oja vergeten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja zij mag het zeggen als iemand anders het zeg is het discrimineren
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De plaatselijke kebapdraaier heeft zijn tentje gesloten en nu een grote villa in Izmir gekocht, dankzij de klandizie van Lot
[..]
De plaatselijke kebapdraaier heeft zijn tentje gesloten en nu een grote villa in Izmir gekocht, dankzij de klandizie van Lot
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik zit te kijken naar mensen die naar tv staan te kijken....
is wat anders dan in een kuil uitelkaar getrokken worden...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
erger nog, komende dagen kijken naar mensen die genieten van het zomerse weerquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ze kijken daar via de schotel, dat signaal doet er al langer over als bij jou thuis.quote:
[..]
nee vertelde sonyman net zitten via digitenne nu volgende keer via satelietquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze kijken daar via de schotel, dat signaal doet er al langer over als bij jou thuis.
en wat kost dat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
nee vertelde sonyman net zitten via digitenne nu volgende keer via sateliet
Ik heb zo een zin in het WK, er beginnen wedstrijden om 12 en 3 uur snachts, maar denk dat we niet ver komenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Verpeste vorige keer al al zoveel kansen.[ link | afbeelding ]
Word weer weinig slapen ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb zo een zin in het WK, er beginnen wedstrijden om 12 en 3 uur snachts, maar denk dat we niet ver komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |