Zit wel veel NS stremmingsdienst bij, maar ik klaag niet, tot nu toe is dat leuk werk geweestquote:
Werk is werk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit wel veel NS stremmingsdienst bij, maar ik klaag niet, tot nu toe is dat leuk werk geweest
ze zouden bellen, vorige vrijdagquote:
0-uren contract, maar wel voorlopig voor een jaartje, ben iig bezig dan..quote:
Met uitzicht op meer?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
0-uren contract, maar wel voorlopig voor een jaartje, ben iig bezig dan..
al gedaanquote:
Lekker blijven zitten dan voorlopig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eventueel, er zitten wat Pensioentjes aan te komen
ander bedrijf bellen of mag dat niet ivm huurcontract oid (zelf koop dus geen idee hoe dat bij huren zit)?quote:
Waar ik zit zijn het van te voren afgsloten contracten. Als je wat anders belt mag je zelf betalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ander bedrijf bellen of mag dat niet ivm huurcontract oid (zelf koop dus geen idee hoe dat bij huren zit)?
dat kan niet inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ander bedrijf bellen of mag dat niet ivm huurcontract oid (zelf koop dus geen idee hoe dat bij huren zit)?
Precies, leuke gasten als collega's.. Veel.. losser.. Tenzij aan het werkquote:
Vaak zit er wel een onderhoudscontract op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
Ze is net van een antibiotica kuur af, maar volgens mij is dr blaasontsteking nog niet overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. ik dacht dat ze dat inmiddels al veel minder deed? buiten haar bak dan heh.
Dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies, leuke gasten als collega's.. Veel.. losser.. Tenzij aan het werk
Bedrijf moet gewoon afspraken nakomen. Bel ze desnoods elk uur.....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:39 schreef perro. het volgende:
ja maar toch mooi klote dat je dan aan een bedrijf "vastzit".
kun je niet iemand door je sexy bril lief aankijken?
zien ze niet door de telefoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:39 schreef perro. het volgende:
ja maar toch mooi klote dat je dan aan een bedrijf "vastzit".
kun je niet iemand door je sexy bril lief aankijken?
Precies, dat is wel tof, maar wel allemaal elkaar helpen met de bussen wassen enzo, das ook nice.. Zeker nu de grote wasborstel stuk is..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard.
Dat is bij ons ook zo. Als er gewerkt moet worden dan word er gewerkt. Maar verder is er meer dan genoeg ruimte voor een geintje.
Scheelt een boel denk ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies, dat is wel tof, maar wel allemaal elkaar helpen met de bussen wassen enzo, das ook nice.. Zeker nu de grote wasborstel stuk is..
Whaha, nogal jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Scheelt een boel denk ik.
Mijn bussie is wat kleiner.
wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, een kennis bedoel ik.
of idd wat jjh zegt. 39284723895x per dag bellen.
Bij mijn vorige baas hadden ze ook een touringcarafdeling en daar hing er ook zo eentje naast de zaak. ;Yquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, nogal ja
Maar we hebben dus zo'n speciale wasborstel, die je ook in de wasstraat ziet zegmaar.. die moet je dan om de bus heen duwen/trekken, maar de wieltje zijn weer eens stuk..
nou, die kennis moet je dan lief aankijken natuurlijk.quote:
Googlen naar een gewooon netnummer van dat bedrijf. Achter elk 0900 nummmer zit een gewoon nummer namelijk.quote:
oh ja, zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Googlen naar een gewooon netnummer van dat bedrijf. Achter elk 0900 nummmer zit een gewoon nummer namelijk.
welke kennisquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, die kennis moet je dan lief aankijken natuurlijk.
al zeg ik ook maar wat, ik weet niet precies wat er mis is. dus sorry voor het gezever.
het is een normaal nummerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Googlen naar een gewooon netnummer van dat bedrijf. Achter elk 0900 nummmer zit een gewoon nummer namelijk.
Werkt niet bij dat soort prutsers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef perro. het volgende:
[..]
zelf bellen. stalken. schrijven. aangifte doen alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |