quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:52 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Kijk in Malmö een vrouw sturen in een kersenpak en dan verwachten om door te gaan is best sneu..
vind haar wel geweldig maar echt toen voor eurovisie.. No thanksquote:
Ja maar goed, Nederland stuurde ook acht jaar lang flauwgekookte popriedels en achteraf was er ook altijd protest en riep heel Nederland dat we moesten stoppen. Dat werd zelfs bij De Toppers en Sieneke geroepen. Uiteindelijk is Nederland ermee door gegaan, maar bij polls zei altijd de meerderheid dat we moesten stoppen. Toch zijn er genoeg Nederlanders met een goede smaak en een objectieve houding naar alles wat uit Nederland komt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef greko1995 het volgende:
Hadden ze dan serieus zulke hoge verwachtingen van hun flauwgekookte popriedel dat afstamt van 10 jaar geleden? Wat een slechte verliezers in ieder geval, Nederland heeft toch ook jaren de finale niet gehaald? Ik zou ze in ieder geval niet missen, liever kwijt dan rijk , de enige inzendingen die ik van hun kan waarderen zijn die van 2007 en 2012. Jammer, maar helaas..
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:04 schreef greko1995 het volgende:
Ze hadden de oorspronkelijke inzending "Imperija" moeten sturen, dan hadden ze nog tenminste een kans om naar de finale te gaan.
Dus dat.. Ik luister dat nummer nog steeds trouwens. De tweede keus was gewoon verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:04 schreef greko1995 het volgende:
Ze hadden de oorspronkelijke inzending "Imperija" moeten sturen, dan hadden ze nog tenminste een kans om naar de finale te gaan.
donequote:Op zondag 23 november 2014 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Mischien topic titeltje even veranderen naar artiest + nummer? *kijkt lief in willekeurige richting*
Geen idee (nadeel van mobiel modden )quote:Op maandag 24 november 2014 03:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar Macedoniele ligt.
1 keer beluisterd en deel je mening. Gaat verloren in ander slecht geweldquote:
Dat zijn overigens de heren van Blackstreet.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ging geloof ik niet helemaal lekker bij het achtergrondkoortje.
Daar lijkt het haast wel op ja. Zo zonde, want het is een leuk nummer en hij kan best zingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:15 schreef Andros het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat er iets technisch mis ging met de oortjes oid tijdens dat optreden
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Macedonie haalt voor Stockholm 2016 een oude bekende van stal: Kaliopi, die in 2012 nog de finale haalde met het ietwat schreeuwerige Crno I Belo.
Crno I Belo was haar lied van 2012quote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef iBenny het volgende:
TT aangepast naar de inzending van dit jaar
quote:xESCFR3AKx 39 minuten geleden
Donut, donut, donut, donut, donut, donut
Ow ja die parel was ik al bijna vergetenquote:Op zondag 6 maart 2016 22:47 schreef Toposcoupe het volgende:
Morgen krijgen we Dona van Kaliopi te horen. Ik kijk ernaar uit, Crno i Belo was een van mijn favorieten in 2012
Ik vond dat ook niet echt passen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:40 schreef Jinkx het volgende:
Die laatste stuiptrekkingen van haar begreep ik niet zo.
Ik zou bijna zeggen dat ze ook wel wist dat het nummer niet voldoende was en daarom maar vooral ging laten zien hoe goed ze kan performen. Zo kwam het op mij i.i.g. over.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Een van mijn favoriete inzendingen, maar bij dit optreden ontbrak er echt wat. Het kwam helemaal niet over, al kan ik er mijn vinger niet echt op leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |