Palmolive is ook niet geweldig. Tuurlijk voor het geld kun je het niet laten liggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:17 schreef MarcelR het volgende:
Niks mis met vergulde hand, van uitdrogende zeep of een trekkend gezicht heb ik geen last meer. Vroeger wel maar blijkbaar heb ik het trucje door hoe deze zeep goed te gebruiken is. En dan doet het voor mij zeker niet onder voor Palmolive.
Ik heb het trouwens over de zeep, niet de creme, van zowel vergulde hand als Palmolive.
Nivea bijvb, lekkere lemongeurquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:29 schreef znarch het volgende:
[..]
Palmolive is ook niet geweldig. Tuurlijk voor het geld kun je het niet laten liggen.
Maar ook voor Palmolive zijn imo betere alternatieven.
ja, zijn gevoelige mesjes, de techniek en prep moet optimaal zijn, soms krijg ik er razorburn van. niet een mesje wat ik opnieuw zal bestellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:43 schreef rapelsen het volgende:
Heeft iemand zich hier ooits met Rapira's geschoren?
[ afbeelding ]
Ik heb nu één of twee sample-packs maar ik vind het echt bras. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Ja die Rapira's zijn goede mesjes scherp en smooth, niks mis mee dus naar mij mening.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:43 schreef rapelsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu één of twee sample-packs maar ik vind het echt bras. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Volgens mij ook, je moet effe de slag vinden, dan is het prima zeep. Het is natuurlijk geen MWF.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 06:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja die Rapira's zijn goede mesjes scherp en smooth, niks mis mee dus naar mij mening.
Oh De Vergulde Hand droogt bij mik ook niet uit, dat heeft denk ik met te weinig water gebruiken als het uitdroogt.
En ik vind ze geweldig, de 1e drie scheerbeuren glijden over mijn gezicht, alle stoppels neermaaiend zonder dat je er erg in hebt. Daarna worden ze snel minder.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:43 schreef rapelsen het volgende:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk zal dat lekker smaken, wat ongetest gaat ie dat niet zeggen....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:56 schreef Ubershave het volgende:
Je ziet zelf wat ie typt, de BOWL!
Probeer dan niet weer zo'n staaf bij iedereen in zn smoel te duwen.
LOL, dat is bij mij na 1 scheerbeurt, lange leve de zware baard.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:45 schreef Thorical het volgende:
[..]
En ik vind ze geweldig, de 1e drie scheerbeuren glijden over mijn gezicht, alle stoppels neermaaiend zonder dat je er erg in hebt. Daarna worden ze snel minder.
lol, daar denk je nu al aan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:18 schreef Ubershave het volgende:
Morgen weer een mooi beurtje plannen. Zit alleen nog een beetje te dubben voor mn setupje....
Morgen weer een Proraso-tje of zal ik alles weer eens met Tabac doen....? Of toch mn Penhaligons maar weer eens gebruiken?
ik zou langer blijven, dan kan je meer op zoek naar scheersoftware en die zeldzame uithalen, die niemand heeft.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja voor mij ook alleen menthol scheerproducten tijdens deze warme dagen. Ik heb zelfs mijn Ingram Scheercreme, en Alpa 378 Aftershave Lotion mee genomen naar Dusseldorf want ik blijf er een lang weekend i.v.m. Pinksteren.
maar wel steeds dokken voor de reizen/verblijf er naar toequote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:52 schreef Ubershave het volgende:
(alleen red je dat niet met 2 euro per zeepje, iets exclusiefs vinden)
+1. Ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar wel steeds dokken voor de reizen/verblijf er naar toe
Waar probeer je het mee?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:59 schreef 1elegast8x het volgende:
Mannen hebben jullie nog tips om je oksels te scheren die van mij zijn beete hol en kan er niet bij met een scheermesje moet ik een ander toestel kopen ofzo?
gewoon harsen, doen de vrouwtjes ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Waar probeer je het mee?
Scheer me daar niet maar ik gok dat je huid daar nogal gevoelig is. Miss scheermesje met en zo flexibel mogelijke kop zodat je overal bij kan?
Ik weet zeker dat ik spul heb dat jij nooit zult kunnen kopen, en de reden is omdat jij alles vanuit je luie stoel op internet besteld.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:52 schreef Ubershave het volgende:
(alleen red je dat niet met 2 euro per zeepje, iets exclusiefs vinden)
iedereen moet gewoon zelf weten wat ie doet, hequote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik spul heb dat jij nooit zult kunnen kopen, en de reden is omdat jij alles vanuit je luie stoel op internet besteld.
Pascale Scheercreme, Alpa 378 Aftershave Lotion, Monsavon Scheerzeep, Barbus Scheerzeep.
En zo kan ik nog wel door gaan, want exclusief hoeft te betekenen duurExclusief kan ook betekenen dat je iets hebt wat andere niet zomaar kunnen kopen.
Maar ik ruikt jaloezie onder bepaalde personenWant wat heeft mijn voorkeur er mee te maken dat ik een paar keer in het jaar steden trips maak?
bron, waar dat stond?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:45 schreef hafez1234 het volgende:
Is het gebruik van alcohol na het scheren slecht voor je huid? Op het internet zie ik staan dat aftershave met alcohol beter vermeden kunnen worden. Ook heeft Nivea aftershave geen alcohol. Ik spray altijd parfum of eau de toilet rond me hals na het scheren.
Ik zal je maar uit je droom helpen, op internet is niet alles te koop want bepaalde producten worden alleen in het buitenland verkocht en in Disneyland Parijs ga je natuurlijk geen Monsavon Scheerzeep vinden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:31 schreef Ubershave het volgende:
Er is gewoon spul dat ik niet WIL proberen. En LANG LEVE HET INTERNET! Waar gewoon ALLES te koop is, als je maar goed zoekt.
Dan doe je het precies verkeerd. Parfum of au de toilette moet je niet gebruiken waar je je scheert.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:45 schreef hafez1234 het volgende:
Is het gebruik van alcohol na het scheren slecht voor je huid? Op het internet zie ik staan dat aftershave met alcohol beter vermeden kunnen worden. Ook heeft Nivea aftershave geen alcohol. Ik spray altijd parfum of eau de toilet rond me hals na het scheren.
WAT?? je roept mij naam en dan trollen, kijk eens naar jezelf, je leest nooit wat er gevraagd wordt, geef nooit fatsoenlijk antwoordt op vragen en ik heb al 100x moeten lezen dat het goedkoper is bij dm markt in Duitsland + actuele prijs, niemand heeft hier een geheugen als een vergiet!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik zal je maar uit je droom helpen, op internet is niet alles te koop want bepaalde producten worden alleen in het buitenland verkocht en in Disneyland Parijs ga je natuurlijk geen Monsavon Scheerzeep vinden.
Juist veel van die Duitse scheerproducten kun je niet online kopen, zo kun je ook geloof ik niet de Nivea Men Cool Kick Aftershave Balsem online kopen. En de Adam Aftershave Balsem koop je ook niet online, alleen in Tsjechië. En zo kan ik nog wel heel wat meer producten op noemen die niet online te koop.
Maar daar gaat het mij helemaal niet om, maar dat getroll van jou en THEFXR mag wel eens afgelopen zijn. Want ik laat jou ja ook in je waarde met je voorkeur en verslaving van het kopen van dure scheerproducten.
En duur is niet automatische beter, al denkt men dat in China wel vaak en daarom zie je allemaal mensen in het straatbeeld met iPhones rond lopen.
Nou kom ik hier nog niet zo lang maar ik heb je toch al een aantal keer je niet zo positieve mening over duurdere producten en degenen die ze kopen laten doorschemeren, dat anderen dan ook hun mening over jouw aankoopgedrag uitten is niet zo heel verwonderlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik zal je maar uit je droom helpen, op internet is niet alles te koop want bepaalde producten worden alleen in het buitenland verkocht en in Disneyland Parijs ga je natuurlijk geen Monsavon Scheerzeep vinden.
Juist veel van die Duitse scheerproducten kun je niet online kopen, zo kun je ook geloof ik niet de Nivea Men Cool Kick Aftershave Balsem online kopen. En de Adam Aftershave Balsem koop je ook niet online, alleen in Tsjechië. En zo kan ik nog wel heel wat meer producten op noemen die niet online te koop.
Maar daar gaat het mij helemaal niet om, maar dat getroll van jou en THEFXR mag wel eens afgelopen zijn. Want ik laat jou ja ook in je waarde met je voorkeur en verslaving van het kopen van dure scheerproducten.
En duur is niet automatische beter, al denkt men dat in China wel vaak en daarom zie je allemaal mensen in het straatbeeld met iPhones rond lopen.
Ja dat kopen kopen is inderdaad geen gezond gedrag ( Vooral bij dure producten ), daar heb ik wel eens iets over gezegd en kan ook niet anders wanneer zo'n persoon die dure aankopen steeds laat zienquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou kom ik hier nog niet zo lang maar ik heb je toch al een aantal keer je niet zo positieve mening over duurdere producten en degenen die ze kopen laten doorschemeren, dat anderen dan ook hun mening over jouw aankoopgedrag uitten is niet zo heel verwonderlijk.
Daarnaast snap ik het probleem met internetshoppen ook niet zo...
Aldus onze amateur psycholoog. Want als mensen niet elke euro 5x omdraaien hebben ze een aankoopverslaving. Dat beslis jij wel even natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja dat kopen kopen is inderdaad geen gezond gedrag ( Vooral bij dure producten ), daar heb ik wel eens iets over gezegd en kan ook niet anders wanneer zo'n persoon die dure aankopen steeds laat zienMaar in dit wereldje word daar gewoon hard om gelachen dat mensen een aankoopverslaving hebben.
Jij vooral.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Maar ik spreek over de recente dagen, en dan zijn er toch weer bepaalde personen die willens en wetens de sfeer in dit topic komen verzieken en ja dat heet dan trollen.
nou, die astra's groen en mijn gezicht vormen geen goed paar en ik zag een ebay aanbieding per 100, voor minder stuks betaal je relatief echt veel geld.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:10 schreef Ubershave het volgende:
Scherp zijn ze wel ja, smooth zijn ze ook wel, niet zoals Astra of Supermax, maar wel lekkere mesjes!
Bovendien niet erg duur ook.
gezien je vraag, het kan dus wel erg moeilijk zijn in sommige situaties.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:39 schreef Mylene het volgende:
Het gezeik onderling mag nu echt wel eens afgelopen zijn. Heb je een probleem met een ander, gebruik dan de dm om het uit te vechten. Anders ben ik genoodzaakt een banaanvraag te doen. En dat doe ik liever niet. Hou het gewoon leuk en laat elkaar in de waarde. Zo moeilijk is het toch niet?.
deze zijn perssona blue labs en staan nu op 35% kortingquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:15 schreef Ubershave het volgende:
Ligt eraan waar je haalt, welke je haalt. Meen dat degene die je laat zien de Personna Medicals zijn? Die zijn over t algemeen wat goedkoper dan de Personna Platinum Chrome ookwel Reds genoemd.
Zijn nog steeds geen dure mesjes zoals de Feathers en de Kai's
lol, ik had alleen die plastic doos in blister verpakking.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Ri-mei binnen. Echt geen geld 4 euro.
Geen verz kosten. Bouwkwaliteit op het eerste gezicht super.
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
Heb je de Rimei via Dealextreme gekocht? Ik heb voorheen ook een Rimei gehad, en ook een tijdje in gebruik gehad en over de bouwkwaliteit kon ik ook niks slechts over zeggen.
Met het scheren zelf merkte ik destijds wel dat ie net wat minder goed deed scheren dan mijn Chinese Gillette Tech, maar het is geen groot verschil.
De Wilkinson Sword Classic krabber bevalt mij ook erg goed,een ding wat ik er goed aan vind is de balans in het gewicht van de krabber. Bij de Chinese Gillette Tech is die balans namelijk ver te zoekenen zit het meeste gewicht in de scheerkop.
Maar ik bedacht me wel van de week dat je het handvat van zo'n Chinese Gillette Tech ook wel kan verzwaren met een stukje staal ofzo maar ik ben niet zo'n persoon die gaat modden.
Zitten daar 100 stuks in? Want op ebay heb ik 100 stuks voor 10 dollar gezien.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:30 schreef prinsrob het volgende:
Is dit iets?http://m.aliexpress.com/item/724171591.html
200 volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:28 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Zitten daar 100 stuks in? Want op ebay heb ik 100 stuks voor 10 dollar gezien.
Super, koop ik die.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja Dorco zijn acceptabele mesjes, niet heel scherp maar ze scheren gewoon prima.
Maar het zijn wel mesjes waar de meningen erg over verdeeld zijn, maar ik plaats ze in het zelfde rijtje als Derby mesjes.
Maar eerlijk gezegd kun je voor minder geld beter Astra SP mesjes in bulk kopen via eBay want de meeste mensen vinden die wel goede mesjes, dus het is redelijk veilig om in een keer 100 stuks te kopen.
Mwah. Heb je er ervaring mee? Ik zou nooit zomaar 100 mesjes kopen die ik niet goed ken.quote:
Nee, heb nu wilkinson die goed bevallen maar wil iets goedkopers, en in bulk is goedkoper :-). Ik zou wellicht eerst iets minder kunnen kopen, thnx.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:56 schreef znarch het volgende:
[..]
Mwah. Heb je er ervaring mee? Ik zou nooit zomaar 100 mesjes kopen die ik niet goed ken.
je zou ook een sample pakket kunnen bestellen, iets van 5 mesjes per merk krijg je dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:11 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Nee, heb nu wilkinson die goed bevallen maar wil iets goedkopers, en in bulk is goedkoper :-). Ik zou wellicht eerst iets minder kunnen kopen, thnx.
zijn trouwens superduur, op ebay 100 voor 8 euro.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:30 schreef prinsrob het volgende:
Is dit iets?http://m.aliexpress.com/item/724171591.html
Met Astra SP mesjes is het risico om direct bulk te kopen in iedere geval niet zo groot.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:11 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Nee, heb nu wilkinson die goed bevallen maar wil iets goedkopers, en in bulk is goedkoper :-). Ik zou wellicht eerst iets minder kunnen kopen, thnx.
Ik zou gewoon 200 india Wilkinson gillettes bestellen voor 11 euro incl verzenden, die zijn veel beter dan die Astra's.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:05 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Met Astra SP mesjes is het risico om direct bulk te kopen in iedere geval niet zo groot.
In geval dat ze niet bevallen kun je ze nog steeds voor hetzelfde geld, of zelfs meer door verkopen zo scherp zijn die eBay prijzen.
Laat ons maar weten hoe ze bevallenDie Dorco's van aliexpress zou ik inderdaad ook niet kopen.
Nou kan ik me het eerstkomende decennium wel scheren met de mesjes die ik al heb maar doet eens een link naar die Wilkinson Gillettes uit India. Je weet maar nooit of ik er toe over ga om me dagelijks te scheren en dan gaat het toch harder met de mesjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 200 india Wilkinson gillettes bestellen voor 11 euro incl verzenden, die zijn veel beter dan die Astra's.
Het nadeel van Dorco's is dat je nooit weet welke kopie van een kopie van die ene kopie het is...quote:Op maandag 9 juni 2014 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Dorco's zijn waardeloos.
Vind ze zelfs nog botter dan de Derby's
Ook ik heb met scheren geen geluk gehad met de Dorco's die bij mijn Weishi zaten.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Dorco's zijn waardeloos.
Vind ze zelfs nog botter dan de Derby's
teiltje in de wasbakquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraag: kun je als je je nat scheert op de een of andere manier voorkomen dat al die haartjes in de wastafel komen? Zijn niet echt makkelijk weg te spoelen.
Alsjeblieft ik heb ze zelf ook besteld, maar het is gewoon ook een gok.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:41 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nou kan ik me het eerstkomende decennium wel scheren met de mesjes die ik al heb maar doet eens een link naar die Wilkinson Gillettes uit India. Je weet maar nooit of ik er toe over ga om me dagelijks te scheren en dan gaat het toch harder met de mesjes.
Komt er een review over op je blog?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Alsjeblieft ik heb ze zelf ook besteld, maar het is gewoon ook een gok.
Maar Snowballed heeft ze al uitgeprobeerd en zei dat het goede mesjes zijn, dus daarom durfde ik wel het risico te nemen.
Mag ik even een teiltje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja waarschijnlijk wel, past namelijk perfect bij het thema van mijn blog. Ik had net bij thuis komst ook een envelop met ambachtelijke Nederlandse scheerzeep van soapworld.eu op mijn bureau liggen.quote:
1 vochtig wc papiertje en klaar?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraag: kun je als je je nat scheert op de een of andere manier voorkomen dat al die haartjes in de wastafel komen? Zijn niet echt makkelijk weg te spoelen.
In mijn vorige badkamer wel. Maar ik heb nu een rechthoekige wastafel. Dat is echt irritant met schoonmaken. Zou zo mijn oude badkamer terug willen.quote:
Ja maar dat had ik ook gewoon van andere fora hoor...quote:Op maandag 9 juni 2014 20:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Alsjeblieft ik heb ze zelf ook besteld, maar het is gewoon ook een gok.
Maar Snowballed heeft ze al uitgeprobeerd en zei dat het goede mesjes zijn, dus daarom durfde ik wel het risico te nemen.
ik had ze vorige maand ook besteld, voor de prijsverhoging.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar dat had ik ook gewoon van andere fora hoor...![]()
Heel simpel: ik keek op Ebay wat op dat moment het goedkoopste aangeboden werd..
En dat waren dit keer de Gillette Wilkinsons.. dan ga ik even googelen wat de reviews er gemiddeld over zeggen.. en heb er toen 50 (voor een belachelijk lage prijs) van gekocht..
In elk geval voldoen ze erg goed.. (moet wel eerlijk zeggen dat ik niet echt let op hoe lang ze meegaan, maar denk dat het vrij gemiddeld is... iig roesten ze niet)
Maar zo zijn er wel meer.. ik geloof dat Topaz en Croma ook vaak spotgoedkoop zijn.. die wil ik ook nog proberen..
Er staat dat het niet op dieren is getest dus zou ermee oppassen. Waarschijnlijk is er een kans dat er bijwerkingen komen die nog niet bekend zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik heb geloof ik deze scheerzeep van soapworld.eu ontvangen, al weet ik het natuurlijk niet precies.
[ afbeelding ]
Soapworld.eu zelf verwees in iedere geval naar deze webwinkel, want zij produceren het voor derde partijen, zeg maar net zoals het huismerk van Barbiere di Figaro dat door TFS geproduceerd word.
dat kan alleen maar positief uitvallen, toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Er staat dat het niet op dieren is getest dus zou ermee oppassen. Waarschijnlijk is er een kans dat er bijwerkingen komen die nog niet bekend zijn.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Er staat dat het niet op dieren is getest dus zou ermee oppassen. Waarschijnlijk is er een kans dat er bijwerkingen komen die nog niet bekend zijn.
Zoiets is juist alleen maar positief, want scheerzeep op dieren testen lijkt me ook niet zo vriendelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |