SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ransaap is Ruud, Billy is de zaadcontainer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee. Net werd gezegd, dat dat Billy haar bijnaam was. Dat dus. Ze moeten nu toch echt een eigen bijnaam krijgen. Wel zo makkelijk hahaha.
Dat zal wel B12 zijn. Ik gebruik 60.000 ADH per dag, en er is geen mug of muskiet die het waagt om mij te steken (en ik kan het weten, want ik kom net uit de tropen). Ik hoef me nooit in te smeren met antimuggenzooi.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Welke vitamine b is het die een mugafstotende geur afscheidt?
nee buiten, achter de loods.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy en Ruud zijn aan het roken in de stal?
goeie tt, zelf verzonnen ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Het is wel bewezen. Ik ben te lui om het na te kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zal wel B12 zijn. Ik gebruik 60.000 ADH per dag, en er is geen mug of muskiet die het waagt om mij te steken (en ik kan het weten, want ik kom net uit de tropen). Ik hoef me nooit in te smeren met antimuggenzooi.
Maar volgens mij is het nooit bewezen, dat het ook werkelijk zo is.
In het geval van Lot snap ik het wel. Muggen leggen namelijk eitjes in stilstaand (dood) water en die zure grot van haar is dus een prima broedplaats.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is wel bewezen. Ik ben te lui om het na te kijken.
Dat laatste idd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik nou gek? Ik zie ze aan tafel zitten. Of zijn ze net weer terug.
Het gaat om het steken van muggen. Of bijten die krengen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
In het geval van Lot snap ik het wel. Muggen leggen namelijk eitjes in stilstaand (dood) water en die zure grot van haar is dus een prima broedplaats.
Net weer terug.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik nou gek? Ik zie ze aan tafel zitten. Of zijn ze net weer terug.
"Mensen die minder gebeten worden maskeren waarschijnlijk de ‘lekkere luchtjes’ in hun zweet. B-vitamines zouden de lichaamsgeur van mensen zodanig veranderen dat we niet meer ‘aantrekkelijk’ zijn voor muggen. In sommige B-vitamines zit zwavel, dat de lichaamsgeur zou veranderen. Het weinige onderzoek naar de relatie tussen vitamine B en muggenbeten heeft nog geen wetenschappelijk verband aangetoond. Hoewel dat bewijs voorlopig ontbreekt, zijn er toch veel mensen die baat hebben bij extra vitamine B: ‘Muggen steken mij niet als ik een week voor vertrek en dagelijks tijdens mijn vakantie een vitamine B-tablet neem’, laat iemand weten op onze facebook-pagina. Vroeger dacht men dat er maar één vitamine B was. Later bleek vitamine B uit meerdere afzonderlijke vitamines te bestaan. Belangrijke bronnen van B-vitamines zijn zuivel, vlees(waren), groenten, fruit en graanproducten."quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is wel bewezen. Ik ben te lui om het na te kijken.
ff wat smeer erop en gaan met die paarspuntigedertigcentimeterkloppendeswansquote:
Ze steken ook helemaal niet, ze zuigen. Ze verdoven de huid een beetje met een weekmaker ( vandaar de bult later ) en zuigen dan bloed door de huid heen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het gaat om het steken van muggen. Of bijten die krengen?
Sprayen helpt sowieso niet.
welke persoonlijkheid van billy is dat van de 100000quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef RobbieRonald het volgende:
Billy is er trots op dat ze makkelijk beïnvloedbaar is
YOLOquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff wat smeer erop en gaan met die paarspuntigedertigcentimeterkloppendeswans
Ik heb de namen genoteerd die het meest genoemd worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:39 schreef rico80 het volgende:
Schrijf je wel mee Luna? Blonde Teek is dus ook Billy
Isa = Islabiela?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Luna1956 het volgende:
We hebben dus
De FLES
Het VARKEN
De ZAADCONTAINER
De RANSAAP
De BOUWVAKKER
De AARDPEER
De ZWERVER.
HERR enz.
De STUGGE
De OUWE
De TREKPOP
POMPIE
Het SNOTJOCH
Isa, Aike hebben nog geen vast 'troetelnaampje' Er worden er vele geroepen, maar het zou leuk zijn als we een keiharde leuke naam kunnen bedenken voor die 2 meiden.
Onzin, er is een vitamine B die muggen, bij hoge dosis van je weghoudt.. Niet alleen muggen, je kunt het zelf ook ruiken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
"Mensen die minder gebeten worden maskeren waarschijnlijk de ‘lekkere luchtjes’ in hun zweet. B-vitamines zouden de lichaamsgeur van mensen zodanig veranderen dat we niet meer ‘aantrekkelijk’ zijn voor muggen. In sommige B-vitamines zit zwavel, dat de lichaamsgeur zou veranderen. Het weinige onderzoek naar de relatie tussen vitamine B en muggenbeten heeft nog geen wetenschappelijk verband aangetoond. Hoewel dat bewijs voorlopig ontbreekt, zijn er toch veel mensen die baat hebben bij extra vitamine B: ‘Muggen steken mij niet als ik een week voor vertrek en dagelijks tijdens mijn vakantie een vitamine B-tablet neem’, laat iemand weten op onze facebook-pagina. Vroeger dacht men dat er maar één vitamine B was. Later bleek vitamine B uit meerdere afzonderlijke vitamines te bestaan. Belangrijke bronnen van B-vitamines zijn zuivel, vlees(waren), groenten, fruit en graanproducten."
http://www.vitamine-info.(...)es-195/#.U4-gESh9nAI
De FLES in je anusquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Luna1956 het volgende:
We hebben dus
De FLES
Het VARKEN
De ZAADCONTAINER
De RANSAAP
De BOUWVAKKER
De AARDPEER
De ZWERVER.
HERR enz.
De STUGGE
De OUWE
De TREKPOP
POMPIE
Het SNOTJOCH
Isa, Aike hebben nog geen vast 'troetelnaampje' Er worden er vele geroepen, maar het zou leuk zijn als we een keiharde leuke naam kunnen bedenken voor die 2 meiden.
Het kan niet lang meer duren voor ze zichzelf weer eens tegenspreekt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
welke persoonlijkheid van billy is dat van de 100000
Dan is het niet B12quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onzin, er is een vitamine B die muggen, bij hoge dosis van je weghoudt.. Niet alleen muggen, je kunt het zelf ook ruiken.
Alles wat die Billy uitkraamt is spiegelen en wat ze maakt is kopiëren (poging).quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Degene die tegenover mij staat en een spelletje speelt staat meer voor lul dan ik.
Jij staat het meest voor lul, spel of geen spel.
Billy is een wandelende contradictie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Het kan niet lang meer duren voor ze zichzelf weer eens tegenspreekt.
Van de week hoorde ik op TV, dat mensen die bier drinken meer gestoken worden. Dus zal De Fles vanavond wel de lul zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze steken ook helemaal niet, ze zuigen. Ze verdoven de huid een beetje met een weekmaker ( vandaar de bult later ) en zuigen dan bloed door de huid heen.
Het heeft ook veel te maken met je ademhaling. Ze komen op CO2 af, en bij sommigen is dat meer dan bij anderen. Vandaar de "zoet bloed" fabel.
Ik ga het voor je nakijken, ik kom er op terug.quote:
met of zonder anus ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |