Nog maar een keer open. Gisteren vertelde ze dat ze ook rape fantasieën heeft. Ze vindt het een geil idee om geforceerd geneukt te worden.quote:
En niet gaan lopen zeiken dat het "onderzoek niet goed is gedaan", Oudertje. 62 wetenschappers delen die mening namelijk niet en jij hebt het onderzoek zelf niet eens gelezen want daar moet je voor betalen/login voor hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:43 schreef cpanker het volgende:
Nee dat kan niet, en alle sletjes hierboven die stellen dat dat wel kan:
(http://onlinelibrary.wile(...)003.00444.x/abstract bron)
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Als een hond al 15 keer iemand gebeten heeft, denk je dan niet dat de waarschijnlijkheid dat het hondje nog een keer iemand bijt hoger is? Precies... Heel erg misschien ben jij de "dog whisperer" van de bitches, maar waarschijnlijk (aangezien je op Fok! hier een vraag over komt stellen) kan jij haar ook niet onder de duim houden, en zeker geen heel leven lang. Trouwen moet je dus buiten beschouwing laten, want dat gaat bijna gegarandeerd mis.
En? Heb je al een besluit genomen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog maar een keer open. Gisteren vertelde ze dat ze ook rape fantasieën heeft. Ze vindt het een geil idee om geforceerd geneukt te worden.
Heel typisch. Altijd met diezelfden in de clinch...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Typisch zulke figuren hèGeef maar jouw mening jongen, je doet het goed.
Moet je echt niet terug naar TheRedPill? De tering zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:09 schreef cpanker het volgende:
[..]
Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.
Je oneliners raken opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Moet je echt niet terug naar TheRedPill? De tering zeg.
Wel fijn dat iemand al mijn suggesties en onderbuik gevoelens hier prachtig staaft middels een uitermate accuraat en source- betrouwbaar onderzoek.quote:
Duhquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heel typisch. Altijd met diezelfden in de clinch...
Nou fijn om te horen dat ik nog 'respect gain' bij iemand
Ja, fijn he.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel fijn dat iemand al mijn suggesties en onderbuik gevoelens hier prachtig staaft middels een uitermate accuraat en source- betrouwbaar onderzoek.
Niet zo hypocriet doen, hoor. Dat siert je niet. Je bedient je nogal van de overdrijving. Daar kun je een reactie op verwachten. En volgens mij is dat precies wat je beoogt, of je bent toch dommer dan ik je inschat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heel typisch. Altijd met diezelfden in de clinch...
Nou fijn om te horen dat ik nog 'respect gain' bij iemand
Maar TS, serieus, wat wil je nu? Als het jou allemaal zo stoort waarom ga je verder met haar? Je hebt er (haar gedachtes en manieren) duidelijk last van.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog maar een keer open. Gisteren vertelde ze dat ze ook rape fantasieën heeft. Ze vindt het een geil idee om geforceerd geneukt te worden.
Een beetje onder het mom "als je niet beter weet"?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:14 schreef cpanker het volgende:
[..]
En niet gaan lopen zeiken dat het "onderzoek niet goed is gedaan", Oudertje. 62 wetenschappers delen die mening namelijk niet en jij hebt het onderzoek zelf niet eens gelezen want daar moet je voor betalen/login voor hebben.
Als je op zoek bent naar een stabiele relatie kan je dus beter een meisje zoeken die weinig partners heeft gehad. Misschien is jouw vriendin de uitzondering op de regel...
Ik vind juist o.a. jouw reacties doordrongen van overdrijving. Ik relativeer meer met het geheel, de maatschappij, terwijl jij e.a. criticasters vooral het individualistische geluk vooropstellen. Dan krijg je de krater des meningsverschil.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen, hoor. Dat siert je niet. Je bedient je nogal van de overdrijving. Daar kun je een reactie op verwachten. En volgens mij is dat precies wat je beoogt, of je bent toch dommer dan ik je inschat.
"onzin" =/= wetenschappelijk onderzoek. Kom nou eens met wat argumenten jochie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Helaas jouw gigantische hoop trp onzin niet.
Wel schimmige statistiekjes die je erbij haalt hoor. Totaal geen context verder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:23 schreef cpanker het volgende:
[..]
"onzin" =/= wetenschappelijk onderzoek. Kom nou eens met wat argumenten jochie.
Dat is ook zo'n trucje, mijn argument onmiddellijk omdraaien, al is het nergens op gebaseerd. Waar overdrijf ik? Laat eens zien?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vind juist o.a. jouw reacties doordrongen van overdrijving. Ik relativeer meer met het geheel, de maatschappij, terwijl jij e.a. criticasters vooral het individualistische geluk vooropstellen. Dan krijg je de krater des meningsverschil.
Ja, eh, dit hebben meer vrouwen, dit is niets nieuws.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kom op knul, je kan beter. Heb je het onderzoek gelezen? Heb je gezien hoeveel wetenschappers dit onderzoek geciteerd hebben? Hou dan je mond dicht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel schimmige statistiekjes die je erbij haalt hoor. Totaal geen context verder.
Je minachting- troefkaart. Vaak speel je de 'bekrompenheid' kaart maar die was zeker al te vaak gebruikt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n trucje, mijn argument onmiddellijk omdraaien, al is het nergens op gebaseerd. Waar overdrijf ik? Laat eens zien?
Niks geen impasse, ik heb feiten en onderzoek die mijn uitspraak ondersteunen. Je denkt dat je ze "schimmig" kan noemen en zo "gelijkspel" kan claimen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je minachting- troefkaart. Vaak speel je de 'bekrompenheid' kaart maar die was zeker al te vaak gebruikt?
Ik constateer gewoon de impasse, niet meer, niet minder.
Het zal an sich wel betrouwbaar zijn, en gefundeerd op gedegen onderzoek. Maar misschien zijn mensen die maar 1 partner hebben gehad per definitie wel lelijker dan die er 2/3/4 hebben gehad, en dus minder verleiding.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef cpanker het volgende:
[..]
Kom op knul, je kan beter. Heb je het onderzoek gelezen? Heb je gezien hoeveel wetenschappers dit onderzoek geciteerd hebben? Hou dan je mond dicht.
En was dat overdreven? Vind je echt dat je je verdraagzaam en tolerant opstelt t.o.v. mensen met een andere moraal dan jij?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je minachting- troefkaart. Vaak speel je de 'bekrompenheid' kaart maar die was zeker al te vaak gebruikt?
Ik constateer gewoon de impasse, niet meer, niet minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |