Ik ben geheeeeeel onschuldigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Verkapt naamtopic![]()
Scharrel moest wel lachen gisteren om jou en omdat ik op zoek was naar spinnen.
oh hoe was het?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben geheeeeeel onschuldig
Ik liep gewoon braaf wat rond in de efteling.
Trut!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben geheeeeeel onschuldig
Ik liep gewoon braaf wat rond in de efteling.
Zus heeft in de auto maar een excuus gemompeld. Maar nog steeds is de efteling niet mijn ding, heb het veel meer naar mn zin gehad hier toen ik eenmaal thuis was.quote:
Niks met moraalridder te maken maar goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, gedraag je eens niet als een moraalridder dan, iedereen kan hier prima voor zichzelf opkomen, we hebben geen held nodig.
Ik heb je slechts wat fotos gestuurd van de leukste en mooiste dingen!quote:
Tof. Dank je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks met moraalridder te maken maar goed.
Ik zal voortaan braaf met de rest mee praten. :thumbup:
quote:
Vind ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
is een crush het zelfde als verliefd zijn?
Een crush vind ik iets vluchtigs. Of iets dat je hebt zonder verliefd zijn. Zo had ik een crush op mijn rijleraar maar verliefd zijn kon ik het niet noemen en wilde er zeker geen relatie mee. Gewoon net iets meer dan leuk of knap vinden maar te weinig om verliefd te zijn. Zoietsquote:
Volgens mij wel toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
is een crush het zelfde als verliefd zijn?
Dat is idd zo, een beetje verliefdheid lightquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Een crush vind ik iets vluchtigs. Of iets dat je hebt zonder verliefd zijn. Zo had ik een crush op mijn rijleraar maar verliefd zijn kon ik het niet noemen en wilde er zeker geen relatie mee. Gewoon net iets meer dan leuk of knap vinden maar te weinig om verliefd te zijn. Zoiets
En al die schreeuwende meisjes die justin bieber willen, roepen ook dat het een crush isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Een crush vind ik iets vluchtigs. Of iets dat je hebt zonder verliefd zijn. Zo had ik een crush op mijn rijleraar maar verliefd zijn kon ik het niet noemen en wilde er zeker geen relatie mee. Gewoon net iets meer dan leuk of knap vinden maar te weinig om verliefd te zijn. Zoiets
zoals cola lightquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is idd zo, een beetje verliefdheid light
Eensch.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat laatste ook denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En al die schreeuwende meisjes die justin bieber willen, roepen ook dat het een crush is
of gebruiken mensen het verschillend.
truequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:18 schreef Koen66 het volgende:
Zijn ook mensen die verliefdheid en houden van verwarren
En mensen die na de eerste wip gelijk roepen 'ik hou van je'quote:
mijn ex was zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En mensen die na de eerste wip gelijk roepen 'ik hou van je'
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke?quote:
Ik deed dat ervoor alquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat wil je drinkenquote:
Nee, meer na het gesprek over hoeveel kinderen en trouwen enzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat wil je drinken
Doe maar een wijntje
Ik hou van je
watquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, meer na het gesprek over hoeveel kinderen en trouwen enzo
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, meer na het gesprek over hoeveel kinderen en trouwen enzo
En hoeveel sekspartners natuurlijk. Als dat er teveel zijn, wordt t sowieso al niksquote:
Dat heb ik altijd als blijkt dat de ander gemengd bloed heeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En hoeveel sekspartners natuurlijk. Als dat er teveel zijn, wordt t sowieso al niks
ehm okequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En hoeveel sekspartners natuurlijk. Als dat er teveel zijn, wordt t sowieso al niks
buitenlandsbloed erdoor.quote:
Wie welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik wil niet iemand met een problematische band met zijn ouders en/of een ring om zijn duim draagt
Ik niet iemand met een Griekse voet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik wil niet iemand met een problematische band met zijn ouders en/of een ring om zijn duim draagt
Ik wil ook geen Ethiopische voetquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik niet iemand met een Griekse voet.
Ja,quote:
Dan hoeven wij niet te datenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als blijkt dat de ander gemengd bloed heeft.
Dus gelijk maar over bureau gekromd, kont naar achteren, broek naar beneden en gezegd: 'Pak die lineaal maar schat!'?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja,
Kreeg vandaag op mijn werk de feedback mee dat ik wat informeler moet worden
Het is een vrouw.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus gelijk maar over bureau gekromd, kont naar achteren, broek naar beneden en gezegd: 'Pak die lineaal maar schat!'?
quote:
Ja, klopt helemaalquote:Irresistible
You tend to have an irresistible personality. People can be drawn to you almost magnetically.
You can entertain very well but you can also be fantastically intimate.
You're naturally great at making eye contact and the traits you possess allow you to genuinely charm people and convince them to do anything you want.
Cleavagequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja,
Kreeg vandaag op mijn werk de feedback mee dat ik wat informeler moet worden
Vind ik eng :$quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat jou wat uit?
Bedank voor het verreiken van mijn leven met dit fantastische niuews.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lees net dat Barbie nieuwe tieten heeft..![]()
quote:
Voel je je niet zo op je gemak daar?quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
Welke, de Haagse of plastic variant?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over wat?quote:
Welke test? Welke uitslag?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over wat?
Wel kut dat niemand even beaamd wat er over mij uit die test kwam
Kunnen ze dan ook gelijk haar brein vervangen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De Haagse kan beter eerst een nieuwe kop regelen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook gelijk haar brein plaatsen?
Iets wat je niet hebt kan je niet vervangenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook gelijk haar brein vervangen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt kan je niet vervangen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt kan je niet vervangen
Aan de andere kant vind ik het knap dat je bekend kan zijn zonder iets te kunnenquote:
Ahja die mensen moeten er ook zijn joh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik het knap dat je bekend kan zijn zonder iets te kunnen
Heb er eigenlijk wel respect voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja die mensen moeten er ook zijn joh.
Bekend omdat ze zo dom is en toevallig op tv kwam.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk wel respect voor.
Beetje de Nederlandse Paris Hilton.
Al heeft die nog een rijke pa. Maar ze kan ook niks
Dat was niet toevallig hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Bekend omdat ze zo dom is en toevallig op tv kwam.
Maar ze is de enige van wie je nog wat hoort.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was niet toevallig hoor.
Toevallig is als ik op straat loop en er komt een cameraman langs die me iets vraagt ofzo, in dit geval zat ze gewoon in n show
Geen idee, ik weet niet meer welke show het was en wie er nog meer in zaten danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ze is de enige van wie je nog wat hoort.
Dat is op zich niet een goed iets hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ze is de enige van wie je nog wat hoort.
Oh oh cherso.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet meer welke show het was en wie er nog meer in zaten dan
Ik heb het nooit gezien.
Oh oh cherso toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet meer welke show het was en wie er nog meer in zaten dan
Ik heb het nooit gezien.
In haar geval niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zich niet een goed iets hoor.
Kan ik niet beoordelen als gevolg van gebrek aan ervaring met je in levende lijve.quote:
Neem het maar van mij aanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ik niet beoordelen als gevolg van gebrek aan ervaring met je in levende lijve.
Nee, ik neem zelden iets aan van personen die ik niet ken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Neem het maar van mij aan
Maar nee, ik heb niet het idee dat dat klopt
Smerig wijfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef JJH het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)showt-nieuwe-borsten
Ach gut. Het word er allemaal niet beter op.
Slechte eigenschapquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik neem zelden iets aan van personen die ik niet ken.
Vooralsnog ben ik er goed mee terecht gekomen.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef JJH het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)showt-nieuwe-borsten
Ach gut. Het word er allemaal niet beter op.
Ik ben ook erg nobel. Zelfs mijn voorkomen is nobel.quote:
Verre van.quote:
Bij de burenquote:
Dat ga ik morgen makenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toch jammer. Al 3 dagen zin hebben in burritos, denken dat je alles in huis hebt, begin je net met koken.. Geen champignons![]()
En nu ik gekookt heb ook alles behalve honger
Ieder zijn fetisjquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook erg nobel. Zelfs mijn voorkomen is nobel.
[..]
Verre van.
Ik heb het al gemaakt.. Voor jan doedel denk ikquote:
Geef maar hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb het al gemaakt.. Voor jan doedel denk ik
met de post of via de mail?quote:
Wie?quote:
Denk dat ze het een beetje zat is.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toch jammer. Al 3 dagen zin hebben in burritos, denken dat je alles in huis hebt, begin je net met koken.. Geen champignons![]()
En nu ik gekookt heb ook alles behalve honger
Mja is eerlijk gezegd ook niet gek als ze, zoals ze het zelf zei, voor slechts 1 persoon hier kwam...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk dat ze het een beetje zat is.
Een klein beetje maar.
Ietsje meer tijd voor zichzelf en minder hier.
Maar komt ook wel door het sfeertje hier. Het gaat af en aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |