Deal with itquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe normaal, je bent een pot zielig aan het doen!!!1!111!1
Breng ze lekker op ideeënquote:
ha je weet niet waar ik woonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef LompeHork het volgende:
"we weten inmiddels waar o.a. een fokker woont"
Ten eerste is het FOK!. Ten tweede weet half FOK! waar ik woonwat is er nieuw en waar is dat ding?
Kunnen we terug mailen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waarom zijn ze overgestapt naar info@fok ipv grtd@fok?
Woonplaats ja. Straat toch niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef LompeHork het volgende:
"we weten inmiddels waar o.a. een fokker woont"
Ten eerste is het FOK!. Ten tweede weet half FOK! waar ik woonwat is er nieuw en waar is dat ding?
Jawel, huisnummer zelfs, veel mensen in ieder geval. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Woonplaats ja. Straat toch niet?
Ga binnenkort belletjelellenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, huisnummer zelfs, veel mensen in ieder geval. Niets mis mee.
Zou open doen en bier aanbieden wel.quote:
Bier new worldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou open doen en bier aanbieden wel.
mij ook?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat etsu alleen andere FOK!stokken wil hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, behalve als je de FOK!stok hebt gejat.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk dat etsu alleen andere FOK!stokken wil hebben
Zou opdrinken en stok aanbiedenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |