Jawelquote:
Hij vind Rafael Nadal een geit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa = GOAT.
Einde discussie. Is eigenlijk geen discussie.
En van de RG website:twitter:bgtennisnation twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:10:09At 110pm the covers are on rain is. Falling #bummer reageer retweet
quote:And what about the weather, I hear you cry? Well, it's a little bit drizzly but we're trying to hold off the rain. Play starts in just under 90 minutes. Could be a bit of a stop-start afternoon, we shall see...
dat is waar maar ik verwacht toch nadalquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:18 schreef Rosario het volgende:
Ferrer gaat vandaag winnen. Is al het hele seizoen de betere speler.
Ik denk dat het 60-40 is voor Nadal. Laatste tijd doet Ferrer het wel erg goed tegen Nadal, en wint soms ook gewoon.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat is waar maar ik verwacht toch nadal
Vroeg het me ook af ja.quote:
Nea, GOAT betekent Greatest Of All Time (beste tennisser aller tijden). ER is hier altijd discussie wie de GOAT is: Federer, Nadal of Verkerkquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Hij vind Rafael Nadal een geit.
Geen idee waarom.
Hopelijk wordt het mee. Ik wordt altijd zo moe van dat gestart en gestop.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:28 schreef TheGeneral het volgende:
Voorlopig wel regen...
[...]
En van de RG website:
[..]
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat is waar maar ik verwacht toch nadal
Si señoooor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:50 schreef GwaiLow het volgende:
Moet erg lachen om hoe weinig mensen er altijd voor Nadal zijn.
Vamos Rafa!!
hey halloquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vroeg het me ook af ja.
[..]
Ne, GOAT betekent Greatest Of All Time (beste tennisser aller tijden). ER is hier altijd discussie wie de GOAT is: Federer, Nadal of Verkerk
[..]
Hopelijk wordt het mee. Ik wordt altijd zo moe van dat gestart en gestop.
[..]
Ik help het je hopen.
[..]
Si señoooor.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ne, GOAT betekent Greatest Of All Time (beste tennisser aller tijden).
Hoi.quote:
Zoek maar op als je me niet gelooft.quote:
Niet alle tweets zijn openbaar. Da's misschien niog iets wat dat woord kan rechtvaardigen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:02 schreef Niox het volgende:
'Een tweet onderschept'. Top onderzoeksjournalisten daar bij de NOS.
quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor, ik weet niet wat jij dom zit te doen.quote:
Dit ja, en dat geldt niet alleen voor tennisquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor, ik weet niet wat jij dom zit te doen.
Ik zeg ook dat hij favoriet is toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:53 schreef stefan92 het volgende:
Minder grappig dan het indekken :p Nadal is gewoon dik favoriet.
Je hebt gelijk, ik zit een beetje irritant te doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor, ik weet niet wat jij dom zit te doen.
Wat een vriendelijk dier.quote:
Dit.quote:
quote:
twitter:Wimbledon twitterde op woensdag 04-06-2014 om 14:32:45Not raining. #19daystogo #Wimbledon #staythatway reageer retweet
twitter:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef franklop het volgende:
twitter:Wimbledon twitterde op woensdag 04-06-2014 om 14:32:45Not raining. #19daystogo #Wimbledon #staythatway reageer retweet
twitter:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef franklop het volgende:
twitter:
Niet vóór 15.00 uur:quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:44 schreef grrrrg het volgende:
Weet iemand al wanneer het toptennis weer begint?
Maar goed, waarschijnlijk nam je om 14.44 uur al aan dat ze niet vóór 15.00 uur zouden gaan tennissen.twitter:rolandgarros twitterde op woensdag 04-06-2014 om 14:07:25Due to persistent rain, matches will not start until before 3pm #RG14 reageer retweet
Het schiet allemaal niet op.quote:
Ja, maar dan wel liever de finale op maandag, dat ze een dag rust houden tussen de kwartfinale en de halve finale.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mooizo, laat ze maar lekker morgen in de zon ballen.
Dat zeker ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel liever de finale op maandag, dat ze een dag rust houden tussen de kwartfinale en de halve finale.
Ja, vind ik ook. Ook op Wimbledon gebeurt dat vaak als het al de hele week slecht weer is. Dat begrijp ik ook nooit helemaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zeker ja.
Ach, eigen schuld dit. Moeten ze maar niet zolaat beginnen. Gewoon om 11u eerste wedstrijd imo.
Vandaag in de regen. Langzaamste baansoort die er is, dan pakt hij Ferrer zo weer in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het schiet allemaal niet op.![]()
Wat ik me afvraag is: zou Nadal liever vandaag tennissen als het regenachtig is of morgen als het zonnig is (als het morgen überhaupt zonnig wordt natuurlijk). Hij speelt natuurlijk liever in de zon, maar dan zou hij geen rustdag hebben.
Zeg dat wel. Vandaag is mijn enige vrije dag in de week en ik had me verheugd op een middagje tennis kijkenquote:
Op zijn vroegst. Dus in het gunstigste geval wordt rond 16.00 uur de eerste bal geslagen. Maar als we pech hebben duurt het nog veel langer.quote:
Een 'regenachtige baan' is in het nadeel van Nadal. Dan komen zijn spinballen niet goed door.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vandaag in de regen. Langzaamste baansoort die er is, dan pakt hij Ferrer zo weer in.
Haha, je zei ballen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een 'regenachtige baan' is in het nadeel van Nadal. Dan komen zijn spinballen niet goed door.
het is een goatquote:
Dát is het. Ik kwam er niet op.quote:
Maar 60-40, wat meer vertrouwen in Nadal op RG zou wel terecht zijn. Nadal heeft dan wel 3x verloren op gravel dit jaar, maar ook van Ferrer zijn 'gewoon' wat rare nederlagen te vinden. Daarnaast heeft men het veel over zijn zelfvertrouwen dat zo belangrijk is, ik kan me niet voorstellen dat hij geen zelfvertrouwen heeft op RG, best of 5 en bijna iedereen daar ingemaakt. Wordt ook veel gesproken (weet niet hoe jij daarover denkt) alsof hij sowieso van Djokovic zou verliezen in de finale, wordt gewoon een spannende wedstrijd denk ik.quote:
Goed gezegd. Ik ben het er helemaal mee eens. Nadal zou best kunnen verliezen maar niet 'without a fight'.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:27 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Maar 60-40, wat meer vertrouwen in Nadal op RG zou wel terecht zijn. Nadal heeft dan wel 3x verloren op gravel dit jaar, maar ook van Ferrer zijn 'gewoon' wat rare nederlagen te vinden. Daarnaast heeft men het veel over zijn zelfvertrouwen dat zo belangrijk is, ik kan me niet voorstellen dat hij geen zelfvertrouwen heeft op RG, best of 5 en bijna iedereen daar ingemaakt. Wordt ook veel gesproken (weet niet hoe jij daarover denkt) alsof hij sowieso van Djokovic zou verliezen in de finale, wordt gewoon een spannende wedstrijd denk ik.
twitter:rolandgarros twitterde op woensdag 04-06-2014 om 15:26:45UPDATE: As it continues to rain, the matches have now been pushed back to a 4:30pm start. #RG14 reageer retweet
Geen idee, maar er zijn GS'en waar ze dat doen. Lijkt mij een goed idee, al zou ik nog meer voelen voor doorschuiven naar morgen en de herenfinale op maandag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
Blijft de OOP eigenlijk staan, of gaan ze uitwijken naar kleinere banen zodat alle wedstrijden vandaag in elk geval kunnen starten?
Dit hoop ik echt. Kan ik hem in ieder geval zien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn GS'en waar ze dat doen. Lijkt mij een goed idee, al zou ik nog meer voelen voor doorschuiven naar morgen en de herenfinale op maandag.
De dames hebben het trouwens wel erg luxe met best of three en een rustdag tussen elke partij.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kreeg hoop door jouw username maar helaas.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bijna is natuurlijk wel hetzelfde als niet.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kreeg hoop door jouw username maar helaas.
Een dak bij een outdoortoernooiquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ach, over vier jaar hebben ze ook een dak. Vier jaar.![]()
Niet weten dat Jan dat al aan ziet komenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Er is een mooie NOS-fail bezig. Het commentaar van Roelfs loopt voor op de beelden. Dan hoor je "O o, die pakt hij te laat' en drie seconden later slaat Raonic een bal in het net.
Haase is nu bezig tegen Norbert Gombos (bazennaamquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:16 schreef Norrage het volgende:
Balen...heb ik een middagje vrij is er geen tennis
daarom neem ik ook enkel vrij voor evenementen die niet zo weer afhankelijk kunnen zijn. Tour de France, OS etcquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit altijd lullig voor de mensen die hiervoor vrij hebben gevraagd,
Risico van 't vak.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit altijd lullig voor de mensen die hiervoor vrij hebben gevraagd, kaartjes hebben gekocht, naar Parijs zijn gereisd...
Die spaanse.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Max23 het volgende:
Halep en Kuznetsova zijn de lelijkste vrouwelijke tennisters die ik ken![]()
Hoewel die Spaanse die gister tegen Bouchard moest ook verschrikkelijk was.
US open heeft ze ook een keer gewonnen, tien jaar geleden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:22 schreef Rosario het volgende:
Kuznetsova is een oud-winnares hè. Helemaal niet meegekregen destijds.
pfft het is maar waar je prioriteiten liggenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:26 schreef MaLo het volgende:
Wat heeft Errani een vreemde manier van serveren.
Pfff jammer dat het nu pas begonnen is, nu ben ik weer druk met koken, eten, kind van sportclub halen, kind douchen etc
Je kijkt weinig vrouwentennis danquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Max23 het volgende:
Bord op schoot zometeenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:27 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
pfft het is maar waar je prioriteiten liggen
Preciesquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:53 schreef Mikezor het volgende:
Ik wacht op nadal... Als die bitches is opschieten..
Haten op Halepquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Max23 het volgende:
Zendt Eurosport die uit? Ik heb geen digitale televisie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:53 schreef Mikezor het volgende:
Ik wacht op nadal... Als die bitches is opschieten..
Hoezo zeker? Antwoord is nee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:22 schreef danusz1986 het volgende:
Zeker Sharapova tegen Petkovic de volgende ronde?
Zowel eurosport 1 en 2 en ook sporzaquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Zendt Eurosport die uit? Ik heb geen digitale televisie.
(Als ik het überhaupt al kan kijken, want ik heb straks visite en die kijken geloof ik geen tennis. Verdomde regen altijd!)
Nederlandse scheidsrechter in de CL finale, 2 Nederlandse coaches in de halve finale RG. Gaat goed met ons sportlandquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:31 schreef F.M.D. het volgende:
4 halve finalisten waarvan 2 met een nederlandse coach.
Dat jij nog nooit van Halep heeft gehoord zegt meer over jouw tenniskennis dan over de kansen die Bertens had gehadquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:32 schreef grrrrg het volgende:
Ik zie dat Kiki Bertens gewoon de finale van RG had kunnen halen!![]()
Errani had ze ook van de baan geveegd, net als Petkovic heeft gedaan.
En van Halep heb ik nog nooit gehoord. Ze had van Kuznetsova gewonnen, maar die was geblesseerd.
halep is in een supervorm. kiki had alle hoeken van de baan te zien gekregen. dat gaat nu petkovic overkomen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:32 schreef grrrrg het volgende:
Ik zie dat Kiki Bertens gewoon de finale van RG had kunnen halen!![]()
Errani had ze ook van de baan geveegd, net als Petkovic heeft gedaan.
En van Halep heb ik nog nooit gehoord. Ze had van Kuznetsova gewonnen, maar die was geblesseerd.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet weten dat Jan dat al aan ziet komen!
Ja, die gooit ook hoge inderdaad. Nogal een wereld van verschil met Muguruza.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Max23 het volgende:
Bij de heren serveerde Jay Berger vroeger zo. Is er hier überhaupt iemand die hem kent? Ik ben oud.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:26 schreef MaLo het volgende:
Wat heeft Errani een vreemde manier van serveren.
[...]
Nooit van gehoord, jij bent echt oud!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij de heren serveerde Jay Berger vroeger zo. Is er hier überhaupt iemand die hem kent? Ik ben oud.
Murray doet niet aan veegpartijen, die choket altijd wel wat wegquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:42 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, jij bent echt oud!
Murray staat al 3-0 voor tegen Monfils. Ik heb genoeg gezien, dat wordt een veegpartij.
Nope, nooit van gehoord. Jij bent echt oud want ik ben al oud.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
Bij de heren serveerde Jay Berger vroeger zo. Is er hier überhaupt iemand die hem kent? Ik ben oud.
Bij zijn laatste titel was ik 2 jaar oud zie ik. Ken hem ook nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:51 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nope, nooit van gehoord. Jij bent echt oud want ik ben al oud.
Geef eens een hintquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ik duim voor Halep.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef Max23 het volgende:
Mischa Krajicek is bezig in de kwartfinale van het damesdubbelspel, staat wel gelijk 4-1 achter.
Overigens hoop ik toch zo dat Bouchard het toernooi bij de vrouwen nu gaat winnen
Ik heb de service van Berger eens opgezocht. Briljant!quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ja, die gooit ook hoge inderdaad. Nogal een wereld van verschil met Muguruza.
[..]
Haha, Karsten Braasch zijn service kan ik ook nog redelijk voor de geest halen. Heel eigenaardige slice service, maar ongetwijfeld verduiveld lastig voor de tegenstander (ook door dat linkse effect).quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de service van Berger eens opgezocht. Briljant!![]()
Karsten Braasch had ook een mooie service!
Nadal verliezen op Roland Garros en dan ook nog van Ferrer, ik kan me er nog niks bij voorstellenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:01 schreef Norrage het volgende:
Stel dat Nadal dit verliest, dan ligt het sowieso aan dat ie niet op Chatrier speelde...
Sven Groeneveldquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:31 schreef F.M.D. het volgende:
4 halve finalisten waarvan 2 met een nederlandse coach.
Op deze manier moet het wel in drie sets gebeuren, anders gaan ze het vandaag niet afmaken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:05 schreef Hazzard het volgende:
Ferrer begint wel erggg lekker aan de partij zegongeacht of hij deze game breakt of niet. Kan leuk worden (?)
Als Murray het initiatief had genomen had de rally niet 34 slagen geduurd, denk je wel?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:14 schreef grrrrg het volgende:
Mooie rally van Monfils-Murray, maar het geeft wel aan waar het probleem ligt. Murray neemt gewoon wel het initiatief zonder meer fouten te maken dan Monfils. Monfils zie ik alleen maar de bal terugspelen eigenlijk.
Thanks!quote:
Naja murray speelt niet alles half hoog door het midden. Murray bouwt echt opquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:16 schreef Papabassie het volgende:
[..]
Als Murray het initiatief had genomen had de rally niet 34 slagen geduurd, denk je wel?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:13 schreef Max23 het volgende:
Kut Murray![]()
Krajicek/Hradecka hebben de eerste set gewonnen 7-5
Kan dat het dadelijk te donker wordtquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:19 schreef Mikezor het volgende:
Waarom zoude ze niet het einde van de wedstrijd halen?
Murray was ook vrij voorzichtig in die rally, maar je zag hem uiteindelijk wel proberen een winner te slaan, toen de gelegenheid zich voordeed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:16 schreef Papabassie het volgende:
[..]
Als Murray het initiatief had genomen had de rally niet 34 slagen geduurd, denk je wel?
2 uur nog vooral bij Nadal - Ferrer kan dat nog een groot probleem worden. En als dit een 5-setter wordt ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:22 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Te donker? Het word pas rond half 10 donker.. En het is nu amper half 8.. Leg uit?
De wedstrijd kan langer dan 2 uur duren...quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:22 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Te donker? Het word pas rond half 10 donker.. En het is nu amper half 8.. Leg uit?
Wereldberoemd geworden door een doodsbedreigingquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:24 schreef PippenScottie het volgende:
Lijnrechter van Serena Williams achter Murray!
Dat was echt chanant.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:25 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wereldberoemd geworden door een doodsbedreiging
Wel mooie televisie. Live sport kijken blijft het leukst, want onvoorspelbaar!quote:
Ik vraag me af, heeft Serena Williams hier ooit nog een serieuze straf voor gekregen? (afgezien van de standaar geldboete, wat wisselgeld is voor haar).quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel mooie televisie. Live sport kijken blijft het leukst, want onvoorspelbaar!
Snap nog minder van Sporza, die dan ook daadwerkelijk monfils uitzenden. Is daar een praktische reden voor?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:07 schreef Norrage het volgende:
Ferrer domineert volledig...relatief zo in voordeel op lenglen, ongelooflijk. Snap er niks van... Fransen
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben.quote:
Alles prima behalve Nadal. Maar moge de beste winnen.quote:
Zou eigenlijk niet weten of ze ooit gestraft is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik vraag me af, heeft Serena Williams hier ooit nog een serieuze straf voor gekregen? (afgezien van de standaar geldboete, wat wisselgeld is voor haar).
Serena heeft nooit excuses gemaakt voor deze geweldsuitbarsting.
Hij lijkt wel een druipkaars.quote:
Hij zweet altijd als een mallequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een druipkaars.
Je zou bijna gaan geloven dat er ècht iets mis is met 'm.
Regent het niet nog?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een druipkaars.
Je zou bijna gaan geloven dat er ècht iets mis is met 'm.
Ik kan me niets van een straf herinneren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik vraag me af, heeft Serena Williams hier ooit nog een serieuze straf voor gekregen? (afgezien van de standaar geldboete, wat wisselgeld is voor haar).
Serena heeft nooit excuses gemaakt voor deze geweldsuitbarsting.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:42 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, jij bent echt oud!
[...]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:53 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Geef eens een hint![]()
Is hij van voor of na Rod Laver?
Welk jaar was dat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij zijn laatste titel was ik 2 jaar oud zie ik. Ken hem ook niet
Wat murray doet niks manquote:
Hij heeft eerder al gezegd dat het hem niet zoveel uitmaakte. Bij die partij tegen Thiem mocht hij zelfs kiezen waar hij wilde spelen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:01 schreef Norrage het volgende:
Stel dat Nadal dit verliest, dan ligt het sowieso aan dat ie niet op Chatrier speelde...
Netjesquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
GSM Krajicek/Hradecka 7-5 6-3, door naar de halve finale van de vrouwendubbel![]()
![]()
Ach, in de haast vergeten we toch allemaal weleens wat.quote:
Dafuq?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:50 schreef Marcoss het volgende:
Ferrer overigens de 1ste Spanjaard die een set wint van Nadal op RG
Mei '89 zie ik op zijn wiki.quote:
Oké, toen was ik al 16.quote:
Als het gaat om een derde ronde, prima. Maar niet in de kwartfinale. En al helemaal niet als de finalisten van vorig jaar tegen elkaar moeten spelen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het trouwens niet extreem raar dat een thuisfavoriet in dit stadium op het centre court speelt. Simpele kwestie van vraag en aanbod.
Ik vind het bepaald geen heldin, maar een fraai staaltje van eigengeilerij. Nog afgezien van het feit of je een minimale fout moet callen op zo'n moment worden er per wedstrijd doorgaans talloze voetfouten gemaakt. De kans dat dit de eerste voetfout uit die wedstrijd was schat ik in op een procentje of 1, misschien 2. Dan moet je jezelf wel heel belangrijk vinden om op zo'n moment even je moment te pakken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:39 schreef -0- het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet weten of ze ooit gestraft is.
Wel een heldin hoor die lijnrechter, om gewoon eerlijk te durven callen voor een voetfout tegen Williams op de US open. Denk dat velen het door de vingers hadden gezien.
Totaal verblind door nationalisme iemand die lijdzaam ondergaat dat hij genaait wordt alsnog als onsportief zienquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:54 schreef Gruisman het volgende:
Dat Franse publiek nadat Murray gewoon het punt cadeau geeft aan Monfils
Ja heel sportief om dan meteen te gaan juichen wanneer Murray z'n eerste service in het net slaatquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Totaal verblind door nationalisme iemand die lijdzaam ondergaat dat hij genaait wordt alsnog als onsportief zien
Essentiële game dit
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het bepaald geen heldin, maar een fraai staaltje van eigengeilerij. Nog afgezien van het feit of je een minimale fout moet callen op zo'n moment
Serena had gewoon geen voetfout moeten maken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het bepaald geen heldin, maar een fraai staaltje van eigengeilerij. Nog afgezien van het feit of je een minimale fout moet callen op zo'n moment worden er per wedstrijd doorgaans talloze voetfouten gemaakt. De kans dat dit de eerste voetfout uit die wedstrijd was schat ik in op een procentje of 1, misschien 2. Dan moet je jezelf wel heel belangrijk vinden om op zo'n moment even je moment te pakken.
Hoezo is dit 'je momentje pakken'?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het bepaald geen heldin, maar een fraai staaltje van eigengeilerij. Nog afgezien van het feit of je een minimale fout moet callen op zo'n moment worden er per wedstrijd doorgaans talloze voetfouten gemaakt. De kans dat dit de eerste voetfout uit die wedstrijd was schat ik in op een procentje of 1, misschien 2. Dan moet je jezelf wel heel belangrijk vinden om op zo'n moment even je moment te pakken.
NOS stream het ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kijken jullie naar Monfils, via een stream?
Eurosport 2quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Eurosport 2 heeft Murray-Monfilsquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
quote:
quote:
Bedankt, ik keek net even naar Sporza en toen was daar iets anders, vandaar mijn vraag.quote:
Je zegt zelf dat er een kleine kans is dat het wel haar eerste voetfout is, maar toch die lijnrechter de fout in de schoenen blijven schuivenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Opgetekend uit de mond van tennissers, heel speculatief ja.
Voetfout is voetfout, in is in, uit is uit. Dat mens ziet er bovendien niet uit als iemand die graag op zichzelf geilt, itt dat vreselijke kreng dat Serena Williams heet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze wel dus. Dat doe je door op zo'n moment een voetfout te callen in plaats van eerder.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoezo is dit 'je momentje pakken'?
De enige reden dat we ons dit nog kunnen herinneren is omdat Serena Williams haar vervolgens driegde een paar ballen in haar strot te duwen..
Zo'n lijnrechter staat daar heus niet te wachten tot het moment dat ze zelf even in de spotlight kan staan.
Nee, want Wimderons punt is volgens mij dat ze niet letten op die voetfouten tot het er echt om gaat spannen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:11 schreef Hazzard het volgende:
[..]
En je argument dat ik quote is letterlijk één van de meest idiote dingen die ik ooit in de tennistopics heb gelezen. Volgende keer een bal die miniem uit is in de halve finale van een grand slam ook maar gewoon ingeven? Fout is fout hoe miniem ook en dat moet je dan gewoon callen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef grrrrg het volgende:
De NOS is ondertussen maar gestopt met streamen
Tja, ik weet niet hoor. Er zijn voornamelijk Franse supporters, die in februari hun kaartje gekocht hebben maar toch wel graag de thuisfavoriet zien spelen. De internationale zit thuis en heeft er totaal geen last van om Nadal - Ferrer op Lenglen te kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als het gaat om een derde ronde, prima. Maar niet in de kwartfinale. En al helemaal niet als de finalisten van vorig jaar tegen elkaar moeten spelen.
Heel vergelijkbaar inderdaad. Jij vindt dus ook dat Nadal elke wedstrijd gediskwalificeerd moet worden vanwege het nemen van teveel tijd tussen de punten en niet toegestane coaching neem ik aan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:11 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat er een kleine kans is dat het wel haar eerste voetfout is, maar toch die lijnrechter de fout in de schoenen blijven schuiven
En je argument dat ik quote is letterlijk één van de meest idiote dingen die ik ooit in de tennistopics heb gelezen. Volgende keer een bal die miniem uit is in de halve finale van een grand slam ook maar gewoon ingeven? Fout is fout hoe miniem ook en dat moet je dan gewoon callen.
sporzaquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Neequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want Wimderons punt is volgens mij dat ze niet letten op die voetfouten tot het er echt om gaat spannen.
Dat lijkt me toch iets compleet anders dan jij nu zegt.quote:Nog afgezien van het feit of je een minimale fout moet callen op zo'n moment
Scheidsrechters mogen zeker harder optreden tegen tijdsovertredingen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel vergelijkbaar inderdaad. Jij vindt dus ook dat Nadal elke wedstrijd gediskwalificeerd moet worden vanwege het nemen van teveel tijd tussen de punten en niet toegestane coaching neem ik aan?
Volgens mij zegt hij dat letterlijk:quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wat anders inderdaad. Een klein voetfout moet je gewoon callen vind ik.quote:Dat lijkt me toch iets compleet anders dan jij nu zegt.
Dat zijn toch 2 verschillende argumenten in 1 zin gewoon? En ik quote het eerste argument. Niet het tweedequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dat letterlijk:
[..]
Waar lees jij dat ik dat wel of niet vind dan? Ik laat dat hele gegeven buiten beschouwing, terwijl daar de meningen over verschillen binnen de tenniswereld.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef Hazzard het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me toch iets compleet anders dan jij nu zegt.
Je hebt gelijk zie ik nu. Sorry.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:19 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 verschillende argumenten in 1 zin gewoon? En ik quote het eerste argument. Niet het tweede
Wat verwacht jij van de rest van deze partij?quote:
Die wonnen allemaal nooit een set inderdaad, spelers die 1 of meer sets wonnen van Nadal op Roland Garros zijn Grosjean, Federer, Puerta, Mathieu, Hewitt, Söderling, Isner, Djokovic, Brands, Klizan en nu dan Ferrer,quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dafuq?
Hoeveel Almagro's, Verdasco's, Ferrer(o's), Moya's en Lopezzen zal hij al wel niet tegen gespeeld hebben?
Faalbende.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef grrrrg het volgende:
De NOS is ondertussen maar gestopt met streamen
Dat die getennist gaat worden, wellicht niet compleet vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van de rest van deze partij?
Nog één set en dan kappen ze ermee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van de rest van deze partij?
Oké, mijn vraag was niet helemaal duidelijk; ik bedoelde of je denkt dat Nadal de komende twee sets wint of dat het nog heel spannend wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog één set en dan kappen ze ermee.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, mijn vraag was niet helemaal duidelijk; ik bedoelde of je denkt dat Nadal de komende twee sets wint of dat het nog heel spannend wordt.
Nadal zal wel winnen, in vier of vijf, geen idee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, mijn vraag was niet helemaal duidelijk; ik bedoelde of je denkt dat Nadal de komende twee sets wint of dat het nog heel spannend wordt.
Eh...quote:
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal zal wel winnen, in vier of vijf, geen idee.
Ferrer wint (maar ja, ik was ook voor Nalbandianquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze is ook geen heldin, ze is gewoon een lijnrechter die haar werk deed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef stefan92 het volgende:
Het punt is juist dat ze er waarschijnlijk voor koos pas een voetfout te callen op een belangrijk moment. Als dat zo is dan is het zeker geen heldin. Als er eerder geen voetfouten werden gemaakt dan wel respect.
Zijn zege in de Masters Cup van 2005 was welquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ferrer wint (maar ja, ik was ook voor Nalbandian)!
Serena is ghettotrash.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:28 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ze is ook geen heldin, ze is gewoon een lijnrechter die haar werk deed.
Ik vond Serena Williams reactie totaal niet kunnen en had gedacht dat ze minstens een half jaar geschorst zou worden of zo.
Ik heb geen idee wat een lijnrechter verdient, maar kan nooit genoeg zijn om dat soort doodsbedreigingen om de oren te krijgen.
Levenslang had van mij ook gemogen. Vond het zo'n kansloze reactie, waarmee ze even liet zien hoe veel klasse ze heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:28 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik vond Serena Williams reactie totaal niet kunnen en had gedacht dat ze minstens een half jaar geschorst zou worden of zo.
Nja, ik heb het één keer meegemaakt in de 24 jaar dat ik tennis kijk. Dan kun je ook alle mensen die aan een gemeenteloket werken meer salaris geven.quote:Ik heb geen idee wat een lijnrechter verdient, maar kan nooit genoeg zijn om dat soort doodsbedreigingen om de oren te krijgen.
Ja, al vond ik die juist wat minder, omdat Federer toen een beetje een blessure had. Ik vond die overwinning op de Masters in Parijs mooi. Zeldzaam geweldig tennis was dat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn zege in de Masters Cup van 2005 was wel
Ik snap dat gewoon niet. Waar komt dat nou opeens vandaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |