Dat ik deze waarschuwing toch nog maar eens mag plaatsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 06:38 schreef Dven het volgende:
Gênant. Gelukkig zien ze de liefde die tussen CookieSlikker en mij ontwaart dus ben ik er niet als potentiële stokterrorist bijgeplaatst. Mijn edele hart zou ook breken van zulk laaghartige gedrag.
Enfin, dat die vuige dief nu ook mijn goede vriend Johannes in de rellijst heet geplaatst maakt mij zo woest dat ik wel met mijn voet tegen een deur kan schoppen. En enorm hard ook. Ik heb er zelfs een pijnlijk en gekneusd linker kleine teentje voor over gewoon om te laten zien dat het mij echt menens is. Ik ga mij bezinnen op een FOK! LOKSTOK zodat ik die huichelaar er daarna compleet mee aftuigen kan.
Tevens wil ik mijn weledelgestrenge vriend Johannes nog even becomplimenteren met het verzinnen van de FOK!mok. Ik zie graag meer van dit soort geweldige ideeën.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als zelfs in BNW wordt getwijfeld aan de echtheid weet je dat het een mysterieuze zaak is.
Ah en welk bewijs heb je daar voor?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:07 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Die grtd groep heeft ze alle 3 al gejat.
Het is hiervandaan gestuurd:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef donald_dick het volgende:
• Log in to Gmail
• Open the message you'd like to view headers for.
• Click the down arrow next to Reply, at the top of the message pane.
• Select Show Original.
• The full headers will appear in a new window.
Post het IP adres en kijk of er iemand is die dat IP adres gebruikt
Hoe kom je aan die info?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is hiervandaan gestuurd:
https://emkei.cz
Weet niet of het dan nog kan, wat jij voorstelt?
Kom jij maar eens met bewijs dat jullie het niet zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ah en welk bewijs heb je daar voor?
en roep nu niet die mailtjes want die kan elke mongool gestuurd hebben
Wanneer is die stok gejat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:01 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met bewijs dat jullie het niet zijn.
Ik zou zeggen: kom anders met bewijs dat wij het zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:01 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kom jij maar met bewijs dat je niet een borstvergroting hebt gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:01 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
wacht watquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kom jij maar met bewijs dat je niet een borstvergroting hebt gehad.
Pics sturen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kom jij maar met bewijs dat je niet een borstvergroting hebt gehad.
Met foto's heb ik minder feeling als het aankomt op het beoordelen van boobies.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben graag bereid een leugendetector test te ondergaan.
I did not have sexual relations with that stok.
#Cookieformodquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:13 schreef Tjacka het volgende:
ook vind ik het erg kwalijk dat kano en fopje het tuig van grtd niet in bedwang kan houden
het is echt tijd voor een frisse wind
#tjackaformod
Je bent nodig inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:13 schreef Tjacka het volgende:
ook vind ik het erg kwalijk dat kano en fopje het tuig van grtd niet in bedwang kan houden
het is echt tijd voor een frisse wind
#tjackaformod
ben je pengoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
#Cookieformod
Ik ben een wandellende bezem.
Ik dacht al een snor te zien bij je jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:16 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
#Cookieformod
Ik ben een wandellende bezem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |