quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:42 schreef Joosie200 het volgende:
XC maakt zich klaar voor een climb the hill thingie
Kwestie van tijdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds vast met 10k aan FLT met een gemiddelde waarde van 500 per stuk.
Heb bij de Faalclub. Wilt u een week-, een maand- of een jaarkaart bestellen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef apacalipto het volgende:
xc..... ik trek dit echt niet.... had zonder verlies kunnen verkopen .....
quote:
dagkaartje doe dan maar alleenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb bij de Faalclub. Wilt u een week-, een maand- of een jaarkaart bestellen?
Weet u het zeker? De weekkaart is verhouding 1.5x zo duur, hiermee heeft gegarandeerd uw 1e faal al te pakken.quote:
Opruiming op Mintpaltwitter:MintPalExchange twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 12:41:55We will be converting the ECC, MRC, SAT, TOP and ZEIT markets to LTC pairings tomorrow. The BTC markets will be closed shortly after. reageer retweet
SPOILER: Ik meen hetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Mooi werk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
Opruiming op Mintpaltwitter:MintPalExchange twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 12:41:55We will be converting the ECC, MRC, SAT, TOP and ZEIT markets to LTC pairings tomorrow. The BTC markets will be closed shortly after. reageer retweet
.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef Nattekat het volgende:
BC to teh moon!!!!!!Die maan onderin maakt het wel afSPOILER: Ik meen hetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
haha stuur eens irc linkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef avw1982 het volgende:
haha die kerel op irc met zn wall, schrok zich de tering dat hij ineens alles gekocht had
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef DaMart het volgende:
Oké, de BC-koers gaat straks een impuls krijgen, want ik ga zo uitstappen met 25% verlies.
Voor mijn sell nu 33BTC, iedereen is er als de kippen bij of toch nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar is maar 120 btc voor nodig ofzo
En dat lukt weer prima. Blij dat ik maar 0.04 investeerde op 27100. Dit zat er wel weer aan te komen. Die walviscoinsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die mongolen willen de prijs duidelijk naar beneden drukken.
117 btc wallquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:36 schreef DaMart het volgende:
Oké, ik wacht wel tot BC wat rustiger is geworden... dit gaat te hard. Laat die eikelige walvissen hem dan ook eens gaan pompen.
Laat ze zich anders even met DRK bezighouden of zo. Kunnen de grote mensen BC naar de maan helpenquote:
156 btc wall bedoelde ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ze zich anders even met DRK bezighouden of zo. Kunnen de grote mensen BC naar de maan helpen.
Of je kunt verkopen op 20quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef Joosie200 het volgende:
Nu kopen op 25, dadelijk verpatsen op 30 geeft mij potentieel 0,5 BTC winst met BC
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:02 schreef Joosie200 het volgende:
Geniale gast
Meanwhile.. DRK slurpt al het handelsvolume weereens op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |