Ik koop weinig meuk online eigenlijkquote:
Zullen we een #TeamBraddie trui ontwerpen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik koop weinig meuk online eigenlijk
Ik koop bijna alles onlinequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik koop weinig meuk online eigenlijk
Zodat je niet van je zolderkamer af hoeft, heel slimquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zullen we een #TeamBraddie trui ontwerpen?
Shit in winkels kopen, bitch please. Heb mn tijd wel beter te bestedenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zodat je niet van je zolderkamer af hoeft, heel slim
Zal wel goed verkopen hier op het forum dan doen we gewoon 50/50 van de opbrengst.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een super goed idee
Ik wacht nog steeds op de terugkeer van Braddie :/
Zoals FOK! bijvoorbeeld, of je scriptiequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit in winkels kopen, bitch please. Heb mn tijd wel beter te besteden
Deal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal wel goed verkopen hier op het forum dan doen we gewoon 50/50 van de opbrengst.
Scriptie, nee. Is af tochquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zoals FOK! bijvoorbeeld, of je scriptie
OVquote:
Ik had wel zin om een stukje te gaan fietsenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Staat dit in verband met je vorige post?
OV is echt kut. Laatst kwam de bus 20 minuten te laat.. wtfquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
OV
Blij dat ik straks met m'n eigen autootje kan
Drie euro? Serieusquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik maak mn fiets niet meer, fuck die shitje ik doe gewoon fietsenmaker. Kost maar 3 euro om je band te laten plakken.. Voorheen deed ik (haha.. ik) het ook zelf maarja, DRIE EURO
Bij mij kwam de bus een keer gewoon niet opdagenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OV is echt kut. Laatst kwam de bus 20 minuten te laat.. wtf
Oh op die manier, ja doen dan muts. Neem gewoon tas mee met schone broek. Regen is alleen vervelend wanneer je omhoog moet kijken of wanneer je zeiknat bent en nog de hele dag moet want dan blijf je koud. Anders maakt toch nie uiiiiiiit..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had wel zin om een stukje te gaan fietsen
Dat had ik constant met de belbusquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bij mij kwam de bus een keer gewoon niet opdagen
Ja, hahahaquote:
Hoeveel gram kikkererwten had je dan? Die shit is super mega zwaar hequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net mijn doperwten-kikkererwten salade op.
Jezus wat zit ik vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |