Picsquote:
Ohquote:
Dat je melkbenen hebt zie je dan toch niet?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er zo mijn twijfels overEnorme melkbenen door een zwart doorschijnende panty
Vind je het niet leuk? En wat doe je dan?quote:
Oh ik vind het hartstikke leukquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je melkbenen hebt zie je dan toch niet?
En daarbij, bijna iedereen heeft toch nog melkbenen? Hoe kun je uit de winter komen met bruine benen?! Dat lukt bijna niemand![]()
En ja, i ksnap dat het antwoord zonnebank of vakantie is
[..]
Vind je het niet leuk? En wat doe je dan?
Jaa, is wennen hoor. Voor mij was het eerste jaar hbo ook wennen, gewoon totaal andersquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ik vind het hartstikke leukIk doe commerciele economie (hbo)
Alleen dacht ik het wel met dezelfde instelling te halen als op de havo
Maar nu ben ik ook een jaartje ouder (bijna 18) en wat meer ervaren op het hbo
Ach, het komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, is wennen hoor. Voor mij was het eerste jaar hbo ook wennen, gewoon totaal anders.
Heb toen ook veel lagere cijfers gehaald dan de drie jaren er na. Gewoon, je weet hoe het werkt en alles
.
En (maar dat zal per opleiding verschillen) vond ik het 3e jaar écht het makkelijkste. Was meer aanvullend maar alles kon je herleiden naar de basis ofzo. En die ken je echt door en door
haha, ziekquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik begon met 28 man in de klas, inmiddels zijn het er nog maar 16
wot the fokquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wie ben jij for FOK!'s sakequote:
Ken ik nietquote:
Wij 32, nu nog 10quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ziekquote:
Emmen heeft wel een sicke dierentuin dus je moet niet klagen man.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zin in KFC, alleen zit er geen KFC in Emmen
Dichtsbijzijnde is in Groningen
nee want de dierentuin kom je ook elke dag of zoquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Emmen heeft wel een sicke dierentuin dus je moet niet klagen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |