Ik zie nog wel 199 andere, veul betere redenen om te gaan rellen in Nederland.quote:
Zonde van de tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie nog wel 199 andere, veul betere redenen om te gaan rellen in Nederland.
Deed men dat nou maar.
Rellen gaat tegenwoordig via Twitter. Anders moet je naar buiten he?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie nog wel 199 andere, veul betere redenen om te gaan rellen in Nederland.
Deed men dat nou maar.
Voor gegoede bankiers wel.quote:
Dan komen er 100.000 bankiers het Torentje beschermen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor gegoede bankiers wel.
700.000 werklozen die het Torentje bestormen, dat zou nou een mooie actie zijn.
Je kende me nog niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
Wat doe je nou man!
Beetje de 'reeks' doorbreken.
quote:Rellen gaat tegenwoordig via Twitter. Anders moet je naar buiten he?
Daarom juist.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Specularium het volgende:
Twijfelachtige TT met Voorbips in het topic.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom juist.
Waarom moet die tedere, zachte, voor ons onbegrijpelijke herenliefde telkens weer besmeurd worden door die anaal gefixeerde schunnige teksten op dit prachtige volwassen inhoudelijke forum, vraag je je af.
Mooi beeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan komen er 100.000 bankiers het Torentje beschermen waarschijnlijk.
Ik zie je af en toe wel voorbijkomen jaquote:
Precies wat ik bedoel ja. Zelfs ALS men buiten komt staren ze op hun telefoon.quote:
En naar ik aanneem staat ook 80% van Nederland meer op een schermpje te kijken dan om zich heen, in het zeldzame geval dat men buitenkomt, niet?
Zal de leeftijd zijn? Al zie ik het ook 'oudere jongeren' doen. Ik ga de winkel in snel boodschappen doen en weer er uit. Niet eens tijd om op mijn telefoon te kijken dan dus waarom zou ik hem meenemen?quote:Jij neemt je telefoon niet mee met boodschappen, anderen doen meer boodschappen met hun telefoon dan met hun sociale omgeving.
Korsakofquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
Wat doe je nou man!
Beetje de 'reeks' doorbreken.
[..]
Rellen gaat tegenwoordig via Twitter. Anders moet je naar buiten he?
Omdat de telefoon interessanter is dan de cassiere.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie je af en toe wel voorbijkomen ja
[..]
Precies wat ik bedoel ja. Zelfs ALS men buiten komt staren ze op hun telefoon.
[..]
Zal de leeftijd zijn? Al zie ik het ook 'oudere jongeren' doen. Ik ga de winkel in snel boodschappen doen en weer er uit. Niet eens tijd om op mijn telefoon te kijken dan dus waarom zou ik hem meenemen?
bijna op de minuutquote:
Gaat me niet alleen om de cassiere he? Ik race de winkel door en pak wat ik nodig heb, maar ik zie mensen treuzelen en frummelen met hun telefoon, vind ik tijdverspilling.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat de telefoon interessanter is dan de cassiere.
Tenzij het een lekkere hunk is, maar de kans daarop is vrij klein.
Nee dat heeft een reden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat me niet alleen om de cassiere he? Ik race de winkel door en pak wat ik nodig heb, maar ik zie mensen treuzelen en frummelen met hun telefoon, vind ik tijdverspilling.
Van die mannen die met een prei en een tomaat in handen hun vrouw staan te bellen welke van de twee een aubergine is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat me niet alleen om de cassiere he? Ik race de winkel door en pak wat ik nodig heb, maar ik zie mensen treuzelen en frummelen met hun telefoon, vind ik tijdverspilling.
En ondertussen hebben ze niet door dat ik die al snel in Corrie's anus heb verstopt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die mannen die met een prei en een tomaat in handen hun vrouw staan te bellen welke van de twee een aubergine is.
En die geeft ook de route aan die je moet lopenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat heeft een reden.
Er is namelijk een Appie-app, met alle recepten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |