Ik ben geheeeeeel onschuldigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Verkapt naamtopic![]()
Scharrel moest wel lachen gisteren om jou en omdat ik op zoek was naar spinnen.
oh hoe was het?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben geheeeeeel onschuldig
Ik liep gewoon braaf wat rond in de efteling.
Trut!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben geheeeeeel onschuldig
Ik liep gewoon braaf wat rond in de efteling.
Zus heeft in de auto maar een excuus gemompeld. Maar nog steeds is de efteling niet mijn ding, heb het veel meer naar mn zin gehad hier toen ik eenmaal thuis was.quote:
Niks met moraalridder te maken maar goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, gedraag je eens niet als een moraalridder dan, iedereen kan hier prima voor zichzelf opkomen, we hebben geen held nodig.
Ik heb je slechts wat fotos gestuurd van de leukste en mooiste dingen!quote:
Tof. Dank je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks met moraalridder te maken maar goed.
Ik zal voortaan braaf met de rest mee praten. :thumbup:
quote:
Vind ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
is een crush het zelfde als verliefd zijn?
Een crush vind ik iets vluchtigs. Of iets dat je hebt zonder verliefd zijn. Zo had ik een crush op mijn rijleraar maar verliefd zijn kon ik het niet noemen en wilde er zeker geen relatie mee. Gewoon net iets meer dan leuk of knap vinden maar te weinig om verliefd te zijn. Zoietsquote:
Volgens mij wel toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:11 schreef Moeraskat het volgende:
is een crush het zelfde als verliefd zijn?
Dat is idd zo, een beetje verliefdheid lightquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Een crush vind ik iets vluchtigs. Of iets dat je hebt zonder verliefd zijn. Zo had ik een crush op mijn rijleraar maar verliefd zijn kon ik het niet noemen en wilde er zeker geen relatie mee. Gewoon net iets meer dan leuk of knap vinden maar te weinig om verliefd te zijn. Zoiets
En al die schreeuwende meisjes die justin bieber willen, roepen ook dat het een crush isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Een crush vind ik iets vluchtigs. Of iets dat je hebt zonder verliefd zijn. Zo had ik een crush op mijn rijleraar maar verliefd zijn kon ik het niet noemen en wilde er zeker geen relatie mee. Gewoon net iets meer dan leuk of knap vinden maar te weinig om verliefd te zijn. Zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |