Flikker op, domme pauper. Ga je moeder pesten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Bèta zijn.Die TU zolderkamerautisten hosselen nooit en de chicks daar doen me overgeven.
Wtf doe je hier danquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Bèta zijn.Die TU zolderkamerautisten hosselen nooit en de chicks daar doen me overgeven.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef MrStalin het volgende:
[..]
De F22 ziet er zo ontzettend high-tech uit. Alsof er geen piloot in zit
Nee dan prefereer ik persoonlijk de Su-35. Eén en al perfectie.
Omdat je niet alle details ziet vanuit dat perspectief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er fraai uit ja, maar persoonlijk vind ik de Raptor mooier.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Alsof je met een MAVO-diploma gemakkelijker meisjes krijgt dan met een goede nerdbaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Flikker op, domme pauper. Ga je moeder pesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien de USA de F-35 (JSF) samen wou ontwikkelen met andere landen zodat een klein deel van de ontwikkelingskosten afgewenteld kan worden en (veel belangrijker?) gegarandeerd een flink aantal stuks wordt verkocht (lagere prijs per straaljager), voor dit toestel technologie van de F-22 wordt gebruikt en deze technologie dus wel vrij beschikbaar is/komt voor andere landen zou die exportban juist wel eens contraproductief kunnen werken. Het is gunstiger voor de USA als landen zoals Japan de F-22 kopen (aantrekkelijk voor andere landen als het minder kost) dan dat ze de technologie jatten via de F-35 en vervolgens een gelijkwaardig of zelfs superieur vliegtuig zelf maken. Gotta love it, dankzij de complexiteit van de technologie om oorlog te voeren moeten de landen juist meer gaan samenwerken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Bedankt. Je mag nu weer naar KLB.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik denk dat het een keuze is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Een interessante vraagstuk, die professor L.J.M.N.O.P vd Kellemson heeft gesteld (na 27 jaar onderzoek, nog niet achtergekomen zijn):
Is bèta zijn een keuze? Of BEN je een bèta van nature?
Ik denk, dus ik ben bèta.quote:
Het hangt er volgens mij puur vanaf waar je interesses liggen en waar je goed in bent (gaat vaak wel samen). Natuurlijk kun je dergelijke interesses en talenten wel prikkelen (zoals die verschillende projecten op de middelbare school, Technasium e.d.) en dan zouden meer mensen een bèta-studie gaan doen, maar volgens mij zit het wel al vanaf het begin in je.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Een interessante vraagstuk, die professor L.J.M.N.O.P vd Kellemson heeft gesteld (na 27 jaar onderzoek, nog niet achtergekomen zijn):
Is bèta zijn een keuze? Of BEN je een bèta van nature?
Ik ken voor elk van de drie opgaven tenminste twee verschillende methoden die ook allemaal in de literatuur zijn beschreven, dus het is niet zo dat ik op oplossingen zit te wachten. Er is ook niet zoiets als de oplossing. Het is ook duidelijk dat je met standaardregeltjes niet ver komt omdat de primitieven niet in elementaire functies zijn uit te drukken, dus daar hoef je het niet te zoeken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er staan ook nog 3 vragen van Riparius open. Hij hoopt blijkbaar nog steeds dat er ooit een wiskundig genie langskomt die de juiste trucjes vindt waarmee die integralen een dusdanige vorm krijgen dat ze wel op te lossen zijn met standaard regeltjes en technieken. Gaan we ooit nog de oplossing krijgen of vinden?
Je verkracht mijn grap.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Het hele begrip "gave" is een excuus voor luie mensen: "die gave heb ik niet".
Natuurlijk nietquote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef Rezania het volgende:
Bravebart, mag je een korte broek op het lab dragen of niet?
Dan doen de helft van de assistenten het fout en ga ik lekker wegsmelten op dagen dat ik practicum heb en het warm is.quote:
Bij ons op het lab kom je met een korte broek echt niet binnenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan doen de helft van de assistenten het fout en ga ik lekker wegsmelten op dagen dat ik practicum heb en het warm is.
Mwoh, officieel denk ik niet, maar als het echt warm is zullen ze er niet heel moeilijk over doenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef Rezania het volgende:
Bravebart, mag je een korte broek op het lab dragen of niet?
Bij ons lopen de assistenten vaak zelfs zonder labjas rond, zeker in Leiden.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Bij ons op het lab kom je met een korte broek echt niet binnen
Blij dat ik geen practica meer heb dit jaar, vorig jaar zat ik 16 juli nog op het lab
Oh, nou, dan draag ik gewoon een korte broek als het echt warm wordt, fuck it.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwoh, officieel denk ik niet, maar als het echt warm is zullen ze er niet heel moeilijk over doenAls je maar dichte schoenen draagt, die steken wat meer uit
Plus, jullie doen toch geen heel enge dingen neem ik aan
Joah, ik ook hoor, het was vorig jaar op z'n max 32 graden op het lab, dan ga ik dus eeeecht niet met lange broek en dichte labjas lopenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, nou, dan draag ik gewoon een korte broek als het echt warm wordt, fuck it.We hadden ook een keer microbiologiepracticum toen het echt warm was, en toen liep een assistent met een korte broek en open labjas rond.
En idd, we doen weinig gevaarlijks.
Ga weg, Wenfer.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Niet standaard in driedelig rondlopen ongeacht het weer
Gewoon lekker een korte broek aan dus, yolo.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, ik ook hoor, het was vorig jaar op z'n max 32 graden op het lab, dan ga ik dus eeeecht niet met lange broek en dichte labjas lopen
Lolquote:Op zondag 8 juni 2014 16:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Voor mijn documentaire 'Leven met een Bèta' zoek ik nog een bèta-student.
Wie heeft interesse?
In tal van andere gebieden moeten ze wel. Denk bijv. aan Californië in de buurt van Los Angeles. Het is dus prima te doen als je het er voor over hebt. Ik vraag me trouwens af wat de invloed is van het vetpercentage en het spierpercentage op de inwendige temperatuur zonder adaptatiemechanismes (zweten, meer bloed naar de oppervlakkige bloedvaten etc.). Dus hoeveel sneller en hoeveel meer iemand zweet als hij vetter en gespierder is en hoe zwaar beide relatief wegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Niet standaard in driedelig rondlopen ongeacht het weer
Ik heb me eens laten vertellen dat in een ver verleden de studenten in Nederland in jacquet naar college gingen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In tal van andere gebieden moeten ze wel. Denk bijv. aan Californië in de buurt van Los Angeles. Het is dus prima te doen als je het er voor over hebt.
Is dat het vervolg op 'Bèta's in het wild'?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Voor mijn documentaire 'Leven met een Bèta' zoek ik nog een bèta-student.
Wie heeft interesse?
Wut? Link?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat het vervolg op 'Bèta's in het wild'?
In België gaan ze zo nog steeds naar het mondelinge examen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb me eens laten vertellen dat in een ver verleden de studenten in Nederland in jacquet naar college gingen.
Nee ik volg je gewoon een dag en dan interview ik je onder tussen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LolWat is de bedoeling? Interview ofzo?
Neen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee ik volg je gewoon een dag en dan interview ik je onder tussen.
Dus je hebt interesse?!
Lol. Weet niet of je mij een dag wilt volgenquote:
Als in dat jouw leven veel meer avontuur bevat, of dat jij de hele dag niks doet?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol. Weet niet of je mij een dag wilt volgenMijn leven is niet echt representatief voor de gemiddelde bètastudent volgens mij.
Je wil Ollie een dag volgen terwijl hij weer eens college's skipt?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee ik volg je gewoon een dag en dan interview ik je onder tussen.
Dus je hebt interesse?!
Omdat ik 6 weken lang nauwelijks op de uni te vinden ben en hele dagen uit m'n neus loop te vreten of uitga etc. en dan in een paar weken alles met zelfstudie in probeer te halen...quote:Op zondag 8 juni 2014 16:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als in dat jouw leven veel meer avontuur bevat, of dat jij de hele dag niks doet?
Nee liever iemand die 'De ware bèta' is.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wil Ollie een dag volgen terwijl hij weer eens college's skipt?
Misschien heb ik wel een andere docu voor jequote:Op zondag 8 juni 2014 16:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Omdat ik 6 weken lang nauwelijks op de uni te vinden ben en hele dagen uit m'n neus loop te vreten of uitga etc. en dan in een paar weken alles met zelfstudie in probeer te halen...
Zolang het maar in Nederland is, boeit het nietquote:Op zondag 8 juni 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Aan welke universiteit wil je iemand volgen?
Oh, dan moet je een streber hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee liever iemand die 'De ware bèta' is.
[..]
Misschien heb ik wel een andere docu voor je
[..]
Zolang het maar in Nederland is, boeit het niet
Gebeurt zelden.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In België gaan ze zo nog steeds naar het mondelinge examen.
Ik ben nou niet een echt een streber, sorry.quote:
Zat mondelinge examens daar op de universiteiten. De jongens hebben dan standaard een pantalon, een hemd en een jas aan (jas vaak alleen tijdens de mondelinge toelichting).quote:
/sarcasmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |