Denk dat ik een account moet aanmaken ofzo, kan er niks op vinden. twitterquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Had je ook op Twitter kunnen lezen waarom ie omhoog gaat ondanks de aankondiging van Mintpal
stop toch eens een keer met dat gejank man!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef Nattekat het volgende:
En we gaan omlaag, en het nieuws op Twitter is ook al zo positief, en BC is de nieuwe XC
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
stop toch eens een keer met dat gejank man!
als ie straks 100sat omhoog zit je weer "mooooooon" te bleren
Probeer eens een keer wat langere termijn te denken.
Dat jij nat gaat in BC heb je volledig aan jezelf te wijten. Je kon vroeger instappen en blijven zitten, maar je zat te janken dat t niet hard genoeg ging en ging er weer uit. Daarna duurder terugkopen om nog wat mee te pakken van de stijging en dan weer janken dat je er eerder in had kunnen zitten.
Coins waarin jij op het verkeerde moment instapt, zijn meteen kutcoins.
Ga eens bij jezelf te rade
Zo dat lucht op
Heeft een mooie stijging gemaakt.quote:
Ach hij is nog jong, laat hem zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
stop toch eens een keer met dat gejank man!
als ie straks 100sat omhoog zit je weer "mooooooon" te bleren
Probeer eens een keer wat langere termijn te denken.
Dat jij nat gaat in BC heb je volledig aan jezelf te wijten. Je kon vroeger instappen en blijven zitten, maar je zat te janken dat t niet hard genoeg ging en ging er weer uit. Daarna duurder terugkopen om nog wat mee te pakken van de stijging en dan weer janken dat je er eerder in had kunnen zitten.
Coins waarin jij op het verkeerde moment instapt, zijn meteen kutcoins.
Ga eens bij jezelf te rade
Zo dat lucht op
Ik verkocht met 'slechts' 82% winst. Had een sellorder weggezet, voor mijn idee enorm hoog. Jammer dat je maar een paar orders diep kunt kijken op bittrex, anders had ik wellicht hoger gezet.quote:
Als je op orderbook klikt kom je toch al een heel eind of is dat nog te weinig?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik verkocht met 'slechts' 82% winst. Had een sellorder weggezet, voor mijn idee enorm hoog. Jammer dat je maar een paar orders diep kunt kijken op bittrex, anders had ik wellicht hoger gezet.
Dat sloeg volgens mij praktisch nergens opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je op orderbook klikt kom je toch al een heel eind of is dat nog te weinig?
Om 80% winst hoef je ook zeker niet te klagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat sloeg volgens mij praktisch nergens opEen lange platte streep vanaf een bepaald punt. Maar weet het niet meer zeker. Sowieso ga ik niet zomaar uit van een 300% stijging
, vind 80% al heel mooi.
Ja, walvissen houden van een lang speelkwartier zo blijkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
Is die negatieve spiraal nou nog steeds gaande?
Hij is zelfs onder de mean gedoken...
Dit zijn geen walvissen meer, dat geloof ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, walvissen houden van een lang speelkwartier zo blijkt.
[ afbeelding ]
Buy high, sell low is de manier om kamikazepiloot te zijn. Hup, van Fok jij, doe je laptop/pc/tablet dicht, gooi Mintpal er iig vanaf en ga wat anders doen. Of hebben exchanges maar neer te pennen: pas op, handelen op onze exchange bevordert uw psychische/mentale gesteldheid niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin alweer een beetje te twijfelen om alles er maar uit te gooien om er maar van af te zijn
Ik moet nu werken, dat scheeltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Buy high, sell low is de manier om kamikazepiloot te zijn. Hup, van Fok jij, doe je laptop/pc/tablet dicht, gooi Mintpal er iig vanaf en ga wat anders doen. Of hebben exchanges maar neer te pennen: pas op, handelen op onze exchange bevordert uw psychische/mentale gesteldheid niet.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin alweer een beetje te twijfelen om alles er maar uit te gooien om er maar van af te zijn
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nu verkoopt, gooi je letterlijk geld weg
Mijn voorspelling verandert van het ene moment op het andere momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |