SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2014 09:13:40 ]
Kut OPquote:
Heb respect voor Justin Bieber gvd.quote:
Nooit.quote:
Is lekker met een plakje kaas erbijquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:44 schreef LETMEIN het volgende:
Ik eet 2 boterhammen met sandwich spreat.
Je weet toch wel hoe die smaken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond een doperwten-kikkererwten salade. Ben benieuw hoe dat smaakt.
Nederland - Walesquote:
Dat is wel jammerquote:
quote:
quote:
Nice. En dan beetje tunen toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]maar ik ga volgende week wss wel een proefrit maken in een Alfa Romeo MiTo
sportfiltertje hier, chiptunetje daar jaquote:
Zal ik ook niet doen nee. Alfa Remeo heeft best mooie auto's.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
sportfiltertje hier, chiptunetje daar ja
Maar aan het uiterlijk verder niets
Daarom, en er zitten al lichtmetalen velgen onder, en ik ben echt anti-sjonnie enzoquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal ik ook niet doen nee. Alfa Remeo heeft best mooie auto's.
Zelf kopen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
sportfiltertje hier, chiptunetje daar ja
Maar aan het uiterlijk verder niets
quote:
Sowieso de meeste getunede auto's zijn echt verneukt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daarom, en er zitten al lichtmetalen velgen onder, en ik ben echt anti-sjonnie enzo
Valt wel meequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso de meeste getunede auto's zijn echt verneukt.
Als jij dat doet bij jouw auto, krijg je van mij een medaille in de orde der Porkbeansquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als jij dat doet bij jouw auto, krijg je van mij een medaille in de orde der Porkbeans
Wat ik op de bank heb staanquote:
Eens, een ander setje velgen ofzo wil nog wel eens mooi zijn, maar verderquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso de meeste getunede auto's zijn echt verneukt.
¤8000,-quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je beter wapen van kopen
dan kun je gratis auto fixen
met 8000 naar de pipashopquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wil ik liever een kelder maken en dan bier inzetten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vielleichtquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is [ afbeelding ] je standaard pi ofzo?
WP, wil ik weten waarom jij dit weetquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zou voor silk road gaan daar krijg je daadwerkelijk een wapen
Niggur ik ben strappedquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
WP, wil ik weten waarom jij dit weet?
/carequote:
alsof jorrit nog in mijn buurt komt klotenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Overduidelijk ja( in minecraft)
Nee, die heeft gewoon een eigen huisquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alsof jorrit nog in mijn buurt komt kloten
Ik heb ook mijn eigen huis nagebouwd vraag maar aan kitkatjunkyquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb een tijdje minecraft gespeeld, en heb toen mijn eigen huis nagebouw #baas
Ik haat Joden erger dan de Nazi'squote:Op woensdag 4 juni 2014 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
heb maar even nieuw jack <-> tulp draadje gehaald want hij was kapoet
Vetquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn eigen huis nagebouwd vraag maar aan kitkatjunky
Een toren met rode ramen en een swastika er op. dat is het ongeveerquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn eigen huis nagebouwd vraag maar aan kitkatjunky
nee die anderequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Een toren met rode ramen en een swastika er op. dat is het ongeveer
maar ik heb geen minecraft op mijn laptop staanquote:
je moet ook tekkit hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
maar ik heb geen minecraft op mijn laptop staan
Zegt mij net niksquote:
Je moet KitKat's Modpack hebben zelfs, niet eens tekkitquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zegt mij net niks
Weet je toevallig nog een goede torrent
Goede torrent?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zegt mij net niks
Weet je toevallig nog een goede torrent
Waar ik minecraft van kan stelen kopenquote:
www.minecraft.netquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waar ik minecraft van kanstelen kopen
Kan je een kratje bier van kopen man godverdomme.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
www.minecraft.net
20 euro armoedzaaier
Afzettersquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
www.minecraft.net
20 euro armoedzaaier
Wel twee als je het goed doetquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je een kratje bier van kopen man godverdomme.
Ik drink geen bier dat scheeltquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je een kratje bier van kopen man godverdomme.
Gekochte versie? want wij doen niet aan crackedquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Good news everyone!
Blijkt dat ik nog een oude minecraft op een andere laptop heb staan
Doet dat er toe danquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gekochte versie? want wij doen niet aan cracked
Waaromquote:
Verdikkiequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat kitkat geen cracked server draait
Nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je een auto van 8k gaat kopen kun je ook wel minecraft van 20 eurie aanschaffen
Krijg ik binnenkortquote:
Bankier app? Dat heeft iedereenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Krijg ik binnenkort
Met een bankier app en shizzle
Klopt, maar is toch handigquote:
Nee ik leef in een plaggenhutquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom heb je geen internet bankieren? Leef je onder een steen ofzo
Jij weet dus niet wat iDEAL is?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee ik leef in een plaggenhut
Geen idee eigenlijk
Tuurlijk toch wel knuppelquote:
HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOIquote:
Hoe koop je dan ietsquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Tuurlijk toch wel knuppel
Maar bij mij is dat niet geactiveerd
Its only water.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Ha-ha. De hele dag is het mooi weer.. wil ik straks naar mijn moeder fietsen regent het hard
Leugens, hier is het gewoon droogquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Ha-ha. De hele dag is het mooi weer.. wil ik straks naar mijn moeder fietsen regent het hard
Hier de hele dag kut weer maar dan heb ik juist zin om op vakantie te gaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Volgens buienradar niet voor lang meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leugens, hier is het gewoon droog
Ik koop weinig meuk online eigenlijkquote:
Zullen we een #TeamBraddie trui ontwerpen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik koop weinig meuk online eigenlijk
Ik koop bijna alles onlinequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik koop weinig meuk online eigenlijk
Zodat je niet van je zolderkamer af hoeft, heel slimquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zullen we een #TeamBraddie trui ontwerpen?
Shit in winkels kopen, bitch please. Heb mn tijd wel beter te bestedenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zodat je niet van je zolderkamer af hoeft, heel slim
Zal wel goed verkopen hier op het forum dan doen we gewoon 50/50 van de opbrengst.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een super goed idee
Ik wacht nog steeds op de terugkeer van Braddie :/
Zoals FOK! bijvoorbeeld, of je scriptiequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit in winkels kopen, bitch please. Heb mn tijd wel beter te besteden
Deal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal wel goed verkopen hier op het forum dan doen we gewoon 50/50 van de opbrengst.
Scriptie, nee. Is af tochquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zoals FOK! bijvoorbeeld, of je scriptie
OVquote:
Ik had wel zin om een stukje te gaan fietsenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Staat dit in verband met je vorige post?
OV is echt kut. Laatst kwam de bus 20 minuten te laat.. wtfquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
OV
Blij dat ik straks met m'n eigen autootje kan
Drie euro? Serieusquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik maak mn fiets niet meer, fuck die shitje ik doe gewoon fietsenmaker. Kost maar 3 euro om je band te laten plakken.. Voorheen deed ik (haha.. ik) het ook zelf maarja, DRIE EURO
Bij mij kwam de bus een keer gewoon niet opdagenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OV is echt kut. Laatst kwam de bus 20 minuten te laat.. wtf
Oh op die manier, ja doen dan muts. Neem gewoon tas mee met schone broek. Regen is alleen vervelend wanneer je omhoog moet kijken of wanneer je zeiknat bent en nog de hele dag moet want dan blijf je koud. Anders maakt toch nie uiiiiiiit..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had wel zin om een stukje te gaan fietsen
Dat had ik constant met de belbusquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bij mij kwam de bus een keer gewoon niet opdagen
Ja, hahahaquote:
Hoeveel gram kikkererwten had je dan? Die shit is super mega zwaar hequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net mijn doperwten-kikkererwten salade op.
Jezus wat zit ik vol
Zo'n blik. :Squote:Op woensdag 4 juni 2014 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeveel gram kikkererwten had je dan? Die shit is super mega zwaar he
Ja, dat is écht heel erg veel hequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n blik. :S
200 gr ofzo, uitlekgewicht?
paasei?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Er staat nog een malteser paasei voor me in de koelkast bij mijn moeder
Fuckquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Er staat nog een malteser paasei voor me in de koelkast bij mijn moeder
Ja een grote melk paasei met een zak(je) maltesers erinquote:
Had nog nooit kikkererwten op, wist niet dat het zo zou vullen.quote:
Het regende niet zei jequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ging net vet snel naar buiten rennen (als de jonge adonis die ik ben) om nog een dekbed van de waslijn te halen
Jaaa, en verder ook gezond hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had nog nooit kikkererwten op, wist niet dat het zo zou vullen.
Wel erg lekker.
Nu welquote:
Had je er weer spermavlekken inzittenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ging net vet snel naar buiten rennen (als de jonge adonis die ik ben) om nog een dekbed van de waslijn te halen
Nouja aangezien ik voeding & diëtetiek studeer leek me dat wel handig.quote:
Het was het dekbed van mijn oudersquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had je er weer spermavlekken inzitten
Zit er zoveel in, ja?quote:
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Misschien ben ik over 5 weken wel officeel diëtist. ZO STOER![]()
.
Oh.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het was het dekbed van mijn ouders
Ik zie nu een diëtist voor me die er uit ziet als Ramboquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Misschien ben ik over 5 weken wel officeel diëtist. ZO STOER![]()
.
Nou, relatief gezien voor een groente wel. Maar vergeleken met kaas enzo niet.. het is meer dat je niet moet denken "OH GROENTE MAG SUPER VEEL ETEN!" zoals je wel kan doen met sla oid snappiequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er zoveel in, ja?
Jezus. En ik was alweer aangekomen de laatste dagen
Wat doe ik wat wanneer?quote:
Wat doe je als diëtistquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, relatief gezien voor een groente wel. Maar vergeleken met kaas enzo niet.. het is meer dat je niet moet denken "OH GROENTE MAG SUPER VEEL ETEN!" zoals je wel kan doen met sla oid snappie.
Het bevat per 100g niet super veel kcal maar als je maar door hebt dat het geen sla is.
[..]
Wat doe ik wat wanneer?
Ik ben toch stoerder dan Rambo zegquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nu een diëtist voor me die er uit ziet als Rambo![]()
Ik zal de volgende keer de helft nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, relatief gezien voor een groente wel. Maar vergeleken met kaas enzo niet.. het is meer dat je niet moet denken "OH GROENTE MAG SUPER VEEL ETEN!" zoals je wel kan doen met sla oid snappie.
Het bevat per 100g niet super veel kcal maar als je maar door hebt dat het geen sla is.
[..]
Wat doe ik wat wanneer?
Nou, nou.quote:
Advies geven, shit berekenen, voorlichting geven, producten ontwikkelen/ontwerpen, koken, medische meuk (sondevoeding blabla) ja weet ik het.quote:
waarom dan?quote:
Ah, nou dat kan sowieso als je nu super super vol zitquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer de helft nemen.
[..]
Nou, nou.![]()
oh. leuk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Advies geven, shit berekenen, voorlichting geven, producten ontwikkelen/ontwerpen, koken, medische meuk (sondevoeding blabla) ja weet ik het.
Ja.
Omdat dat me zo iemand lijkt bij een verjaardag zou zitten van ''nou henk dat zou jij niet moeten nemen want *enter dietiestisch gezeur hier*quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom dan?
[..]
Ah, nou dat kan sowieso als je nu super super vol zit.
Maar je kreeg wel vierhonderdvijftig euro tochquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een panty aangedaan, nu voel ik me ongemakkelijk
Dat was fantastischquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je kreeg wel vierhonderdvijftig euro toch
Staat je vast goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Nou, neequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat dat me zo iemand lijkt bij een verjaardag zou zitten van ''nou henk dat zou jij niet moeten nemen want *enter dietiestisch gezeur hier*
Mooiquote:
en waarom ongemakkelijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Dus na je goedgekeurde scriptie ben je dieetiste?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:09 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben ook niet zo een behandelden diëtist. Ik weet er wel veel van af maar veel ook niet want ik vind het maar shit werk om te doen.
Neuh, dan nog eindgesprekquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus na je goedgekeurde scriptie ben je dieetiste?
En als dat voldoende is danquote:
Ik heb er zo mijn twijfels overquote:
Heuyquote:
Picsquote:
Ohquote:
Dat je melkbenen hebt zie je dan toch niet?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er zo mijn twijfels overEnorme melkbenen door een zwart doorschijnende panty
Vind je het niet leuk? En wat doe je dan?quote:
Oh ik vind het hartstikke leukquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je melkbenen hebt zie je dan toch niet?
En daarbij, bijna iedereen heeft toch nog melkbenen? Hoe kun je uit de winter komen met bruine benen?! Dat lukt bijna niemand![]()
En ja, i ksnap dat het antwoord zonnebank of vakantie is
[..]
Vind je het niet leuk? En wat doe je dan?
Jaa, is wennen hoor. Voor mij was het eerste jaar hbo ook wennen, gewoon totaal andersquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ik vind het hartstikke leukIk doe commerciele economie (hbo)
Alleen dacht ik het wel met dezelfde instelling te halen als op de havo
Maar nu ben ik ook een jaartje ouder (bijna 18) en wat meer ervaren op het hbo
Ach, het komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, is wennen hoor. Voor mij was het eerste jaar hbo ook wennen, gewoon totaal anders.
Heb toen ook veel lagere cijfers gehaald dan de drie jaren er na. Gewoon, je weet hoe het werkt en alles
.
En (maar dat zal per opleiding verschillen) vond ik het 3e jaar écht het makkelijkste. Was meer aanvullend maar alles kon je herleiden naar de basis ofzo. En die ken je echt door en door
haha, ziekquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik begon met 28 man in de klas, inmiddels zijn het er nog maar 16
wot the fokquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wie ben jij for FOK!'s sakequote:
Ken ik nietquote:
Wij 32, nu nog 10quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ziekquote:
Emmen heeft wel een sicke dierentuin dus je moet niet klagen man.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zin in KFC, alleen zit er geen KFC in Emmen
Dichtsbijzijnde is in Groningen
nee want de dierentuin kom je ook elke dag of zoquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Emmen heeft wel een sicke dierentuin dus je moet niet klagen man.
illuminatiquote:
wtf die gast op 3:10quote:
quote:
En? Al gebeld voor die auto?quote:
quote:
Oeh, heel vet!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]is een metallic lak
Wordt volgende week naar Zwolle city gehaald
Alleen om te proefrijden hoorquote:
crewbash, IP ban, allesquote:
Fopje wel, maar dat is dan ook de enige koele modquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
mag toch hopen dat fopje en de rest van de crew wel tegen een "grapje" kunnen
Nou, nee. HAHA dat kunnen ze (ok, eentje danquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
mag toch hopen dat fopje en de rest van de crew wel tegen een "grapje" kunnen
Kon hem als user wel waarderenquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Fopje wel, maar dat is dan ook de enige koele mod![]()
Ik heb Fopje als user niet meegemaakt volgens mijquote:
leuke topics toenquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb Fopje als user niet meegemaakt volgens mij
Oh nja, als hij goed rijdt..quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen om te proefrijden hoor, hij is (nog) niet gekocht
En danquote:
Vetquote:
Nou, ze vinden een constant bruine vinger niet zo'n fijn aanzicht.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vinden je ouders het niet goed dat je thuis je vinger in je aars duwt?
En het ruikt vast ook niet zo fijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, ze vinden een constant bruine vinger niet zo'n fijn aanzicht.
en terechtquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, ze vinden een constant bruine vinger niet zo'n fijn aanzicht.
Ik bepaal zelf wat en hoe laat ik iets in mijn aars stopquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en terecht
god heeft de man gemaakt om zijn vrouw lief te hebben niet om een vinger in zijn aars te duwen
zondaarquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wat en hoe laat ik iets in mijn aars stop
updatenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme, wat duurt die update op m'n iPhone lang
Meh, ik ben te debiel om dat te doenquote:
echt supermakkelijk welquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh, ik ben te debiel om dat te doen
De vorige keer dat ik probeerde te jailbreaken, ging hij niet van (DMU?) modus naar de jailbreakquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt supermakkelijk wel![]()
mijn zusje zou het nog kunnen doen
DFU zul je bedoelenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik probeerde te jailbreaken, ging hij niet van (DMU?) modus naar de jailbreak
DFU dan, en ja, ik kan wel lezen, hoezoquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DFU zul je bedoelen
en kun je niet lezen?
jailbreak is 80% lezen en 20% knopjes drukkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
DFU dan, en ja, ik kan wel lezen, hoezo?
Dat kloptquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jailbreak is 80% lezen en 20% knopjes drukken
Updatequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme, wat duurt die update op m'n iPhone lang
7.1.1quote:
Kloptquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt
Maar was te lui om hem te downloaden
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
in het oosten krijgen ze alles wat later
vandaar dat alle slimme mensen in en rondom de randstad wonen
raketwetenschappenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je broeder?
wel raar trouwes dat alluh mensuh in het westuh niet fasoenlijjk nederlands kunne prate en ''me'' als een bezittelijk voornaamwoord zien
Cool story bro.quote:
Wat doe je dan preciesquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
afgezien van dat het een GRAPJE was doe ik ict
Welk niveau?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
naar school gaan om mijn uren vol te maken
dat is vrij normaal op mboquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
naar school gaan om mijn uren vol te maken
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
Ik doe hbo, betekent dit dat ik naar de randstad moetquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Ik doe hbo, betekent dit dat ik naar de randstad moet
Nee want intelligentie meten op basis van opleiding is bullshitquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Ik doe hbo, betekent dit dat ik naar de randstad moet
Pork woont in het noord-oostenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
ik ookquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee want intelligentie meten op basis van opleiding is bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |