quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Sommige B vitamines scheiden een zwavelgeur af. Gewoon zwavel doet dat ook
Ga je slapen of verhuizenquote:
En vooral niet dat Billy die haar leven lang niet geaccepteerd is door anderen dat doet. Over en bij die lieve Nico, om bij de gemene meiden te horen. (Isa doet dat ook weleens trouwens, jammer. Heeft ze niet nodig.)quote:
Gatverdamme!quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het rook als een schoenenkast vol voetschimmel..
verhuizen, slapen moet ik wel oma maar ja ach tis al weer woensdagquote:
serieus werkte net een een broodje naar binnen maar de spatten zaten tegen het schermquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En het was ook nog een typo, ik bedoelde Loeyoncé, Knowless, n.a.v. haar optreden vanavond
Maar wat heeft dat broodje daarmee te maken dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
serieus werkte net een een broodje naar binnen maar de spatten zaten tegen het scherm
zoals zij en Lot over Nico praten is pure jaloezie, van Isa begrijp ik het ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En vooral niet dat Billy die haar leven lang niet geaccepteerd is door anderen dat doet. Over en bij die lieve Nico, om bij de gemene meiden te horen. (Isa doet dat ook weleens trouwens, jammer. Heeft ze niet nodig.)
Das Warrrmonds hequote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Grunge. het volgende:
Wat is Ruud toch dom met z'n 'arrorgrant'.
levenskunstebaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Tussendoor hoor ik Billy: Ik wil plezier in mijn leven... duurzaam...
Ze gelooft het zelf echt?
moet je ff terug lezen banaantje van me,quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat broodje daarmee te maken dan?
Is niet nodig hoor, trekpopje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
moet je ff terug lezen banaantje van me,
waarom vraag je het danquote:
Geweldig die waardering voor mijn humor. Ik bedenk alvast een nieuwe voor als je er weer bentquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
serieus werkte net een een broodje naar binnen maar de spatten zaten tegen het scherm
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:55 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Geweldig die waardering voor mijn humor. Ik bedenk alvast een nieuwe voor als je er weer bent
Teek?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan er niet opkomen, hoe heten die kleine beestjes die zuigen in de zomer?
neefjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kan er niet opkomen, hoe heten die kleine beestjes die zuigen in de zomer?
Nee, ze vliegen ook.quote:
En niemand gelooft hem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:57 schreef Tayu het volgende:
Ruud: Als Billy naar huis gaat, ga ik ook naar huis. De liefde is belangrijker dan het spel.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:59 schreef tonja het volgende:
Over anussen gesproken
Billy: twijfelaars
Ruud: peuteraars
Lot: bedelaars
Dennis: babbelaars
ron: mopperaars
joey: computeraars
gio: rekenaars
marije: rukkemaars
nico: slomeduikelaars
aike:redenaars
Lau: vingeraars
emil: eigenaars
vanes: zuipenmaars
isa: is gewoon tof
rienk: verbeteraars
Wat een pop is het tochquote:
Ik heb wiskunde gehad.. Haar ouders zijn niet 35 jaar samen geweest, maar het bekt blijkbaar nogal lekker.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy denkt net als haar ouders, 35 jaar samenzijn met Ruud.
dat duurt na utopia nog geen 2 dagen en de zijn uit elkaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:01 schreef Mirjam152 het volgende:
Voor Ruud is liefde belangrijke dan geld. En als Billy gaat, gaat Ruud ook.
Tuurlijk.
Dan heeft ie over 1 email gemiddeld 2 minuten gedaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:01 schreef rico80 het volgende:
Joey heeft in 3 uur 89 mails gelezen en beantwoord
Dat Billy tegen Isa heeft gezegd dat ze 10 keer beter zingt dan Lot, en dat Isa daar zelf wat mee moet doen.quote:
Joey reageert wel goed!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Smerige Isa nu fluisteren dat Billy nu bij haar kwam dat ze beter zong dat dikke zeug, maar dikke Isa steekt niet zo in elkaar..
Ik ga verkering aan hem vragen!quote:
Denk ik eerderquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:01 schreef rico80 het volgende:
Joey heeft in 3 uur 89 mails gelezen en beantwoord gewist
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat Billy tegen Isa heeft gezegd dat ze 10 keer beter zingt dan Lot, en dat Isa daar zelf wat mee moet doen.
Die slome?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga verkering aan hem vragen!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:01 schreef Baconbus het volgende:
Isa had weer even een goed momentje. Ruud kreeg geen hand, want zij weet wanneer iemand theater speelt.
Ik denk dat we nog wel wat van haar gaan zien.:Yquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:55 schreef Grunge. het volgende:
Als ik Marije hoor praten is het net een meisje van veertien. Zo dom ook. En saai. Waarom zou ze gecast zijn? Ik begrijp het niet, de aanmeldingen moeten wel heel zwakjes zijn.
Hij doorziet het.quote:
I love itquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:05 schreef rico80 het volgende:
Wel mooi dit dat ze echt allemaal over Ruud en Billy zeiken
Dat is zogenaamd ergens boven willen staan, maar wel ten koste van jezelf.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa: Ik ga nul stemmen geven aan Billy, ik hou de eer aan mij..
Wat is dit.
Hou op zeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog wel wat van haar gaan zien.:Y
Met Isa komt het wel goed, ze kan zingen en is gehoord.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:06 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is zogenaamd ergens boven willen staan, maar wel ten koste van jezelf.
Wat denk je dan precies?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog wel wat van haar gaan zien.:Y
Jawel, maar ze zit daar ook om een spel te spelen en te winnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Met Isa komt het wel goed, ze kan zingen en is gehoord.
Kopstootquote:
Dat haalde ik er ook uit ja..quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef Joezi het volgende:
Ruud of Billy mogen er niet uit van de regie want dan is er geen stelletje meer, vertelt Isa cryptisch
welke bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef lwmeffix het volgende:
Dat filmpje van Isa op YouTube gaat hard. Durf te wedden dat ze het opnieuw op gaan nemen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef lwmeffix het volgende:
Dat filmpje van Isa op YouTube gaat hard. Durf te wedden dat ze het opnieuw op gaan nemen
Ze heeft al gewonnen wat mij betreft. Ik denk dat ze met haar zang lekker haar centjes kan verdienen hierna.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zit daar ook om een spel te spelen en te winnen.
Dat is te triest voor woorden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef Grunge. het volgende:
Ik zou zo graag willen dat Ruud wegging.
Zo graag.
Zo graag.
Isa zegt nu: "Maar dan is er geen hm-hm meer." Joey: "Ik en Marije?"
Het gaat er dus om dat er een stelletje in moet zitten.
Als ze dit doen en Isa zit nog in Utopia, is het geld dat ze ermee verdiend dan voor Isa of voor de kas?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef lwmeffix het volgende:
Zeker weten en ik ben heel goed in mijn kop in het zand steken bij RLS'en. Dit zijn van die dingen waar je niet omheen kunt.quote:
Misplaatst eergevoel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa: Ik ga nul stemmen geven aan Billy, ik hou de eer aan mij..
Wat is dit.
Fooienpotje voor Isaquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Als ze dit doen en Isa zit nog in Utopia, is het geld dat ze ermee verdiend dan voor Isa of voor de kas?
zet ff linkje hier lolquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef lwmeffix het volgende:
Nee, dit is niet durven laten zien waar je voor staat.quote:
wel hoor rienk en nic en joey gaf ook al aan hij en marijequote:Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef Joezi het volgende:
Ruud of Billy mogen er niet uit van de regie want dan is er geen stelletje meer, vertelt Isa cryptisch
Ik gun haar de poet van de werkelijke overwinning anders ook wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze heeft al gewonnen wat mij betreft. Ik denk dat ze met haar zang lekker haar centjes kan verdienen hierna.
net of iemand die troep koopt, misschien een paar sneue cossersquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Als ze dit doen en Isa zit nog in Utopia, is het geld dat ze ermee verdiend dan voor Isa of voor de kas?
Het ging over seksquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
wel hoor rienk en nic en joey gaf ook al aan hij en marije
Rienk en Nico doen geen porno en dat gaat ook niet gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
wel hoor rienk en nic en joey gaf ook al aan hij en marije
ging het niet over Chably? want Isa zei ook dat ze dan Lot tegen krijgtquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeker weten en ik ben heel goed in mijn kop in het zand steken bij RLS'en. Dit zijn van die dingen waar je niet omheen kunt.
quote:
Zeker niet. Er komt vast wel een filmpje over. Het ging over een stelletje (niet over seks volgens mij) in Utopia. Dat dat moet blijven. Joey opperde daarop dat hij en Marije dat ook zouden kunnen worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef frensje het volgende:
[..]
ging het niet over Chably? want Isa zei ook dat ze dan Lot tegen krijgt
Mag ik het ik uitleggen?quote:
Wie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ken dat gezeik over ex- vriendjes nu wel, spreek je eens uit over wat je nu denkt en handel er naar. En hou voor de rest je spastische bek dicht.
Ik zou het direct kopen. Hoewel ik niet een fan van Isa of Wolter ben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
net of iemand die troep koopt, misschien een paar sneue cossers
okay, ving ook iets op over Lot, wachten het filmpje maar afquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeker niet. Er komt vast wel een filmpje over. Het ging over een stelletje (niet over seks volgens mij) in Utopia. Dat dat moet blijven. Joey opperde daarop dat hij en Marije dat ook zouden kunnen worden.
Ik heb geen ideequote:
Ik zou het ook kopen. Niet omdat ik het zo mooi vond ( was het wel, maar niet mijn muziek ) maar puur om Lot te gallen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:12 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik zou het direct kopen. Hoewel ik niet een fan van Isa of Wolter ben.
Ik had echt kippenvel. (niet van afschuw)
Ik ook wel hoor, maar om door dat stelletje malloten weggestemd te worden is hun onbenulligheid, niet dat van Ies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik gun haar de poet van de werkelijke overwinning anders ook wel.
Isaquote:
dus utopia is porno ja dat verkoopt maar kan niet op tvquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Rienk en Nico doen geen porno en dat gaat ook niet gebeuren denk ik.
Oh het zou heel goed kunnen dat Isa dat óók zei, hoor. Ik kan het me voorstellen. Daarna zal ze dat dan wel gezegd hebben. Redenen om niet op Billy te stemmen dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:13 schreef frensje het volgende:
[..]
okay, ving ook iets op over Lot, wachten het filmpje maar af
Hij duldt die 15 idioten daar, da's dan wel weer tof.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:00 schreef Mirjam152 het volgende:
De kat ziet Utopia echt als zijn huis.
Half uur geleden zag ik Joey wel een 'deken' of sjaal om Marije haar schouders leggen tegen de kou. Vond ik beetje 'verdacht'quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:13 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
marije als ze een goede bonus krijgt doet dat wel en joey ook
Ze heeft zelf ook 3 stemmen om tactisch in te kunnen zetten, dat is onderdeel van het spel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar om door dat stelletje malloten weggestemd te worden is hun onbenulligheid, niet dat van Ies.
Kon niet op TV zei je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:13 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dus utopia is porno ja dat verkoopt maar kan niet op tv
Bestaan die nog 'singletjes'?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
En ga jij het singeltje van Isa kopen?
Ja op een cd schijfjequote:
Billy en Ruud zullen wel ergens aan het neuken zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:09 schreef Flow3r het volgende:
Geen Ruud , Billy of Aike te zien op de streams,wel lege bedden
Ze bestaan niet meer.quote:
Ruud wilde nog douchenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy en Ruud zullen wel ergens aan het neuken zijn.
Yep. Hun bed is leegquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy en Ruud zullen wel ergens aan het neuken zijn.
Marije gaf deze eerst aan Joeyquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Half uur geleden zag ik Joey wel een 'deken' of sjaal om Marije haar schouders leggen tegen de kou. Vond ik beetje 'verdacht'
de eerste horror-streams van een paar maanden terugquote:
Ach een teek meer of minder, wat boeit hetquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:18 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ach, ergens in de bosjes, achter de loods, in de stal .... ergens.
Ik begrijp nooit dat hier zo vies over gedaan wordt.. Alsof seks steriel moet gebeuren..quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:16 schreef frensje het volgende:
[..]
de eerste horror-streams van een paar maanden terug
In het geval van deze 2 ransbakken zou dat wel het beste zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:19 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit dat hier zo vies over gedaan wordt.. Alsof seks steriel moet gebeuren..
Er is een verschil tussen steriel en die twee walgelijke ransapenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:19 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit dat hier zo vies over gedaan wordt.. Alsof seks steriel moet gebeuren..
'Oh schatje ik hou van dat labiele kutje van je'quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:18 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ach, ergens in de bosjes, achter de loods, in de stal .... ergens.
Dat is weer het andere uiterste. Maar in het geval van deze lilleke millieuvervuilers ben ik ervoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:19 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Wat is er walgelijk aan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen steriel en die twee walgelijke ransapen
dit viel idd reuze mee als je de rest van hun sexpartijen ook gezien hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:19 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Maar wel zoals het werkt in de wereld van RLS.quote:
wie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:21 schreef rico80 het volgende:
Ach Jezus wil mee met Ruud en Billy douchen om te sandwichen. Van Ruud mag het, maar Billy zegt "denk je dat ik zo'n piemeltje wil"
Ach alsof sperma zo smakelijk is...quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:21 schreef frensje het volgende:
[..]
dit viel idd reuze mee als je de rest van hun sexpartijen ook gezien hebten dan die ranzige opmerkingen en dingen zoals mekaars snot vreten daar buiten gelaten...
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, dit is niet durven laten zien waar je voor staat.
I know, maar het is (wat mij betreft ) net ff over de grens.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar wel zoals het werkt in de wereld van RLS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |