Doe maar, ik zetook geen sellorder.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:24 schreef Nattekat het volgende:
Maaar goed, ik ga pitten
Morgen BC op 40 ofzo.
Misschien weer terug hoppen vanuit BC en minimaal winst pakken bij BC. Wel verleidelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:55 schreef DaMart het volgende:
En nu zit ik wel in XC... gekocht voor 148. Dat stijgt vandaag vast wel weer.
Ik wacht wel met uitstappen bij BC tot hij weer boven de 31 staat om minimaal verlies te pakkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien weer terug hoppen vanuit BC en minimaal winst pakken bij BC. Wel verleidelijk.
Mja, das mijn vrees nu. Ik weg uit BC = BC naar 30+, ik naar XC = ding blijft bij 150 hangen of zoiets. Misschien goed dat Mintpal nu mobiel donderstraag is op mijn Nexus 7 2012 editie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht wel met uitstappen bij BC tot hij weer boven de 31 staat om minimaal verlies te pakken.
Ik denk dat ik wel snap waarom jij vorige week zo veel meer DOPE kreeg dan je had aangegeven. Ik heb nu iets soortgelijks met XC namelijk.quote:
Als dat zo werkt, dan gaat mijn voorkeur ernaar uit dat je uit BC stapt, maar niet in XCquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, das mijn vrees nu. Ik weg uit BC = BC naar 30+, ik naar XC = ding blijft bij 150 hangen of zoiets. Misschien goed dat Mintpal nu mobiel donderstraag is op mijn Nexus 7 2012 editie.
Tis goed met jequote:Op woensdag 4 juni 2014 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat zo werkt, dan gaat mijn voorkeur ernaar uit dat je uit BC stapt, maar niet in XC.
Dit dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:22 schreef DaMart het volgende:
Ik zou nu best in CINNI willen stappen, maar ik heb even geen BTC over.
Tom Petty vindt dit leukquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:36 schreef brombeer_ het volgende:
Ik zou nu uit BC stappen. kijk die 24 uurs grafiek. Die gaat zometeen free fallen.
Alweer?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:36 schreef brombeer_ het volgende:
Ik zou nu uit BC stappen. kijk die 24 uurs grafiek. Die gaat zometeen free fallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |