Ik heb een oplossing. Ga naar de kroeg/college/winkel/station en vraag of een meid die je daar ontmoet zin heeft in een date. Jeweetwel, zonder fucking telefoonscherm ertussen. Misschien werkt het wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er moet toch iets zijn. Ik heb echt maar drie keer een echt goed gesprek gehad, en dat was echt puur toeval. Je wordt heel vaak gewoon genegeerd.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
Wat ik vaak (altijd) doe is "Fiet Fieuw!"
Werkt gegarandeerd
jij bent een vrouw, kan je een mening geven?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat met mannen net zo is. Soms heb ik er 3/4 achter elkaar waarvan ik zeg ohmaar vaak gaan er toch wel een stuk of 80 naar links.. Wel ben ik een stuk kieskeuriger geworden merk ik ook.
zolang de eerste foto maar "knap" is dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:19 schreef UnicornFarts het volgende:
Aan mij heb je niets, ik lees ook geen bio's en ik swipe je gerust op de eerste foto naar rechts.
Vraag Sarasi maar
Welke trein pak je danquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:20 schreef Sarasi het volgende:
Stiekem vind ik het toch het leukste om in de trein aangesproken te worden. En dan gewoon een leuk gesprekje, eindigend in een telefoonnummer.Gesprekjes vaak gehad, telefoonnummer maar 1x, omdat ik er toen nooit zelf naar durfde te vragen.
Ja, al moet ik eens leren dat ik verder moet kijken want vervolgens blijken het gingers oidquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:20 schreef Basxt het volgende:
[..]
zolang de eerste foto maar "knap" is dus
Eh eigenlijk heeft UnicornFarts een goed punt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:18 schreef Basxt het volgende:
[..]
jij bent een vrouw, kan je een mening geven?
"Vraag me af of een "variatie" aan foto's het beste werkt. Je kunt de social man spelen met alleen maar "normale" foto's of just wat gekker met wat uitdagendere foto's..
Ik heb die 2 nu dus gemixt. zodat er voor ieder wils wel wat tussen zithoop ik."
Ik reis veel door NL vanwege mijn bijbaantje, geen pijl op te trekken verder.quote:
Top!quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eh eigenlijk heeft UnicornFarts een goed punt.Je eerste foto moet gewoon duidelijk je gezicht en lijf laten zien, doe daar ajb niks vreemd want die moeite neem ik niet. Zorg er ook voor dat je niet met teveel vrouwen op de foto staat, dan ga ik me in ieder geval afvragen of dat je ex is en of je nog maar zo kort single bent dat je geen solo recente foto's hebt.
![]()
Als tweede foto is een 'leuke' foto op zich wel leuk. Als ik die bekijk is de kans toch al wel groot dat ik je like dus als je me dan kan laten lachen is het alleen nog een plus.
Haha ga je gang hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:25 schreef Basxt het volgende:
[..]
Top!
ik kan je wel even een foto'tje sturen via dm als je insist. die ik als eerste foto heb. inb4 onzekere fagIk haal graag het maximum uit mijn tinder tijd
Dat is ook veel leuker. Gewoon minder onpersoonlijk. Wel kutter als het uiteindelijk niet lukt maar een telefoonnummer lukt meestal wel omdat veel vrouwens het volgens mij wel tof vinden dat je de ballen hebt ze aan te spreken met een zo duidelijke bedoeling ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:20 schreef Sarasi het volgende:
Stiekem vind ik het toch het leukste om in de trein aangesproken te worden. En dan gewoon een leuk gesprekje, eindigend in een telefoonnummer.Gesprekjes vaak gehad, telefoonnummer maar 1x, omdat ik er toen nooit zelf naar durfde te vragen.
Dat werkt inderdaad een stuk beter, maar ik wil ook pro worden in hosselen via tinder.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik heb een oplossing. Ga naar de kroeg/college/winkel/station en vraag of een meid die je daar ontmoet zin heeft in een date. Jeweetwel, zonder fucking telefoonscherm ertussen. Misschien werkt het wel.
Bij Breezahs wel ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
Wat ik vaak (altijd) doe is "Fiet Fieuw!"
Werkt gegarandeerd
Dat gaat 2 kanten op he.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:27 schreef UnicornFarts het volgende:
En ook niet als eerste foto een foto met je vrienden gebruiken.
Het is echt een enorme bummer wanneer je niet die overheerlijke kerel blijkt te zijn
Ik wel in ieder geval. En als je het goed verpakt (zo jammer dat ik nou niet op de titel van die ene film kan komen... Ik durf te wedden dat ik erop kom zodra ik de trein uit stap. Als je me je nummer geeft, kan ik je dan direct een berichtje sturen!) en het aan het einde van de reis doet, is het al een stuk minder awkward.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is ook veel leuker. Gewoon minder onpersoonlijk. Wel kutter als het uiteindelijk niet lukt maar een telefoonnummer lukt meestal wel omdat veel vrouwens het volgens mij wel tof vinden dat je de ballen hebt ze aan te spreken met een zo duidelijke bedoeling ofzo.
En voor je het weet ben je op radio 538 met dat nep nummerquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. En als je het goed verpakt (zo jammer dat ik nou niet op de titel van die ene film kan komen... Ik durf te wedden dat ik erop kom zodra ik de trein uit stap. Als je me je nummer geeft, kan ik je dan direct een berichtje sturen!) en het aan het einde van de reis doet, is het al een stuk minder awkward.
Dan geef je je eigen nummer, als je daar bang voor bent.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En voor je het weet ben je op radio 538 met dat nep nummer![]()
Ik vind persoonlijk aangesproken worden ook veeeel leuker maar ik denk dat iedereen dat wel heeft
Wat als je de knappe bent?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:27 schreef UnicornFarts het volgende:
En ook niet als eerste foto een foto met je vrienden gebruiken.
Het is echt een enorme bummer wanneer je niet die overheerlijke kerel blijkt te zijn
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. En als je het goed verpakt (zo jammer dat ik nou niet op de titel van die ene film kan komen... Ik durf te wedden dat ik erop kom zodra ik de trein uit stap. Als je me je nummer geeft, kan ik je dan direct een berichtje sturen!) en het aan het einde van de reis doet, is het al een stuk minder awkward.
Wat doen jullie nog in dit topic dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En voor je het weet ben je op radio 538 met dat nep nummer![]()
Ik vind persoonlijk aangesproken worden ook veeeel leuker maar ik denk dat iedereen dat wel heeft
Ik heb ook weleens jeuk hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie nog in dit topic dan?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens jeuk hoor.![]()
Tinder is gewoon lekker makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |