The Districts deed mij ook een beetje denken aan Band of Horses qua stem. Dat misschien?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
Oké, ik heb geluisterd. Om even aan te geven wat ik wel en niet kon waarderen:
[..]
Ik kan er niet op komen waarop dit lijkt.Het is wel aardig.
[..]
Mooi joh! Die ga ik opzoeken.
Ja, jemig. Ik luisterde eerst Ocean maar Odyssey is veel beterquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:06 schreef kciR het volgende:
[..]
The Districts deed mij ook een beetje denken aan Band of Horses qua stem. Dat misschien?
Dream Koala is denk ik mijn beste vondst. Die klinkt echt goed!
Vooral leuk om te zien dat ik muziek heb uit landen waar ik geen idee van hadquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuke tool zeg, kunnen jullie me verslaan qua aantal landen?
Ik kom op 'slechts' 55 landen uit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Bombino zeker, Filippijnen zou ik niet weten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
38 landen maar.
Maar dan wel weer een artiest uit Niger en eentje uit de Filipijnen. Ja, logisch.
Bombino?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
38 landen maar.
Maar dan wel weer een artiest uit Niger en eentje uit de Filipijnen. Ja, logisch.
Thailand?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een land dat jij niet hebt, Kerft. Gna gna gna.
Bombino inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bombino zeker, Filippijnen zou ik niet weten.
Wat heb je uit Togo?quote:
Maar dat is dus niet Togolees.quote:
Ik heb bij elke remix in mijn library de originele artiest bij artist, dus dan is het Togolees. Alleen later door een Canadees gemixt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet Togolees.
Ach hier staat The Throne (Kanye en Jay-Z) ook bij Polen
O ik snapt hem al.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb bij elke remix in mijn library de originele artiest bij artist, dus dan is het Togolees. Alleen later door een Canadees gemixt.
Gevoelloos persoon.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef Norrage het volgende:
First Aid Kit doet mij ook nauwelijks iets, btw. Maar ik zal die nieuwe is gaan luisteren. Misschien doet Conor ze goed
Waar vind je deze tool?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Staat rechtsonder: explr.fmquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:28 schreef Norrage het volgende:
Waar vind ik die tool?
En de nieuwe Jose James heeft wat mindere nummers, maar de goede nummers zijn wel waanzinnig sterk:
Heb er 27 uit Jamaica, dus valt hier nog wel mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:27 schreef Tchock het volgende:
Ja ik kan wel een mooi lijstje maken maar 85% of zo is USA of UK en de rest Nederland, Duitsland, Frankrijk en Scandinavië. Dan heb je misschien 35 artiesten van de 550 nog niet gehad.
proto-indiequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
And now for something completely different...
Wat een track is dit toch
explr.fmquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:28 schreef Norrage het volgende:
Waar vind ik die tool?
En de nieuwe Jose James heeft wat mindere nummers, maar de goede nummers zijn wel waanzinnig sterk:
Die drukte ik in maar die link deed het niet.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
And now for something completely different...
Wat een track is dit toch
Vast overbelast, half fok zit er nu opquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die drukte ik in maar die link deed het niet.
Cool!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
Over leuke tools gesproken: ik gebruik deze heel erg vaak. Wallpapers maken van je library
www.paulicio.us/lastfm
Ah, leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
Over leuke tools gesproken: ik gebruik deze heel erg vaak. Wallpapers maken van je library
www.paulicio.us/lastfm
Ook leuk voor Facebook en zo. Ghe ghe. Enige nadeel is dat hij niet automatisch update, alle die dat wel doen zijn afschuwelijk lelijk/log/onhandig. Dus dan maar af en toe met de hand verversen.quote:
Dat is wel erg joppiesaus zegquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
www.paulicio.us/lastfm
Dez Monaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef kciR het volgende:
[..]
Ah, leuk
[ afbeelding ]
(Wat doet The Teenagers daar)
Die kun je er wel uit krijgen toch? Ik ben al jaren bezig om 30 Seconds to Mars weg te werken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Vind van die albumcharts zoals deze zo onrepresentateif altijd, omdat ik 2 jaar geleden constant dezelfde nummertjes luisteren staan er nu voor eeuwig dingen als Two Door Cinema Club in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |