Oh.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het was het dekbed van mijn ouders
Ik zie nu een diëtist voor me die er uit ziet als Ramboquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Misschien ben ik over 5 weken wel officeel diëtist. ZO STOER![]()
.
Nou, relatief gezien voor een groente wel. Maar vergeleken met kaas enzo niet.. het is meer dat je niet moet denken "OH GROENTE MAG SUPER VEEL ETEN!" zoals je wel kan doen met sla oid snappiequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er zoveel in, ja?
Jezus. En ik was alweer aangekomen de laatste dagen
Wat doe ik wat wanneer?quote:
Wat doe je als diëtistquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, relatief gezien voor een groente wel. Maar vergeleken met kaas enzo niet.. het is meer dat je niet moet denken "OH GROENTE MAG SUPER VEEL ETEN!" zoals je wel kan doen met sla oid snappie.
Het bevat per 100g niet super veel kcal maar als je maar door hebt dat het geen sla is.
[..]
Wat doe ik wat wanneer?
Ik ben toch stoerder dan Rambo zegquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nu een diëtist voor me die er uit ziet als Rambo![]()
Ik zal de volgende keer de helft nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, relatief gezien voor een groente wel. Maar vergeleken met kaas enzo niet.. het is meer dat je niet moet denken "OH GROENTE MAG SUPER VEEL ETEN!" zoals je wel kan doen met sla oid snappie.
Het bevat per 100g niet super veel kcal maar als je maar door hebt dat het geen sla is.
[..]
Wat doe ik wat wanneer?
Nou, nou.quote:
Advies geven, shit berekenen, voorlichting geven, producten ontwikkelen/ontwerpen, koken, medische meuk (sondevoeding blabla) ja weet ik het.quote:
waarom dan?quote:
Ah, nou dat kan sowieso als je nu super super vol zitquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer de helft nemen.
[..]
Nou, nou.![]()
oh. leuk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Advies geven, shit berekenen, voorlichting geven, producten ontwikkelen/ontwerpen, koken, medische meuk (sondevoeding blabla) ja weet ik het.
Ja.
Omdat dat me zo iemand lijkt bij een verjaardag zou zitten van ''nou henk dat zou jij niet moeten nemen want *enter dietiestisch gezeur hier*quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom dan?
[..]
Ah, nou dat kan sowieso als je nu super super vol zit.
Maar je kreeg wel vierhonderdvijftig euro tochquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een panty aangedaan, nu voel ik me ongemakkelijk
Dat was fantastischquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je kreeg wel vierhonderdvijftig euro toch
Staat je vast goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Nou, neequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat dat me zo iemand lijkt bij een verjaardag zou zitten van ''nou henk dat zou jij niet moeten nemen want *enter dietiestisch gezeur hier*
Mooiquote:
en waarom ongemakkelijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Dus na je goedgekeurde scriptie ben je dieetiste?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:09 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben ook niet zo een behandelden diëtist. Ik weet er wel veel van af maar veel ook niet want ik vind het maar shit werk om te doen.
Neuh, dan nog eindgesprekquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus na je goedgekeurde scriptie ben je dieetiste?
En als dat voldoende is danquote:
Ik heb er zo mijn twijfels overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |