Kan ik ergens wel om lachen. Mensen denken vaak, ''voor die 3-5 euro kan mij er toch niets mee overkomen..''.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik leende vrijdag iemand z'n schoenen die zij net nieuw gekocht had bij de Primark, liep binnen een uur een blaar op over m'n hele kleine teen en liep die kapot. Inmiddels is het een groot gapend gat.
Voor mij geen Primark schoenen. Ooit.
Ik neem aan dat je toch wel een degelijk paar schoenen hebt waar je dagelijks op loopt, die wel een normaal voetbed hebben en je voeten ondersteunen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels mee eens. Deze zomer heb ik 5 paar schoenen bij de Primark gehaald voor totaal zo'n 20 euro. Normaal had ik daar amper één paar schoenen van gehad. Op twee rampzalige na lopen ze best lekker en zijn ze nu nog goed. Waaronder een zonder veters, echte instappers. Ideaal om even naar de supermarkt te gaan, je wipt gewoon je voet in de schoen en voila! Maar je moet er echt niet een dag mee shoppen, dan heb je ze gewoon scheef gelopen. Vooral aan de zijkanten zijn ze ruim waardoor je er dus niet erg lekker iets lange afstanden op kan lopen.Verrassend is nog wel dat die grijze sneakers van 3 euro beter lopen dan die van 5 euro of hoger
Ik slijt schoenen sowieso erg snel (maandje maximaal), dus ik probeer het niet eens meer om dure schoenen van 60 of meer euro aan te schaffen, want die houden t bij mij ook niet lang uit en dus is 5 euro voor nieuwe schoenen iedere maand prima te doen.
Vandaag overigens de verleiding weerstaan! Afgeprijsde schoenen van 5 euro hadden me niet overtuigd en ook de 'dure' sportschoenen van 15 euro zaten niet lekker genoeg. Sowieso erg lastig te beoordelen, want je mag ze niet passen in een kleedhokje en in de winkel is erg weinig ruimte om te passen op de schoenenafdeling.
En ze zitten vastgebonden en losmaken kan alleen door het draadje door te knippen en daar heb je schaar voor nodig... kan en mag in de winkel niet. Als ik ze thuis pas en kaartjes er dus af zijn mag ik ze niet meer terugbrengen, en dan is 15 euro voor een toch niet zo lekker paar schoenen ineens wel duur.
Nou ja, ik had ze iig niet zelf gekocht, dat scheelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:11 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Kan ik ergens wel om lachen. Mensen denken vaak, ''voor die 3-5 euro kan mij er toch niets mee overkomen..''.
Jep, goede schoenen zijn belangrijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:34 schreef Paksoi het volgende:
Ik kijk er van op dat veel mensen er schoenen kopen van 3 of 5 euro. Die schoenen zijn hartstikke slecht voor je voeten, en dat is toch het minste waar je op moet bezuinigen, vind ik. Het zijn amper schoenen te noemen. Ik moet er werkelijk van walgen als ik dat soort schoenen spot.
Dan is het maar goed dat het een LE is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:01 schreef Miam het volgende:
Ik heb de tas vandaag zelf gekochthingen nog 5 in totaal.
De nieuwe limited edition tassen waren ook volop verkrijgbaar, erg lelijk overigens.
Tsja, het is bizar goedkoop. 35 euro voor die hele bende... dat zijn wij vaak al kwijt voor een spijkerbroekje voor onze dochter... Alleen...quote:Op woensdag 10 september 2014 16:50 schreef MaLo het volgende:
Maarrrr uiteraard ben ik niet met lege handen vertrokken, heb voor mijn dochter wat spulletjes gekocht. Die groeit zo hard nu en doet toch niet langer dan 1 seizoen met kleding. 1 spijkerbroek, 2 shirtjes, een pyjama, schattige handschoentjes, een fleece deken met uiltjesen een bijpassende kruik. Voor tezamen 35 euro.
Zoals je zelf al constateerde: kwalitatief niet zo best, dus ondanks dat kinderen snel uit de kleren groeien zul je best dingen hebben die snel in de kliko kunnen. Dat geldt niet alleen voor Primark natuurlijk. Goedkoop en kwalitatief redelijk zie je zelden. Mijn ervaring is dat de Hema daar als een van de weinigen toe in staat is.quote:Ben heel benieuwd hoe het spul zich houdt.
De meeste kleding van dochter komt van de Hema en de H&M. Ook de H&M kleding redt het altijd totdat ze eruit gegroeid is. We zien het welquote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, het is bizar goedkoop. 35 euro voor die hele bende... dat zijn wij vaak al kwijt voor een spijkerbroekje voor onze dochter... Alleen...
[..]
Zoals je zelf al constateerde: kwalitatief niet zo best, dus ondanks dat kinderen snel uit de kleren groeien zul je best dingen hebben die snel in de kliko kunnen. Dat geldt niet alleen voor Primark natuurlijk. Goedkoop en kwalitatief redelijk zie je zelden. Mijn ervaring is dat de Hema daar als een van de weinigen toe in staat is.
Dat laatste is waar (tenzij je het anderen laat proberen), maar ik laat het toch aan mij voorbij gaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:20 schreef MaLo het volgende:
De meeste kleding van dochter komt van de Hema en de H&M. Ook de H&M kleding redt het altijd totdat ze eruit gegroeid is. We zien het wel, heb in de Primark kleding zo op het eerste oog wat minder vertrouwen. Maar als je het niet probeert, weet je het nooit zeker.
Kliko?quote:Overigens zit de bank hier nu al onder de pluisjes van de fleece deken.
Neuh, eerst maar rondje wasmasjienquote:Op woensdag 10 september 2014 17:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar (tenzij je het anderen laat proberen), maar ik laat het toch aan mij voorbij gaan.
[..]
Kliko?
Hmmm... bij mij is er nooit iets beter uit de wasmachine gekomen dan het er in is gegaan (wel schoner natuurlijk)... Ik ben benieuwd.quote:
Het heeft geholpen, de deken pluist niet meerquote:Op woensdag 10 september 2014 17:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hmmm... bij mij is er nooit iets beter uit de wasmachine gekomen dan het er in is gegaan (wel schoner natuurlijk)... Ik ben benieuwd.
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:09 schreef Cynix ® het volgende:
Maar je kunt er wel doorheen kijken, nu?
Al die shirtjes zijn 10 euro, net als de Breaking Bad-shirtjes en random Batman/Superman/etc-shirtjes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef Poemgirl het volgende:
Hoi, weet iemand hier hoe duur de Game of Thrones shirts van de Primark zijn?
De 30e, over een weekje dus. Kan je aanraden dan pas een week later te gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:38 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee wanneer de opening van Arnhem exact staat gepland?
Gekkenhuisquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De 30e, over een weekje dus. Kan je aanraden dan pas een week later te gaan.
He jij bent niet meer blauw!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de doelgroep gespot hoor
Tsja... Zouden die mensen nu echt allemaal vandaag die kleding al nodig hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de doelgroep gespot hoor
hahaha, serieus, dat was in 2010 voor het laatstquote:
Dat valt inderdaad wel op, maar ja, hoofddoekjes hebben ook geen werk (ze zijn al blij dat ze naar buiten mogen zonder mannelijk toezicht) dus tijd genoeg om in de rij te staan voor goedkope kleding.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de doelgroep gespot hoor
Oh echt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
hahaha, serieus, dat was in 2010 voor het laatst![]()
Jep. En pyamas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er schijnen nu ook hogwarts truien te zijn. Morgen even checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |