Zit wel veel NS stremmingsdienst bij, maar ik klaag niet, tot nu toe is dat leuk werk geweestquote:
Werk is werk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit wel veel NS stremmingsdienst bij, maar ik klaag niet, tot nu toe is dat leuk werk geweest
ze zouden bellen, vorige vrijdagquote:
0-uren contract, maar wel voorlopig voor een jaartje, ben iig bezig dan..quote:
Met uitzicht op meer?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
0-uren contract, maar wel voorlopig voor een jaartje, ben iig bezig dan..
al gedaanquote:
Lekker blijven zitten dan voorlopig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eventueel, er zitten wat Pensioentjes aan te komen
ander bedrijf bellen of mag dat niet ivm huurcontract oid (zelf koop dus geen idee hoe dat bij huren zit)?quote:
Waar ik zit zijn het van te voren afgsloten contracten. Als je wat anders belt mag je zelf betalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ander bedrijf bellen of mag dat niet ivm huurcontract oid (zelf koop dus geen idee hoe dat bij huren zit)?
dat kan niet inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ander bedrijf bellen of mag dat niet ivm huurcontract oid (zelf koop dus geen idee hoe dat bij huren zit)?
Precies, leuke gasten als collega's.. Veel.. losser.. Tenzij aan het werkquote:
Vaak zit er wel een onderhoudscontract op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
Ze is net van een antibiotica kuur af, maar volgens mij is dr blaasontsteking nog niet overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. ik dacht dat ze dat inmiddels al veel minder deed? buiten haar bak dan heh.
Dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies, leuke gasten als collega's.. Veel.. losser.. Tenzij aan het werk
Bedrijf moet gewoon afspraken nakomen. Bel ze desnoods elk uur.....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:39 schreef perro. het volgende:
ja maar toch mooi klote dat je dan aan een bedrijf "vastzit".
kun je niet iemand door je sexy bril lief aankijken?
zien ze niet door de telefoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:39 schreef perro. het volgende:
ja maar toch mooi klote dat je dan aan een bedrijf "vastzit".
kun je niet iemand door je sexy bril lief aankijken?
Precies, dat is wel tof, maar wel allemaal elkaar helpen met de bussen wassen enzo, das ook nice.. Zeker nu de grote wasborstel stuk is..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.
Dat is bij ons ook zo. Als er gewerkt moet worden dan word er gewerkt. Maar verder is er meer dan genoeg ruimte voor een geintje.
Scheelt een boel denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies, dat is wel tof, maar wel allemaal elkaar helpen met de bussen wassen enzo, das ook nice.. Zeker nu de grote wasborstel stuk is..
Whaha, nogal jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheelt een boel denk ik.
Mijn bussie is wat kleiner.
wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, een kennis bedoel ik.
of idd wat jjh zegt. 39284723895x per dag bellen.
Bij mijn vorige baas hadden ze ook een touringcarafdeling en daar hing er ook zo eentje naast de zaak. ;Yquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, nogal ja
Maar we hebben dus zo'n speciale wasborstel, die je ook in de wasstraat ziet zegmaar.. die moet je dan om de bus heen duwen/trekken, maar de wieltje zijn weer eens stuk..
nou, die kennis moet je dan lief aankijken natuurlijk.quote:
Googlen naar een gewooon netnummer van dat bedrijf. Achter elk 0900 nummmer zit een gewoon nummer namelijk.quote:
oh ja, zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Googlen naar een gewooon netnummer van dat bedrijf. Achter elk 0900 nummmer zit een gewoon nummer namelijk.
welke kennisquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, die kennis moet je dan lief aankijken natuurlijk.
al zeg ik ook maar wat, ik weet niet precies wat er mis is. dus sorry voor het gezever.
het is een normaal nummerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Googlen naar een gewooon netnummer van dat bedrijf. Achter elk 0900 nummmer zit een gewoon nummer namelijk.
Werkt niet bij dat soort prutsers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef perro. het volgende:
[..]
zelf bellen. stalken. schrijven. aangifte doen alles!
Jij altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier op fok? Hoax, iedereen is altijd lievvvv hier.
Gratis advies; dm de personen en praat het uit. Niet nog eens ophalen hier.quote:
Neehoor. Ik ga verder ook niet inhoudelijk op de posts in. Ik weet beterquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gratis advies; dm de personen en praat het uit. Niet nog eens ophalen hier.
Nee hoor je rakelt het ook niet opnieuw op hoor je weet wel beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Neehoor. Ik ga verder ook niet inhoudelijk op de posts in. Ik weet beter
Stuur een dm zou ik zeggen. Ze wil vast wel naar Bulgarije komen voor je, Belgie is tenslotte ook te doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef Dven het volgende:
Ik zou ook graag een keertje over Zeefje zeiken.
Gedraag je eens niet als een kutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stuur een dm zou ik zeggen. Ze wil vast wel naar Bulgarije komen voor je, Belgie is tenslotte ook te doen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor je rakelt het ook niet opnieuw op hoor je weet wel beter.
Boefje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stuur een dm zou ik zeggen. Ze wil vast wel naar Bulgarije komen voor je, Belgie is tenslotte ook te doen.
goedzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Neehoor. Ik ga verder ook niet inhoudelijk op de posts in. Ik weet beter
of in haar mondje?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef Dven het volgende:
Ik zou ook graag een keertje over Zeefje zeiken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor je rakelt het ook niet opnieuw op hoor je weet wel beter.
Liever in haar kontje.quote:
plassen in haar kontje? dat wil ik zienquote:
daarom het uitpratenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Misschien moeten mensen gewoon eens hun bek houden en er in eerste instantie niet eens over beginnen.
Of zeg gewoon eerlijk dat ze lekker isquote:
Dan heb ik geen popcornmomentjes meerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
Misschien moeten mensen gewoon eens hun bek houden en er in eerste instantie niet eens over beginnen.
natuurlijk, wanneer ik vind dat je als vent wel wat beters te doen heb dan één of ander minderjarig grietje af te zeiken, probeer ik ook direct in haar broekje te komen. Is ook bijzonder effectief op 2500 KM afstand. Naar de hoeren gaan is nog goedkoper.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet vloeken verdorie.
[..]
Ow je probeert in haar broekje te komen.
Geen flauw idee hoe ze er uit ziet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of zeg gewoon eerlijk dat ze lekker is
Lekker kinkyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
plassen in haar kontje? dat wil ik zien
Je gelooft zeker ook in sprookjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daarom het uitpratenzodat het gedonder eens kan ophouden
![]()
![]()
Ik zeik haar niet af. Ze is trouwens meerderjarig en heeft geen white knight nodig om zichzelf te verdedigen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
natuurlijk, wanneer ik vind dat je als vent wel wat beters te doen heb dan één of ander minderjarig grietje af te zeiken, probeer ik ook direct in haar broekje te komen. Is ook bijzonder effectief op 2500 KM afstand. Naar de hoeren gaan is nog goedkoper.
Donderstraal een keertje op met je stereotype FOK!gejammer over white knights. Vermoeiend altijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zeik haar niet af. Ze is trouwens meerderjarig en heeft geen white knight nodig om zichzelf te verdedigen.
Wehehehe je hapte.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Donderstraal een keertje op met je stereotype FOK!gejammer over white knights. Vermoeiend altijd.
okquote:
Klopt, stiekem wil ik door iedereen geliefd worden dus deze 'steekjes' zijn nog in experimentele fase.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent er nog niet zo goed in.
Maar blijf proberen.
Ah, dan moet je gewoon in dm bij ze slijmen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, stiekem wil ik door iedereen geliefd worden dus deze 'steekjes' zijn nog in experimentele fase.
Werkt dat voor je?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan moet je gewoon in dm bij ze slijmen.
waarom moet je nou weer per se op mij haten. Ik word hier echt moe van.quote:
Hoe voelde dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben net door een nerd voor nerd uitgemaakt
Dan ben je wel een hele erge nerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:14 schreef muhahaha het volgende:
geilquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof een stier mijn reet uiteen splijtte
Voel je niet special, ik behandel je niet anders dan de rest.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom moet je nou weer per se op mij haten. Ik word hier echt moe van.
Zo voelde je je toch ook toen je naast me sliep?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof een stier mijn reet uiteen splijtte
Nee, toen voelde ik me afgewezenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo voelde je je toch ook toen je naast me sliep?
Slechts bij enkele personen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm nee jij slijmt toch wat meer in het topic.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, toen voelde ik me afgewezen
Met je behaarde rug
Smakelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
Ff een bak sla, aardappeltjes en een schnitzel naar binnen werken
Ik ben al weken niet bij de Mac geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Smakelijk
Wist niet dat de Mac dat tegenwoordig serveerde.
Leveren ze al dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben al weken niet bij de Mac geweest.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:14 schreef muhahaha het volgende:
Geen zorgen, ik heb al getrd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom moet je nou weer per se op mij haten. Ik word hier echt moe van.
Die zijn leuheuk!quote:
die is nog saaier...quote:
Netjes van je, toch van je speklaag af proberen te komen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jonguh, ik ben de laartste weken kei gezond bezig
Nog nooit gezien?quote:
Misschien moet jij Mk niet altijd zo pesten.quote:
Eerst Serbian Film en nu Human Centipede? Je bent in een shockfilm bui?quote:
White knights zijn toch nooit vrouwelijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien moet jij Mk niet altijd zo pesten.
nou het is wel een leuke film maar niet eng of zo. 2e deel hoef je niet te kijken want die is echt domquote:
Fixed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien moet jij Mk niet altijd zo pesten zeiken.
Dat moeten we aan jou over laten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
White knights zijn toch nooit vrouwelijk?
Ten eerste 'moet' ik helemaal niets en ten tweede wie ben jij om je daar mee te bemoeien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar wat er gisteren besproken werdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst Serbian Film en nu Human Centipede? Je bent in een shockfilm bui?
Oh dan sla ik die overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou het is wel een leuke film maar niet eng of zo. 2e deel hoef je niet te kijken want die is echt dom
Fas heeft een crush op mk, als je dat nog niet doorhebt negeer je wel een heleboel posts hier.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ten eerste 'moet' ik helemaal niets en ten tweede wie ben jij om je daar mee te bemoeien.
Zeg je dat nou over fas of over sedan?quote:
Zie je fas ooit zeiken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg je dat nou over fas of over sedan?
Ah ok, dat verklaart ook meteen het feit dat ze zelf niets meer kan zeggen klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fas heeft een crush op mk, als je dat nog niet doorhebt negeer je wel een heleboel posts hier.
Welke was nou die zwart-wit? 2 toch? Of was er ook al een 3?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou het is wel een leuke film maar niet eng of zo. 2e deel hoef je niet te kijken want die is echt dom
Ow, heb ik gemist kennelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar wat er gisteren besproken werd
Oja ik wilde daar ook nog even een verklaring voor geven want normaal gesproken zitten mensen hier non-stop achter het toetsenbord, zelfs op het toilet ed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok, dat verklaart ook meteen het feit dat ze zelf niets meer kan zeggen klaarblijkelijk.
Nee, verder nog niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, heb ik gemist kennelijk.
Staan er nog meer films op het programma?
2 was zwart wit. 3 is er ook maar heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke was nou die zwart-wit? 2 toch? Of was er ook al een 3?
Ik geef zo vaak aan dat ik het niet leuk vind wat jij doet. Maar daar trek je je toch niets van aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok, dat verklaart ook meteen het feit dat ze zelf niets meer kan zeggen klaarblijkelijk.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ten eerste 'moet' ik helemaal niets en ten tweede wie ben jij om je daar mee te bemoeien.
Nee. Ik wilde het gewoon even duidelijk hebben.quote:
Ik kan je wel zeggen dat de oude films uit dat genre totaal niet eng zijn. Zelfs de films die ooit verboden waren.quote:
Godver, ik ben te transparant.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fas heeft een crush op mk, als je dat nog niet doorhebt negeer je wel een heleboel posts hier.
Dat kan tegenwoordig best.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
White knights zijn toch nooit vrouwelijk?
Eerst dacht ik dat Fas gewoon chubby was.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoop toch wel dat fas af en toe zeikt, alles ophouden is ook maar zo zo he.
Nou, dat blijkt inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat de oude films uit dat genre totaal niet eng zijn. Zelfs de films die ooit verboden waren.
leen mijn horror mappen maar eensquote:
Moet dat dan? Sowieso, het is een fucking forumquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik geef zo vaak aan dat ik het niet leuk vind wat jij doet. Maar daar trek je je toch niets van aan.
Eensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoop toch wel dat fas af en toe zeikt, alles ophouden is ook maar zo zo he.
Dan denk ik aan Brienne en moet ik een beetje binnenmonds kotsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig best.
Al mogen we het geen white knight meer noemen he.
Zowel de donkere medemens en de KKK vinden dat niet tof.
Ik vind haar tofquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Brienne en moet ik een beetje binnenmonds kotsen.
Dit komt natuurlijk niet zo overtuigend over als je zelf steeds klaagt dat we liever moeten zijn naar elkaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet dat dan? Sowieso, het is een fucking forum
je zou wel gewoon eens normaal of aardig kunnen doen, in plaat altijd maar dat negatieve gedoe.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet dat dan? Sowieso, het is een fucking forum
[..]
Eens
mappen met horror dvd's erin.quote:
Maar ze heeft nog wel een groot eergevoel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja wel lelijk.
Ze is een beetje naief (in de serie).
Ja, dat had Ned ook ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ze heeft nog wel een groot eergevoel.
Zoals het hoort.
Ja ik snapte dat het om films ging.quote:
Maar als de wereld nou zwart isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zou wel gewoon eens normaal of aardig kunnen doen, in plaat altijd maar dat negatieve gedoe.
Ik ben er gek op, evenals thrillers etc. Kan me niet ziek genoeg zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik snapte dat het om films ging.
Maar eerder verbaasd dat een vrouw een verzameling horror heeft.
Bronn gaf dat ook zo mooi aan, hij werd verweten dat hij zonder eer vocht. Ja 'wijzend naar de ander' hij welquote:
Tip van de dag: verwacht niet het onmogelijkequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zou wel gewoon eens normaal of aardig kunnen doen, in plaat altijd maar dat negatieve gedoe.
Ga nou niet lopen spoileren, sletje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bronn gaf dat ook zo mooi aan, hij werd verweten dat hij zonder eer vocht. Ja 'wijzend naar de ander' hij wel.
Hoezo dat? Alsof vrouwen geen horror kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of dat om tequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben er gek op, evenals thrillers etc. Kan me niet ziek genoeg zijn.
Seizoen 1 sletjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen spoileren, sletje.
Dat is zeker al een stuk of tien keer gezegd, houdt een keer op. Wel typisch dat het leuk is totdat er zelf opmerkingen komen en dan moet het maar van het ene op andere moment kappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk niet zo overtuigend over als je zelf steeds klaagt dat we liever moeten zijn naar elkaar.
Geen zin inquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil deze post zeggen dat ik terug naar de winkel moet voor popcorn?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tip van de dag: verwacht niet het onmogelijke
Ja schuilend achter een kussen en dan 's nachts niet alleen naar de wc durvend jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoezo dat? Alsof vrouwen geen horror kijken
neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja schuilend achter een kussen en dan 's nachts niet alleen naar de wc durvend ja
Maken ze manlief wakker zodat hij gewapend met een maglite eerst mag gaan kijken of de kust wel veilig is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja schuilend achter een kussen en dan 's nachts niet alleen naar de wc durvend ja
Nee, maar het schiet gewoon niet op om dat van Sedan te vragen, want dit is blijkbaar zijn idee van gezellig op een forum zitten. Prima, maar als je zelf weigert te veranderen, spreek dan andere mensen ook niet aan met de intentie dat ze zich anders gaan gedragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil deze post zeggen dat ik terug naar de winkel moet voor popcorn?
Ow. Ik ben gewoon dement. En iedereen lijkt ep elkaar.quote:
Dat sowieso, langharig tuigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow. Ik ben gewoon dement. En iedereen lijkt ep elkaar.
Uhm. Ik vraag me af met welke dames jij om gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij valt iedereen het gewoon op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik durf eigenlijk niet goed te zeggen dat ik dat negatieve gebitch ook al had opgemerkt.
Ik was niet zo serieus in m'n reacties net over Mk, hoor. Leek me eigenlijk wel duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is zeker al een stuk of tien keer gezegd, houdt een keer op. Wel typisch dat het leuk is totdat er zelf opmerkingen komen en dan moet het maar van het ene op andere moment kappen.
Jullie hoeven niks van mij, doe wat je niet laten kan.
[..]
Geen zin in
Sowieso vat jij het zo op dus is dat opeens mijn probleem?
Jap.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij valt iedereen het gewoon op.
serieus?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben met ex een keer met een caravan op vakantie geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maken ze manlief wakker zodat hij gewapend met een maglite eerst mag gaan kijken of de kust wel veilig is.
Seks op het campingtoilet, gemiste kans roy, gemiste kans.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben met ex een keer met een caravan op vakantie geweest.
En die durfde dan 's nachts niet naar het wc gebouw te lopen.
Kon ik mooi mee.
Blijkbaar dus de bange typesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm. Ik vraag me af met welke dames jij om gaat
En allemaal gevechten in het donker, zodat je geen idee hebt wat er gebeurtquote:
Mep terug.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Tamashii het volgende:
T buurjongentje mept al tien minuten continu met een fles.
Gaat hem niet worden als ze vaginisme heeft he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Seks op het campingtoilet, gemiste kans roy, gemiste kans.
Met een volle 2-literfles terug slaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Tamashii het volgende:
T buurjongentje mept al tien minuten continu met een fles.
Volgens mij ook. Tenminste aan mijn dm/pm/app te zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hm dat vind ik wel meevallen, alleen de grotere veldslagen wel en dat komt ook wel doordat die erg duur zijn als je 10000 man moet inhuren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En allemaal gevechten in het donker, zodat je geen idee hebt wat er gebeurt
Een oude techniek, zodat wij niet zien hoe slecht het eigenljk is
owquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:50 schreef Royco1 het volgende:
Gaat hem niet worden als ze vaginisme heeft he.
Ik ken 1 vrouw die zo reageert. Dat is mn zus. Wil je dr hebben?quote:
Pics van je zusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ken 1 vrouw die zo reageert. Dat is mn zus. Wil je dr hebben?
Je krijgt er bonusmiles bij hoor Roy!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jarenlang door jou geindoctrineerd natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Is ze zo erg ja?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je krijgt er bonusmiles bij hoor Roy!
Bij de laatste Batman films deden ze het ook. Ze zeiden letterlijk: Dit pak ziet er te slecht uit in het licht, laten we zoveel mogelijk in het donker filmen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat vind ik wel meevallen, alleen de grotere veldslagen wel en dat komt ook wel doordat die erg duur zijn als je 10000 man moet inhuren.
Het is meer het camerawerkt waardoor we missen dat het zo slecht is.
Ja.quote:
Je bent zelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef Tamashii het volgende:
Terugmeppen is niet verstandig. De buren zijn heet![]()
Maar we zien het allemaal verkeerd!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je nu haten op de laatste Batman?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de laatste Batman films deden ze het ook. Ze zeiden letterlijk: Dit pak ziet er te slecht uit in het licht, laten we zoveel mogelijk in het donker filmen.
Miljoenen overhebben voor special effects die niks bijdragen, miljoenen overhebben voor schrijvers en herschrijvers etc, terwijl er geen degelijk script geschreven kan worden. Maar een pak. Nee, daar is geen geld voor.
Met GoT valt dat wel mee imo, ik vind de kostuums wel mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de laatste Batman films deden ze het ook. Ze zeiden letterlijk: Dit pak ziet er te slecht uit in het licht, laten we zoveel mogelijk in het donker filmen.
Miljoenen overhebben voor special effects die niks bijdragen, miljoenen overhebben voor schrijvers en herschrijvers etc, terwijl er geen degelijk script geschreven kan worden. Maar een pak. Nee, daar is geen geld voor.
Ik had de hoop dat GvsE de gestoorde was en de rest gewoon normaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Wat verwacht jij dan van familie van GvsE?
Hoi jij!quote:
Dat blijkt niet zo te zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat GvsE de gestoorde was en de rest gewoon normaal.
Andersom juist schat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je hoopt op middernachtelijke bezoekjes terwijl de kinderen op bed liggen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef Tamashii het volgende:
Terugmeppen is niet verstandig. De buren zijn heet![]()
Halloquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij!![]()
Foto van je nieuwe auto aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, was conjoslecht manquote:
Ziet er goed uit, ja. Alleen wat eentonig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met GoT valt dat wel mee imo, ik vind de kostuums wel mooi
Familie van jouw ex?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zag gisteren een man op tv die zijn 12-jarige zoon vertelde dag z'n moeder vreemdging, dat ze het pensioengeld niet op wilde nemen en dat ze door haar schuld het huis kwijt zouden raken, dat ze alleen maar loog enz enz enz
Kind had n hekel aan zijn moeder![]()
Maar dat lag níet aan hem. Was haar fout![]()
(Hij had sówieso in eerste instantie t geld vergokt waardoor ze t huis wellicht kwijt zouden raken, maar dat wist t kind natuurlijk weer niet...)
Die wil fb vriendjes worden met jou?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik haar moeder mooi niet accepteren op facebook,
Veel plezier op facebook, het heet Joycequote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:56 schreef rival het volgende:
[..]
HalloNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Tenminste aan mijn dm/pm/app te zien.
Maar Lees hier wel constant dat het allemaal aan anderen ligt.
Nee man, was tof.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was conjoslecht man
[..]
Ziet er goed uit, ja. Alleen wat eentonig.
Niet eensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jarenlang door jou geindoctrineerd natuurlijk
Ja die stuurde me een hele tijd terug een vriendschapsverzoek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil fb vriendjes worden met jou?![]()
Jij MILF-hunter!
Niks wetenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben zo geworden door de verrotte invloed van mijn familiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Okay dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:58 schreef rival het volgende:
[..]
En minder betaald dan ik voor mijne terug heb gekregen
Uiteraard is dit mijn idee van gezellig doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar het schiet gewoon niet op om dat van Sedan te vragen, want dit is blijkbaar zijn idee van gezellig op een forum zitten. Prima, maar als je zelf weigert te veranderen, spreek dan andere mensen ook niet aan met de intentie dat ze zich anders gaan gedragen.
Dat ik iets niet 100% geweldig vind, wil niet zeggen dat ik het haat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, was tof.
Echt waar Kaneel, ik ben steeds meer teleurgesteld in je.
Haten op LotR, op Harry Potter, op GoT en dan nu ook nog op Batman.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Veel plezier op facebook, het heet Joyce
Het is niet anders.quote:
Fappen of schijten?quote:
het verschil is dat jij overkomt als een kwijlende rottweiler die je compleet wil verscheuren en de anderen meer als n mopperige chihuahua.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard is dit mijn idee van gezellig doen
Sorry hoor maar als mensen andere afzeiken moet het allemaal maar kunnen en als ik hetzelfde doe dan is het opeens een probleem. En dan hou ik me nog in.
Nou, hou je eens niet in, ga je gang. Want ik denk dat er dan pas wat eerlijkheid op tafel komt ipv vage uitspraken zonder argumentatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als mensen andere afzeiken moet het allemaal maar kunnen en als ik hetzelfde doe dan is het opeens een probleem. En dan hou ik me nog in.
deurzeurquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij wilt zeuren. Je kan het dus niet oplossen met praten. Hij komt hier voor dit soort gesprekken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, hou je eens niet in, ga je gang. Want ik denk dat er dan pas wat eerlijkheid op tafel komt ipv vage uitspraken zonder argumentatie.![]()
Zonder goede argumenten kan niks veranderen. Zelfs niet als iemand zo geweldig en foutloos als jij met het afzeiken begint, vanuit het niets, zonder duidelijkheid.
Mensen die niks lustenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Crap. Wordt er aan mij gevraagd wat ik niet lust zodat hij weet wat ie moet koken vrijdag.
Pff dat wordt een lange lijst.
is het zo erg?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Crap. Wordt er aan mij gevraagd wat ik niet lust zodat hij weet wat ie moet koken vrijdag.
Pff dat wordt een lange lijst.
Nee, ik wil eigenlijk ook helemaal niet praten. Want er komt toch niks uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilt zeuren. Je kan het dus niet oplossen met praten. Hij komt hier voor dit soort gesprekken.
Ja straks gaan we allemaal in elkaars tas staan pissenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Buiten dat vind ik de reden "ik doe het omdat anderen het ook doen en er mee wegkomen" redelijk kinderachtig.
Pot. Ketel. Zwart.quote:
kuch.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ja straks gaan we allemaal in elkaars tas staan pissen
Ja.quote:
Nee daarom zou het een chaos wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]degene die dat begonnen is heeft niet eens een tas
Champignons..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Maar heb maar gezegd dat ik alles wel wil proberen maar dat ik champignons echt te ranzig voor woorden vind.
Wat? Maakte je moeke dat nooit?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
Afgelopen weekend voor het eerst zalm gegeten. Was best lekker
Soms denk ik dat jij in studio 100 Woont.quote:
Wat ik uiteindelijk op kan ruimen. Nee, ik vind het geen goed plan. Spriets je chaos maar in een wc ofzoquote:
Erop pissen is ook leuk. Tenminste, vond ik toen ik de reactie van mn neef zagquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:09 schreef rival het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven schrikdraad vastgepakt...
leverde 20 euro op, ik moet toch wat als werkloze
Dat had ik hem zaterdagochtend al duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Champignons..
Vergeet ei niet op je nee-lijst te zetten
Dat betekend niet dat beide opeens oke zijn. Volgens mij heb ik al vaker gezegd dat mensen gewoon eens hun bek moeten houden met dat afzeiken en toch is het steeds weer raak.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het verschil is dat jij overkomt als een kwijlende rottweiler die je compleet wil verscheuren en de anderen meer als n mopperige chihuahua.
Het is een beetje de manier waarop.
Nee want ik heb een tijd terug al besloten om me minder van dat gezeik aan te trekken en dat werkt prima. Veranderen gaat er sowieso niets, maar dat is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, hou je eens niet in, ga je gang. Want ik denk dat er dan pas wat eerlijkheid op tafel komt ipv vage uitspraken zonder argumentatie.![]()
Zonder goede argumenten kan niks veranderen. Zelfs niet als iemand zo geweldig en foutloos als jij met het afzeiken begint, vanuit het niets, zonder duidelijkheid.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik hem zaterdagochtend al duidelijk gemaakt.
Was leuk gesprek, jouw schuld!![]()
Oh nee, geen ei daar word ik zwang...uhm krijg ik maagzuur van!
- wat zeg jij nou?![]()
Vraag aub niet om uitleg.
iedereen was dit gesprek allang weer vergeten manquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat beide opeens oke zijn. Volgens mij heb ik al vaker gezegd dat mensen gewoon eens hun bek moeten houden met dat afzeiken en toch is het steeds weer raak.
[..]
Nee want ik heb een tijd terug al besloten om me minder van dat gezeik aan te trekken en dat werkt prima. Veranderen gaat er sowieso niets, maar dat is niet mijn probleem.
(Zal zo wel weer gezegd worden dat ik er niet opin ga, so be it)
Ik denk ik begin rustig met vastpakken... viel een beetje tegen. euh mee dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Erop pissen is ook leuk. Tenminste, vond ik toen ik de reactie van mn neef zag
Je komt over alsof je de papa van de groep bentquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat beide opeens oke zijn. Volgens mij heb ik al vaker gezegd dat mensen gewoon eens hun bek moeten houden met dat afzeiken en toch is het steeds weer raak.
[..]
Nee want ik heb een tijd terug al besloten om me minder van dat gezeik aan te trekken en dat werkt prima. Veranderen gaat er sowieso niets, maar dat is niet mijn probleem.
(Zal zo wel weer gezegd worden dat ik er niet opin ga, so be it)
geef opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je komt over alsof je de papa van de groep bent![]()
Alsof iedereen braaf naar Sedan moet luisteren?
Nou, trek je dan eens minder van dat gezeik aan en reageer er eens niet met gezeik op. Is iedereen tevreden.
Dus, wanneer maken we een tripje naar een schrikdraadje?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk ik begin rustig met vastpakken... viel een beetje tegen. euh mee dus.
Je weet dat ik niet van het opgeven ben.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zeik nooit op zeef, en toch word ik afgezeken.speciale behandeling dit dat
maar jij nu welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn moeke lust dat zelf niet, dus nee
Jij durft daarbij in de buurt te komen met mij in de buurt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus, wanneer maken we een tripje naar een schrikdraadje?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet van het opgeven ben.!
Weet je wat ook grappig is? Dat ik 2 pizza's heb en geen ovenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je wat ook grappig is? Dat ik 2 pizza's heb en geen oven
Jullie hebben dan vast wel iemand nodig die de camera vast houdt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:15 schreef rival het volgende:
[..]
Jij durft daarbij in de buurt te komen met mij in de buurt?
Jawel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:15 schreef rival het volgende:
[..]
Jij durft daarbij in de buurt te komen met mij in de buurt?
Je mag mijn oven wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien je onderbuurman. Kun je hem beter leren kennen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een statief bij mn ouders staanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben dan vast wel iemand nodig die de camera vast houdt?
Duidelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:12 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen was dit gesprek allang weer vergeten man
Jullie moeten helemaal niks hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je komt over alsof je de papa van de groep bent![]()
Alsof iedereen braaf naar Sedan moet luisteren?
Nou, trek je dan eens minder van dat gezeik aan en reageer er eens niet met gezeik op. Is iedereen tevreden.
combi magnetron komt binnenkortquote:
quote:
Trut! Gun mij ook eens wat joh!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een statief bij mn ouders staan
Maar wat doe je nu dan al met die pizza'squote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
combi magnetron komt binnenkortof nou ja binnenkort, als ik eens tijd heb om naar nij.ver.dal te gaan.
Dan is de pizza koud tegen de tijd dat ik thuis ben.quote:
Best een lekkerdingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien je onderbuurman. Kun je hem beter leren kennen.
Nou, gedraag je eens niet als een moraalridder dan, iedereen kan hier prima voor zichzelf opkomen, we hebben geen held nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duidelijk
[..]
Jullie moeten helemaal niks hoor.
Als dan ook eens gekapt wordt met personen afzeiken is iedereen blij inderdaad (Ongeacht van over wie het dan gaat)
Kwam mama brengenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:17 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wat doe je nu dan al met die pizza's
Mag je hier ook wel opeten hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is de pizza koud tegen de tijd dat ik thuis ben.
[..]
Best een lekkerding
Ik denk juist aan je! Kikkers in het gras enzo !quote:
wat aardig van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |