De dreun is in Delft gehoord, en dat was echt een flink vuurtjequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan was het maar flauwtjes. De vorige fik was wel een echte
Net gekeken, kan het vanaf 6 hoog niet zien... daarstraks waarschijnlijk wel maja...quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dreun is in Delft gehoord, en dat was echt een flink vuurtje
Het is onderhand al 2 uur geleden dat ie uitbrak...
Ja, dan zie je het nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Moet ook erg veel moeite doen om in NW richting te kijken met een balkon op ZO
Ik woon juist in het ZWquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou het sowieso niet kunnen zien
Tenzij je in het uiterste NW van Breda woont...
Met hoe veel zit je er in?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
Jezus die CRYcoin... ik kocht hem op 8300. Nu staat ie 52000
Toch verdubbeldquote:
Preciesquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch verdubbeld
Liever te weinig winst pakken dan te hebberig worden en weken wachten tot BC weer op 35 komt.
Doe maar, ik zetook geen sellorder.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:24 schreef Nattekat het volgende:
Maaar goed, ik ga pitten
Morgen BC op 40 ofzo.
Misschien weer terug hoppen vanuit BC en minimaal winst pakken bij BC. Wel verleidelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:55 schreef DaMart het volgende:
En nu zit ik wel in XC... gekocht voor 148. Dat stijgt vandaag vast wel weer.
Ik wacht wel met uitstappen bij BC tot hij weer boven de 31 staat om minimaal verlies te pakkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien weer terug hoppen vanuit BC en minimaal winst pakken bij BC. Wel verleidelijk.
Mja, das mijn vrees nu. Ik weg uit BC = BC naar 30+, ik naar XC = ding blijft bij 150 hangen of zoiets. Misschien goed dat Mintpal nu mobiel donderstraag is op mijn Nexus 7 2012 editie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht wel met uitstappen bij BC tot hij weer boven de 31 staat om minimaal verlies te pakken.
Ik denk dat ik wel snap waarom jij vorige week zo veel meer DOPE kreeg dan je had aangegeven. Ik heb nu iets soortgelijks met XC namelijk.quote:
Als dat zo werkt, dan gaat mijn voorkeur ernaar uit dat je uit BC stapt, maar niet in XCquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, das mijn vrees nu. Ik weg uit BC = BC naar 30+, ik naar XC = ding blijft bij 150 hangen of zoiets. Misschien goed dat Mintpal nu mobiel donderstraag is op mijn Nexus 7 2012 editie.
Tis goed met jequote:Op woensdag 4 juni 2014 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat zo werkt, dan gaat mijn voorkeur ernaar uit dat je uit BC stapt, maar niet in XC.
Dit dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:22 schreef DaMart het volgende:
Ik zou nu best in CINNI willen stappen, maar ik heb even geen BTC over.
Tom Petty vindt dit leukquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:36 schreef brombeer_ het volgende:
Ik zou nu uit BC stappen. kijk die 24 uurs grafiek. Die gaat zometeen free fallen.
Alweer?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:36 schreef brombeer_ het volgende:
Ik zou nu uit BC stappen. kijk die 24 uurs grafiek. Die gaat zometeen free fallen.
What goes up must come down and what comes down must go up.quote:
Ach, die kutcoin staat ook -1,69% in het rood atm. Dus tja.. gewoon hetzelfde spelletje van a select happy few.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:11 schreef Nattekat het volgende:
XC staat ook lager... Zeker weer ten gunste van die kutcoin?
quote:If all you care about is BTC or (even worse IMO - fiat) then it's easy to get really upset when you are on the wrong side of a trade, or at least fail to significantly profit from the inevitable volatility in any coin - including BTC. In this case, and in others recently, we can see what happens when someone is much more concerned in profiting in the short-term over developing lasting value.
There are many who (despite being actively involved and invested in cryptos) still see this whole thing as nothing more than virtual tulip bulbs. These are most obvious by their emotional behavior - because they are manic when the swings and momentum are up... and then vitriolic and angry when the pendulum swings the opposite direction.
Iedereen is met bitcoin gevlogen, die staat ook laagquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, die kutcoin staat ook -1,69% in het rood atm. Dus tja.. gewoon hetzelfde spelletje van a select happy few.
Ja, maar hoger dan twee weken geledenquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen is met bitcoin gevlogen, die staat ook laag
Toen ik mijn eerste bitcoins bij elkaar harkte stond ie op 900quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, maar hoger dan twee weken geledenDus het is allemaal in the eye of the beholder. Ben blij dat BTC staat waar ie staat, want twee maanden terug toen ik instapte was pas laag
Mja.. instappen op een top is nooit handig, niet met altcoins, niet met BTC, niet met welk aandeel dan ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik mijn eerste bitcoins bij elkaar harkte stond ie op 900
Toch had de huidige koers van bitcoin toen 0% invloed op mijn aantalquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. instappen op een top is nooit handig, niet met altcoins, niet met BTC, niet met welk aandeel dan ook.
Ja dat kreeg ik ook pas later in de gaten. Toen ik ging kijken voor hoeveel btc ik van die rotzooi had (0.70) en ik wilde voor 0.07)quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel snap waarom jij vorige week zo veel meer DOPE kreeg dan je had aangegeven. Ik heb nu iets soortgelijks met XC namelijk.
Als je buy order plaatst dat hoger is dan het laagste sell order, koop je de coin tegen het laagste sell order. Mintpal vult dan echter wel het totaal aantal BTC op dat je wilde investeren.
Dus als jij per ongeluk bijvoorbeeld een buy order voor 1000 op 700 zet ipv 70 en laagste sell order is 100, dan koop je voor 700.000 op 100 ipv 700.000 op 700 en krijg je ongeveer 7 keer zo veel van de coin als je had besteld.
FUD werd toch uitgezonden op BCC? (BlackCoinChannel)quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:28 schreef Joosie200 het volgende:
De reden dat XC een snoekduik naar 140 nam kwam door een hernieuwde zendtijd voor FUD in 't XC-topic
Das van Iconic Expert.. maar wat je er nu mee kunt ontgaat me?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Wat ik nou toch tegen kwam op Twitter:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das van Iconic Expert.. maar wat je er nu mee kunt ontgaat me?
Of is dit een [s]paper plastic wallet voor BC in de vorm van creditcardformaat?[/s]
Das dus 1 gram goud op een stukje plastic met BC logo. Whooptiedooptiedoo!
Ik moet nog ontbijtenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het was nog ochtend toen ik het tikte, moet nog wakker worden
Ik had al aan 4 BTC kunnen zitten als ik vanochtend toen ik wakker werd om 9 uur meteen had gehandeldquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:03 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt naar de koers van CINNI...
Nu wil ik helemaal dat ik eerder wat BTC over had om Cinni te kopen![]()
.
Ik ken het... daarom hold ik mijn Romancoin maar gewoon. Hopelijk gaat die nog een keer hetzelfde doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:55 schreef roislecxe het volgende:
CRYcoin is al 9x zoveel waard als toen ik hem kocht en 8x zoveel als toen ik verkocht
Dan verhoog ik mijn sell even van 34 naar 35quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:05 schreef Nattekat het volgende:
BC krijgt over 2 minuten zo'n gigantische spike dat alle sells tot 36 eraan gaan
Ik kan nu ook gewoon mijn winst pakken met XC en in Cinni stappen natuurlijk... al zit hij nu weer even op zijn piek, dus ik wacht wel even tot hij weer onder de 10 zitquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had al aan 4 BTC kunnen zitten als ik vanochtend toen ik wakker werd om 9 uur meteen had gehandeld
Ja, er komt nog wel een keer dat Cinni onder de 10 duikt voor even. Gewoon daarvoor alvast BC winst hebben and you're good to goquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan nu ook gewoon mijn winst pakken met XC en in Cinni stappen natuurlijk... al zit hij nu weer even op zijn piek, dus ik wacht wel even tot hij weer onder de 10 zit.
Winst met BC heb ik pas als die de 35 bereiktquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, er komt nog wel een keer dat Cinni onder de 10 duikt voor even. Gewoon daarvoor alvast BC winst hebben and you're good to go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:22 schreef roislecxe het volgende:
Wat is de reden dat Cinni weer zo overeind springt?Laat hem lekker lullen, voor BC komt er enkel goed nieuws langs en sinds het goede nieuws is begonnen is ie alleen onderuit gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wat is de reden dat Cinni weer zo overeind springt?De Dev schijnt goed bezig te zijn. Iets met een wallet met IRC-functie of zo, als ik het goed begrijp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:59 schreef DaMart het volgende:
Cinni lijkt ook een coin te zijn die op moment het overwegen waard is om in te stappen, volgens mij. Die ontwikkelen een nieuwe wallet en op Bitcointalk zijn ze in ieder geval erg enthousiast daarover.
https://bitcointalk.org/i(...)sg7120374#msg7120374
Die 30min grafiek van BC ziet er weer droevig uit jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat hem lekker lullen, voor BC komt er enkel goed nieuws langs en sinds het goede nieuws is begonnen is ie alleen onderuit gegaan.
Tijd voor slecht nieuws dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat hem lekker lullen, voor BC komt er enkel goed nieuws langs en sinds het goede nieuws is begonnen is ie alleen onderuit gegaan.
Dankquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Dev schijnt goed bezig te zijn. Iets met een wallet met IRC-functie of zo, als ik het goed begrijp.
[..]
Dat is in een poolquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
Nieuwe feature: coming soon!
Eerst zien, dan geloven. Plus: wie gaat vrijwillig BC afstaan? Laat de top 10 grootste BC-houders maar wat afstaan
Het gaat toch zeker geen wedstrijdje worden die de meeste BC of BTC heeft zeker....quote:
Liever zo'n 'wall' dan enkel kutwhales die alles omlaag drukken. Als die whales er niet zijn, is dit ook niet nodig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het gaat toch zeker geen wedstrijdje worden die de meeste BC of BTC heeft zeker....
Wat is de reden dat Cinni weer zo overeind springt?Ah, er word over mij geluld.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn opmerking was niet bedoeld om je op je flikker te geven. Als dat zo is overgekomen dan daarvoor mijn nederige excuses.
Voor wat betreft Twitter en CINNI: ga naar de zoekbalk van Twitter, voer in: #cinni en je krijgt alle recente tweets mbt CINNI.
Onder andere deze: Jean-Pierre Buntinx @jdebunt 2 uur
CinniCoin Completes Encrypted Messaging Feature http://www.cryptoarticles(...)ed-messaging-feature … @CinniCoin #CinniCoin #CINNI #hardworkpaysoff
Pik er een paar uit die je goed/gefundeerd vind, en "volg" die accounts. Dan creëer je vanzelf een timeline met allerlei interessante nieuwsberichten. Zo ook met andere coins waarin je geinteresseerd bent.
Ik lul niet alleen lekker, ik handel ook lekker. Nu jij nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:57 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ah, er word over mij geluld.....![]()
Mijn opmerking was niet bedoeld om je op je flikker te geven. Als dat zo is overgekomen dan daarvoor mijn nederige excuses.
Voor wat betreft Twitter en CINNI: ga naar de zoekbalk van Twitter, voer in: #cinni en je krijgt alle recente tweets mbt CINNI.
Onder andere deze: Jean-Pierre Buntinx @jdebunt 2 uur
CinniCoin Completes Encrypted Messaging Feature http://www.cryptoarticles(...)ed-messaging-feature … @CinniCoin #CinniCoin #CINNI #hardworkpaysoff
Pik er een paar uit die je goed/gefundeerd vind, en "volg" die accounts. Dan creëer je vanzelf een timeline met allerlei interessante nieuwsberichten. Zo ook met andere coins waarin je geinteresseerd bent.
Maar dit lees je niet op twitter denk, meer op bitcointalk (als ik het goed heb)?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik lul niet alleen lekker, ik handel ook lekker. Nu jij nog![]()
Als je je iets meer zou verdiepen in het verhaal achter de dump van BC ipv janken dat je op verlies staat, had je kunnen weten dat er een paar grote jongens zijn uitgestapt met veel tam tam.
Zij hebben eerst flink gedumpt, daarna veel geruchten verspreidt en toen het nieuws naar buiten gebracht waarom ze uitgestapt zijn. Dat bleek dus best mee te vallen en de koers ging direct omhoog, exact te zien op de charts.
Het topic op bitcointalk is doodquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dit lees je niet op twitter denk, meer op bitcointalk (als ik het goed heb)?
Weernix.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het topic op bitcointalk is dood
BC nieuws is enorm lastig om te verkijgen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |