Vooral het plaatje, deze dame is ook top maar ik merkte al dat ik er niet elke keer even naar keek zoals ik bij je vorige deedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef S-RS het volgende:Haha, thanks!
Puur het plaatje of de dame in kwestie? Milne en Grace vind ik heeeel erg aan elkaar gewaagd haha
Haha, toegegeven, ze valt een beetje weg zo! Tijdens de volgende SOG sessie zal ik even een in kleur zoekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:54 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Vooral het plaatje, deze dame is ook top maar ik merkte al dat ik er niet elke keer even naar keek zoals ik bij je vorige deedKomt denk ik door de kleur, ik ben blij dat ik niet in zwart-wit zie. Zwart wit is voor arthouse films, verder moet alles in kleur.
Tof, ben benieuwd hoe het is. Ik ga maandag, testrijden in een MX-5 en een V60 D6 (ik was er vroeg bijquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:43 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is. Heb een testrit in eenSuzuki Swift
en een Mazda CX5 aangevraagd bij gebrek aan beter (alle leuke auto's waren allang bezet natuurlijk). Maar goed, ik zal ze eens vurig over die kombaan jagen
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:57 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, toegegeven, ze valt een beetje weg zo! Tijdens de volgende SOG sessie zal ik even een in kleur zoeken
Moet je je adblock uitzettenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:53 schreef Amoeba het volgende:
Wtf, ik kan ineens met mijn PC niet meer quoten, editten niks
Kut FOK!. Ik had 'm gisteren weer aangezet toen die Ziggo reclame ineens door m'n beeld knalde.quote:
Aah zo, gewoon doen!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bedoelde ik. Ik heb een filmpje, zou ik dat mogen uploaden?
De goden hebben mijn gebeden verhoord.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ik weer een leuke wagen krijg zal ik ook eens strakke foto's gaan maken.
Ik hoop binnenkort weer een A5 te mogen rijden.
Of een A7
A7
Ik heb laatst ook een Mazda MX5 mogen rijden, maar ik vond dat ding niet zo heel bijster bijzonder. Vond 'm vooral groot en log, maar dat komt omdat ik zelden SUV's rijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:11 schreef Sjouveur het volgende:
Hierbij verslag van Autoweek Live:
Ik had dus een testrit in de Swift en Mazda CX5 geboekt (ik was vrij laat, alle leuke auto's waren al bezet). De Swift was een sport model met de motor uit een automatische puntenslijper, niet vooruit te branden. De CX5 was op zich best prima voor zo'n grote auto: minder dan 1500kg en 160pk ofzo. In principe mocht je 120 rijden, maar dat werd uiteindelijk ongeveer 140, ook in de bocht. Na de testrit in de CX5 die ik in de middag had was er niemand komen opdagen bij de nieuwe Mini voor een testrit, die heb ik uiteindelijk met een welwillende instructeur naar de 160 gejaagd. Meteen daarna kon ik in de MX5 stappen, want ook die was onbezet. Topauto! En ook 160 mee gehaald. Toen ik aangaf dat het best wel een rijdersauto was mocht ik ook nog even wat slingers maken om de wegligging te testen, topinstructeur!
Ik was erg benieuwd naar de nieuwe Mini en de MX5, dus ik was blij dat ik alsnog die auto's had kunnen rijden en ook super dat de instructeurs lekker losjes waren. 160 is natuurlijk nog steeds niet echt hard, maar in die bocht geeft het een gaaf gevoel omdat je helemaal je stoel in wordt gedrukt.
Verder heb ik nog het verschil in zomer- en winterbanden ervaren op een tweetal slipbanen in de nieuwe C klasse, erg leuk om te doen!
Een tip voor de mensen die nog gaan dit weekend:
Als je op tijd op het terrein bent: schrijf je eerst in bij de diverse stands waar je zelf mag rijden. Sommige stands hebben geen online inschrijving vooraf, dus profiteer daarvan! Je kan motorrijles nemen, in een vrachtwagen rijden, die soort van slipcursus doen (in die C klasse) en nog meer.
Kortom, prima evenement wel
Dat klinkt wel vetquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:11 schreef Sjouveur het volgende:
Ik had dus een testrit in de Swift en Mazda CX5 geboekt (ik was vrij laat, alle leuke auto's waren al bezet). De Swift was een sport model met de motor uit een automatische puntenslijper, niet vooruit te branden. De CX5 was op zich best prima voor zo'n grote auto: minder dan 1500kg en 160pk ofzo. In principe mocht je 120 rijden, maar dat werd uiteindelijk ongeveer 140, ook in de bocht. Na de testrit in de CX5 die ik in de middag had was er niemand komen opdagen bij de nieuwe Mini voor een testrit, die heb ik uiteindelijk met een welwillende instructeur naar de 160 gejaagd. Meteen daarna kon ik in de MX5 stappen, want ook die was onbezet. Topauto! En ook 160 mee gehaald. Toen ik aangaf dat het best wel een rijdersauto was mocht ik ook nog even wat slingers maken om de wegligging te testen, topinstructeur!
Ik was erg benieuwd naar de nieuwe Mini en de MX5, dus ik was blij dat ik alsnog die auto's had kunnen rijden en ook super dat de instructeurs lekker losjes waren. 160 is natuurlijk nog steeds niet echt hard, maar in die bocht geeft het een gaaf gevoel omdat je helemaal je stoel in wordt gedrukt.
Verder heb ik nog het verschil in zomer- en winterbanden ervaren op een tweetal slipbanen in de nieuwe C klasse, erg leuk om te doen!
Als je op tijd op het terrein bent: schrijf je eerst in bij de diverse stands waar je zelf mag rijden. Sommige stands hebben geen online inschrijving vooraf, dus profiteer daarvan! Je kan motorrijles nemen, in een vrachtwagen rijden, die soort van slipcursus doen (in die C klasse) en nog meer.
@ gehaktstaaf: vraag even bij die Q50 of hij drive by wire heeft, het is een optie namelijk. Ik heb die auto zelf een tijd terug gereden met dat systeem erop, en het is best apart!
Ehh ja. Excuus.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef Sjouveur het volgende:
CX5 bedoel je denk ik AmoebaDe MX5 is een tweezits cabriootje
Ik ga zo die kant op. Dus thanks voor de tips. Wellicht een motorlesje doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:11 schreef Sjouveur het volgende:
@ gehaktstaaf: vraag even bij die Q50 of hij drive by wire heeft, het is een optie namelijk. Ik heb die auto zelf een tijd terug gereden met dat systeem erop, en het is best apart!
quote:
Nee dat filmpje. Alleen Sarasi heeft wel een punt dat het niet zo'n goed idee is om filmpjes te gaan zitten posten.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:15 schreef Solidberg het volgende:
Wat stond er nou, nu ben ik helemaal nieuwsgierig
Normaliter houden ze die shit nooit in.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:53 schreef Sarasi het volgende:
Staat er toch? Loonheffing. Krijg je volgend jaar weer terug als je niet teveel werkt.
Wel over bijzondere beloningen hoor.quote:
Maar waarom keren ze die 51,65 nu ineens uit en houden ze 36 euro in? Dat snap ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wel over bijzondere beloningen hoor.En anders ook, maar minder vanwege de loonheffingskorting.
Over je vakantiegeld wordt een ander soort belasting geheven heh.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar waarom keren ze die 51,65 nu ineens uit en houden ze 36 euro in? Dat snap ik niet.
Waarover heffen ze dan een bedrag van 36 euro? Dat gecombineerde bedrag in de laatste strook, dus vakantiegeld + salaris, alleen het salaris of juist weer het vakantiegeld?
Ik ga maar eens even een heel mooi mailtje tikken.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef Viezze het volgende:
Ja maar het is heel raar dat een periode precies datzelfde bedrag wordt bijgeschreven.
Je kan twee dingen doen;
- Niks, en je ziet het wel op je jaaropgave als je aangifte doet
- Je mailt de administratie.
Succes
Klopt inderdaad niet. Ze hebben de vorige week (per ongeluk) loonheffing berekend voor het vakantiegeld, die hebben we dus deze week weer teruggekregen alleen gaan ze nu opeens loonheffen over ons fiscale loon, maar dat kan helemaal niet want ik heb loonheffingskorting aan staan. Dus dat geld krijg je sowieso terug.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga maar eens even een heel mooi mailtje tikken.
Edit: Eeeen verzonden.
Hmm okay. Denk dat ik het snap.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad niet. Ze hebben de vorige week (per ongeluk) loonheffing berekend voor het vakantiegeld, die hebben we dus deze week weer teruggekregen alleen gaan ze nu opeens loonheffen over ons fiscale loon, maar dat kan helemaal niet want ik heb loonheffingskorting aan staan. Dus dat geld krijg je sowieso terug.
Edit: Je kan trouwens onderin zien onder de titel: 'LB/PH' hoeveel belasting je hebt betaald, dat kan je dus terugvorderen
Gewoon niet meer heffen inderdaad, zou handig zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hmm okay. Denk dat ik het snap.
Belastingen.![]()
Nee man belastingenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hmm okay. Denk dat ik het snap.
Belastingen.![]()
ja en nl lekker failliet laten gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer heffen inderdaad, zou handig zijn.
Hmm, niet verkeerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Wave103 het volgende:
Koekoek in Assen vandaag. Was er helaas zelf niet.
[ afbeelding ]
Heel vet dat die 4 hypercars in Nederland bij elkaar waren. Ik zag een filmpje met publiek en toen was ik blij dat ik er niet was. Wat een idioten stonden daar!quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Wave103 het volgende:
Koekoek in Assen vandaag. Was er helaas zelf niet.
[ afbeelding ]
altijd zo daar, ook bij gamma racing days. Heb je direct de reden waarom ik daar nooit meer kom.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:17 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Heel vet dat die 4 hypercars in Nederland bij elkaar waren. Ik zag een filmpje met publiek en toen was ik blij dat ik er niet was. Wat een idioten stonden daar!
nergens kunnen vinden. Zijn volgens mij het helr terrein over geweest.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:16 schreef Amoeba het volgende:
Heb je die rijles op d'n tweewielert nog gefixt of niet?
Schiet dat een beetje op ja? Telefoon is niet zo praktisch helaasquote:Op maandag 9 juni 2014 15:51 schreef Solidberg het volgende:
Gebruikt hier iemand ook een dashcam app voor tijdens het rijden? Ga vanaf volgende keer paar van die dingen uitproberen, even kijken of dat mooi werkt
Ik heb wel zo'n houdertje voor mijn telefoon zodat de camera vrij is. Heb ook een SD-kaart gekocht zodat ik wat langer kan opnemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Schiet dat een beetje op ja? Telefoon is niet zo praktisch helaas
Filmen tijdens je rit, wat is de meerwaarde? Het enige wat je ziet is een flink stuk snelweg.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n houdertje voor mijn telefoon zodat de camera vrij is. Heb ook een SD-kaart gekocht zodat ik wat langer kan opnemen.
Wat bedoel je eigenlijk met je eerste zin?
Ach , meestal is het inderdaad onnuttig, maar soms zie ik wel een auto die ik niet herken, en dan vergeet ik het kenteken meestal, zo kan ik het later nog herkijken en opzoekenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Filmen tijdens je rit, wat is de meerwaarde? Het enige wat je ziet is een flink stuk snelweg.
Is bij mij in ieder geval niet anders hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |