zijn dus 600 muntjes maal 2,50quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Rienk heeft de helft van de muntjes verkocht.
gaat dus goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij vroeg daarstraks aan Gio om nieuwe muntjes te halen, want ze waren bijna op
hahahaquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hahaha buurman zette de kliko bij de straat en ik riep GOOLLLLLL
Hij meteen rennen...WIE WIE WIE scoorde.....
Grapje.....
Dat komt nog in de pauze straks.. zal ik je een smsje sturen als het begint!? Je bent fan begrijp ik? Doe het graag hoor..quote:
Ja, stuur maar een alert.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat komt nog in de pauze straks.. zal ik je een smsje sturen als het begint!? Je bent fan begrijp ik? Doe het graag hoor..
ik denk dat hij dat wel wil kan hij ze geluid uitzetten en oordopjes in doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat komt nog in de pauze straks.. zal ik je een smsje sturen als het begint!? Je bent fan begrijp ik? Doe het graag hoor..
Zijn zeker geen 100 man die daar zittenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef Zeyina het volgende:
Er zijn er ook veel die naar het scherm kijken, niet dus, als je het zo ziet
[ afbeelding ]
Ja, en ze moeten ook nog neuken straks he ..quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef Kaleddi het volgende:
Ze zijn er maar bij gaan zitten. Ze werden moe van het staan![]()
[ afbeelding ]
Oh kut.. snap ik allemaal niet en ben zelf hier het werkhok aan het opruimen.. heerlijk zo'n dom stream avondjequote:
Of ze gaat gewoon met der bolle reet op dat kind zittenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat varken zat natuurlijk weer. Met kindje op schoot, maar ze moet wat te zuipen halen en kindje mag daar gaan zitten.
Let maar op, als ze zo terugkomt zegt ze: "Opstaan, ik zat daar..."
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef Punkman het volgende:
[..]dacht al, zit al in de tv gids te kijken ...[ link | afbeelding ]
Valt mee dat ze dat nu niet doen onder de douche........quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en ze moeten ook nog neuken straks he ..
whaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hahaha buurman zette de kliko bij de straat en ik riep GOOLLLLLL
Hij meteen rennen...WIE WIE WIE scoorde.....
Grapje.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |