https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Kutcoin...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:09 schreef Joosie200 het volgende:
Maar sinds wanneer is DRK het goud onder de crypto's? Als het met de euro/dollar mis gaat vlucht iedereen in goud. Gaat het mis met BC/XC/teh likes, iedereen vlucht in DRK. Terwijl het geforkt heeft, terwijl het niet alles issues verholpen heeft, terwijl de dev openlijk verklaard dat hij 100% anonimiteit niet kan waarborgen
Das een trap.. Mintpal heeft eerder vandaag in een tweet laten weten dat ze SAT in BTC eraf donderen met andere coins en ze nog enkel toestaan in LTC markt.quote:
heb half uur geleden 0.1 btc gekocht voor 0.6 ga ik nie terugkrijgen denk ikquote:
Sell op 6 zetten en bidden dat je ervanaf komt zou ik doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:15 schreef apacalipto het volgende:
[..]
heb half uur geleden 0.1 btc gekocht voor 0.6 ga ik nie terugkrijgen denk ikmja was gokje
twitter:MintPalExchange twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 12:41:55We will be converting the ECC, MRC, SAT, TOP and ZEIT markets to LTC pairings tomorrow. The BTC markets will be closed shortly after. reageer retweet
Paniekpiek XDquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Hoe meer BC daalt, des te hoger komt de panicpiek straks
Had jij trouwens echt CRY gekocht?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sell op 6 zetten en bidden dat je ervanaf komt zou ik doen
Kost het alleen fee, das niks.
Nee ben optimist ze beginnen nu ook op te pakken op twitter denkt dat hij nog wel hoger komt. Heb hem nu op 8 staan mischien zet ik hem nog op 7 :pquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sell op 6 zetten en bidden dat je ervanaf komt zou ik doen
Kost het alleen fee, das niks.
Denk dat ik een account moet aanmaken ofzo, kan er niks op vinden. twitterquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Had je ook op Twitter kunnen lezen waarom ie omhoog gaat ondanks de aankondiging van Mintpal
stop toch eens een keer met dat gejank man!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:54 schreef Nattekat het volgende:
En we gaan omlaag, en het nieuws op Twitter is ook al zo positief, en BC is de nieuwe XC
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
stop toch eens een keer met dat gejank man!
als ie straks 100sat omhoog zit je weer "mooooooon" te bleren
Probeer eens een keer wat langere termijn te denken.
Dat jij nat gaat in BC heb je volledig aan jezelf te wijten. Je kon vroeger instappen en blijven zitten, maar je zat te janken dat t niet hard genoeg ging en ging er weer uit. Daarna duurder terugkopen om nog wat mee te pakken van de stijging en dan weer janken dat je er eerder in had kunnen zitten.
Coins waarin jij op het verkeerde moment instapt, zijn meteen kutcoins.
Ga eens bij jezelf te rade
Zo dat lucht op
Heeft een mooie stijging gemaakt.quote:
Ach hij is nog jong, laat hem zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
stop toch eens een keer met dat gejank man!
als ie straks 100sat omhoog zit je weer "mooooooon" te bleren
Probeer eens een keer wat langere termijn te denken.
Dat jij nat gaat in BC heb je volledig aan jezelf te wijten. Je kon vroeger instappen en blijven zitten, maar je zat te janken dat t niet hard genoeg ging en ging er weer uit. Daarna duurder terugkopen om nog wat mee te pakken van de stijging en dan weer janken dat je er eerder in had kunnen zitten.
Coins waarin jij op het verkeerde moment instapt, zijn meteen kutcoins.
Ga eens bij jezelf te rade
Zo dat lucht op
Ik verkocht met 'slechts' 82% winst. Had een sellorder weggezet, voor mijn idee enorm hoog. Jammer dat je maar een paar orders diep kunt kijken op bittrex, anders had ik wellicht hoger gezet.quote:
Als je op orderbook klikt kom je toch al een heel eind of is dat nog te weinig?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik verkocht met 'slechts' 82% winst. Had een sellorder weggezet, voor mijn idee enorm hoog. Jammer dat je maar een paar orders diep kunt kijken op bittrex, anders had ik wellicht hoger gezet.
Dat sloeg volgens mij praktisch nergens opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je op orderbook klikt kom je toch al een heel eind of is dat nog te weinig?
Om 80% winst hoef je ook zeker niet te klagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat sloeg volgens mij praktisch nergens opEen lange platte streep vanaf een bepaald punt. Maar weet het niet meer zeker. Sowieso ga ik niet zomaar uit van een 300% stijging
, vind 80% al heel mooi.
Ja, walvissen houden van een lang speelkwartier zo blijkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
Is die negatieve spiraal nou nog steeds gaande?
Hij is zelfs onder de mean gedoken...
Dit zijn geen walvissen meer, dat geloof ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, walvissen houden van een lang speelkwartier zo blijkt.
[ afbeelding ]
Buy high, sell low is de manier om kamikazepiloot te zijn. Hup, van Fok jij, doe je laptop/pc/tablet dicht, gooi Mintpal er iig vanaf en ga wat anders doen. Of hebben exchanges maar neer te pennen: pas op, handelen op onze exchange bevordert uw psychische/mentale gesteldheid niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin alweer een beetje te twijfelen om alles er maar uit te gooien om er maar van af te zijn
Ik moet nu werken, dat scheeltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Buy high, sell low is de manier om kamikazepiloot te zijn. Hup, van Fok jij, doe je laptop/pc/tablet dicht, gooi Mintpal er iig vanaf en ga wat anders doen. Of hebben exchanges maar neer te pennen: pas op, handelen op onze exchange bevordert uw psychische/mentale gesteldheid niet.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin alweer een beetje te twijfelen om alles er maar uit te gooien om er maar van af te zijn
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nu verkoopt, gooi je letterlijk geld weg
Mijn voorspelling verandert van het ene moment op het andere momentquote:
Had er een buyorder staan. Niet aangetiktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef DaMart het volgende:
Stijgt hard!
https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-ROM
Ik heb er 2100 kunnen kopen op 314quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had er een buyorder staan. Niet aangetikt
Haha ik was te gierig en wilde op 185quote:
Ik begon vanochtend met een buy order rond de 80. Was toen hoogste bod. Daarna vlogen de buy orders omhoog. Had helaas te weinig BTC over om een grotere order dan 2500 te zetten. Helaas werd die maar gedeeltelijk ingevuld, daarna gingen de buy orders omhoog. Maar goed, dit is toch een leuke winst aan het worden zo. Op Bitcointalk verwachten ze dat hij de 2000 tot 3000 wel kan gaan halenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha ik was te gierig en wilde op 185Was een paar uur geleden nog de op 2 na hoogste buyorder. helaas werd er volgens mij niet meer geselld daarna...
Tja maar ja. Nu inkopen op 600 vind ik dan ook weer zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begon vanochtend met een buy order rond de 80. Was toen hoogste bod. Daarna vlogen de buy orders omhoog. Had helaas te weinig BTC over om een grotere order dan 2500 te zetten. Helaas werd die maar gedeeltelijk ingevuld, daarna gingen de buy orders omhoog. Maar goed, dit is toch een leuke winst aan het worden zo. Op Bitcointalk verwachten ze dat hij de 2000 tot 3000 wel kan gaan halen.
Hij zal straks ook nog wel wat omlaag corrigeren, vermoed ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja maar ja. Nu inkopen op 600 vind ik dan ook weer zo
Heb je al X13 gekocht op Bittrex? Die is net ook toegevoegd op Poloniex, wat positief kan zijn voor de koers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja maar ja. Nu inkopen op 600 vind ik dan ook weer zo
Het buysupport is ook niet echt lekker
Ik heb hem al weggehaaldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
1300+ BTC buywall BTC/LTC op BTC-e
[ afbeelding ]
Nee, was ff wat anders doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al X13 gekocht op Bittrex? Die is net ook toegevoegd op Poloniex, wat positief kan zijn voor de koers.
Ik heb het ook al snel verkocht... en geen moment te vroeg ook, want vervolgens ging prijs naar benedenquote:
Jup, maar die bungelt nu gelukkig weer rond de 26/27quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:33 schreef Nattekat het volgende:
Is bc echt sub-24000 geweest?
Blij dat ik afleiding had.
Nog 9 te gaan tot de 35quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, maar die bungelt nu gelukkig weer rond de 26/27
Groene kaarsen willen wequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, maar die bungelt nu gelukkig weer rond de 26/27
quote:
Als ie nu 36.5 wil aantikken zijn we allemaal tevreden. Heb ik 5 BTCquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groene kaarsen willen we
Pas met hooguit 10% verlies (32250) ben ik tevreden
Met die opmerking lijk je de koers juist weer te drukken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groene kaarsen willen we
Pas met hooguit 10% verlies (32250) ben ik tevreden
Ja, hup, wegwezenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat mijn aanwezigheid BC afschrikt
BC KOMAANquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat mijn aanwezigheid BC afschrikt
Wie heeft z'n private keys?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
Wat zullen we doen met de erfenis van 1,5btc?
Zeg, hou dat negatieve eens voor jequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
XC doet het lekkerBlij dat ik echt van XC naar BC ben zeg
Ach gutte, gutte, gutte, gut.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg, hou dat negatieve eens voor je
BC daalde meteen
Laat me nou niet alleenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach gutte, gutte, gutte, gut.BC blijft heen en weer gaan, maar gaat net zo snel van 24 naar 27 als van 27 naar 26 en andersom. Komt wel weer boven de 30 een dezer dagen
Trusten allemaal!
Alweer??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Rois, leef je nog?![]()
![]()
NWS / Grote brand met explosie bij Shell in Moerdijk #1
Waarschijnlijk niet veel meer, moest je een uurtje eerder zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef roislecxe het volgende:
Even buiten kijken of er wat te zien is.
Oh dan was het maar flauwtjes. De vorige fik was wel een echtequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet veel meer, moest je een uurtje eerder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |