Jawelquote:
Hij vind Rafael Nadal een geit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa = GOAT.
Einde discussie. Is eigenlijk geen discussie.
En van de RG website:twitter:bgtennisnation twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:10:09At 110pm the covers are on rain is. Falling #bummer reageer retweet
quote:And what about the weather, I hear you cry? Well, it's a little bit drizzly but we're trying to hold off the rain. Play starts in just under 90 minutes. Could be a bit of a stop-start afternoon, we shall see...
dat is waar maar ik verwacht toch nadalquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:18 schreef Rosario het volgende:
Ferrer gaat vandaag winnen. Is al het hele seizoen de betere speler.
Ik denk dat het 60-40 is voor Nadal. Laatste tijd doet Ferrer het wel erg goed tegen Nadal, en wint soms ook gewoon.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat is waar maar ik verwacht toch nadal
Vroeg het me ook af ja.quote:
Nea, GOAT betekent Greatest Of All Time (beste tennisser aller tijden). ER is hier altijd discussie wie de GOAT is: Federer, Nadal of Verkerkquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Hij vind Rafael Nadal een geit.
Geen idee waarom.
Hopelijk wordt het mee. Ik wordt altijd zo moe van dat gestart en gestop.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:28 schreef TheGeneral het volgende:
Voorlopig wel regen...
[...]
En van de RG website:
[..]
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat is waar maar ik verwacht toch nadal
Si señoooor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:50 schreef GwaiLow het volgende:
Moet erg lachen om hoe weinig mensen er altijd voor Nadal zijn.
Vamos Rafa!!
hey halloquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vroeg het me ook af ja.
[..]
Ne, GOAT betekent Greatest Of All Time (beste tennisser aller tijden). ER is hier altijd discussie wie de GOAT is: Federer, Nadal of Verkerk
[..]
Hopelijk wordt het mee. Ik wordt altijd zo moe van dat gestart en gestop.
[..]
Ik help het je hopen.
[..]
Si señoooor.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ne, GOAT betekent Greatest Of All Time (beste tennisser aller tijden).
Hoi.quote:
Zoek maar op als je me niet gelooft.quote:
Niet alle tweets zijn openbaar. Da's misschien niog iets wat dat woord kan rechtvaardigen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:02 schreef Niox het volgende:
'Een tweet onderschept'. Top onderzoeksjournalisten daar bij de NOS.
quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor, ik weet niet wat jij dom zit te doen.quote:
Dit ja, en dat geldt niet alleen voor tennisquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor, ik weet niet wat jij dom zit te doen.
Ik zeg ook dat hij favoriet is toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:53 schreef stefan92 het volgende:
Minder grappig dan het indekken :p Nadal is gewoon dik favoriet.
Je hebt gelijk, ik zit een beetje irritant te doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor, ik weet niet wat jij dom zit te doen.
Wat een vriendelijk dier.quote:
Dit.quote:
quote:
twitter:Wimbledon twitterde op woensdag 04-06-2014 om 14:32:45Not raining. #19daystogo #Wimbledon #staythatway reageer retweet
twitter:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef franklop het volgende:
twitter:Wimbledon twitterde op woensdag 04-06-2014 om 14:32:45Not raining. #19daystogo #Wimbledon #staythatway reageer retweet
twitter:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef franklop het volgende:
twitter:
Niet vóór 15.00 uur:quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:44 schreef grrrrg het volgende:
Weet iemand al wanneer het toptennis weer begint?
Maar goed, waarschijnlijk nam je om 14.44 uur al aan dat ze niet vóór 15.00 uur zouden gaan tennissen.twitter:rolandgarros twitterde op woensdag 04-06-2014 om 14:07:25Due to persistent rain, matches will not start until before 3pm #RG14 reageer retweet
Het schiet allemaal niet op.quote:
Ja, maar dan wel liever de finale op maandag, dat ze een dag rust houden tussen de kwartfinale en de halve finale.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mooizo, laat ze maar lekker morgen in de zon ballen.
Dat zeker ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel liever de finale op maandag, dat ze een dag rust houden tussen de kwartfinale en de halve finale.
Ja, vind ik ook. Ook op Wimbledon gebeurt dat vaak als het al de hele week slecht weer is. Dat begrijp ik ook nooit helemaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zeker ja.
Ach, eigen schuld dit. Moeten ze maar niet zolaat beginnen. Gewoon om 11u eerste wedstrijd imo.
Vandaag in de regen. Langzaamste baansoort die er is, dan pakt hij Ferrer zo weer in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het schiet allemaal niet op.![]()
Wat ik me afvraag is: zou Nadal liever vandaag tennissen als het regenachtig is of morgen als het zonnig is (als het morgen überhaupt zonnig wordt natuurlijk). Hij speelt natuurlijk liever in de zon, maar dan zou hij geen rustdag hebben.
Zeg dat wel. Vandaag is mijn enige vrije dag in de week en ik had me verheugd op een middagje tennis kijkenquote:
Op zijn vroegst. Dus in het gunstigste geval wordt rond 16.00 uur de eerste bal geslagen. Maar als we pech hebben duurt het nog veel langer.quote:
Een 'regenachtige baan' is in het nadeel van Nadal. Dan komen zijn spinballen niet goed door.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vandaag in de regen. Langzaamste baansoort die er is, dan pakt hij Ferrer zo weer in.
Haha, je zei ballen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een 'regenachtige baan' is in het nadeel van Nadal. Dan komen zijn spinballen niet goed door.
het is een goatquote:
Dát is het. Ik kwam er niet op.quote:
Maar 60-40, wat meer vertrouwen in Nadal op RG zou wel terecht zijn. Nadal heeft dan wel 3x verloren op gravel dit jaar, maar ook van Ferrer zijn 'gewoon' wat rare nederlagen te vinden. Daarnaast heeft men het veel over zijn zelfvertrouwen dat zo belangrijk is, ik kan me niet voorstellen dat hij geen zelfvertrouwen heeft op RG, best of 5 en bijna iedereen daar ingemaakt. Wordt ook veel gesproken (weet niet hoe jij daarover denkt) alsof hij sowieso van Djokovic zou verliezen in de finale, wordt gewoon een spannende wedstrijd denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |