SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 04-06-2014 21:17:26 ]
Isa op d'r klompjesquote:
Echt? Ik heb het voetballen op de tablet geopend met Ziggo app, bij mij ligt Utopia zelfs iets voor.quote:
heeft die wel een hart danquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:32 schreef schizolientje het volgende:
Billy had haar hand rechts op haar hart
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef Punkman het volgende:
Eigenlijk best tof dit.
We mogen nu hier gewoon over voetbal praten in de cos, zonder dat het off topic is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grin grinquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef Punkman het volgende:
Eigenlijk best tof dit.
We mogen nu hier gewoon over voetbal praten in de cos, zonder dat het off topic is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef Punkman het volgende:
Eigenlijk best tof dit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want die houden wel van een pondje of tachtig meerquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]zonder dat ik op me kop van de 1 of ander krijg, wat een heerlijk gevoel
och, aandoenlijk. joey is helemaal gebiologeerd door de wedstrijdquote:
ze zat gewoon zo vaak in de kebabtoko dat ze dacht dat die jongen die al die broodjes voor haar maakte haar vriendje was. Hij zei ook altijd schatje tegen haar, zo'n lieverd.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
ze zat gewoon zo vaak in de kebabtoko dat ze dacht dat die jongen die al die broodjes voor haar maakte haar vriendje was. Hij zei ook altijd schatje tegen haar, zo'n lieverd.
+1quote:
Emil zegt net dat als het goed gaat met het Nederlands elftal, gaat het ook goed met Nederland.quote:
"een man weet pas wat hij mist, als het er niet is...."quote:
Tegen wie?quote:
De plaatselijke kebapdraaier heeft zijn tentje gesloten en nu een grote villa in Izmir gekocht, dankzij de klandizie van Lotquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
ze zat gewoon zo vaak in de kebabtoko dat ze dacht dat die jongen die al die broodjes voor haar maakte haar vriendje was. Hij zei ook altijd schatje tegen haar, zo'n lieverd.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
oja vergeten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja zij mag het zeggen als iemand anders het zeg is het discrimineren
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De plaatselijke kebapdraaier heeft zijn tentje gesloten en nu een grote villa in Izmir gekocht, dankzij de klandizie van Lot
[..]
De plaatselijke kebapdraaier heeft zijn tentje gesloten en nu een grote villa in Izmir gekocht, dankzij de klandizie van Lot
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik zit te kijken naar mensen die naar tv staan te kijken....
is wat anders dan in een kuil uitelkaar getrokken worden...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
erger nog, komende dagen kijken naar mensen die genieten van het zomerse weerquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ze kijken daar via de schotel, dat signaal doet er al langer over als bij jou thuis.quote:
[..]
nee vertelde sonyman net zitten via digitenne nu volgende keer via satelietquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze kijken daar via de schotel, dat signaal doet er al langer over als bij jou thuis.
en wat kost dat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
nee vertelde sonyman net zitten via digitenne nu volgende keer via sateliet
Ik heb zo een zin in het WK, er beginnen wedstrijden om 12 en 3 uur snachts, maar denk dat we niet ver komenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Verpeste vorige keer al al zoveel kansen.[ link | afbeelding ]
Word weer weinig slapen ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb zo een zin in het WK, er beginnen wedstrijden om 12 en 3 uur snachts, maar denk dat we niet ver komen
ja billy mensen waarschuwen je al vast maar komt niet aan bij jequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Gek hè, dat mensen denken dat wanneer je hier uit gaat dan je dan weg bent bij elkaar.
Is ze weer aan het vissen?
zucht....so moe van hèquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Gek hè, dat mensen denken dat wanneer je hier uit gaat dan je dan weg bent bij elkaar.
Is ze weer aan het vissen?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Wat ruik je lekker
Ruud: Jij ook en je kutje ook
Als je elke dag met een koe knuffelt, ruikt alles lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:48 schreef ledn81 het volgende:
Kinderen staan bij Lau en Lotje.. en vragen ze steeds vanalles.. Nog heel even voor Lotje ze een kopstoot geeft
ach ja zijn ook geen kinderen bij daarquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
die zijn zich ook altijd bewust van de microfoon op hun borst ook he, normaal zouden ze dat nooit zeggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:51 schreef Jibba het volgende:
Billy: wat ruik je lekker.
Ruud: Jij ook, en je kutje ook.
Ja, hebben mensen haar gewaarschuwd?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja billy mensen waarschuwen je al vast maar komt niet aan bij je
denk dat de koe beter en lekkerder ruikt als heel meneer billyquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als je elke dag met een koe knuffelt, ruikt alles lekker
Triestquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja dat kwam eigenlijk dat ik zei over hockey omdat Dutch 0-1 hier postenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef Punkman het volgende:
[..]dacht al, zit al in de tv gids te kijken ...[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hahaha buurman zette de kliko bij de straat en ik riep GOOLLLLLL
Hij meteen rennen...WIE WIE WIE scoorde.....
Grapje.....
nee meeste omzet is van lotje en vanflessa maar die betalen niet....quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef Punkman het volgende:
Drank verkoop gaat ook niet goed vanavond ..
Rienk heeft de helft van de muntjes verkocht.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef Punkman het volgende:
Drank verkoop gaat ook niet goed vanavond ..
Hoeveel muntjes zijn dat ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Rienk heeft de helft van de muntjes verkocht.
Hij vroeg daarstraks aan Gio om nieuwe muntjes te halen, want ze waren bijna opquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
zijn dus 600 muntjes maal 2,50quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
gaat dus goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij vroeg daarstraks aan Gio om nieuwe muntjes te halen, want ze waren bijna op
hahahaquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Grapje.....
Dat komt nog in de pauze straks.. zal ik je een smsje sturen als het begint!? Je bent fan begrijp ik? Doe het graag hoor..quote:
Ja, stuur maar een alert.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat komt nog in de pauze straks.. zal ik je een smsje sturen als het begint!? Je bent fan begrijp ik? Doe het graag hoor..
ik denk dat hij dat wel wil kan hij ze geluid uitzetten en oordopjes in doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat komt nog in de pauze straks.. zal ik je een smsje sturen als het begint!? Je bent fan begrijp ik? Doe het graag hoor..
Zijn zeker geen 100 man die daar zittenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef Zeyina het volgende:
Er zijn er ook veel die naar het scherm kijken, niet dus, als je het zo ziet
[ afbeelding ]
Ja, en ze moeten ook nog neuken straks he ..quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef Kaleddi het volgende:
Ze zijn er maar bij gaan zitten. Ze werden moe van het staan![]()
[ afbeelding ]
Oh kut.. snap ik allemaal niet en ben zelf hier het werkhok aan het opruimen.. heerlijk zo'n dom stream avondjequote:
Of ze gaat gewoon met der bolle reet op dat kind zittenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat varken zat natuurlijk weer. Met kindje op schoot, maar ze moet wat te zuipen halen en kindje mag daar gaan zitten.
Let maar op, als ze zo terugkomt zegt ze: "Opstaan, ik zat daar..."
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef Punkman het volgende:
[..]dacht al, zit al in de tv gids te kijken ...[ link | afbeelding ]
Valt mee dat ze dat nu niet doen onder de douche........quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en ze moeten ook nog neuken straks he ..
whaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Grapje.....
hahahahquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over 30 seconden zeggen ze "OEHHHHHHHHHHHHHHHH"
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over 30 seconden zeggen ze "OEHHHHHHHHHHHHHHHH"
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Grapje.....
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef Punkman het volgende:
Als je reageert op iets dat op de streams 45 seconde later komt, is dat dan offtopic posten![]()
Jij mag datquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef Punkman het volgende:
Als je reageert op iets dat op de streams 45 seconde later komt, is dat dan offtopic posten![]()
sollyquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef Punkman het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef Punkman het volgende:
we zijn de utopianen eindelijk een keerr voor hier...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef Punkman het volgende:
billy en lezen gaat niet samenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Hé Ruud, Van der Vaart zit er helemaal niet bij hè?
Je zou een krant ook kunnen lezen..
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef ledn81 het volgende:
Kinderen bij Ruud die constant zeggen dat Emil sterker is en Ruud op Laura lijkt vanwege zijn tattoos.. Kan er iemand van de beveiliging misschien even bij Ruud gaan staan. Ik zie die kopstoot anders nog een keer gebeuren op een jongentje van 8
En kan iemand uit veiligheidsoverwegingen dat kind van Billy haar ongewassen zure sloot af trekken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef ledn81 het volgende:
Kinderen bij Ruud die constant zeggen dat Emil sterker is en Ruud op Laura lijkt vanwege zijn tattoos.. Kan er iemand van de beveiliging misschien even bij Ruud gaan staan. Ik zie die kopstoot anders nog een keer gebeuren op een jongentje van 8
Kutje ruikt lekker hoor ik net, niks aan de hand.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En kan iemand uit veiligheidsoverwegingen dat kind van Billy haar ongewassen zure sloot af trekken.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En kan iemand uit veiligheidsoverwegingen dat kind van Billy haar ongewassen zure sloot af trekken.
Ja voor je het weet heeft je kind een SOAquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kutje ruikt lekker hoor ik net, niks aan de hand.
nee kind zit vastgeplakt aan der rode bikienietjequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze het al niet opeet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:57 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Of ze gaat gewoon met der bolle reet op dat kind zitten
Ja net zo als ie meldde dat Spanje alleen uit Barca en Real Spelers bestaat , hetgeen echt niet waar is ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Hé Ruud, Van der Vaart zit er helemaal niet bij hè?
Je zou een krant ook kunnen lezen..
Ze staat echt zo om zich heen te kijken met een blik van, kan ik even stiekem wat sterkers pakken.quote:
Of een dot snot in het haar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja voor je het weet heeft je kind een SOA
Gisteravond douchte ze nog met Ruudquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie 'gifje' een beetje hogerquote:
quote:
kijk je ook in utopia LOLquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef rico80 het volgende:
Ik krijg gewoon nu pas dat doelpunt bijna 2 minuten later :/
Dat was een Wales supporterquote:
kannie wachten dumdumdumdumdumdumquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef Dutchmannew het volgende:
ben me al helemaal voor aan bereiden aan het spetterende showtje wat de bolle straks gaat geven en 1-0 nog 1 min wachten en geluid lger
Ik zette hem af toen m'n vriend begon te juichen, om zijn geluid x 10 niet direct in m'n oren te hebben.quote:
Nee wedstrijd op tv en streams op ipad, scheelt bij mij 2 minuten en heel verwarrendquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef GekkePoes het volgende:
bij 5 minuten extra tijd tweede helft:
Mannen van Sony "Sorrie de tv is tot 22:00 gehuurd, we moeten hem meenemen"
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef GekkePoes het volgende:
bij 5 minuten extra tijd tweede helft:
Mannen van Sony "Sorrie de tv is tot 22:00 gehuurd, we moeten hem meenemen"
nieuw vingerverfenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vanes heeft alweer een dikke slok op.
Ze wil met Lau in de B&B gaan slapen.
Die wachten tot de rust (zingen).quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef Zeyina het volgende:
Het plezier straalt er van af![]()
[ afbeelding ]
Zo klinkt ze ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb Vanessa nog niet zonder glas bier gezien.
Ja dat krijg je als je verplicht naar utopia moet ga je zo kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat hebben we het toch gesjelligquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Zie ik daar iemand in een ligrolstoel?
Yep. Heeft zelfs de wave gedaan op soca boys.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Zie ik daar iemand in een ligrolstoel?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Yep. Heeft zelfs de wave gedaan op soca boys.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Tiny Lau voor een andere vent ingeruild?
[ afbeelding ]
Songtekst overschrijven?quote:
oh ja ,.. heeeelemaal vergeten,... die bui van Bil gister ,quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Bil ziet het al helemaal voor zich. Zij en Ruud, samen met de kinderen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Is Charlotte haar teksten aan het overschrijven?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud is moe.
Billy: Veel emoties gehad de afgelopen dagen.
Uh.. Die heb jij het hele jaar door.
Ik vraag me al 3 weken af of Billy soms zwanger is. Niemand reageert.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
oh ja ,.. heeeelemaal vergeten,... die bui van Bil gister ,
is ze zwanger
of was het een "dip"
gaat straks in plaaats van met een plaat voor de hoofd met een papiertje voor der bolle kop zingenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Lot zit te tekst over te schrijven, lekker laat
En dan gaat het nóg goed fout, let op.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:12 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
gaat straks in plaaats van met een plaat voor de hoofd met een papiertje voor der bolle kop zingen
is toch wel over gesproken, heb je gemist zo te zienquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vraag me al 3 weken af of Billy soms zwanger is. Niemand reageert.
Nee is ze niet, die baarmoeder van haar is er al lang en breed uitgeragd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
ja zegt ze straks kan het niet lezen......quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En dan gaat het nóg goed fout, let op.
Blij dat ie straks gaat.....eikelquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs tijdens een wedstrijd zit Ron te zeuren.
Vraag het die huisarts met rode broek daar in Utopia ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
komen vast uit de omgeving van putten , met die inteelt kopjesquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.... Het zou toch kunnen denk ik dan. Haar humeur, ze is dikker geworden ook...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:14 schreef Ransjih het volgende:
[..]
is toch wel over gesproken, heb je gemist zo te zien
Als hij gaat, dat impliceert dat Billy, Lot of Ruud niet gaan... Da's niet helemaal mijn Utopiaquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke vent om een feestje mee te bouwen, die Ron.
daar win je de oorlog meequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke vent om een feestje mee te bouwen, die Ron.
Hopelijk straksquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:11 schreef Punkman het volgende:
Had me toch wat meer voor gesteld bij de stream van vanavond.
EN... We hebben haar al tijden niet horen zeiken dat ze ongesteld geworden was / moest worden / net geweest was...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja.... Het zou toch kunnen denk ik dan. Haar humeur, ze is dikker geworden ook...
ddos aanval op de songtekst website.quote:
iddquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:15 schreef PoezeligDing het volgende:
En de toon maakt de muziek.
Die kan ik ook niet meer horen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ddos aanval op de songtekst website.
Ze MOET en zal een excuus hebben waarom ze zo niet kan zingen
Ze moeten toch *iets* hebben om dat half uur mee te vullen hequote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedoelde je: "Mijn oren.... "
Denk dat je koptelefoon nergens last van heeft
ja die is zich mentaal aan het volgieten alvastquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef renevanlaaren het volgende:
ben ik noh op tijd om lot te horen lallen
mmm, jammerquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat is nog niet zo erg, maar dacht te lezen dat zijn bijbehorende zeem ook weg was.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, wisten jullie al dat de shampoo/ douchegel van Ron weg is?
En de tompoucen en de koekjes en de etc. etc. etc. etc.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:18 schreef Toverheks het volgende:
Gaat ie weer over zijn douchgelwat een zeikerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |