Nog wel jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Live vanuit het rampengebied Rotterdam:
Ik leef nog
Nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik leef nog
Godzijdankquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik leef nog
twitter:omroepbrabant twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:33:02Zodadelijk extra radio- en tv-uitzending over de brand bij Shell in Moerdijk. Volg alle updates: http://t.co/N9EfWEVlLA reageer retweet
http://www.omroepbrabant.(...)zee+en+rookwolk.aspxquote:Op Omroep Brabant tv en radio volgt spoedig een extra uitzending over de ontploffing bij de Shell-fabriek.
Het is Brabant, dus van geen enkel belang, dat blijkt ook wel uit de media nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dat daar dan zo'n installatie die op een of andere manier van economisch vitaal belang is voor Nederland, gezien deze 'paniek' nu?
Zou kunnen idd. Nog niet geweest.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef Unites het volgende:
In Zevenbergen (Moerdijk) rijden ze rond met zo'n omroepwagen: ramen en deuren dicht.
Die zijn wakkerder dan de mensen die er met hun neus bovenop zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou kunnen idd. Nog niet geweest.
Het eerste buitenlandse nieuws:
Pays-Bas: Explosion et incendie majeur sur un site du groupe Shell
Publié le 03/06/2014
Une explosion qui a été entendue dans toute la région a eu lieu sur un site de production chimique du groupe Shell à Moerdijk aux Pays-Bas. Un incendie est en cours. La cause du désastre est inconnue.
Ce serait l'un des plus grands sites chimiques des Pays-Bas et d'Europe selon le groupe.
L'incendie est visible depuis Rotterdam.
On ne sait pas s'il y a des blessés.
Plus d'infos d'ici quelques instants.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef Altron het volgende:
Krijg het niet meer normaal op de foto , lucht is helemaal zwart hier.... ( Strijen )
Precies. Over het algemeen is er bij een grote ramp meer bestuurlijke organisatie nodig, maar GRIP is vooral een online wedstrijdje verplassen geworden onder mensen die het van Wikipedia kennen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is meer voor de bestuurlijke organisatie ja.
Als er verslag moet worden gedaan van wat er binnen moet komen van het Erasmus MC zal ik mijn werk doen, maar zo ver zullen ze waarschijnlijk niet rijden met eventuele slachtoffers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik leef nog
Wat een affectie, ongekend. Mocht Friesland ooit overstromen dan bied ik gaarne onderdak.quote:
Toch fijn dat Fok!kers de ramen en deuren (en gordijnen) toch altijd dicht hebben, die overleven dit wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef Unites het volgende:
In Zevenbergen (Moerdijk) rijden ze rond met zo'n omroepwagen: ramen en deuren dicht.
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef summer2bird het volgende:
Zou het luchtalarm daar al zijn afgegaan?
twitter:VRMWB twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:36:55#shellmoerdijk geen sprake van vermisten of gewonden door explosie en brand. Vuurzee wordt minder intens. reageer retweet
Nou ja, een tekstbalk...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Twijfelen aan de capaciteiten van Tijs
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef Queller het volgende:
Hemelsbreed op 1,5 km: ik leef nog!
Téring wat een klap! En het geluid daarna. Niet te beschrijven. Alsof de intercity door de straat kwam
Jouw filmpje trouwens?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:VRMWB twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 23:36:55#shellmoerdijk geen sprake van vermisten of gewonden door explosie en brand. Vuurzee wordt minder intens. reageer retweet
Misschien komt er nog een grotere explosie die je niet overleefd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef Queller het volgende:
Téring wat een klap! En het geluid daarna. Niet te beschrijven. Alsof de intercity door de straat kwam
Klundert?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef Queller het volgende:
overleeftquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een grotere explosie die je niet overleefd.
Ja, behalve Kasper. Dit zit rustig te wachten tot zijn prak wordt geserveerd. Die raakt in paniek als we 'm binnenhalen en breekt dan alsnog de tent af...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |