quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De gemeentelijke belastingen zullen wel omhoog gaan volgend jaar.
Knevel en van den Brink staan anders net zo hard voor lul door het volledig te negeren. Zou bijna denken dat dit ook eerder opgenomen is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Alrac4 het volgende:
Ik denk dat Pauw en Witteman blij zijn dat ze op tijd zijn gestopt. Anders hadden ze nu mooi voor lul gestaan met hun 1 uur eerder opnemen.
Ik doe gewoon alsof het Chocó isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nigeria?
Liever niet. Nou ja, een weekje dan, in een auto met chauffeur.
Dit dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
Rotterdam is verzwolgen door de vlammen
quote:pieter klein @pieterkleinrtl · 6 sec.
Late Nieuws, zo over #moerdijk #shell #explosies 23.43u RTL4
Ja, die indruk begin ik ook te krijgenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Knevel en van den Brink staan anders net zo hard voor lul door het volledig te negeren. Zou bijna denken dat dit ook eerder opgenomen is.
Ligt er ook maar net een beetje aan waar het zou gebeuren in de VS...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef kree het volgende:
In de USA hadden er al 3 helikopters boven gehangen met live tv.
Mjah
Live vanuit het rampengebied Rotterdam:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
Rotterdam is verzwolgen door de vlammen
Nog wel jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Live vanuit het rampengebied Rotterdam:
Ik leef nog
Nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik leef nog
Godzijdankquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik leef nog
twitter:omroepbrabant twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:33:02Zodadelijk extra radio- en tv-uitzending over de brand bij Shell in Moerdijk. Volg alle updates: http://t.co/N9EfWEVlLA reageer retweet
http://www.omroepbrabant.(...)zee+en+rookwolk.aspxquote:Op Omroep Brabant tv en radio volgt spoedig een extra uitzending over de ontploffing bij de Shell-fabriek.
Het is Brabant, dus van geen enkel belang, dat blijkt ook wel uit de media nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dat daar dan zo'n installatie die op een of andere manier van economisch vitaal belang is voor Nederland, gezien deze 'paniek' nu?
Zou kunnen idd. Nog niet geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |